Nyt on kuulkaas sellane tilanne

Anonyymi

että tuli ikävä arskaa. Joten vetäsenpä bikinit päälle ja lähden tuonne arskan alle köllötteleen ja rusketusraitoja hankkiin.
Joo joo, katsoo saa muttei koskee!☺ Ja eiku menox....niin ja parin metrin suojavyöhyke on jätettävä jos samoille rannoille ootte tulos aurinkoo tai mua palvoon☺

24

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riittääkö muutama tuhat kilometriä suojavyöhykettä?

      • Anonyymi

        Riittää riittää, sama arska lämmittää molempia


    • Anonyymi

      Jooo.me kaikki tullaan samalle rannalle.🌞

      • Anonyymi

        Sopu tekee tilaa. Sitä paitsi pienenä ihmisenä en vie koko rantakaistaletta.


    • Anonyymi

      Ja heti bongattu ensimmäinen komea rantaleijona. Tuon takia pienennän suojavyöhykkeen leveydeksi metrin. Sen ylitse ylettyy jo pitkällä heinänkorrella kutitteleen mun ruskettuvaa selkääni☺

    • Anonyymi

      Auringon rusketus on vanhanaikaista. Vanhentaa ihoa nopeaa tahtiin.

      • Anonyymi

        Mä tarviin D-vitamiinia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tarviin D-vitamiinia

        Pienemmillä vaurioilla saa purkista.


      • Anonyymi

        Otan mieluummin sen auringosta. Sitä paitsi tuon komian rantaleijonan katselusta saa kaikki loput puuttuvat vitamiinit.


    • Anonyymi

      Höpö höpö jäbä. Olis mielenkiintoista nähdä mies bikinit päällä☀️👙💪

      • Anonyymi

        Tää 👍🏻


      • Anonyymi

        Minusta ei kuule miestä sais tekemälläkään. Olen syntynyt korkkarit jalassa ja minihame päällä. Nyt tok riisuin ne bikinien tähden. Kuumottavaa kesää sullekin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta ei kuule miestä sais tekemälläkään. Olen syntynyt korkkarit jalassa ja minihame päällä. Nyt tok riisuin ne bikinien tähden. Kuumottavaa kesää sullekin!

        Jos toivot, että sinua ihaillaan, niin kuin normaali nainen toivookin, jätä toki pois bikinitkin, jotta paraskin puolesi näkyy. Olen muuten ihan tosissani. Naisen sukupuolielimet ovat niin kauniit, ettei niitä tule peittää. 🌹👀


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Jos toivot, että sinua ihaillaan, niin kuin normaali nainen toivookin, jätä toki pois bikinitkin, jotta paraskin puolesi näkyy. Olen muuten ihan tosissani. Naisen sukupuolielimet ovat niin kauniit, ettei niitä tule peittää. 🌹👀

        Eikä oo, jotain pitää jäädä arvailijen varaan. Sam se on miehelläkin, kiva kun jotain siinä edessä peittona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä oo, jotain pitää jäädä arvailijen varaan. Sam se on miehelläkin, kiva kun jotain siinä edessä peittona.

        Veto! Jos tytöt yleisestikin tahtovat, että mies peittelee, olkoon menneeksi. Mutta on itkun paikka, jos nainen peittää ihanimpansa. Ja olen edelleen tosissani.

        Mies tulkitsee naisen elimien näyttämisen suurimmaksi mahdolliseksi herttaisuudeksi. Siitä näkee, kuka sisko on todella ystävällinen. Sitä paitsi naisen sukupuolielimet eivät ole vain kiihottavat, vaan ÄÄRETTÖMÄN kauniit, niin kauniit, ettei nainen itse voi sitä käsittää.




    • Anonyymi

      Kohta rantaan ja leijonia metskaamaan 😛

    • Anonyymi

      Ota pillu paljaana aurinkoa ja kohtaa tulee poliisit pampun kanssa.

      • Poliisi pamputtaa taas...


      • Anonyymi

        Outo ehdotus... Ihan säädyllisesti bikineissä ja pilke silmäkulmassa ajattelin 😉 Jos kerrankin vähän flirttiäkin kokeilis 💋


    • Arska tehtaalla.

    • Anonyymi

      Arska ja Terska ne yhteen soppii huomenna ne viedään poliisiin koppiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe