Sodomiitit Ja Seurakunta

Rauhan tervehdys.

Erikoisesti kivet huutavat ajanloppua, kun. Jeesus otti kaksi asiaa kuvaukseksi viimeisistä päivistä: Lootin Sodomassa ja Nooan vedenpaisumuksessa, jotka molemmat toteutuu tarkasti Pride-liikkeessä, jonka symbolikin muistuttaa Nooan päivistä ja toiminta Sodomasta.

Herramme tulee pian.

"Ja niinkuin kävi Nooan päivinä, niin käy myöskin Ihmisen Pojan päivinä: he söivät, joivat, naivat ja menivät miehelle, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin; ja vedenpaisumus tuli ja hukutti heidät kaikki.

Niin myös, samoin kuin kävi Lootin päivinä: he söivät, joivat, ostivat, myivät, istuttivat ja rakensivat, mutta sinä päivänä, jona Loot lähti Sodomasta, satoi tulta ja tulikiveä taivaasta, ja se hukutti heidät kaikki, samoin käy sinä päivänä, jona Ihmisen Poika ilmestyy." - Luukas 17:26-30

Viimeinen yritys pitää seurakunta maailmassa oli Sodomassa tunkeutua repimään seurakunnan ovea, joka kokoontui Lootin kodissa. Nuo miehet lyötiin sokeudella.

Tässä ajankohtainen opetukseni sodomiittien
aggressiivisesta tunkeutumisesta seurakuntaan, jota tapahtuu niin äärikarismaattisuuden kautta helluntaiseurakuntiin, kuin liberaaliteologian kautta kirkkoihin. Kaikkia oveja revitään nyt.
https://youtu.be/bIT1mBBciOw

"Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta." - Juuda 1:7

Siunauksin, MM.

73

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kinkyä, ajatteles jos noita ei tarvitsisi yhtään ajatella eivätkä nuo ajatukset öin ja päivin vaivaisi?

    • Anonyymi

      Yritä nyt Mauno pysyä edes siinä, mitä Raamatussa oikeasti sanotaan, sillä sinä kirjoitit ihan omiasi:

      " Viimeinen yritys pitää seurakunta maailmassa oli Sodomassa tunkeutua repimään seurakunnan ovea, joka kokoontui Lootin kodissa. Nuo miehet lyötiin sokeudella. "

      Ei Lootin kotona mikään Seurakunta kokoontunut, vaan Loot antoi vain majapaikan niille ENKELEILLE !

      1 Ja ne kaksi enkeliä tulivat Sodomaan illalla, ja Loot istui Sodoman portissa; ja nähtyänsä heidät Loot nousi heitä vastaan ja kumartui maahan kasvoillensa.
      2 Ja hän sanoi: "Oi herrani, poiketkaa palvelijanne taloon yöksi ja peskää jalkanne! Aamulla varhain voitte jatkaa matkaanne." He sanoivat: "Emme, vaan me jäämme yöksi taivasalle".
      3 Mutta hän pyysi heitä pyytämällä, ja he poikkesivat hänen luoksensa ja tulivat hänen taloonsa. Ja hän valmisti heille aterian ja leipoi happamattomia leipiä, ja he söivät.
      4 Ennenkuin he olivat laskeutuneet levolle, piirittivät kaupungin miehet, sodomalaiset, sekä nuoret että vanhat, koko kansa kaikkialta, talon.
      5 Ja he huusivat Lootia sanoen hänelle: "Missä ne miehet ovat, jotka tulivat luoksesi yöllä? Tuo heidät tänne meidän luoksemme, ryhtyäksemme heihin."
      6 Silloin Loot meni ulos heidän luokseen portille ja sulki oven jälkeensä.

      Joten Mauno älä sepittele omiasi !!!

      • Anonyymi

        Missä kaksi, tahi kolme on koolla MINUN nimessäni, niin siellä minä olen heidän keskellään.
        Jumalankansa on koolla, tuollakin.
        "Missä ne miehet ovat, jotka tulivat luoksesi yöllä?
        ts. seurakunta. Seurakunta - ts. Jumalalliset ovat tuonpuoleisuuden iankaikkisuuden kansaa.
        Tätä ei pidä unohtaa.
        näin waarin toteamus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kaksi, tahi kolme on koolla MINUN nimessäni, niin siellä minä olen heidän keskellään.
        Jumalankansa on koolla, tuollakin.
        "Missä ne miehet ovat, jotka tulivat luoksesi yöllä?
        ts. seurakunta. Seurakunta - ts. Jumalalliset ovat tuonpuoleisuuden iankaikkisuuden kansaa.
        Tätä ei pidä unohtaa.
        näin waarin toteamus

        Älä ala saivartelemaan !!!

        Enkelit eivät kuulu Seurakuntaan, vaan ovat palvelevia henkiä !

        Ymmärsit hyvin Maunon kirjoituksen !

        " Viimeinen yritys pitää seurakunta maailmassa oli Sodomassa tunkeutua repimään seurakunnan ovea, joka kokoontui Lootin kodissa. Nuo miehet lyötiin sokeudella. "

        Eivät nuo pyrkijät muuta halunneet kuin "ryhtyä" niihin enkeleihin, eli suomeksi siis yhtyä heihin, eli homostella !

        Kaiken kaikkiaan asia ei mene noin, kuin Mauno väittää !

        Paavalin mukaan Seurakunnan ja siten Seurakuntalaisten tehtävänä on pitää itsensä ja Seurakunta puhtaana, eli kyse oli Korintossakin siitä, että uskovat eli Seurakuntaan kuuluvat uudestisyntyneet ITSE harjoittivat haureutta !

        Ja pyhien yhteydestä piti Seurakunnan poistaa niin toimivat eli noudattaa seurakuntakuria, jotta koko taikina ei hapattuisi, eli sama haureus leviäisi muutaminen esimerkin kautta ja vuoksi:

        1. Korinttolaiskirje 5
        1 Yleensä kuuluu, että teidän keskuudessanne harjoitetaan haureutta, jopa semmoista haureutta, jota ei ole pakanainkaan keskuudessa, että eräskin pitää isänsä vaimoa.
        2 Ja te olette paisuneet pöyhkeiksi! Eikö teidän pikemminkin olisi pitänyt tulla murheellisiksi, että se, joka on tuommoisen teon tehnyt, poistettaisiin teidän keskuudestanne?
        3 Sillä minä, joka tosin ruumiillisesti olen poissa, mutta hengessä kuitenkin läsnä, olen jo, niinkuin läsnäollen, puolestani päättänyt, että se, joka tuommoisen teon on tehnyt, on
        4 -sittenkuin olemme, te ja minun henkeni ynnä meidän Herramme Jeesuksen voima, tulleet yhteen-
        5 Herran Jeesuksen nimessä hyljättävä saatanan haltuun lihan turmioksi, että hänen henkensä pelastuisi Herran päivänä.
        6 Ei ole hyvä, että kerskaatte. Ettekö tiedä, että vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan?
        7 Peratkaa pois vanha hapatus, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän pääsiäislampaamme, Kristus, teurastettu.
        8 Viettäkäämme siis juhlaa, ei vanhassa hapatuksessa eikä ilkeyden ja pahuuden hapatuksessa, vaan puhtauden ja totuuden happamattomuudessa.
        9 Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa;
        10 en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.
        11 Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.
        12 Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
        13 Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Tässä on selvääkin selvempi sanoma, eli Seurakunnan SISÄLLÄ pitää pitää huolta siitä, että hapatus, eli haureus, ei leviä USKOVIEN KESKELLÄ !!!

        Ei siinä puhuta siitä, että se tuotaisiin uskosta osattomien tunkeutumisen kautta Seurakuntaan sisään !!!

        Mutta kun Mauno raukka, ei ole vielä sitäkään perus asiaa tajunnut, mikä tuossa selvääkin selvemmin sanotaan:

        9 Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa;
        10 en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.
        11 Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.
        !!!
        12 Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
        13 Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
        !!!

        Siis Seurakunnan ULKOPUOLELLA olevat touhuavat himoissaan mitä vaan, eivätkä he ole mitenkään sitoutuneet Jumalan tahtoon ja sen mukaan toimimaan, eikä siten ole heiltä hyödyllistä sitä vaatiakkaan.

        Mutta Seurakuntaan kuuluva uudestisyntynyt uskova on sitoutunut, ja häneltä vaaditaan siis !

        Syy vaatimukseen on selvästi sanottu:

        "Että hapatus ei leviäisi, eli muut uskovat helposti tulkitsevat asian niin, että heidänkin on lupa harjoittaa haureutta myös, kun osa jo sitä tekee Seurakunnassa, joten se näyttää siltä, kuin se tapahtuisi ikäänkuin vanhempien luvalla ja hyväksymänä !!!"

        6 Ei ole hyvä, että kerskaatte. Ettekö tiedä, että vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan?
        7 Peratkaa pois vanha hapatus, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän pääsiäislampaamme, Kristus, teurastettu.


      • Anonyymi

        Liian paljon huutomerkkejä omaan makuuni. Huutamista ei jaksa lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian paljon huutomerkkejä omaan makuuni. Huutamista ei jaksa lukea.

        Muutako ei ollut sanottavaa ?

        Takerruit vain tuollaiseen epäolennasiseen pelkästään !

        Noin se menee, kun ei sanoma maistu, eikä vastinetta kyetä antamaan Raamatusta.

        Niin ja yhä sanon sen, että jos kaksi tai 3 ankeliä on koolla, niin se ei ole mikään Seurakunnan kokoontuminen.

        Seurakuntaan näet kuuluvat vain ja ainoastaan Kristuksen srk ruumiin jäsenet, eli uudestisyntyneet ihmiset !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutako ei ollut sanottavaa ?

        Takerruit vain tuollaiseen epäolennasiseen pelkästään !

        Noin se menee, kun ei sanoma maistu, eikä vastinetta kyetä antamaan Raamatusta.

        Niin ja yhä sanon sen, että jos kaksi tai 3 ankeliä on koolla, niin se ei ole mikään Seurakunnan kokoontuminen.

        Seurakuntaan näet kuuluvat vain ja ainoastaan Kristuksen srk ruumiin jäsenet, eli uudestisyntyneet ihmiset !

        Tässä vielä kerrotaan asiasta:

        13 Kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi"?

        14 Eivätkö he kaikki ole palvelevia henkiä, palvelukseen lähetettyjä niitä varten, jotka saavat autuuden periä?


    • Anonyymi

      Kuinka pitkälle vielä mennään. Patriarkaalisuus on vähentynyt ja naisten asema muuttunut. 60v sitten taisteltiin uudelleen vihkimistä. 40v sitten naispappeudesta ja 50v sitten homouden sairasluokittelusta. Myöhemmin homoliiitoista ja homojen adoptio n oikeudesta. Eri vaiheissa uhataan maailman lopulla ja mullistuksilla ja Venäjän hyökkäyksellä jne. Niinkuin nyt Pridesta.

      Monet nyt homoja haukkuvat jotka sanovat itse pyhittyvänsä kun syntiset muut saastuvat, ovat itse uudelleen naineet ja huorintehneet.

      Mikä on vielä kauheampaa. Ja onko Pride nyt viimeinen pisara synnille. Ehkä on. Tai sitten tulee vielä hirveämpää.

    • Anonyymi

      "Erikoisesti kivet huutavat ajanloppua, kun. Jeesus otti kaksi asiaa kuvaukseksi viimeisistä päivistä".

      Jopa niin erikoisesti kivet huutavat, että jumalaton Ylekin julkaisi juuri eilen dokumentin Pompeijista. Siellä kivet huutavat merenpohjassa varoittavana esimerkkinä Jumalan tuomiosta.

      https://areena.yle.fi/1-4226394

    • Anonyymi

      Taidat nyt olla pihalla kuin lumiukko.

      Homoutta esiintyi varsinkin antiikin Kreikassa. Sitä on ollut aina olemassa. Sitä esiintyy myös luonnossa eläinten kesken.

      Samalla tavalla kuin, että noitia ei ole olemassa, voimme purkaa ihmisen tietämättömyyttä. Homoja on ja heitä ei enää saa rankaista lain, eikä uskonnon voimalla.

      Maapallolla on aina esiintynyt sääilmiöitä, tulivuoria on purkautunut, tsunameja, tulvia, määnjäristyksiä jne, niistä vain ei ole ennen tiedetty kuin paikallisesti.

      Nyt saamme tietoa heti jos jossakin ajaa vaikka bussi rotkoon. Uutisointi on saanut meidät uskomaan, että asioita tapahtuu enemmän, vaikka tämä ei ole totta. Lisäksi ihmisiä asuu nyt joka paikassa, joten onnettomuuksia tulee siksi enemmän.

      Ei ole mitään "lopunaikaa". Vaikka ihmisiä on paljon, maailma on todella sata kertaa turvallisempi kuin koskaan. Siksi voit matkustaa vaikka maapallon toiselle puolelle katsomaan. Mutta ennen et päässyt lähimetsään tulematta ryöstetyksi tai tapetuksi.

      Sairaudet, kuten rutto ja rokot olivat keskiajalla hirveitä, jopa puolet ihmisistä kuolivat ja kaupungit autioituivat. Ihmisiä lähti pakoon ruton tieltä.

      Älä siis maalaa mitään olematonta kuvaa edes itsellesi. Koskaan ei ihmisillä ole ollut näin hyvä maailma elää.

      Maapallon väkiluku oli vuonna 0 noin 250 miljoonaa. Suomessakin 1700-luvulla vain 400 000 ihmistä.

      juuri se on silmiin pistävää, että uskova ihminen vääristelee miten sattuu asioita.

      • Anonyymi

        laina kirjoituksestasi
        Homoutta esiintyi varsinkin antiikin Kreikassa. Sitä on ollut aina olemassa. Sitä esiintyy myös luonnossa eläinten kesken.
        vastaus.
        Aivan- eläinten kesken.
        Ihminen on kuin eläin, ilman Jumalaansa. Siinä olet oikeassa vertauksessasi.
        Mittasit näin tuolle synnille määre- mitan, aivan itse.


    • Anonyymi

      SAASTAISUUS JA SAASTUMINEN

      Raamatussa on profetoitu ja varoitettu
      1. maapallon saastumisesta
      2. saastaisista hengistä ihmisissä

      - elämne nyt tätä saastaisuuden ja saastumisen aikaa

      Job 14:4
      Syntyisikö saastaisesta puhdasta? Ei yhden yhtäkään.

      • Anonyymi

        Myös ihminen voi saastua joka tulee ilmi ajatuksissa, sanoissa ja teoissa.

        Raamatussa varoitetaan paljon saastaisuudesta.
        >> Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen. <<


    • Anonyymi

      Hesekiel 16:49
      Katso, tämä oli sisaresi Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään; mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut.

      Vielä homoutta suurempikin synti on nykyaikana köyhien sortaminen, kun rehellisestä työnteosta ei makseta (kunnollista) palkkaa, vaan pitäisi työnantajien saada ilmaiseksi työvoima kaikenmaailman kokeilujen ja harjoittelujen kautta. Ja tätä sitten käytetään härskisti hyväksi. Rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy.

      • Anonyymi

        Aina on ollut köyhien sortamista, mutta ei Sodomassa eikä koskaan historian aikana siinä mittakaavassa kuin tänä päivänä. Suomessakin on suuri joukko työssäkäyviä köyhiä, kun heille ei makseta kunnollista palkkaa.

        Jaakob 5
        Kuulkaa nyt, te rikkaat: itkekää ja vaikeroikaa sitä kurjuutta, joka on teille tulossa. 2 Teidän rikkautenne on mädännyt, ja teidän vaatteenne ovat koin syömät; 3teidän kultanne ja hopeanne on ruostunut, ja niiden ruoste on oleva todistuksena teitä vastaan ja syövä teidän lihanne niinkuin tuli. Te olette koonneet aarteita viimeisinä päivinä. 4 Katso, työmiesten palkka, jonka te vainioittenne niittäjiltä olette pidättäneet, huutaa, ja leikkuumiesten valitukset ovat tulleet Herran Sebaotin korviin. 5 Te olette herkutelleet maan päällä ja hekumoineet, te olette sydäntänne syötelleet teurastuspäivänä. 6
        Vanhurskaan te olette tuominneet ja tappaneet; hän ei vastusta teitä.

        Kuinkahan paljon seurakunnissa on näitä työnantajia, jotka eivät maksa kunnollista palkkaa?

        Hesekiel 16 sanoo myös:

        48. Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra: ei totisesti sisaresi Sodoma tyttärineen tehnyt sitä, mitä sinä tyttärinesi olet tehnyt.
        49. Katso, tämä oli sisaresi Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään; mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut.
        50. He korskeilivat ja tekivät kauhistuksia minun edessäni, ja minä, kun sen näin, toimitin heidät pois.
        51. Ja Samaria ei tehnyt puoltakaan sinun syntiesi vertaa; mutta sinä olet tehnyt kauhistuksia paljon enemmän kuin he, niin että olet kaikilla kauhistuksillasi, joita olet tehnyt, saanut sisaresi näyttämään vanhurskailta.


    • Anonyymi

      1Moos.19:5 Biblia (1776) Ja huusivat Lotin, ja sanoivat hänelle: kussa ovat ne miehet, jotka sinun tykös yöllä tulivat? tuo heitä meidän tykömme tutaksemme heitä. Siis he olivat miesenkeleitä. Jes.3:9

      • Anonyymi

        Se on valhesisarten propagandaa että Jumalan enkelit olisivat naisia.
        Naiset ovat okkultisessa maailmassa innokkaita enkeliterapeutteja ja tarot-ennustajia.


    • Anonyymi

      Maailma on täynnä syntisiä ihmisiä, eivätkä uskovaisetkaan ole täydellisiä. Meidän asiamme ei ole tuomita ulkopuolisia, heidät tuomitsee Jumala.

      Turhempienkin asioiden vuoksi on marssittu kuin ihmisoikeuksien ja tasavertaisuuden puolesta. YK:n ihmisoikeusjulistuksessa ei nimittäin sanota, että vain synnittömillä on ihmisoikeudet.

      Uskovaiset eivät myöskään tajua, että heidän uskonvapautensa kuuluu samaan jakamattomaan ihmisoikeuspakettiin, kuin prideläisten oikeus kokoontua ja marssia asiansa puolesta.

    • Anonyymi

      Jotenkin ihmetyttää että monet uskovat valittavat aivan hirveästi tätä prideä ja ennustavat sen takia tulevan ikuinen rangaistus sota helvetin tuli. Voi ollakin. Mutta homoja on ollut ennenkin. Yksi naapurinikin oli puuhaamassa antipridemarssia ja on hyvin vihainen. Lapsensa on homo. Tuntuu että tätä asiaa pahempaa hän ei voi kokea. Ylipaisuu. Kuitenkin sodomajutussa oli paheena myös köyhien sorto ja leivän yltäkylläisyys. Oliko homous tätä pahempi.

      Muut synnit on nyt 3 viikon aikana unohdettu. Homous on uskovien pääkohde.

      • Anonyymi

        Kyse on siitä, että nämä luonnottomat synnit ovat nykyään yleisesti hyväksyttyjä, joista jopa ylpeillään. Se on Suomen historiassa ennen kuulumatonta. Ja se on vakava merkki siitä, että Jumalan viha on siirtynyt Suomen ylle.

        "Heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia" (Room .1:28). Joten voi olla, että Jumala on hyljännyt nykyisen sukupolven sen sijaan, että hän odottaisi enää kääntymystä.


      • Anonyymi

        Kauheinta on, kun Raamattu sanoo Jumalan 'hylkäävän heidät himoihinsa'!!!


    • Anonyymi

      Hes.16:49 Katso, tämä on sisaresi Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo ja hänen tyttärillään; mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut. Val.4:6. Hes.16:46

    • Anonyymi

      No Mauno !

      Miksi sinä siis vääristelit Raamatun Sanaa eli valehtelit, perustellaksesi omaa sielullista näkemystäsi ?

      Miksi et vastaa mitään esittämiini todisteihin tuolla edenpänä ?

      Eikö valehtelu ja Raamatun selvän Sanan vääristely olekkaan sinulle syntiä ?

      Saatko sinä tehdä sellaista, ilman syntiesi tunnustamista ja parannuksen tekoa ?

      Onko sinulla siis Jumalalta joku erityislupa valehdella ja vääristellä Sanaa ?

    • Mauno panee omiaan.

    • Meillä Maunon kanssa ei ole aina yhteisymmärrystä mutta kyllä aloitus on täyttä asiaa. Raamatussa ei ole missään kohti edes pienintä viittausta homoseksuaalisiin suhtesiin Jumalan tahtona. Kysymyksessä on suorastaan kauhistus. Taipumus ei ole vielä synti mutta synnin harjoittaminen on.

      • Anonyymi

        Mutta mitä se siis kertoo Maunosta itsestään, että hän "opettajana", eli siis itse itsensä opettajaksi korottaneena, perustaa opetuksiaan valheen ja Raamatun vääristelyn varaan ???

        Voimmeko luottaa tuollaiseen "opettajaan" ?


      • Anonyymi

        Pimeydessä vaeltavat puolustavat homoutta.
        Kristinuskoon ei kuulu homoseksuaalisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pimeydessä vaeltavat puolustavat homoutta.
        Kristinuskoon ei kuulu homoseksuaalisuus.

        En ole missään puolustanut homoutta !!!

        Olen vain ikäväkseni joutunut taas kerran puuttumaan Maunon vääriin opetuksiin , ja nyt vieläpä valheen ja Raamatun Sanan vääristelyn kautta tapahtuvaan "opetukseen" !

        Todellinen Jumalan asettama opettaja ei perusta opetustaan valheen ja Raamatun Sanan vääristelyn varaan, se on aivan varma !!!

        Ei Herra eikä Pyhä Henki sellaiseen kehoita, vaan pysymään Totuudessa !!!

        Tuo kertoo siis lihallisesta / sielullisesta opetuksesta, joka siis ei ole Herrasta !!!


      • Anonyymi

        Entä jos yhtyy hellästi ja liukasteita käyttäen oman vaimonsa peräsuoleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos yhtyy hellästi ja liukasteita käyttäen oman vaimonsa peräsuoleen?

        Jumala ei luonut peräsuolta yhdyntää varten, vaan ulostamiseen se on tarkoitettu !

        Jos et asiaa muuten ymmärrä, niin kysy lääkäreiltä.

        Sukupuolitaudit kuten aids leviävät herkästi juuri homostelun vuoksi, silllä se väärä yhdyntä aiheuttaa haavaumia niin suoleen kuin vehkeisiin, ja siten sen verikosketuksen kautta esim. aids on levinnyt paljon juuri homostelijoiden keskuudessa.

        Eli ei ole siis terveellistä sellainen touhu myöskään naisen kanssa, vaan sillä voidaan aiheuttaa pahoja asioita naisen peräsuoleen.

        Näin ei Rakkaudellisesti toimiva uskova toimi, eli ei vahingoita puolisoaan tahallisesti/ välittämättä vaaroista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei luonut peräsuolta yhdyntää varten, vaan ulostamiseen se on tarkoitettu !

        Jos et asiaa muuten ymmärrä, niin kysy lääkäreiltä.

        Sukupuolitaudit kuten aids leviävät herkästi juuri homostelun vuoksi, silllä se väärä yhdyntä aiheuttaa haavaumia niin suoleen kuin vehkeisiin, ja siten sen verikosketuksen kautta esim. aids on levinnyt paljon juuri homostelijoiden keskuudessa.

        Eli ei ole siis terveellistä sellainen touhu myöskään naisen kanssa, vaan sillä voidaan aiheuttaa pahoja asioita naisen peräsuoleen.

        Näin ei Rakkaudellisesti toimiva uskova toimi, eli ei vahingoita puolisoaan tahallisesti/ välittämättä vaaroista.

        Entä jos vaimo haluaa peppuseksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos vaimo haluaa peppuseksiä?

        Kehoita menemään lääkärin juttusille, että ymmärtää sen touhun vaarat kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehoita menemään lääkärin juttusille, että ymmärtää sen touhun vaarat kunnolla.

        Lääkäri nimenomaan oli hänelle kertonut, että nykyaikana anaaliyhdyntä on turvallista hyvien liukastelemaan avulla ja mukavaa vaihtelua. Mitä siihen sanot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäri nimenomaan oli hänelle kertonut, että nykyaikana anaaliyhdyntä on turvallista hyvien liukastelemaan avulla ja mukavaa vaihtelua. Mitä siihen sanot?

        Kannattaa hakea toinen ammmattimaisempi lausunto sellaiselta lääkäriltä, joka joutuu työkseen korjailemaan rikottuja anaaleja !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa hakea toinen ammmattimaisempi lausunto sellaiselta lääkäriltä, joka joutuu työkseen korjailemaan rikottuja anaaleja !

        Voi lol :D ei anaali mene rikki xD


    • Anonyymi

      Aivan humpuukia. Nooa oli taruhenkilö, näin sanovat asiantuntijat. Vedenpaisumusta ei ole koskaan sattunut, jos olisi, niin tästä olisi merkit luonnossa ja todisteet nähtävissä.
      Kannattaa ajatella järkevästi ja miettiä onko oikein tuomita ihmisiä perusteettomien juttujen perusteella. Faktaa on esitettävä, jos haluaa että ihmiset uskovat.

      • Anonyymi

        Raamatun mukaan ihminen ei usko vaikka kuolleet palaisivat todistamaan elossa oleville. Ja ei ihminen usko vaikka minkälaiset faktat tuotaisiin esiin. Mutta siitä onkin kyse, uskosta ilman näkemistä, ainakin aluksi. Sitten kun Jumalalle antaa mahdollisuuden, niin Hän kyllä todistaa olemassaolonsa. Kun ihminen syntyy uudesti ylhäältä tullessaan uskoon, ihmisen silmät avautuvat näkemään uudella tavalla. Sitä ei voi kokea muuten kuin uskomalla ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun mukaan ihminen ei usko vaikka kuolleet palaisivat todistamaan elossa oleville. Ja ei ihminen usko vaikka minkälaiset faktat tuotaisiin esiin. Mutta siitä onkin kyse, uskosta ilman näkemistä, ainakin aluksi. Sitten kun Jumalalle antaa mahdollisuuden, niin Hän kyllä todistaa olemassaolonsa. Kun ihminen syntyy uudesti ylhäältä tullessaan uskoon, ihmisen silmät avautuvat näkemään uudella tavalla. Sitä ei voi kokea muuten kuin uskomalla ensin.

        On hyvin helppoa uskoa johonkin luonnossa sattuneeseen ilmiöön, koska siitä jää todisteet jäljelle. Se ei voi olla totta ,jos se on lisäksi kaikkien tiedettyjen tosiasioiden vastainen. Kenenkään usko, vaikka se olisi kuinka vahva, ei tee uskonopeista totta. Jonkinlainen järjenkäyttö ja eettisyys pitäisi aina säilyttää, kun on tosiasioiden vastaisista jutuista kyse, vaikka kuinka tekisi uskonkiihkossa lähteä muita tuomitsemaan. Uskonnollisin perustein ei voi syrjiä homoja yms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvin helppoa uskoa johonkin luonnossa sattuneeseen ilmiöön, koska siitä jää todisteet jäljelle. Se ei voi olla totta ,jos se on lisäksi kaikkien tiedettyjen tosiasioiden vastainen. Kenenkään usko, vaikka se olisi kuinka vahva, ei tee uskonopeista totta. Jonkinlainen järjenkäyttö ja eettisyys pitäisi aina säilyttää, kun on tosiasioiden vastaisista jutuista kyse, vaikka kuinka tekisi uskonkiihkossa lähteä muita tuomitsemaan. Uskonnollisin perustein ei voi syrjiä homoja yms

        Jos kerran uskotaan faktoihin, niin miksi tässä asiassa toimitaan toisin? On biologinen tosiasia, että ihminen syntyy mieheksi ja naiseksi. Se, että joku haluaa muuttaa sukupuolensa, ei poista sitä tosiasiaa, että hän on biologisesti se, miksi syntyi.

        Nyt kuitenkin uskomushoidoilla vaihdetaan sukupuolta, vaikka kromosomit säilyvät samana. Onko tämä sitä faktoihin perustuvaa tiedettä, vai pelkkää ideologiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran uskotaan faktoihin, niin miksi tässä asiassa toimitaan toisin? On biologinen tosiasia, että ihminen syntyy mieheksi ja naiseksi. Se, että joku haluaa muuttaa sukupuolensa, ei poista sitä tosiasiaa, että hän on biologisesti se, miksi syntyi.

        Nyt kuitenkin uskomushoidoilla vaihdetaan sukupuolta, vaikka kromosomit säilyvät samana. Onko tämä sitä faktoihin perustuvaa tiedettä, vai pelkkää ideologiaa?

        Mutta, miksi et usko faktaan miten ihminen on turmeltuneessa tilassa. Tämä muuttaa kaiken. Todelisuus on, miten ihmislajiin syntyy mitä erilaisempia ihmisiä.

        Jokainen - joka on rehellinen - niin on nähnyt ihmisiä, oiden ulkomuodosta ei voi päätellä onko kyseessä mies vai nainen. Esim. ihmisen kasvonpiirteet ilmentävät sukupuolen - noormaali kehityksessä, mutta taas poikkeavassa tämäkin alue menee täysin sekaisin eli on yhdessä miehen ja naisen kasvojen piirettet. Puhuattakaan sukuelimet tai mielen / minätila.

        Siis uskonnollisen ihmisen ongelma opn juuri siinä, ettei hän usko ihmisen turmeltuneeseen tilaan ja sen tuomaan geneettisyyden vääristymiin kehityksessä.

        m.l


    • Anonyymi

      "Ja niinkuin kävi Nooan päivinä, niin käy myöskin Ihmisen Pojan päivinä: he söivät, joivat, naivat ja menivät miehelle, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin; ja vedenpaisumus tuli ja hukutti heidät kaikki."

      Jos Jeesukseen uskovalla on näkökyky tähän aikaan, niin Raamattu puhuu voimakkaasti ja monin paikoin tästä ajasta. Uskova ihminenkin elää mässäyksissä - lihallisuudessa mukautuessaan tämän maailman ajan mukaan. Tästä syntielämästä ihmiselle on tullut ylipaino. Mässäyksissä elävä ihminen ei edes ruokaile nälän tähden, vaan nässäyksissä ruuan himon ohjaamana.

      Mässäyksen kautta ruuan himosta on tullut kuin alkoholistilla viinan himo. Molemmat sairastuttavat ihmisen. Synnin vaikutuksesta on kysymys.

      m.l

      • Anonyymi

        Ihmeellistä huomata, että Leivosellakin on alkanut kirkastua :)
        HIMO sinänsä on juurikin synti.
        Eräs käskyistä alkaakin "ÄLÄ HIMOITSE .."


    • Anonyymi

      Kristittyjen seurakunnalla on kaksi tehtävää: julistaa evankeliumia ja harjoittaa diakoniaa. Se, että uskonnon varjolla räpelletään
      Raamattu kourassa kaikessa mitä ympärillä tapahtuu, halventaa suorastaan tämän kalliin ja ainoan tehtävän: evankeliumin sanoman saattamisen kaikkien ihmisten tietoon.

    • Anonyymi

      Hei ja rauhasi takaisin. Sähköpulan vuoksi ovien lukkiutumiselle ei voi mitään, mutta ahdistuneiden äänet on kuultu.

    • Anonyymi

      Valitettavasti Maunollakin on asiat täysin sekaisin, väittäessään Suomen olevan / olleen Kristitty maa. Vauvakasteko tekee maan kristityksi. Suoalaiset - osanen suomalaisista on vain tiedollisella tasolla Raamatun asioista ja sekin luterilsuuden värittämänä.
      Tuo Room 1 kertookin uskonnollisisita ihmisitä, jotka todella tietävät jo tarkoin JUMALAN kirkkaudesta ja synnistä, mutta ovat JUMALAN kirkkauden muuttaneet ihmisen kaltaiseksi. Persoonalliseksi - Kolmeksi persoonaksi.

      Suomi ei koskaan ole ollut kristitty maa ja tule koskaan edes olemaan. Suomi luonnollisesti kuuluu maailmaan ja ----- Mauno Mattila parjaa maailman ihmisiä / maailmaa,

      Eikö Raamatun ilmoitukset juuri todista, miten maailma on pahan vallassa. Mitä ihmeen kauhistelemista on maailman - jumalattomien ihmisten elämästä. Mitä muuta elämää ja tekoja he voisivatkaan uudestisyntymättöminä tehdäkkään? Uskon tekojaka Mattila odottaa jumalattoman ihmisen tekevän?

      Tässä ajassa tulisi enemmän puhua uskovien ihmisten maailmaan mukautumisesta. Lihallisuudesta.
      m.l

    • Anonyymi

      Suomi on maailman paras maa, millä mittarilla tahansa mitataan.

      • Anonyymi

        Suomi on huippu maa monellakin sektorilla. Metsien / ympäristön hoito on maailman kärkimaita. Samoin sairauksien hoito. Juuri eilen keskustelin työkaverin kanssa. Jos sairauksien hoito ei olisi tällä tasolla, niin pari työkaveria olisi menehtynyt. Nyt tehdään uskomattomia hoitoja aivoissa ja yleensä verisuonien korjauksissa jne.... Ruokaa on yllin kyllin ihmisten mässätä sillä.
        Samoin - uskomatonta kyllä - maassamme väkivaltaisuus on pienempi kautta aikain. Ainoastaan vanhuksien hoidon tasossa on pieni piikki alaspäin tämän uuden kokeilun / yksityistämisen johdosta.

        Mutta tämä homous ihmisessä ja maassamma sen hyväksyntä yleisemmällä tasolla on "rumentanut" koko elinympäristömme. Kaikkea hyvää mitä meillä on ei enää nähdä ja olla kiitollnen siitä.
        Tietysti ihmiset on tulleet ehkä itsekkäämmiksi ja siten parisuhteen piiiiiiitkä kestoisuus on tullut haasteellisemmaksi elää.
        Yleisesti voi todeta miten kiitosmieli kaikesta hyvästä mitä miellä on - on tyystin kadonut uskonnollisten ihmisten mielestä. Jumalattomalla ihmisellä tämä tila on luontainen.
        Niin, ollaan onnellisia ja tyytyvisiä ja kiitollisia siitä mitä meille on siunattu.

        m.l


    • elämme lopunaikoja

    • Anonyymi

      Teetkö kuolemaa? Jokaiselle tulee oma maailmanloppu, nopeammin kuin yleensä huomataan. Elämä on lyhyt.

    • Anonyymi

      Saastainen saastukoon....
      Kaikella on loppunsa jos uskoo lineaariseen aikakäsitykseen.

    • Anonyymi

      Oletko Mauno kokeillut miesten välistä seksiä, kun tunnut tietävän mistä puhut?

    • Mauno Maatila on hupiukko. Leikkii jeesusta iso mies.

      • Anonyymi

        On sillä ainakin pitempiä kommentteja kuin eräällä hintikalla, oletko hoksannut½


    • Anonyymi

      Oikeasti uskovia on vain prosentti. Nämä on niitä jotka pitävät itseään oikeina ja uskovat maailmaa6000v vanhaksi. Vihaavat homoja ja ihailevat Israelia ja sanovat muita uskonnollisiksi.

      Kuinka yhden prosentin näkemysten tulisi syrjäyttää 99 prosentin näkemys.

      • Anonyymi

        Jumala ei kysele prosenttilukuja. Sinäkin polvistut kerran kunnioitukesta Kristusta ennen kuin helvetin portti aukeaa! Nöyrry jo nyt armon ajassa!


      • Anonyymi

        NIIN, jottet imeydy siitä helvetin portista ikuisuuteen!
        Jokaisen polven on notkistutava Jeesuksen Nimen eteen, ellei notkistu tässä ajassa, notkistuu kuulleessaan Kuoleman (ikuinen) Tuomionsa. Jeesus on tarjonnut Armoa ja Iankaikkista Elämää!
        moni valitsee silti haureudet, homoudet ja kaikki muut Jumalan tahdon vastaiset teot, sanat ja ajattelut.
        NYT on jollakin aika KÄÄNTYÄ JA NÖYRTYÄ JA PYYTÄÄ JEESUSTA PUHDISTAMAAN SISIMPÄNSÄ!

        TULE!


    • "Homoudesta eheytyneellä miehellä on nyt vaimo ja kolme lasta
      "Katson tyttöjäni ja joskus itken. Jos en olisi antanut itseäni Herralle ja seurannut Häntä, nämä pikkuiset eivät edes olisi olemassa!""
      https://beta.oikeamedia.com/o1-113205

      • Anonyymi

        Minä luulin olevani täysi hetero, mutta tultuani uskoon yli 10 vuotta sitten Herra avasi silmäni näkemään, että homohan minä olen. Ja että hän rakastaa minua juuri tällaisena! Sellaisesta taivaallisesta rakkaudesta olen niin kiitollinen ja sitä ei yksikään ihminen voi minulta pois ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulin olevani täysi hetero, mutta tultuani uskoon yli 10 vuotta sitten Herra avasi silmäni näkemään, että homohan minä olen. Ja että hän rakastaa minua juuri tällaisena! Sellaisesta taivaallisesta rakkaudesta olen niin kiitollinen ja sitä ei yksikään ihminen voi minulta pois ottaa.

        Mutta, todelllisuus on todisteena tästä. Homo ihminen mahdollistuu avioitumaan hetero ihmisen lailla. Näinhän on tehneet homot kautta aikain kun lukee homojen tarinoita jotka ovat tiedottaneet homoudestaan. Nykyisin vain homot ovat rohkistuneet maissa, joissa heitä ei fyysisesti vainota / tapeta ja ovat julkisesti solmineet homosuhteita.

        Tämäkin on mahdollista. Kun homo saa uskon JUMALALTA, niin juuri usko vaikuttaa siten, että hän voi valita myös sinkkuelämän. Siis JUMALA vaikuttaa tahtomisen ja tekemisen. Tiedän monia heteroita, jotka tietoisesti ovat valineet - saaneet tahtotilan elää sinkkuna.

        Todellisuus on. Ihminen - 20-vuotias mies mahdollistuu elämään parisuhteessa vaikka 70-vuotiaan naisen kanssa jos olosuhteet sen pakottavat. Onnellisuudesta taas en ajattele mitään.

        Erikoisesti tässä ajassa on erittäin tärkeää tiedostaa ja huomioida jo oman mielikuvien / ymmärryksen rakentamisen tähden. Havainnoikaappa miten kaikki merkittävät ja ihmeet asia tapahtuvat siellä suuuuuuuuuuuuuressa amerikassa. Koskaan ei Öllölässä, jossa Öllölän mummokin voisi havainoida - ITSE.
        Ajattelemisen aiheena pidän. Tutkikaapa kaikki miten paljon on virtauksia tullut juuri suuuuuuuuuuuuuuuuresta amerikasta ja ihiset ovat uskoneet ja sisistäneet kaiken ja siten vaikuttaneet omaan ymmärrystasoonsa / kykyyn.

        m.l


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta, todelllisuus on todisteena tästä. Homo ihminen mahdollistuu avioitumaan hetero ihmisen lailla. Näinhän on tehneet homot kautta aikain kun lukee homojen tarinoita jotka ovat tiedottaneet homoudestaan. Nykyisin vain homot ovat rohkistuneet maissa, joissa heitä ei fyysisesti vainota / tapeta ja ovat julkisesti solmineet homosuhteita.

        Tämäkin on mahdollista. Kun homo saa uskon JUMALALTA, niin juuri usko vaikuttaa siten, että hän voi valita myös sinkkuelämän. Siis JUMALA vaikuttaa tahtomisen ja tekemisen. Tiedän monia heteroita, jotka tietoisesti ovat valineet - saaneet tahtotilan elää sinkkuna.

        Todellisuus on. Ihminen - 20-vuotias mies mahdollistuu elämään parisuhteessa vaikka 70-vuotiaan naisen kanssa jos olosuhteet sen pakottavat. Onnellisuudesta taas en ajattele mitään.

        Erikoisesti tässä ajassa on erittäin tärkeää tiedostaa ja huomioida jo oman mielikuvien / ymmärryksen rakentamisen tähden. Havainnoikaappa miten kaikki merkittävät ja ihmeet asia tapahtuvat siellä suuuuuuuuuuuuuressa amerikassa. Koskaan ei Öllölässä, jossa Öllölän mummokin voisi havainoida - ITSE.
        Ajattelemisen aiheena pidän. Tutkikaapa kaikki miten paljon on virtauksia tullut juuri suuuuuuuuuuuuuuuuresta amerikasta ja ihiset ovat uskoneet ja sisistäneet kaiken ja siten vaikuttaneet omaan ymmärrystasoonsa / kykyyn.

        m.l

        Pyyntösi mukaan.

        "Kaksi vuotta sitten Amadeus Oilinki kertoi Me Naisten haastattelussa vaihtaneensa homoelämän perinteiseen perhearkeen sen jälkeen, kun tuli uskoon. Haastattelu nosti somemyrskyn. Kysyimme, mitä Amadeukselle kuuluu nyt.

        Olin voissa paistettu homo. Elin parikymppiseksi asti stereotyyppistä homoelämää, johon kuului irtosuhteita ja bilettämistä. Ajattelin homouden olevan asia, joka ei tule ikinä muuttumaan.
        Näin kertoi Amadeus Oilinki Me Naisten haastattelussa syksyllä 2013. Oli kulunut kaksi vuotta elokuun yöstä, jona hän soitti uskovaiselle ystävälleen, rukoili tämän kanssa ja tuli uskoon.
        Amadeuksen mukaan hänen seksuaalisuutensa muuttui samalla. Hän kirjoitti kokemuksestaan myös blogissaan: ”Silloin, kun annoin elämäni Jeesukselle, Pyhä Henki rupesi näyttämään tiettyjä asioita synneiksi. En pystynyt enää nauttimaan miesten katselusta seksuaalisessa mielessä.”

        Ystävänsä kautta Amadeus löysi Vapaakirkkoon. Seurakunnassa hän tapasi myös vaimonsa Susannan. Haastattelun aikaan pari oli ollut puolitoista vuotta naimissa, ja heidän elämässään oli viisikuinen poikalapsi."


        https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/homosta_ydinperheen_isaksi_nain_amadeus_oilingilla_menee_nyt


      • Anonyymi
        ArtoTTT kirjoitti:

        Pyyntösi mukaan.

        "Kaksi vuotta sitten Amadeus Oilinki kertoi Me Naisten haastattelussa vaihtaneensa homoelämän perinteiseen perhearkeen sen jälkeen, kun tuli uskoon. Haastattelu nosti somemyrskyn. Kysyimme, mitä Amadeukselle kuuluu nyt.

        Olin voissa paistettu homo. Elin parikymppiseksi asti stereotyyppistä homoelämää, johon kuului irtosuhteita ja bilettämistä. Ajattelin homouden olevan asia, joka ei tule ikinä muuttumaan.
        Näin kertoi Amadeus Oilinki Me Naisten haastattelussa syksyllä 2013. Oli kulunut kaksi vuotta elokuun yöstä, jona hän soitti uskovaiselle ystävälleen, rukoili tämän kanssa ja tuli uskoon.
        Amadeuksen mukaan hänen seksuaalisuutensa muuttui samalla. Hän kirjoitti kokemuksestaan myös blogissaan: ”Silloin, kun annoin elämäni Jeesukselle, Pyhä Henki rupesi näyttämään tiettyjä asioita synneiksi. En pystynyt enää nauttimaan miesten katselusta seksuaalisessa mielessä.”

        Ystävänsä kautta Amadeus löysi Vapaakirkkoon. Seurakunnassa hän tapasi myös vaimonsa Susannan. Haastattelun aikaan pari oli ollut puolitoista vuotta naimissa, ja heidän elämässään oli viisikuinen poikalapsi."


        https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/homosta_ydinperheen_isaksi_nain_amadeus_oilingilla_menee_nyt

        Arvelen jos homot pääsisi homoudestaan helposti niin tuskin ne antaisi itseään
        tappamiselle alttiiksi. Monissa maissa homot pääsee hengestään jos tulevat kaapista ulos.
        Melkoinen taakka joka tapauksessa. Mistä lie tullutkin?????????????????


      • Anonyymi
        ArtoTTT kirjoitti:

        Pyyntösi mukaan.

        "Kaksi vuotta sitten Amadeus Oilinki kertoi Me Naisten haastattelussa vaihtaneensa homoelämän perinteiseen perhearkeen sen jälkeen, kun tuli uskoon. Haastattelu nosti somemyrskyn. Kysyimme, mitä Amadeukselle kuuluu nyt.

        Olin voissa paistettu homo. Elin parikymppiseksi asti stereotyyppistä homoelämää, johon kuului irtosuhteita ja bilettämistä. Ajattelin homouden olevan asia, joka ei tule ikinä muuttumaan.
        Näin kertoi Amadeus Oilinki Me Naisten haastattelussa syksyllä 2013. Oli kulunut kaksi vuotta elokuun yöstä, jona hän soitti uskovaiselle ystävälleen, rukoili tämän kanssa ja tuli uskoon.
        Amadeuksen mukaan hänen seksuaalisuutensa muuttui samalla. Hän kirjoitti kokemuksestaan myös blogissaan: ”Silloin, kun annoin elämäni Jeesukselle, Pyhä Henki rupesi näyttämään tiettyjä asioita synneiksi. En pystynyt enää nauttimaan miesten katselusta seksuaalisessa mielessä.”

        Ystävänsä kautta Amadeus löysi Vapaakirkkoon. Seurakunnassa hän tapasi myös vaimonsa Susannan. Haastattelun aikaan pari oli ollut puolitoista vuotta naimissa, ja heidän elämässään oli viisikuinen poikalapsi."


        https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/homosta_ydinperheen_isaksi_nain_amadeus_oilingilla_menee_nyt

        Vuosia sitten netistä löytyi sivusto, jossa tuotiin ilmi epäkohdat liittyen Amadeuksen tarinaan ja osoitettiin hänen aiempien blogikirjoitusten ym perusteella kuinka paljon hänen tarina oli muuttunut aikojen kuluessa. Muistaakseni taustalla oli naissuhteitakin.
        Minulla meni kokonaan luottamus tähän "eheytymistarinaan".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vuosia sitten netistä löytyi sivusto, jossa tuotiin ilmi epäkohdat liittyen Amadeuksen tarinaan ja osoitettiin hänen aiempien blogikirjoitusten ym perusteella kuinka paljon hänen tarina oli muuttunut aikojen kuluessa. Muistaakseni taustalla oli naissuhteitakin.
        Minulla meni kokonaan luottamus tähän "eheytymistarinaan".

        Eli homopropagandan mukaan muutosta voisi tapahtua vain yhteen suuntaan, todellisuus on hieman toista kuin homopropaganda.


        "Miksi koet, että teidän ex-homojen tarinaa ei haluta uskoa?
        – Jos uskottaisiin, että muutos on todella tapahtunut, jouduttaisiin toteamaan, ettei nykyinen vallalla oleva käsitys homouden synnynnäisyydestä pidäkään paikkaansa. Lisäksi jouduttaisiin miettimään, mikä sai muutoksen aikaan. Ja jos uskotaan, ettei ole olemassa Jumalaa, niin ollaan helposti umpikujassa. Koko elämänkatsomus voi siis joutua koetukselle. On ehkä helpompi vain kieltää jyrkästi, kuin koettaa ymmärtää."

        https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ex-homo-amadeus-oilinki-kohuhaastattelun-jalkeen-”kun-jaan-elamantarinani-suvaitsevaisuus-loppuu”/


    • Anonyymi

      Niin, tämäkin sivu on todisteena uskonnollisen ihmisen mielettömästä ajattelusta.

      Uskonnolllinen ihminen kuvittelee muuttavansa maailman - jumalatonta ihmistä mieleisekseen.
      Aivan yhtä mahdoton asia, jos kuvittelet pystyväsi estämään lintuja lentämästä lähiesyydessäsi / pääsi päällä korkeuksissa.

      Niin, kertokaappa te uskonnolliset ihmiset. Mikä ihmeen kiima teillä on komennella ja alistaa jumalattomia ihmisiä. Tuoko tämä kiima ahdistusta - vaiko iloa sydemeenne - arkeenne.
      Maailman / ihminen, johon JUMALA ei edes anna lupaa määräillä miten jumalattomien tulee elää arkeaan. JUMALA on ainut taho, joka tuomitsee maailman ihmisen. Seurakunnan ulkopuolella olevat.

      m.l

      • # Seurakunnan ulkopuolella olevat.#


        Siis minkä seurakunnan, mikä se sinun oma seurakuntasi on johon ilmeisesti itse kuulut/katsot kuuluvasi, mutta innokkaasti tuomitset kaikkia muita uskovaisia. Kuulutko kenties Jehovan todistajiin tai mormonikirkkoon tai johonkin muuhun vastaavaan?


      • Anonyymi
        ArtoTTT kirjoitti:

        # Seurakunnan ulkopuolella olevat.#


        Siis minkä seurakunnan, mikä se sinun oma seurakuntasi on johon ilmeisesti itse kuulut/katsot kuuluvasi, mutta innokkaasti tuomitset kaikkia muita uskovaisia. Kuulutko kenties Jehovan todistajiin tai mormonikirkkoon tai johonkin muuhun vastaavaan?

        JUMALA opettaa erittäin selkeästi, miten seuraunta muodostuu Hengellä kastetuista sisarista ja veljistä. Siis ihmisistä, jotka ovat JUMALASTA syntyneet.

        Taas uskonnollisten puolueiden opeilla - mm vauvakasteella - ei ole mitään tekemistä JUMALAN lapseuttamisen kanssa.

        Juuri Hengellä kastaminen seurakuntaan vaikuttaa ihmiseen siten, että hän YMMÄRTÄÄ ja näkee seurakunnan olevan eri paikka kuin maailma. Maailma elää omaa arvomaailmaansa j aseurakunta omaansa. Yksikään Hengellä kastettu ihminen ei edes pyri tuomitsemaan maailman - jumalatonta ihmistä, koska tietää tämän alueen kuuluvan kaikkivaltiaalle JUMALALLE.

        Koko yhteiskunta politiikka ei kuulu seurakunnalle / jäsenille. Toista on uskonnollisten ihmisten kohdalla. Heillä on oikein kiiima vaikutta jopa lakisääteisesti jumalattomien ihmisten arkeen. Alistaa näin jumalattomat ihmiset / maailma JUMALAN lain alle. Koko viestiesi tuotanto on todisteena tästä ja ymmärrettävästä syystä-. Vauvakaste ja siihen uskominen.

        m.l


      • Anonyymi
        ArtoTTT kirjoitti:

        # Seurakunnan ulkopuolella olevat.#


        Siis minkä seurakunnan, mikä se sinun oma seurakuntasi on johon ilmeisesti itse kuulut/katsot kuuluvasi, mutta innokkaasti tuomitset kaikkia muita uskovaisia. Kuulutko kenties Jehovan todistajiin tai mormonikirkkoon tai johonkin muuhun vastaavaan?

        "mutta innokkaasti tuomitset kaikkia muita uskovaisia. "

        Mutta tuohan on raamatullista toimintaa.............................


      • Anonyymi kirjoitti:

        JUMALA opettaa erittäin selkeästi, miten seuraunta muodostuu Hengellä kastetuista sisarista ja veljistä. Siis ihmisistä, jotka ovat JUMALASTA syntyneet.

        Taas uskonnollisten puolueiden opeilla - mm vauvakasteella - ei ole mitään tekemistä JUMALAN lapseuttamisen kanssa.

        Juuri Hengellä kastaminen seurakuntaan vaikuttaa ihmiseen siten, että hän YMMÄRTÄÄ ja näkee seurakunnan olevan eri paikka kuin maailma. Maailma elää omaa arvomaailmaansa j aseurakunta omaansa. Yksikään Hengellä kastettu ihminen ei edes pyri tuomitsemaan maailman - jumalatonta ihmistä, koska tietää tämän alueen kuuluvan kaikkivaltiaalle JUMALALLE.

        Koko yhteiskunta politiikka ei kuulu seurakunnalle / jäsenille. Toista on uskonnollisten ihmisten kohdalla. Heillä on oikein kiiima vaikutta jopa lakisääteisesti jumalattomien ihmisten arkeen. Alistaa näin jumalattomat ihmiset / maailma JUMALAN lain alle. Koko viestiesi tuotanto on todisteena tästä ja ymmärrettävästä syystä-. Vauvakaste ja siihen uskominen.

        m.l

        Eli Raamatussakaan kukaan henkilö missään koskaan milloinkaan varoittanut jumalattomia synneistä ja synnin vaaroista????


        Viesteistäsi päätellen, sinun näkemyksesi mukaan minä en kuuluisi siihen ko. seurakuntaan jonka nimeä et nyt meille paljasta, eli toisin sanoen näkemyksesi mukaan minä olisin silloin ko seurakunnan ulkopuolinen, onko sinulla sinun oman oppisi mukaan silloin oikeutta tuomita minua "seurakunnan ulkopuolista henkilöä"????


    • Anonyymi

      Mitä ylpeys saa aikaan?

      Sananl. 13:10 
      Ylpeys tuottaa pelkkää toraa, mutta jotka ottavat neuvon varteen, niillä on viisaus.
      Ps. 40:4 
      (40:5) Autuas se mies, joka panee turvansa Herraan eikä käänny ylpeiden puoleen eikä niitten, jotka valheeseen eksyvät!

      ARMOA JA JUMALAN PELKOA
      "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon".

      Aviorikkojat, jumalattomat, homot, lesbot, pedofiilit ja transseksuaalit eivät ole synnittömiä.

      Jer. 13:15 
      Kuulkaa, ottakaa korviinne, älkää ylpeilkö, sillä Herra on puhunut.

    • Ei ole tuomitsemista varottaa synnistä ja tuoda tiedoksi Jumalan mielipide ja tahto. Se on parasta mitä lähimmäiselle voi tehdä, varjellä häntä päätymästä helvettiin!

    • Anonyymi

      Se on epäolennaista, kun Jumalan tehtäväksianto on julistaa evankeliumin ilosanomaa . Miksi te kuljette sivupolkuja? Oppikaa pääasia!!!

      • Anonyymi

        Höpö höpö !

        Seurakunnassa eli Kristuksen ruumiissa, ON PALJON ERI TEHTÄVIÄ !

        Osan tehtävä on kasvattaa lapsia Seurakunnan sisällä ym ym...

        12 Sillä niinkuin ruumis on yksi ja siinä on monta jäsentä, mutta kaikki ruumiin jäsenet, vaikka niitä on monta, ovat yksi ruumis, niin on Kristuskin;
        13 sillä me olemme kaikki yhdessä Hengessä kastetut yhdeksi ruumiiksi, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, ja kaikki olemme saaneet juoda samaa Henkeä.
        14 Sillä eihän ruumiskaan ole yksi jäsen, vaan niitä on siinä monta.
        15 Jos jalka sanoisi: "Koska en ole käsi, en kuulu ruumiiseen", niin ei se silti olisi ruumiiseen kuulumaton.
        16 Ja jos korva sanoisi: "Koska en ole silmä, en kuulu ruumiiseen", niin ei se silti olisi ruumiiseen kuulumaton.
        17 Jos koko ruumis olisi silmänä, missä sitten olisi kuulo? Jos taas kokonaan kuulona, missä silloin haisti?
        18 Mutta nyt Jumala on asettanut jäsenet, itsekunkin niistä, ruumiiseen, niinkuin hän on tahtonut.
        19 Vaan jos ne kaikki olisivat yhtenä jäsenenä, missä sitten ruumis olisi?
        20 Mutta nytpä onkin monta jäsentä, ja ainoastaan yksi ruumis.
        21 Silmä ei saata sanoa kädelle: "En tarvitse sinua", eikä myöskään pää jaloille: "En tarvitse teitä".
        22 Päinvastoin ne ruumiin jäsenet, jotka näyttävät olevan heikompia, ovat välttämättömiä;
        23 ja ne ruumiin jäsenet, jotka meistä ovat vähemmän kunniakkaita, me verhoamme sitä kunniallisemmin, ja niitä, joita häpeämme, me sitä häveliäämmin peitämme;
        24 mutta ne, joita emme häpeä, eivät sitä tarvitse. Mutta Jumala on liittänyt ruumiin yhteen niin, että antoi halvempiarvoiselle suuremman kunnian,
        25 ettei ruumiissa olisi eripuraisuutta, vaan että jäsenet pitäisivät yhtäläistä huolta toinen toisestaan.
        26 Ja jos yksi jäsen kärsii, niin kaikki jäsenet kärsivät sen kanssa; tai jos jollekulle jäsenelle annetaan kunnia, niin kaikki jäsenet iloitsevat sen kanssa.
        27 Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltanne hänen jäseniänsä.
        28 Niinpä Jumala asetti seurakuntaan ensiksi muutamia apostoleiksi, toisia profeetoiksi, kolmansia opettajiksi, sitten hän antoi voimallisia tekoja, sitten armolahjoja parantaa tauteja, avustaa, hallita, puhua eri kielillä.
        29 Eivät suinkaan kaikki ole apostoleja? Eivät kaikki profeettoja? Eivät kaikki opettajia? Eiväthän kaikki tee voimallisia tekoja?
        30 Eihän kaikilla ole parantamisen armolahjoja? Eiväthän kaikki puhu kielillä? Eiväthän kaikki kykene niitä selittämään?
        31 Pyrkikää osallisiksi parhaimmista armolahjoista. Ja vielä minä osoitan teille tien, verrattoman tien.


    • Anonyymi

      Niin, ajatellen ihmisen turmeltuneisuuden vaikutusta ihmisen käyttäytymiseen ja parisuhteeseen - yleensä lähisuhteissa, niin mitä enemmän on rikkinäisyyttä luoteessa ja vieläpä ihastumisen alueella kuten homoudessa. Sitä haasteelisemaksi tulee avioliitto - yddessä oleminen.

      Vaikka tänä päivänä homot mahdolistuvat solmimaan liiton, niin haasteelisuutta riittää. Eroaminen on erittäin yleistä, vaikka alkuhuuma oli voimakas. No, sama tilanne heteroillakin. Kumpi lie erotilastoissa paalupaikalla?

      Juuri ihmisen turmeltuneisuuteen liittyen Paavali kehoittikin ihmisiä harkitsemaan avioitumistaan. Sinkkuna pärjää hyvin vaikka olisi vaikea luonne ja samoin homonkin kannattaisi huomoida tämäkin sinkkuus vaihtoehtona kuten moni jo ajatteleekin.

      https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1cccb38c-806c-47aa-baf4-f8166d09906c

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe