Raukeaako maksu suunnitelma perintä firman kanssa jos maksaa hiukan myöhässä n. 1.5vk. Antaakos ne joustoa yhtään jos ei pystykään eräpäivään mennessä makaaa. Ensimmäinen erä kyseessä. Mitkä firmat joustas ja mitkä ei.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Raukeaa, lähtevät hakemaan oikeudellista perintää jolloin sulta menee luottotiedot.
- Anonyymi
Ole yhteydessä firmaan, niin ei välttämättä raukea. Tärkeintä että he tietävät milloin voit sen maksaa.
- Anonyymi
Anna mennä oikeudelliseen perintään. Jos et edes ensimmäistä erää pysty maksamaan ajoissa, niin mites jatkossa?
- Anonyymi
Itse olen aina ETUKÄTEEN ennen eräpäivää kysynyt mahdollisesta eräpäivän siirrosta sekä erien pienentämisestä. Onnistunut hyvin..joissakin paikoissa saa ns maksuvapaan kuukauden.Tietty joutuu sitten maksamaan enemmän seuraavissa erissä. Mutta kannattaa olla ajoissa liikkeellä ennen eräpäivää
- Anonyymi
Harva antaa ensimmäiselle erälle maksuvapaata tai erien pienentämistä. Saatanan luuserit. Älkää ottako velkaa jos ette pysty edes EKAA erää maksamaan.
Jeesus sentään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39645
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.15564Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?36503- 34502
- 63491
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?60477Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?45473- 26467