Paras on

Jani

Kyllähän se niin on, että Jani on parhaiten menestynyt näistä Idolsin kolmikosta. Ja haukkujat tosiaan voi mennä muualle, eihän teidän ole pakko lukea näitä sivuja, jos ärsyttää. Jani on vain ehdottomasti paras.
Ps. Just muuten alkoi i-tunesissa soimaan "Hukun".

16

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuden puhuja

      nyt kyllä palturia.Janin levy möi 2 kertaa vähemmän kun Antin tai Hannan.Tasapaksu laulaja eikä tee biisejäkään itse vaikka on olevinaan niin "isoa" muusikkoa..

      • mä vaan

        Eipä tee Hannakaan itse biisejään. Antista en tiedä, mutta tuskinpa vaan.


      • Katja
        mä vaan kirjoitti:

        Eipä tee Hannakaan itse biisejään. Antista en tiedä, mutta tuskinpa vaan.

        Eihän kukaan ole missään eikä koskaan väittänytkään, että Hanna ja Antti tekisivät omat biisinsä. Huhujen mukaan tosin seuraavilta levyiltä saattaa joku sanoitus jo löytyä.


      • Sarlotta

        Onko omien biisien teko laulajalle jokin ehdoton itseisarvo? Mun mielestä korkeintaan lisäarvo. Ei kaikki voi osata kaikkea; fiksu keskittyy tekemään vain sitä, mitä todella osaa.

        Jani on eläytyvä ja herkkä tulkitsija ja osaa sen homman hyvin. Muut rustatkoon biisejä. Ei mua häiritse lainkaan, jos Jani esittää muiden tekemiä biisejä.


      • JaniFani

        aijaa, Jani ei tee biisejä itse vai? Katsokaapa vaikka kaupassa käydessänne (...jos teidän herkät kätenne kestää ko.levyyn koskea!) Janin levyn vihkoseen, jossa on biisien sanat ja "tiedot". Kuinkakohan monessa biisissä Jani on ollut osallisena? Laskekaa ja tulkaa sanomaan. Voisin tässä vaiheessa vinkata, että muistaakseni joka ikisessä biisissä Jani on ollut mukana Onhan se levy-yhtiöstäkin hieman kiinni, että miten paljon artisti saa levylleen omia biisejään. Mm. Saat mut uskomaan on miehen itse tekemä biisi,omistettu faneille. Jehjeh, hieno mies on.
        Ja joo, vuoden lopulla muistaakseni vertailtiin Idols-finaalikolmikon levymyyntejä. Mistäköhän johtuu että Janin luvut oli pienimmät.....ei varmaan ainakaan siitä että Janin levy oli ollu markkinoilla monta kuukautta enemmän kuin Hannan tai Antin!?


      • JaniFani
        JaniFani kirjoitti:

        aijaa, Jani ei tee biisejä itse vai? Katsokaapa vaikka kaupassa käydessänne (...jos teidän herkät kätenne kestää ko.levyyn koskea!) Janin levyn vihkoseen, jossa on biisien sanat ja "tiedot". Kuinkakohan monessa biisissä Jani on ollut osallisena? Laskekaa ja tulkaa sanomaan. Voisin tässä vaiheessa vinkata, että muistaakseni joka ikisessä biisissä Jani on ollut mukana Onhan se levy-yhtiöstäkin hieman kiinni, että miten paljon artisti saa levylleen omia biisejään. Mm. Saat mut uskomaan on miehen itse tekemä biisi,omistettu faneille. Jehjeh, hieno mies on.
        Ja joo, vuoden lopulla muistaakseni vertailtiin Idols-finaalikolmikon levymyyntejä. Mistäköhän johtuu että Janin luvut oli pienimmät.....ei varmaan ainakaan siitä että Janin levy oli ollu markkinoilla monta kuukautta enemmän kuin Hannan tai Antin!?

        Edelliseen viestiinni tuli kirjotusvirhe, siis Janin levyhän oli ollu levymyyntejä vertaillessa VÄHEMMÄN aikaa markkinoilla kuin Hannan ja Antin, eikä enemmän kuten äsken ajatuksissani kirjoitin.


      • huomio!
        JaniFani kirjoitti:

        Edelliseen viestiinni tuli kirjotusvirhe, siis Janin levyhän oli ollu levymyyntejä vertaillessa VÄHEMMÄN aikaa markkinoilla kuin Hannan ja Antin, eikä enemmän kuten äsken ajatuksissani kirjoitin.

        biisin sovittaminen ei ole sama asia kun biisin tekeminen.Valittettavasti levyllä ei ole kovin montaa Janin itsensä tekemää biisiä,olen itsekin sen kansilehtisen nähnyt.Ja tuskinpa se levy enää kovin paljoa myy,sehän on tippunu listoilta jo ajat sitten..


    • Kaikille on sijaa

      Huvittaa.. Alkuperäinen kirjoittaja kirjoittaa että Jani on menestynein. Hän ei puhu myydyimmästä, eikä mainitse kappaleiden tekoa.

      Silti täällä mesotaan siitä että Hanna ja Antti on myynyt enemmän. No, onhan heidän levynsä olleet pidempään jo myynnissäkin. Suhteuttakaa luku aikaan.

      Menestys on muutakin kuin levymyyntiä. Menestys voi olla keikkapalkkioita, myyntituloja, lehtihaastatteluja jne.

      • miä

        Menestystä voi olla myös muiden muusikoiden arvostusta kyseistä artistia kohtaan. Mutta ei kyllä tällaisella touhulla sitä arvostusta ansaita. Tosin mielestäni mitkään Idols/Popstars-tuhertajat ei edes ole mitään muusikoita, joten on väärä sanamuoto puhua "MUIDEN muusikoiden ansaitusta arvostuksesta."


    • tee tee

      Kyllähän Janin tekemä musiikki ja taito on sillä pohjalla, että sieltä tullaan kuulemaan musiikkia vielä vuosia. Miehellä on hyvä ääni käyttää sitä oikein, Hannaan jos vertaatte, niin Siltähän on ääni jo mennyt, sitä raakkumista jaksa kuunnella. Idols kisan viimeinen biisi sekin oli jo ihan hirveä: Tulin voittamaan.

      • Sarlotta

        En voi kuin ihmetellä, miksi aina pitää oman suosikkinsa suitsuttamisen päälle lisätä negatiiviset kommenttinsa jostain toisesta artistista?

        Jani on mulle mun tän hetken suosikkiartisti, mutta ei mun tarvitse sitä asiaa todistellakseni arvostella esim. Anttia tai Hannaa. Tykkään Janista, mutta myös arvostan myös näitä kahta muuta Idols-finalistia. Aika lailla erilaisia laulajia ja esiintyjiä, mutta kaikille löytyy omat kannattajansa. So what?


      • Sarimari
        Sarlotta kirjoitti:

        En voi kuin ihmetellä, miksi aina pitää oman suosikkinsa suitsuttamisen päälle lisätä negatiiviset kommenttinsa jostain toisesta artistista?

        Jani on mulle mun tän hetken suosikkiartisti, mutta ei mun tarvitse sitä asiaa todistellakseni arvostella esim. Anttia tai Hannaa. Tykkään Janista, mutta myös arvostan myös näitä kahta muuta Idols-finalistia. Aika lailla erilaisia laulajia ja esiintyjiä, mutta kaikille löytyy omat kannattajansa. So what?

        Ei se ole omalta suosikilta pois vaikka jättäis toisinaan muut artistit haukkumatta...


      • Katja

        Minusta voittajaa varten tehdyn biisin Jani esitti vielä surkeammin kuin Hanna.


      • Sarlotta
        Katja kirjoitti:

        Minusta voittajaa varten tehdyn biisin Jani esitti vielä surkeammin kuin Hanna.

        Tää biisi on jo toissavuotisen talven lumia... Mitenkäs se sanonta menikään, että "joka vanhoja muistaa, sitä..."

        Joo, Jani ei ole levyttänyt tätä biisiä, eikä ikinä esitäkään sitä keikoillaan, joten en käsitä, miten se voi ketään häiritä. Jos jollakin on ko. biisin Idols-veto videollaan, niin saa vapaasti heittää roskiin, jos niin kovasti mielenrauhaa järkyttää.


      • Katja
        Sarlotta kirjoitti:

        Tää biisi on jo toissavuotisen talven lumia... Mitenkäs se sanonta menikään, että "joka vanhoja muistaa, sitä..."

        Joo, Jani ei ole levyttänyt tätä biisiä, eikä ikinä esitäkään sitä keikoillaan, joten en käsitä, miten se voi ketään häiritä. Jos jollakin on ko. biisin Idols-veto videollaan, niin saa vapaasti heittää roskiin, jos niin kovasti mielenrauhaa järkyttää.

        Vastaukseni olikin tähän viestiin:

        "Miehellä on hyvä ääni käyttää sitä oikein, Hannaan jos vertaatte, niin Siltähän on ääni jo mennyt, sitä raakkumista jaksa kuunnella. Idols kisan viimeinen biisi sekin oli jo ihan hirveä: Tulin voittamaan."


    • janifani4ever

      Jani on kaikista paras! :D Jani osaa Rokata! Jani on Rock! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe