Nyt on kuulkaas sellane tilanne

Anonyymi

että tuli ikävä arskaa. Joten vetäsenpä bikinit päälle ja lähden tuonne arskan alle köllötteleen ja rusketusraitoja hankkiin.
Joo joo, katsoo saa muttei koskee!☺ Ja eiku menox....niin ja parin metrin suojavyöhyke on jätettävä jos samoille rannoille ootte tulos aurinkoo tai mua palvoon☺

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riittääkö muutama tuhat kilometriä suojavyöhykettä?

• Anonyymi

Riittää riittää, sama arska lämmittää molempia

• Anonyymi

Jooo.me kaikki tullaan samalle rannalle.🌞

• Anonyymi

Sopu tekee tilaa. Sitä paitsi pienenä ihmisenä en vie koko rantakaistaletta.

• Anonyymi

Ja heti bongattu ensimmäinen komea rantaleijona. Tuon takia pienennän suojavyöhykkeen leveydeksi metrin. Sen ylitse ylettyy jo pitkällä heinänkorrella kutitteleen mun ruskettuvaa selkääni☺

• Anonyymi

Auringon rusketus on vanhanaikaista. Vanhentaa ihoa nopeaa tahtiin.

• Anonyymi

Mä tarviin D-vitamiinia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tarviin D-vitamiinia

Pienemmillä vaurioilla saa purkista.

• Anonyymi

Otan mieluummin sen auringosta. Sitä paitsi tuon komian rantaleijonan katselusta saa kaikki loput puuttuvat vitamiinit.

• Anonyymi

Höpö höpö jäbä. Olis mielenkiintoista nähdä mies bikinit päällä☀️👙💪

• Anonyymi

Tää 👍🏻

• Anonyymi

Minusta ei kuule miestä sais tekemälläkään. Olen syntynyt korkkarit jalassa ja minihame päällä. Nyt tok riisuin ne bikinien tähden. Kuumottavaa kesää sullekin!

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta ei kuule miestä sais tekemälläkään. Olen syntynyt korkkarit jalassa ja minihame päällä. Nyt tok riisuin ne bikinien tähden. Kuumottavaa kesää sullekin!

Jos toivot, että sinua ihaillaan, niin kuin normaali nainen toivookin, jätä toki pois bikinitkin, jotta paraskin puolesi näkyy. Olen muuten ihan tosissani. Naisen sukupuolielimet ovat niin kauniit, ettei niitä tule peittää. 🌹👀

• Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

Jos toivot, että sinua ihaillaan, niin kuin normaali nainen toivookin, jätä toki pois bikinitkin, jotta paraskin puolesi näkyy. Olen muuten ihan tosissani. Naisen sukupuolielimet ovat niin kauniit, ettei niitä tule peittää. 🌹👀

Eikä oo, jotain pitää jäädä arvailijen varaan. Sam se on miehelläkin, kiva kun jotain siinä edessä peittona.

• Firdawsi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä oo, jotain pitää jäädä arvailijen varaan. Sam se on miehelläkin, kiva kun jotain siinä edessä peittona.

Veto! Jos tytöt yleisestikin tahtovat, että mies peittelee, olkoon menneeksi. Mutta on itkun paikka, jos nainen peittää ihanimpansa. Ja olen edelleen tosissani.

Mies tulkitsee naisen elimien näyttämisen suurimmaksi mahdolliseksi herttaisuudeksi. Siitä näkee, kuka sisko on todella ystävällinen. Sitä paitsi naisen sukupuolielimet eivät ole vain kiihottavat, vaan ÄÄRETTÖMÄN kauniit, niin kauniit, ettei nainen itse voi sitä käsittää.

• Anonyymi

Kohta rantaan ja leijonia metskaamaan 😛

• Anonyymi

Ota pillu paljaana aurinkoa ja kohtaa tulee poliisit pampun kanssa.

• Poliisi pamputtaa taas...

• Anonyymi

Outo ehdotus... Ihan säädyllisesti bikineissä ja pilke silmäkulmassa ajattelin 😉 Jos kerrankin vähän flirttiäkin kokeilis 💋

• Arska tehtaalla.

• Anonyymi

Arska ja Terska ne yhteen soppii huomenna ne viedään poliisiin koppiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1752
    2. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1257
    3. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      143
      1207
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      48
      930
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      117
      884
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      73
      849
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      814
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      797
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      762
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      761
    Aihe