Päiväksi ja noin. Kutosranta kiinnostaa erityisesti.
Paljonko on aurinkotuolin ja varjon vuokra Kleopatran puolella?
15
137
Vastaukset
- Anonyymi
Älä mene sinne viemärin läheisyyteen ottamaan aurinkoa . Haju on sitä
kitkerämpi , mitä kuumempi päivä .
Uintia siinä putken läheisyydessä sinä varmasti ymmärrätkin välttää. - Anonyymi
Niitä viemäriputkia on muuten kaksi(2) kappaletta ja kukaties useampiakin
, mutta suomalaiset ovat löytäneet vain nuo kaksi.
Turkkilainen olut haisee juuri samalta , kuin nuo viemärit
makua ei ole tullut vertailtua .
Viikossa hajuaistisi turtuu, niin ettet enää välittele koko putkesta.- Anonyymi
Minulla on valokuviakin tuosta putkesta .
Se oli siinä aivan hotellimme vieressä , mutta tuo haju on
ehkä liioittelua , tai tuuli vei tuoksut merelle . - Anonyymi
Juu, ne on sadevesiviemäreitä. Aivan samanlaisia, kuin esim. Nizzan uimarannalla keskellä kylää.
- Anonyymi
Vaikka jätevesiviemäreitä sattuisivat olemaankin - kuten pelkään-
, niin mitäs tuosta , koska jonnekkinhan ne lastit on laskettava .
Mereenhän tavaraa mahtuu ja Välimeri yhtä syvä , kuin pitkäkin .
Lisäksi kalat viihtyvät tosi hyvin noiden putkien suuaukoilla.
Sieltä ne on helppo siirtää gourmee-ravintoloiden illallispöytiin.
- Anonyymi
10 liiraa maksaa tuoli ja saman verran varjo. Eli noin 1,40e kpl.
- Anonyymi
Onko Alanyassa muita nähtävyyksiä , kuin nuo viemäriputket ?
- Anonyymi
Juu, mä olen kuullu että jengiä käy Kale kukkulalla.
Sieltä näkee sitten jotain kai.
- Anonyymi
Siis mitä viemäriputkia ja missä?
- Anonyymi
Ranta 11 ainakin siisti ja hyvä palvelu,jos haluaa syödä juoda. 30liiraa 2xtuoli aurinkovarjo. Twin apart hotellissa,jos oleilee niin 24liiraa. On muuten hyvä hotelli, lähellä rantaa 250m ja hiljasella paikalla👍
- Anonyymi
Emme ole papan kanssa käyneet kuin kerran kesäaikaan Alanyassa ja toista kertaa emme mene. Kuumaa oli kuin pätsissä, ei siellä rannalla voinut olla vaikka joku oli maksanut niistä aurinkotuoleista.
Kevät ja syksyaika ovat otollisempia, talvesta emme tiedä.
Aika hauskaa että joku matkustaa noin pitkän matkan ja sitten on utelias rantatuolin vuokrasta.
Mikä lienee sitten kipuraja mitä ei maksaisi ja kääntyisi sitten pois.
Sen minä haluaisin tietää.
Me olemme maksaneet mitä nyt poika on ottanut. Ei se nyt ole maailmoja kaatanut. Tunnin pari siellä olemme olleet ja päivästä maksaneet. Ainoastaan hullu siellä jaksaa koko päivän istua.
T.- Martta 69 vee.- Anonyymi
Ihan normia kysellä hintatasosta. Hintavertailu kannattaa aina, luulisi jo tuohon ikään mennessä sellaisen asian tiedostavan!
- Anonyymi
Niin.
Meillä on aika pienet tulot mutta vielä pienemmät menot. Se tapa talon pitää sanotaan.
Tuolien hinta on aika pieni kun sitä vertaa matkan hintaan.
Kyllä tuntuu tyhmältä että kävelisi karsinalta toiselle ja ryhtyisi tinkimään mokomista jos aikoo pari tuntia koipiaan oikaista. Puoli päivää menisi käpytellessä?
En minä sellaista ukkoa tai akkaa ole koskaan nähnyt.
Kirjoitti Martta 69 vee. - Anonyymi
Tomppa on näköjään lopultakin tullut kaapista ja avannut kirurgin oven, ulos käveli Martta. No, ääliöiden määrä on ainakin pysynyt samana.
- Anonyymi
Pappa se on vähän huonojalkainen.
Ajattelimme kävellä rantaveteen varpaita huljuttelemaan mutta ukkeli horjahti rantatuoliin.
Jo vain poika riensi varjoa avaamaan. Noh, jäimme sitten siihen ja pappa tilasi oluen, minä vain coka-Kolan. Ei kai siinä kokaiinia ole vaikka nimi siihen viittaa.
Ikinä en ole huumeita syönyt.
Kirjoitti Martta 69 vee.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä712388Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711460Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2551425- 831252
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3801222Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3441156