Putin vastasi LGBT-yhteisölle: ”Jättäkää lapset rauhaan”
Julkaistu 29.06.2019 19:11, 10992 lukukertaa
Venäjän presidentti Vladimir Putin on vastannut kuuluisan taiteilijan, Elton Johnin, esittämiin syytöksiin Venäjää vastaan, koskien Moskovan hallituksen suhtautumista LGBT-yhteisöön.
Putin vastasi LGBT-yhteisölle
15
125
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä nyt Hollannin homot suuttuvat Putlerille.
Hollannissa vaaditaan peedofilian vapauttamista.- Anonyymi
Onko Putin kuinka pedofiili?
Pressana nosti pikkupojan paidan ylös ja pussasi pikkuista paljastamalleen vatsalle.
Pikkupoika alkoi itkeä.
Putin lipoi huuliaan ja totesi: "Söpö kuin kissanpentu."
Mites trolli? - Anonyymi
hollannissa on jo laillistettu pedofilija,,,,eutanasijakin toimi hyvin,,,huumet ovat melkein
FREE,,,,,,toisen maailm,sodan,aikana,,holland,poliisi keräs kaikkian juutalaiset ja vei poltettavaksi,,--mahtava kohteliaisuuden saksalaist,kohd,,,
mahtava kansa,,mahtava maa,,HOLLAND,,kuulosta,kuin HOLYLAND,,,
- Anonyymi
USA:ssa afrikan amerikkalainen homofoobinen pastori lähetti kahdelle pojalle kaksi kuvaa tiukoissa trikoissa poseeraten kovasti bodattua vartaloaan.
Putin on esiintynyt tiedotusvälineissä ilman paitaa.
Onko se jokin alitajuntainen viesti maan nuorisolle!
sebi hieno mies putin...sais moni muu ottaa mallia hänestä! sairas homotus ei ole tervettä!
- Anonyymi
Jep. Täältä myös tuki Putinille. Voisiko Putin olla myös Suomen päämies...siinä olisi kieltämättä myös hyviä puolia...
- Anonyymi
stand up koomikon puheet ja elet viitta 100% ,, et poika onhan ,,,mitä on,,mut hän väsymättä yrittä todista ettei,,,,,,,,,,,sehän on tosi luomu sketsi,,,,,,
oikea käsi pitää mikrofon,,,vasemma rapia peppua,,,kun sanat puhuvat puolesta,,,--------
.minä en ole homo,,mut minulla ei ole mitä hom,,vastaan /eli myöteen/
--peppu pitäis olla irtonainen,,,
--homous joskus oli sairaus suomessa,,, joo,,joskus,,mut nyt se on suosituks,,
,,,mut perhe,suhde on naurattava,,sillä kun pieras,,voi joht eroa,,,
tukkakin on mestarin kasittelyn,,ehkä a,flores,,,
sen ohelman avaa kaverin,juoksu ees,taka kun 5 vuot,pojan
toi stand,up jäbä on koka-kola,,ja pepsi-kolan sukulaisen,,
- Anonyymi
<<<”Meillä todella on neutraali asenne LGBT-yhteisön jäseniin, todella rauhallinen, täysin ennakkoluuloton. Meillä on laki, josta kaikki parjaavat meitä – laki, joka kieltää homopropagandan lapsille.”
”Vähemmistön ei tule aggressiivisesti levittää näkemyksiään lapsille, jotka eivät välttämättä kykene niistä päättämään.”
”Mutta kuulkaa, antakaamme ihmisten kasvaa ja tulla ensin aikuiseksi, ja vasta sitten päättää keitä he ovat. Jättäkää lapset rauhaan,” Putin sanoi. >>>
Suomen isänmaallisilla ja Putinilla on kaikesta päätellen samanlainen arvomaailma, mutta se ei tarkoita sitä, että Venäjältä tulisi mitään tukea siihen.
Venäjällä ollaan vain tiedostettu kansainvälinen mädätys ja sen tarkoitusperät. Samaan pitäisi meidänkin pyrkiä- Anonyymi
Putin on järkevä LGBT-yhteisön asiassa. Suomen pitäisi ottaa esimerkkiä!!!
- Anonyymi
Putinin fasisti-militantit murhaavat eurooppalaisia.
Onko varmaa, että se olisi Suomen kannalta tavoiteltava asia?
Haluaisivatko Kremlin trollit olla fasistijoukkioiden mukana murhaamassa eurooppalaisia kristittyjä?
- Anonyymi
Putinillahan on monia nais- ja homomaisia piirteitä. Yhtä turhamainen ja käy vähintään vuosittain kauneusleikkauksessa.
- Anonyymi
Mä en oikeasti ymmärrä kenen tarkoitusperiä tämä LGBT hössötys oikein ajaa. En voi oikeasti uskoa, että homot ja lesbot voivat olla noin täynnä itseään, kyse on pakko olla jostain muusta.
- Anonyymi
You tubesta löytyy hyviä videoita maailmalta siitä minkälaista porukkaa nuo lgbt hörhöt ovat.Samaa pohjasakkaa antifan kanssa ja sitten jotkut elttonit vielä vinkuu ihmioikeuksista.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483