Putin vastasi LGBT-yhteisölle

Anonyymi

Putin vastasi LGBT-yhteisölle: ”Jättäkää lapset rauhaan”
Julkaistu 29.06.2019 19:11, 10992 lukukertaa

Venäjän presidentti Vladimir Putin on vastannut kuuluisan taiteilijan, Elton Johnin, esittämiin syytöksiin Venäjää vastaan, koskien Moskovan hallituksen suhtautumista LGBT-yhteisöön.

15

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä nyt Hollannin homot suuttuvat Putlerille.
      Hollannissa vaaditaan peedofilian vapauttamista.

      • Anonyymi

        Onko Putin kuinka pedofiili?

        Pressana nosti pikkupojan paidan ylös ja pussasi pikkuista paljastamalleen vatsalle.

        Pikkupoika alkoi itkeä.

        Putin lipoi huuliaan ja totesi: "Söpö kuin kissanpentu."

        Mites trolli?


      • Anonyymi

        hollannissa on jo laillistettu pedofilija,,,,eutanasijakin toimi hyvin,,,huumet ovat melkein
        FREE,,,,,,toisen maailm,sodan,aikana,,holland,poliisi keräs kaikkian juutalaiset ja vei poltettavaksi,,--mahtava kohteliaisuuden saksalaist,kohd,,,
        mahtava kansa,,mahtava maa,,HOLLAND,,kuulosta,kuin HOLYLAND,,,


    • Anonyymi

      USA:ssa afrikan amerikkalainen homofoobinen pastori lähetti kahdelle pojalle kaksi kuvaa tiukoissa trikoissa poseeraten kovasti bodattua vartaloaan.
      Putin on esiintynyt tiedotusvälineissä ilman paitaa.
      Onko se jokin alitajuntainen viesti maan nuorisolle!

      sebi

    • hieno mies putin...sais moni muu ottaa mallia hänestä! sairas homotus ei ole tervettä!

      • Anonyymi

        Jep. Täältä myös tuki Putinille. Voisiko Putin olla myös Suomen päämies...siinä olisi kieltämättä myös hyviä puolia...


      • Anonyymi

        stand up koomikon puheet ja elet viitta 100% ,, et poika onhan ,,,mitä on,,mut hän väsymättä yrittä todista ettei,,,,,,,,,,,sehän on tosi luomu sketsi,,,,,,
        oikea käsi pitää mikrofon,,,vasemma rapia peppua,,,kun sanat puhuvat puolesta,,,--------
        .minä en ole homo,,mut minulla ei ole mitä hom,,vastaan /eli myöteen/
        --peppu pitäis olla irtonainen,,,
        --homous joskus oli sairaus suomessa,,, joo,,joskus,,mut nyt se on suosituks,,
        ,,,mut perhe,suhde on naurattava,,sillä kun pieras,,voi joht eroa,,,
        tukkakin on mestarin kasittelyn,,ehkä a,flores,,,
        sen ohelman avaa kaverin,juoksu ees,taka kun 5 vuot,pojan
        toi stand,up jäbä on koka-kola,,ja pepsi-kolan sukulaisen,,


    • Anonyymi

      <<<”Meillä todella on neutraali asenne LGBT-yhteisön jäseniin, todella rauhallinen, täysin ennakkoluuloton. Meillä on laki, josta kaikki parjaavat meitä – laki, joka kieltää homopropagandan lapsille.”

      ”Vähemmistön ei tule aggressiivisesti levittää näkemyksiään lapsille, jotka eivät välttämättä kykene niistä päättämään.”

      ”Mutta kuulkaa, antakaamme ihmisten kasvaa ja tulla ensin aikuiseksi, ja vasta sitten päättää keitä he ovat. Jättäkää lapset rauhaan,” Putin sanoi. >>>

      Suomen isänmaallisilla ja Putinilla on kaikesta päätellen samanlainen arvomaailma, mutta se ei tarkoita sitä, että Venäjältä tulisi mitään tukea siihen.

      Venäjällä ollaan vain tiedostettu kansainvälinen mädätys ja sen tarkoitusperät. Samaan pitäisi meidänkin pyrkiä

      • Anonyymi

        Putin on järkevä LGBT-yhteisön asiassa. Suomen pitäisi ottaa esimerkkiä!!!


      • Anonyymi

        Putinin fasisti-militantit murhaavat eurooppalaisia.

        Onko varmaa, että se olisi Suomen kannalta tavoiteltava asia?

        Haluaisivatko Kremlin trollit olla fasistijoukkioiden mukana murhaamassa eurooppalaisia kristittyjä?


    • Anonyymi

      Putinillahan on monia nais- ja homomaisia piirteitä. Yhtä turhamainen ja käy vähintään vuosittain kauneusleikkauksessa.

    • Anonyymi

      Mä en oikeasti ymmärrä kenen tarkoitusperiä tämä LGBT hössötys oikein ajaa. En voi oikeasti uskoa, että homot ja lesbot voivat olla noin täynnä itseään, kyse on pakko olla jostain muusta.

    • Anonyymi

      You tubesta löytyy hyviä videoita maailmalta siitä minkälaista porukkaa nuo lgbt hörhöt ovat.Samaa pohjasakkaa antifan kanssa ja sitten jotkut elttonit vielä vinkuu ihmioikeuksista.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe