kätevä konsti jos haluaa leikata vaikka vähän pajujakin jos on.
siis rautasahanterä poikki ja ne reikäpäät 5mm pultilla kiinni kiekkoon=veitsiterät.
rautasahanterä puoliksi=2kpl teriä raivaussahaan
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko tällä palstan aktivoinnilla tarkoitus saada porukkaa ensiapuun kun rautasahanterä katkeaa / irtoaa kiinnityksestään?
- Anonyymi
ei oo irronnut ensimmäistäkään viimeseen 2 vuoteen
- Anonyymi
Vesakkoa varten on ne kolmioterät mutta hyvä että kävit tyhmyyttäsi esittelemässä!
- Anonyymi
ei kolmioterällä nyt ihan talonympäryksiä viitti vedellä, tuommoinen taittuva terä ei hajota paikkoja. tilhillä on muovisia tuommosia kamppeita tarjolla mutta ne vähän liian heikkoja. toi rautsikka rulaa!
- Anonyymi
Kolmioterällä ei kyllä tee yhtikäs mittään.
- Anonyymi
hyvä idea. muoviset terät ei tahdo kestää kosketusta esim aitaan tms. pitää kokeilla
- Anonyymi
Onkohan lääkäreillä myös hyviä ideoita, siitä miten kaivetään rautasahanterät pois silmistä.
- Anonyymi
Minä käytän ketjua. Paaaljon parempi. Silmästäkin se on helppo kaivaa kun on lenkki valmiina.
- Anonyymi
Ketju on tosiaankin lääkäriystävällisempi, rautasahan terien käytön korkeintaan lankkusahuri saattaa ymmärtää!
- Anonyymi
päärsiiseen
ystävällisempi kolomieterällä helpommin silmästä vetästä ketjun alootuksehen
- Anonyymi
Aloittajan olisi pitänyt mainita että kaikki omalla vastuulla tietenkin
Tulee kyllä pahaa jälkeä jos ei ole mitään suojaimia, ei tarvitse kun kerran lähteä irti nin ei leikkailla enää yhtään mitään - Anonyymi
on kokemuksia ,vanha keksintö jo 10 vuoden takaa. kestää paremmin kuin ne muoviset versiot.
ei muuten mene poikki esim magnumin terät, kiinan terät ei kestä - Anonyymi
on kokemuksia ,vanha keksintö jo 10 vuoden takaa. kestää paremmin kuin ne muoviset versiot.
ei muuten mene poikki esim magnumin terät, kiinan terät ei kestä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049