Minulla on div-elementin sisällä vaakasuorassa skrollattavia labeleita. Haluaisin skrollata tiettyyn labeliin javascriptin avulla.
Jos käytän "haluttulabelli.scrollIntoView()"-metodia, niin koko sivu siirtyy yhtä paljon vasemmalle, mikä on kyseisen labellin sijainti. Vierityspalkkihan on siis huomattavasti leveämpi kuin itse "viewport".
Käytännössä varsinainen näkyvä sivu katoaa näkymättömiin johonkin ruudun vasemmalle puolelle.
Tässä linkissä https://codepen.io/rebosante/pen/eENYBv on vähän vastaava mitä haen, mutta pystysuorassa elementissä. Saisikohan tuosta muokattua vaakasuorassa toimivan version? Ilmeisesti jollain tavalla pitäisi ensin selvittää halutun labellin vasen koordinaatti, ja sitten skrollata siihen, vai?
Vaakasuoran vierityspalkin elementtiin skrollaus
Anonyymi
1
169
Vastaukset
- Anonyymi
Sainkin tuon nyt pelaamaan. Eli labelin johon skrollataan vasen koordinaatti selvisi metodilla "labelli.getBoundingClientRect().left" ja sitten laitettiin se arvo div-elementin scrollLeft-arvoksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058869Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723288- 171764
- 771146
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79985- 55973
- 65920