Miten opastuit peppuseksin pariin?

Anonyymi

Itse olin 23 vuotias joskus 90 luvun hämärässä. Olin seurustellut jo useamman tytön kanssa ja kokemusta oli hieman ehtinyt kertyä. Aikaisempi tyttökaveri kysyi minulta, haluaisinko panna häntä perseeseen, mutta en ollut asiasta kovin kiinnostunut, se meni ohi, harmittaa vieläkin kun en tarttunut tilaisuuteen, toisaalta hän oli lahjakas suihinottaja, otti loppuun saakka kun vain pyysi.

Olin sitten kerran Rovaniemellä käymässä ja baarissa aloimme juttelemaan erään minua kymmenen vuotta vanhemman naisen kanssa. Kesken kaiken hän kysyi, haluaisinko panna häntä kakkoseen, no miksipä ei. Mentiin hänen kaverinsa kämpille, hänen kavereillaankin oli hoito mukana. Hän selvästikin tiesi, mitä tehdä. Olin itse aika tuubassa, kun hän ensin annettuaan ykköstä, siirsi kalun kakkoseen. Hän oli kyljellän ja pienin liikkein hän ujutteli sen sisään, ei kestänyt montaakaan hetkeä, kun purkauduin hänen tiukkaan hanuriin. Aamulla paikat olikin jo liukkaammat ja muna luiskahti perseeseen kuin
Itsestään. Otettiin vielä aamukierrokset ennen töihin menoa. Olin aika äimänä ja kiimainen yön kokemuksista. Oikeastaan tuo ilta ei sinänsä ollut niin ihmeellinen, kuin se, mitä seuraavan vuoden aikana tapahtui.

Asuimme eri kaupungeissa, mutta tapasimme säännöllisesti. Näinä kertoina seksi oli sellaista, että muistelen niitä vieläkin. Ne suihinotot, mitä häneltä sai, oli uskomattomia, hän otti loppuun ja nieli. Sain panna joka Kantilta, vuoroin ykköseen ja vuoroin kakkoseen. Parasta oli paukuttaa takaapäin, kun ensin luistellut märässä pimpsassa ja sormettelit samalla persettä, siitä lupsista persereikään ja välillä takaisin ykköseen. Hän sai orgasmin ihan samanlailla kummastakin riemuluukusta. Maaliin sai laskea niin perseeseen, kuin suuhunkin. Parasta oli aina aamulla yön sessioiden jälkeen, kun hänen paikat oli ihan spermasta ja panemisesta liukkaat, sai alkaa työntämään ensimmäisenä munaa hanuriin. Hän ei ollut moksiskaan, työnsi perää vaan tiukemmasti lusikkaan. Panemisen kaikellakaan ei ollut niin väliä, kun teki mieli, vedettiin varvit ravintolan vessassa ja palattiin takaisin muiden joukkoon. Yksi kiimainen asento oli keittiön pöydällä. Se oli juuri sopivan korkuinen, kun hän nosti jalat olkapäille, oli perää suoraan tarjolla edessä, samalla hän sormeili ajeltua pimpsaansa, kun muna upposi perseeseen sitä oli kiva katsoa, ja ihan mukavan näköinen typy muutenkin.

Olin nuori ja viriili, joten jaksoin paneskella monta kerta päivässä. Nyt myöhemmin tajusin, miksi nuorempi mies maistui. oman ikäiset ukot on jo ruuhkavuosien keskellä ja homma ei enää pelitä saman lailla. Silloin ei ollut nettiä eikä keskusteluita siitä, että ei saisi panna vuoron perään kumpaankin reikään, enkä osannut asiasta välittää, ei hän koskaan mitään sanonut, että ongelmaa olisi ollut.

Tämän jälkeen ei ole samanlaista menoa ollut kyllä tarjolla, tarvetta vielä olisi. Sen vuoden seurustelun jälkeen minusta tuli persepanojen vankkumaton ystävä. Nykyinen vaimo antaa harvakseltaan, joskus alkuvuosina sain tulla myös joka kerta, mutta vuodet vierii.

Miten muilla.

14

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kai sun iässäsi vielä mitään ongelmia pitäisi olla useampaankin kertaan tulossa. Ei mulla ainakaan ole (50v). Vai onko vika pirkossa?

      • Anonyymi

        Eipä ole ongelmia ei, mutta siellä tarjonnan puolella on hiljaisempaa. Samaa kiimaa ei kyllä kotona ole ja toki joskus väsymys illalla vie kyllä voiton. Ei 20 vuotta sitten ollut huolta huomisesta, ja kun tarjolla oli persettä mielin määrin, ilman selittelyä, kyllä siinä intoutuu. Kyllä nykyäänkin yritän aamulla koputella takaovea, joskus onnistuu. Tykkään antaa naiselle myös paljon, hän saa aina suuseksiä nuorentaa hyväilyä, hierontaa, mutta homman pitää olla molemminpuolista. Joskus on kiva saada työntää muna suoraan perseeseen kiertämättä ykkösluukun kautta. Liukastetta varteen joko naisen suusta tai pullosta. Parasta on juuri tuo kun saa silmät auki ja kanki on jäykkänä, alkaa pyörittelemään sitä perseen suulla ja sitten se luiskahtaa sisään. Ei kuivana koskaa eikä väkisin


    • Anonyymi

      Olihan se hieno tarina, mutta en usko siitä sanaakaan. :D

      • Anonyymi

        No, sen verran täytyy korjata, että tapasin hänet vielä seuraavana iltana samoissa merkeissä. Sunnuntaina kun olin menossa takaisin etelään olimme vielä iltapäivän hänen kanssaan. Mutteri oli niin hellänä, että paneminen jo vähän sattui. En muista koskaan, että viikonlopun aikana minut olisi imetty niin kuiviin. En tiedä missä kunnossa hänen hanurinsa oli maanantaina, mutta aikamoista säkkijärvenpolkkaa sillä soiteltiin sen viikonlopun ajan.

        Joskus olin menossa käymään siellä ja meillä oli hieman kiire. Nainen oli rasvannut paikat valmiiksi ajokuntoon. En meinannut ehtiä saada edes kenkiä pois jalasta, kun hän veti mekon ylös keittiön pöytää vasten ja pyllisti. Tiesi, että olen puutteessa. Lykin onnesta soikeana suoraan rasvattuun perseeseen, hän osasi käyttää sitä hyvin, ei aikaakaan, kun mällit lensi peppureiän uumeniin. Mekko alas, ilman mitään siivoamista ja ulos sukulaisiin kylään juomaan kahvia. Minusta tuntui, että hän nautti siitä, että hänen sisäänsä tultiin ja sperma valui pitkin persevakoa ja reittä pitkin alas.

        Pumpattiin me tietenkin ykköseenkin, mutta nimenomaan hän teki hommasta taidetta, tai enemmänkin viihdettä. Kenellä odottaa nainen kotona perse rasvattuna vain sitä varten, että tietää miehen tykkäävän siitä ja tietää, että nyt olisi varmaan pikapanon paikka. Ovi auki ja hame korvissa perse paljaana voit alkaa vaan työntelemään sisälle. Varmaan mukana oli vähän myös sitä, että oli tainnut odotella omin käsin onneen jo miestä kylään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sen verran täytyy korjata, että tapasin hänet vielä seuraavana iltana samoissa merkeissä. Sunnuntaina kun olin menossa takaisin etelään olimme vielä iltapäivän hänen kanssaan. Mutteri oli niin hellänä, että paneminen jo vähän sattui. En muista koskaan, että viikonlopun aikana minut olisi imetty niin kuiviin. En tiedä missä kunnossa hänen hanurinsa oli maanantaina, mutta aikamoista säkkijärvenpolkkaa sillä soiteltiin sen viikonlopun ajan.

        Joskus olin menossa käymään siellä ja meillä oli hieman kiire. Nainen oli rasvannut paikat valmiiksi ajokuntoon. En meinannut ehtiä saada edes kenkiä pois jalasta, kun hän veti mekon ylös keittiön pöytää vasten ja pyllisti. Tiesi, että olen puutteessa. Lykin onnesta soikeana suoraan rasvattuun perseeseen, hän osasi käyttää sitä hyvin, ei aikaakaan, kun mällit lensi peppureiän uumeniin. Mekko alas, ilman mitään siivoamista ja ulos sukulaisiin kylään juomaan kahvia. Minusta tuntui, että hän nautti siitä, että hänen sisäänsä tultiin ja sperma valui pitkin persevakoa ja reittä pitkin alas.

        Pumpattiin me tietenkin ykköseenkin, mutta nimenomaan hän teki hommasta taidetta, tai enemmänkin viihdettä. Kenellä odottaa nainen kotona perse rasvattuna vain sitä varten, että tietää miehen tykkäävän siitä ja tietää, että nyt olisi varmaan pikapanon paikka. Ovi auki ja hame korvissa perse paljaana voit alkaa vaan työntelemään sisälle. Varmaan mukana oli vähän myös sitä, että oli tainnut odotella omin käsin onneen jo miestä kylään.

        Mistä sä keksit näitä? :D
        Onks nää jostain vanhoista jalluista vai mitenkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä keksit näitä? :D
        Onks nää jostain vanhoista jalluista vai mitenkä?

        Tuli tuossa vaan mieleen, kun yksi kaveri kirjotteli tommosia tarinoita koneella notepadilla joskus ysärin lopulla ja todellakin oli keksittyjä, se oli jotain 14-vuotias silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli tuossa vaan mieleen, kun yksi kaveri kirjotteli tommosia tarinoita koneella notepadilla joskus ysärin lopulla ja todellakin oli keksittyjä, se oli jotain 14-vuotias silloin.

        Tuli myös tuollaisesta epäilystä mieleeni sellainen että tuossa 2005 paikkeilla joku kaltaisesi epäilijä heitti ettei usko sanaakaan naisen tarinaa ja epäili vielä naista mieheksikin.

        Muutaman tunnin päästä nainen lähetti kuvan jossa oli puolialastomana keskari pystyssä ja paperi rinnoilla jossa oli päiväys ja sopiva tervehdys epäilijälle.

        Ei uskoisi että vielä vuonna 2019 teidänlaisia kokemattomia runkkareita on epäilemässä kaikkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli myös tuollaisesta epäilystä mieleeni sellainen että tuossa 2005 paikkeilla joku kaltaisesi epäilijä heitti ettei usko sanaakaan naisen tarinaa ja epäili vielä naista mieheksikin.

        Muutaman tunnin päästä nainen lähetti kuvan jossa oli puolialastomana keskari pystyssä ja paperi rinnoilla jossa oli päiväys ja sopiva tervehdys epäilijälle.

        Ei uskoisi että vielä vuonna 2019 teidänlaisia kokemattomia runkkareita on epäilemässä kaikkea.

        Varmaan ollu joku photarilla tehty kuva. Ei uskoisi että 2019 on vielä dillejä joille ei tuollaisen asiankan feikkaus voisi tulla mieleen? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli myös tuollaisesta epäilystä mieleeni sellainen että tuossa 2005 paikkeilla joku kaltaisesi epäilijä heitti ettei usko sanaakaan naisen tarinaa ja epäili vielä naista mieheksikin.

        Muutaman tunnin päästä nainen lähetti kuvan jossa oli puolialastomana keskari pystyssä ja paperi rinnoilla jossa oli päiväys ja sopiva tervehdys epäilijälle.

        Ei uskoisi että vielä vuonna 2019 teidänlaisia kokemattomia runkkareita on epäilemässä kaikkea.

        No tuota tuota. Totuushan kuitenkin on, että melko usein, ihmiset puhuvat varsinkin seksijutuissa melkoisesti paskaa tai ainakin hyvin väritetysti. Livenä tunnen pari sellaista tarinaniskijää. En näe sellaisessa tarinoinnissa mitään järkeä, parissa, kolmessa promillessa ne voi olla ihan hauskojakin juttuja, mutta ei jaksa kuunnella sellaista bullshittia ainakaan selvinpäin.


      • Anonyymi

        Novellit puolella kaikki menee läpi, mutta täällä epäillään?


    • Anonyymi

      Toisilla voi olla hieman värikkäämpää elämää, kuin toisilla. Joillakin se menee jalluja lukiessa ja toisilla toteuttaessa niiden tarinoita. Ei niitä Jallun juttujakaan ihan tuulesta temmata. Nämä on sensijaan ihan totta.

      • Anonyymi

        Kyllä niitä kuule tuulesta temmataan, 14-15-vuotiaat tollasia keksii.


      • Anonyymi

        Kerropa jotain tositarinaa malliksi. "Sanoin vaimolle, pantaisko, se sano ei ja sitten menin tumpulle.... "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa jotain tositarinaa malliksi. "Sanoin vaimolle, pantaisko, se sano ei ja sitten menin tumpulle.... "

        Ei tuolla teinipellellä mitään vaimoa ole.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      203
      2412
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      62
      2308
    3. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      71
      2053
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1891
    5. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1495
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1404
    7. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1245
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1176
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1166
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1112
    Aihe