Pitääkö näin Pask*ssa maassa maksaa vielä verojakin

Anonyymi

Ilmasto lähinnä vitsi joko liian kylmää taikka kuumaa ja jos muutaman tunnin on sopivaa iskee mäkäräiset kiinni , ruoka epäkelvollista ja kallista tiet kuralla routimisien takia paska maa

9

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maa itsessään on ihan kelpo, mutta maan hallintoon on päästetty rikollisiin verrattavissa olevia "hyväveljiä" jotka suoraan sanottuna varastavat kansallisomaisuuden omiin taskuihinsa veronmaksajien vahingoksi.
      Kohteet joita varten veroja kerätään, jää korjaamatta (mm. kadut ja tiet ym.)
      Nyt kansan rahat kanavoidaan Sipilöiden ja vastaavien omiin taskuihin, ja kukaan ei tee mitään.
      Kansalaiset joutuvat jatkuvasti syvenevään ahdinkoon, ja sen huomaavat vasta kun kaikki on ensin menetetty.
      Caruna sähköverkot sai jo esimakua, pohjavedet sekä tiet ja kadut (tiet ja kadut pyrkivät myymään myös "yksityisille"=pääoma"sijoittajille") ovat tulossa.
      Kun joutuu ostaa juomavetensä "Nestlen" kautta, (sen jälkeen kun Sipilät ovat taas käärineet kansalle kuuluvan yhteisen omaisuuden omiin taskuihinsa), ja apurahojakin jaetaan yhteiskunnan sosiaaliluukuilta työttömiksi tuleville maahantulijoille, ei kantasuomalaisille, huomannee kansa jälkeenpäin että "Olisiko aikoinaan tarttenut tehrä jotakin?"

      • Anonyymi

        Perussuomalaiset olivat vaihtoehto. OLIVAT!


    • Anonyymi

      Suomen suunta muuttui 100% 0,2% Marginaalilla nyt ei voi kuin odottaa kuinka pahaksi maamme rapistuu

    • Anonyymi

      Jos totuuden sanon niin rapistuu korjaamattomaan kuntoon !

      Nimimerkki : Vanha ope

    • Anonyymi

      Mitä auttaa 8 henkilön hakeminen Suomeen kun tulijoita on Miljoonia aivan Miljoonia kun eivät ole tyytyväisiä elintasoonsa ja tämäkin antaa taas kipinän monelle lähteä kun vastaan otetaan, jos olisi Varmatieto välittömästä käännytyksestä ei nämä lähtisi onneaan koittamaan.

      • Anonyymi

        33.000 auttaminen busseilla rajan yli 2015 Sipilän ja Orpon toimestako auttoi enemmän?


    • verot kusetusta että herrat saavat nostaa optioitaan... ja varsinkin eläkkeet,,nekin rahat menee päättäjien taskuun.. joten työnteko ei kannata

    • Anonyymi

      Veronmaksajat maksaa kiltistti politikoille ensin öky korvaukset istumisesta ja jos ei valita uudelleen saa Öky sopeutumiskorvaukset mihin heidän pitää sopeutua rahasta ei ainakaan ole kiinni toisin kuin köyhän jäädessä työttömäksi ei saa sopeutumisia

    • Anonyymi

      Olen todella samaa mieltä. Nimittäin näille tulijoille paluulaiva järjestettävä ja palautettava kotimaittensa satamiin. Niin kauan, kun täällä ollaan ottamassa kaikki avosylin vastaan, virta on loputonn ja hukumme kohta näihin maahanmuuttajiin.

      Tuo loputon virta tänne Eurooppaan jatkuu, jos tuota juttua hoidetaan silkkihansikkailla. Kova suunta peliin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe