Janitan "syöpätaistelu" kirkon silmissä?

Anonyymi

46

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotenkin tuli mieleen Johanna Tukiainen ilmaisutyylistään, ehkä ovat viettäneet aikaa yhdessä.
      Pääasia, että neidolla on hyvä tuki verkosto tulevaa ajatellen. Pukeutuminen ja muut ovat pikkuasioita. 🌹🌞Janitalle

    • Anonyymi

      Tyttörukan elämän kohokohdaksi jäi kun pääsi esittelemään Hymyyn tekotissejään.

      • Anonyymi

        Ei se tohon kuole.
        Pääsee toki esitteleen tekotissejään. Tosin aika vanha harppu alkaa olla.


      • Anonyymi

        Vanha harppu?26 vuotias vasta,eikä tosiaan näytä miltään vanhalta,kaunis nuori nainen ja vaikka sairastaa vakavaa tautia,niin ilman hiuksiakin todella kaunis.Kortisoni hoito turvottaa ihmistä ja saattaa antaa pulskan kuvan,eikä se muuta sitä,että ihmisen sisällä jyllää vaikea sairaus,parempihan se on että terveeltä näyttää...minkähän näköinen mahtaisit itse olla kaikkien sytostaatti hoitojen jälkeen? kyllä ihmisten ilkeys ja oma pahoinvointi on todella järkyttävää!!


      • Anonyymi

        Lymfoomaa hoidettu jo toista vuotta sytostaateilla. Eikäpä sitä taukojen aikana juurikaan huomaa ulkonäöstä. Hiukset toki lähti aikoja sitten, mutta viihdyn kaljunakin.

        Pitäisikö kuva laittaa tänne?

        Ei ole ulkonäkökysymykset päällimmäisenä mielessä kaikilla.


    • Anonyymi

      Ite ainakin turposin, kun sain lymfoomaan kortisonia. Että kyllä voi syöpäsairas olla pulskassakin kunnossa.
      Keuhkojen välikarsinassa oleva syöpä ei ole keuhkosyöpä.

      En tiedä muita syöpäsairaita, jotka lähtisivät kirkkoon hillumaan asiattomasti pukeutuneena.

      Kantasolusiirtoja tehdään nykyään paljon.

      Alusta asti olen epäillyt, että syöpädiagnoosi on tosiaan laittanut tuon päässä viiraamaan.

      Eikä tuo enää mikään nuori ole! Aikuinen ihminen.

      Ikinä en unohda, kuinka ilkeä oli muille syöpäsairaille!

      Mutta tosiaan...

      Karman laki

      • Missä Janita oli ilkeä syöpäsairaille? Jos tarkoitat sitä postausta, missä Janita sanoi muutaman valitun sanan niille syöpäsairaille, jotka olivat ilkeitä häntä kohtaan, niin sitä ei lasketa. Itehän syövästä kärsivät/kärsineet alkoivat soimata Janitaa. He olivat törkeitä, ilkeitä ja omahyväisiä ja ansaitsivat juuri ne sanat, mitkä Janita sanoi.


      • Anonyymi

        Nytkään et, Raili, tiedä yhtään mitään ko asiasta. Silti sulla juttua riittää.

        Sinähän voisit luovuttaa tietosi kantasolurekisteriin! Ei tiedä, jos sinustakin sitten olisi joskus jotakin hyötyä.
        Jos sattuisi, että pääsisit luovuttamaan kantasolujasi, olisihan se sullekin hieno asia ja toisi sinun elämään merkitystä.

        Mitä se sullakin... tämmöinen tyhjänpäiväinen jaarittelu täällä, vuodesta toiseen, eikö se harmita?
        Saisit oikeata merkitystä ja sisältöä elämääsi.

        Mietihän tuota!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkään et, Raili, tiedä yhtään mitään ko asiasta. Silti sulla juttua riittää.

        Sinähän voisit luovuttaa tietosi kantasolurekisteriin! Ei tiedä, jos sinustakin sitten olisi joskus jotakin hyötyä.
        Jos sattuisi, että pääsisit luovuttamaan kantasolujasi, olisihan se sullekin hieno asia ja toisi sinun elämään merkitystä.

        Mitä se sullakin... tämmöinen tyhjänpäiväinen jaarittelu täällä, vuodesta toiseen, eikö se harmita?
        Saisit oikeata merkitystä ja sisältöä elämääsi.

        Mietihän tuota!

        En ole Raili, mutta sen verran kai voin kommentoida, ennen tämän poistoa, ettei sinunkaan elämässäsi näytä olevan sisältöä, ennen aivojen vaihtoa, jos sittenkään! Kamalaa tuo katkeruutesi sairasta ihmistä kohtaan, ei sitä voi ymmärtää eikä hyväksyä! Mietipäs sitä KARMAA? Ettei vaan osuisi sinuun. Tokihan "kaikki"näillä saiteilla pyrkii dissaamaan, mutta pitäisi myös antaa mahdollisuus toiseenkin mielipiteeseen? Ps. sinun kantasoluillasi ei taida olla kysyntää? Janitalle kaikki voimat mitä mistäkin irtoaa, ei sun aikasi vielä ole tullut, ihope


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nytkään et, Raili, tiedä yhtään mitään ko asiasta. Silti sulla juttua riittää.

        Sinähän voisit luovuttaa tietosi kantasolurekisteriin! Ei tiedä, jos sinustakin sitten olisi joskus jotakin hyötyä.
        Jos sattuisi, että pääsisit luovuttamaan kantasolujasi, olisihan se sullekin hieno asia ja toisi sinun elämään merkitystä.

        Mitä se sullakin... tämmöinen tyhjänpäiväinen jaarittelu täällä, vuodesta toiseen, eikö se harmita?
        Saisit oikeata merkitystä ja sisältöä elämääsi.

        Mietihän tuota!

        Mistä ketusta sinä väität tietäväsi mun tietämyksistäni? Kyllä Janita on sairas ja sitä et voi sinäkään kiistää. Ei ketään tervettä makuuteta sairaalassa steriilissä/eristyksissä huoneessa ihan vaan huvin vuoksi. Vai oikeestiko väität, että Janitan kertoma ja kuvat todisteena on jotain feikkiä?

        Mä en voi ymmärtää edelleenkään sitä, että joku/jotkut voivat olla noin ilkeitä sairaalle ihmiselle.

        Janitalle edelleenkin haleja ja voimia.


    • Anonyymi

      Olisi mennyt meijeriensä kanssa muualle selvittämään.

      • Anonyymi

        Mauttomuuden huippu, että kirkossakin on oltava utareet esillä, huh huh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mauttomuuden huippu, että kirkossakin on oltava utareet esillä, huh huh.

        En tuota raamattua niin hyvin tunne, mutta mulle on jäänyt jostain, kait ripariajoilta mieleen, että siellä sanottiin, että Jumalan kasvojen eteen voi mennä aina omana itsenään. Juuri sellaisena, kuin on.

        Janitalle tsemppejä, kovasti haleja ja rutistuksia.


      • Anonyymi

        Ainahan tuon "RailiSuomisen" pitää olla asioista eri mieltä, oli asia sitten mikä hyvänsä.


      • Anonyymi

        Kyllä se näin on,että omana itsenään sinne Jumalan eteen mennään,jumalan silmissä on se maan matonenkin tärkeä...


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        En tuota raamattua niin hyvin tunne, mutta mulle on jäänyt jostain, kait ripariajoilta mieleen, että siellä sanottiin, että Jumalan kasvojen eteen voi mennä aina omana itsenään. Juuri sellaisena, kuin on.

        Janitalle tsemppejä, kovasti haleja ja rutistuksia.

        Juu tottakai voi mennä vaikkapa alasti, eiks niin Raili, hahahaha.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan tuon "RailiSuomisen" pitää olla asioista eri mieltä, oli asia sitten mikä hyvänsä.

        Voi herran pieksut rouvan jaloissa.

        Ihan oikeesti nyt. Janitalla on tuossa kuvassa olkapäät peitettynä (siitähän te aina vouhkaatte, että Herran huoneeseen mennään olkapäät peitettynä) . Entäs monellako morsiammella on olkapäät peitettynä vihkitilaisuudessa? Kyllä siellä morsmaikuilla vaan kirkossa tissit ja muutkin ihrat ja läskit tissien lisäksi tursuaa liian pieneen ja mauttomaan morsiuspukuun pukeutuneen tulevan rouvan puvusta. Miksi niitä ette hauku? Ai kun Janitaa pitää haukkua, kun ittellä on kettumainen mitään sanomaton elämä. Ootte kaksinaismoralisteja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu tottakai voi mennä vaikkapa alasti, eiks niin Raili, hahahaha.

        Oletko olevinasi fiksu? Alastomana esiintymistä säätelee laki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se näin on,että omana itsenään sinne Jumalan eteen mennään,jumalan silmissä on se maan matonenkin tärkeä...

        Teille uskovaisille sanon että teidän uskonne murenee kun joudutte todella kuoleman lähelle. Oman tai jonkun läheisen. Uskon Jumalaan itsekin mutta tiedän etten ole kaiken kestävä. Eräs pappi kertoi haastattelussa menettäneensä uskonsa kun vaimo kuoli. Luulen että ihmisen ja Jumalan liitto ei ole kiinni horjuvasta ihmisestä.


    • Anonyymi

      Ihan sama oli heti mielessä, kuin ylhäällä jo joku kommentoi eli ihan täysin Tukiaisen tyyli puhua! Mutta edelleen tullaan siihen mitä jo aiemmin sanoin, hän takeltelee ja puhuu kummallisesti sairaudesta, mikä hänen tulisi jo tuntea - puhe on silti tuota pätkivää, silmät pälyilee ympäriinsä, ihan kuin yrittäisi muistaa mitä pitikään sanoa...

      Tiedä sitten.

      Ja juu tuo ulkoasu kirkkoon - ei. Vähän voisi miettiä.

      Nimim. Aivot narikassa

    • Anonyymi

      Minä ihmettelen Janitan videoita. Ollaan niin surkeeta ja yhtäkkiä alkaa nauraa kuin ei mitään syöpää olisikaan eikä sekunti sitten olisi ollut pohjamudissa. Ihan ihme näytelmä käynnissä. Vaikuttaa hyvin epäaidolta käytös, samoin pukeutuminen, vaikka se toissijaista onkin. Jotain hyvin Tukiaistyylistä huomionhakuisuudessa ja feikkirintamuksen esittelyssä kirkossakin on.

      • Kyllä se niin vaan on, että tuossa tilanteessa se mieliala vaihtelee aallon pohjasta aallon harjalle. Ihminen on nääs sellainen monimutkainen vekotin, että se pyrkii kaikin tavoin selviytymään kriisistä.


    • On niin kovin tutun näköinen kirkko. Voisiko joku sanoa mikä kirkko on kyseessä kuvassa? Kiitos!

      • Anonyymi

        Nurmijärven kirkko


    • Anonyymi

      Janita taas kunnostautuu. Kuvaa itseään pitämässä huolta kehostaan, seuraavassa kuvassa pitsa. Ei ihme, että paino noussut, kuvissa on näkyneet karkit, limut ja pitsa.

      Auringonpolttamalle Amandalle Janita kuittailee melanoomasta. Mites ne omat silikonit ja sairaus.

    • Miksköhä kukkaa pappi ei oo vielä semmosta hommaa keksinyt että hänen käsieen kautta jumala parantaa rintasyövästä, ni pääsis vähä syöpätisuja hyvväilemmää.?!?!??!

      • En puhunut Janitasta, vaan vihille menevistä morsiammista. En koe mitenkään, että Janita loukkasi pukeutumisellaan kirkkoa tai ketään muutakaan suvaitsevaa ihmistä.

        Te vaan haluatte ottaa silmätikuksi ja kiusattavaksi sellaisen ihmisen, kuka on välillä heikoilla vaikkapa sairauden takia.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        En puhunut Janitasta, vaan vihille menevistä morsiammista. En koe mitenkään, että Janita loukkasi pukeutumisellaan kirkkoa tai ketään muutakaan suvaitsevaa ihmistä.

        Te vaan haluatte ottaa silmätikuksi ja kiusattavaksi sellaisen ihmisen, kuka on välillä heikoilla vaikkapa sairauden takia.

        Ei minuakaan loukannut. Jotain uskovaista kirkkokansaa saattoi jopa loukata. Korni tosin oli. Tyrkyt vaan ovat tyrkkyjä ja niiden tehtailemia typeryyksiä on viihdyttävää seurata. Oli sairaus tai ei. Syövän esikuvaa taitaa seurata moni. #kehoonmuntemppeli#vaalikaaremppeliänne #pitsaa#karkkia#siiderii


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei minuakaan loukannut. Jotain uskovaista kirkkokansaa saattoi jopa loukata. Korni tosin oli. Tyrkyt vaan ovat tyrkkyjä ja niiden tehtailemia typeryyksiä on viihdyttävää seurata. Oli sairaus tai ei. Syövän esikuvaa taitaa seurata moni. #kehoonmuntemppeli#vaalikaaremppeliänne #pitsaa#karkkia#siiderii

        Syövän ja juovan, joo.


    • Anonyymi

      Miksi kivut vain yltyvät? Rinnassa tuntemukset kasvavat. Ei kovin hyvältä vaikuta.

      Esikuva on kylläkin nuorille tytöille olla ottamatta silikoneja. Voimia hänelle taisteluun.

      • Anonyymi

        " taisteluun"? Millaisilla aseilla se "taistelu" suoritetaan? Itselläni ei ollut kättä pidempää syövän kourissa kituessa. Nyt jo kuusi vuotta terveenä.


    • Anonyymi

      Kelvoton näytelmä koko Janitan "sairaus".
      Saa kai hyvät rahat...

      Taitaa syöpää olla saman verran kuin Katja Ketun raiskausväitteessä. Ei löytynyt faktoja tapahtuneelle.

      • Anonyymi

        Syöpä ei ole mikään näytelmä,näkeehän sen että Janita on kuolemansairas...onko sillä niin väliä,jos hän muutaman lantin saa lehdistöltä,antamalla haastatteluja ja kuvia.Vakava sairaus vie useasti taloudelliseen ahdinkoon,kun menettää ansionsa ym.Vaikka suurin osa hoidoista on ilmaista,onneksi näin Suomessa,jää silti maksettavaksi sairaalapäivä maksut,lääkkeet ym oheis tuotteet mitä ihminen sairauteensa tarvii.Olen silti samaa mieltä,että nuo silikoni rinnat kannattaisi poistaa,se ei ilmeisesti ole ollut listalla ensimmäinen asia,keskitytty hoitamaan vakavaa sairautta,nyt hän on niin heikoksi mennyt nopeasti,silikonien poisto vaatii aina nukutuksen,ja on oma prosessinsa kylläkin ja ei ihan vaaraton toimenpide...hänen kohdalla ei sellasta riskiä ole sairauden takia uskallettu ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syöpä ei ole mikään näytelmä,näkeehän sen että Janita on kuolemansairas...onko sillä niin väliä,jos hän muutaman lantin saa lehdistöltä,antamalla haastatteluja ja kuvia.Vakava sairaus vie useasti taloudelliseen ahdinkoon,kun menettää ansionsa ym.Vaikka suurin osa hoidoista on ilmaista,onneksi näin Suomessa,jää silti maksettavaksi sairaalapäivä maksut,lääkkeet ym oheis tuotteet mitä ihminen sairauteensa tarvii.Olen silti samaa mieltä,että nuo silikoni rinnat kannattaisi poistaa,se ei ilmeisesti ole ollut listalla ensimmäinen asia,keskitytty hoitamaan vakavaa sairautta,nyt hän on niin heikoksi mennyt nopeasti,silikonien poisto vaatii aina nukutuksen,ja on oma prosessinsa kylläkin ja ei ihan vaaraton toimenpide...hänen kohdalla ei sellasta riskiä ole sairauden takia uskallettu ottaa.

        Mitkään syöpähoidoista eivät ole ilmaisia, täysin harhaluuloa. Paitsi jos syöpä on esim. asbestille altistuminen työpaikalla, silloin ei itse joudu maksumieheksi. Kummallista kuvitelmaa syöpähoitojen ilmaisuudesta. Minä maksoin aivan kaikesta, joten kokemusta on omasta ja tuttavieni syöpähoidoista. Varattomalta ei ole mistä ottaa, sehän on selvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitkään syöpähoidoista eivät ole ilmaisia, täysin harhaluuloa. Paitsi jos syöpä on esim. asbestille altistuminen työpaikalla, silloin ei itse joudu maksumieheksi. Kummallista kuvitelmaa syöpähoitojen ilmaisuudesta. Minä maksoin aivan kaikesta, joten kokemusta on omasta ja tuttavieni syöpähoidoista. Varattomalta ei ole mistä ottaa, sehän on selvä.

        En usko, että olet Suomessa maksanut kaikesta hoidostasi käyvän hinnan. Siis sellaisen, mitä kaikki oikeesti maksaa.


    • Anonyymi

      Mitä olen lukenut niin syöpäpotilas ole useinkaan hiuksensa menettänyt luuranko. Tapasin kerran miehen joka oli tosk laiha mutta virkeä. En kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota. Muistaakseni kuukausi tai viikkoja tuosta tuo mies kuoli syöpään. Täällä kirjoitetaan kuin hyvän potilaan pitäisi maata vuosi sairaalassa letkuissa. Janitalla sentään kroppa toimii ja kunto ei ole aivan alamaissa. Ymmärtääkseni se mahdillistaa raskaimmatkin hoidot. Se vaihe jos ei selviä kun päätyy petipotilaaksi ei kestä usein kuin pari viikkoa tai muutaman päivän. Toivon ja rukoilen että Janita parantuisi.

      • Noin juuri. Täällä kuvitellaan, että syöpäsairas on jatkuvasti sängyssä tekemässä kuolemaa. Mun lasteni isä oli palliatiivisellä vaan neljä viimeistä päivää ja sielläkin oli täysin tolkuissaan.


    • Anonyymi

      En voimuuta sanoa kun, että olette erittäin oksettavia. Naisella on SYÖPÄ, ja mitä TE jauhatte. Hävetkää, jos osaatte. Syöpä on karu karu kaveri, oli mikä syöpä tahansa. Kasvakaa aikuiseksi. Syöpä ei ole leikinlaskun paikka, koskaan!

      • Ei ne osaa hävetä. Ne ovat haaskalla ja nauttivat siitä, että jollakin menee huonosti. Ei ne ole saaneet vielä elämältä opetusta. Sitten, kun ne sen saavat, niin kitisevät ja valittavat. Vaan heidän tuskansa on silloin ok.


    • Anonyymi

      Yksi turha tyrkky painumassa unholaan. Ei tarvitsisi tätäkään ketjua nostaa, ja Railikin voisi rauhoittua.

    • Anonyymi

      Sama kait tuossa tilanteessa, että mitä tekee.. jos huomiota haluaa niin suotakoon, se hänelle. Huonolta näyttää Janitan tilanne, mutta kovasti semiä Janitalle ja toivottavasti tulis käänne parempaan❤️

    • Anonyymi

      Janitan tilanne on todella huono. Puolustajasolujen puuttuessa pienikin tulehdus on vaarallinen. Sytostaatit ovat rankka kaveri ja sivuvaikutusten sietäminen on rankkaa. Turvottelut voivat johtua esim kortisonilääkityksestä. Mielialanvaihtelut johtunevat paitsi rankasta tilanteesta myös opiaattilääkityksestä kivun hoitoon. Kivut lienevät kasvainten sijainnin ja koon perusteella kovat.

      Joten kun seuraavan kerran lyötte lyötyä, asettakaa itsenne hänen paikalleen.

      Paranemista ja parempaa vointia Janita.

    • Anonyymi

      Minua hävettää teidän kaikkien puolesta. Minulla on syöpämerkkerit olleet koholla kohta vuoden. Elimellistä syöpää ei ole kaikista tutkimuksista huolimatta löydetty. Elän joka päivä epätietoisuudessa ja pelossakin mitä tulevaisuus minulle tuo.
      Voin kuvitella kuinka kauheaa Janitalla on, tiedän syöpäsairaan kivut ja ne ajatukset jotka pyörivät kehää kuolemanpelon, kivun ja toivon ympärillä.
      Älkää hyvät ihmiset arvostelko hänen tapaansa yrittää selviytyä. Hän elää helvetissä mutta on siitä huolimatta rohkeana ja omana itsenään kertomassa syöpäsairaudesta joka ei tosiaan ole pilailun ja ilkeilyn aihe. Koittakaa hakea elämäänne sisältöä muualta kuin sairaiden ihmisten kustannuksella.

      • Anonyymi

        Älä suotta häpeä muiden puolesta.

        Itsepä hän on shown aloittanut ja hyvin jaksaa jatkaa.


      • Anonyymi

        Hän on nuori ihminen , ei varmasti osannut kuvitella kuinka loukkaavia kommentteja voi saada. Tiedän hänen olevan "jonkin sortin pikkujulkkis", mutta kaiken sen kuoren alla on kuitenkin tunteva, sairas ihminen.
        Jokainen voi ehkä hetken asettautua hänen saappaisiinsa ja kysyä itseltään kuin hyvin ja millä keinoin selviäisi tilanteesta.
        Kun itse elän tässä välimaastossa voin sanoa, että jonain päivänä tunnen olevani melkein normaali ja jaksan paremmin, joinakin päivinä haluan vain jäädä sänkyyn peiton alle suremaan ja sairastamaan, mutta tosiasiassa se sänkyyn jääminen ja synkistely vain pahentaa olotilaa. Minä olen jo iäkäs, Janita on nuori jonka elämä ehkä jääkin lyhyeksi, toivon että hän jaksaa ja uskaltaa elää niin kauan täyttä elämää kuin mahdollista, Suodaan hänelle joka ikinen onnellinen hetki ja lähetetään hänelle täydestä sydämestä kaikkea hyvää.Ainoa poikani kuoli 49 vuotiaana ja tiedän kuinka paljon tuskaa ja surua kaiken rakentamamme kuoren taakse kätkeytyy.Sen ymmärtää täysin vasta sitten , kun suru ja menetys tulee omalle kohdalle.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      271
      3930
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      134
      3000
    3. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      57
      2165
    4. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      38
      1653
    5. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      57
      1429
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      114
      1420
    7. Tiedätkö nainen

      Että sinulla on loistava tunneäly. Osaat käsitellä niitä, osaat analysoida ja järkeillä asioita ja et alkaa mielipuolen
      Ikävä
      68
      1349
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      23
      1317
    9. Hiuksesi letille?

      Mitä ajattelisit jos tarjoutuisin opettelemaan hiustesi letityksen?
      Ikävä
      43
      1147
    10. Toimivan parisuhteen kaukaisuus.

      Täällähän jotkut haaveilee parisuhteesta, kuka mitenkin. Mutta itse näen toimivan parisuhteen todella kaukaisena utopi
      Sinkut
      161
      1119
    Aihe