Saada Cersei syliin.......
<3
Hän kuitenkin omistaa valtakunnan, ja mitä minä omistan....
En mitään.....
Voi olla vaikeata.........
38
57
Vastaukset 38
- Anonyymi
Sinä itse olet aarre.
- Anonyymi
Et puhu risto nyt totta omistathan sinäkin paljon asioita jos siis olet tuntemani henkilö en tiedä. Arvostan kyseistä miestä ja hänen asennettaan elämään. Liioittelet nyt asioita ei se nainen mitään valtakuntaa omista.
Minä olen myös rehellisellä työllä ja verojen maksamisella niin kuin tuossa ylä puolella mainitaan säästöni hankkinut.
Ensin kuvittelin että joku kirjoittaa ja vääntelee mielensä mukaan tuossahan yritetään saada kyseinen ihminen näyttämään kanamaiselta mutta saattaahan tuo olla joku toinenkin ihminen joka omasta elämästään kertoo. - Anonyymi
Siis tuolla ala puolella tarkoitin. 🙂
- Anonyymi
Mutta jos ihastukseni ajattelisi minusta noin niin kuin tuolla alapuolella kirjoitetaan niin en voisi hänen kanssaan elää on minullakin rajani.
- Anonyymi
En ole cersei, mutta vastaan kuitenkin.
Kävin äsken pitkästä aikaa tileilläni katsomassa vähän mitä niissä on tapahtunut viime aikoina, kun olen niin huolettomasti tehnyt nettiostoja ja skannannut korttejani eri palveluihin. Eilisiltana alkoi mietityttään, että koska puhelin ei ole mikään tietoturvallinen, niin kuka vaan voi tehdä korteillani netistä tiliostoksia.
Toistaiseksi tileiläni ei ollut mitään epäilyttäviä ostoja, mutta meinasin lentää persuuksilleni nähdessäni saldot. Minähän olen rikas muija ja kaikki rehellisellä työnteolla ja veroja maksetuilla tuloilla ansaittuja. :)))) Kuitenkin olen jo tänä vuonna pitänyt 8 viikkoa lomaa ja elokuussa alan taas kuukauden lomalle. :)
Tämä ei Risto liittynyt aloitukseesi muuten kuin omistamisen osalta. Anteeksi, että innostuin, mutta menin sekaisin nähdessäni ne kaikki rahat mitkä omistan. ;)- Anonyymi
👎 Ökyilyä jota inhoan. Miten kehtaat vosottaa täällä?
- Anonyymi
Olen aika huoleton rahankäyttäjä, joten edellisestä tilien tsekkauksesta on varmaan puoli vuotta, joten saldot oli todellakin iloinen yllätys. :)
- Anonyymi
Minä taasen tiedän tasan tarkkaan mitä tililläni on enkä mene siitä sekaisin siinä samallahan sen näkee kun maksaa laskuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taasen tiedän tasan tarkkaan mitä tililläni on enkä mene siitä sekaisin siinä samallahan sen näkee kun maksaa laskuja.
Jollain on e-laskut ja suorapalvelu käytössä, niin ei näekkään. :) Tilille ei ole mitään asiaa, kun käteisostotkin hoidetaan kortilla.
- Anonyymi
Mulla on myös e-laskuja. Kyllä mie näen tilini aina kun makselen laskuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on myös e-laskuja. Kyllä mie näen tilini aina kun makselen laskuja.
Mä en maksele, kun ne menee itellään.
Nyt mietin, että pitäisikö vihdoin ostaa kauan haaveilemani siirtolapuutarhamökki, ettei rahat pilaannu tilillä. ;D - Anonyymi
Sori vaan klo21. 58 hempukka mutta minun tiliini ei pääse kukaan muu kuin minä itse. :) Vituttaako oikeasti noin paljon? Kirjoitat jännästi siellä on totuus tietoakin seassa mutta osa on puuta heinää. Minä en tee holtittomia ostoksia niitä on voinut olla useita mutta niihin on ollut syynsä ja suurin osa ei ole minulle itselleni vaan muille.
Pitäisikö minun siis pyytää anteeksi teiltä että on mitä omistaa tuotako se kateellisuus teettää että vääristellään asioita että omat teot näyttäisivät paremmilta?
- Anonyymi
Oot oikeassa. Helpompaa on saada kalja syliin..
- Anonyymi
Täähän kuulostaa ihan muhun liittyvältä. On nää jutut aika maalaisia täällä kaupunkilaisillakin. En oo yhtään kärryillä näistä. Enkä ole vainonnut enkä seurannut ketään.
- Anonyymi
Kuka on Cersei?
- Anonyymi
Näkee selvästi kuka on tuo klo. 21.58 riston omiva pimperopom kiitos vain meille kaikille kun kerroit millainen itse olet. 😂
- Anonyymi
Jos se oli pimperopom niin sehän on Risto itse😅
- Anonyymi
En usko että asia on niin se olet sinä.
Iltaa Risto. 😁
Ei raha vaan rakkaus. Ja pimperolla ei ole kumpaakaan.. Vain tämä ♡
https://m.youtube.com/watch?v=b3hlYKJPmhg- Anonyymi
Pimperopom2 kirjoitti:
Iltaa Risto. 😁
https://m.youtube.com/watch?v=b3hlYKJPmhgSopivasti paikalla. Onko kliffaa? 😁
- Anonyymi
Sori nyt vaan pimpero mutta jos elämässä meinaa selvitä pitää olla myös rahaa.
Ja normaali ihmisellä sitä on millä maksaa laskut jos ei ole, ei yhtään millään.
Rakkaus tietenkin on hyvin tärkeä asia. Pimperopom2 kirjoitti:
Iltaa Risto. 😁
https://m.youtube.com/watch?v=b3hlYKJPmhgSiellä olet...........
<3
Nyt kelpaa juoda olutta musiikin tahtiin......Anonyymi kirjoitti:
Sori nyt vaan pimpero mutta jos elämässä meinaa selvitä pitää olla myös rahaa.
Ja normaali ihmisellä sitä on millä maksaa laskut jos ei ole, ei yhtään millään.
Rakkaus tietenkin on hyvin tärkeä asia.Raha tulee ja menee. 😁 Loppupeleissä raha ei tee onnelliseksi, ainakaan minua..
Risto_ kirjoitti:
Siellä olet...........
<3
Nyt kelpaa juoda olutta musiikin tahtiin......Juo nätisti.. 🙄
Nyt nukkumaan. Öitä Risto!Pimperopom2 kirjoitti:
Juo nätisti.. 🙄
Nyt nukkumaan. Öitä Risto!Öitä........
Mä valvon vielä.........
<3- Anonyymi
En minä niin kirjoittanut että se onnelliseksi tekee älä vääristele kirjoituksiani. Tarkoitin että se on tarpeellinen asia elämässä joillakin enemmän joillakin vähemmän. Ei sillä ole väliä koska ei risto ole kukaan tuntemani henkilö.
- Anonyymi
Pimperopom2 kirjoitti:
Raha tulee ja menee. 😁 Loppupeleissä raha ei tee onnelliseksi, ainakaan minua..
Eipä merkitse minullekaan, mutta oli kiva huomata etten ole tehnyt rehellisiä töitä ja maksellut veroja ihan turhaan. ;D
Jos olisin rahanahne, en pitäisi vuosittaisia lomia ollenkaan ja nyt lomailen vähintään 3 kk per vuosi. :D
- Anonyymi
Sehän on jokaisen oma asia mitä ja minkä verran ostelee kun omillansa niin tekee.
En koskaan kirjoittaisi noin typerästi kuin tuo joka nuista tileistä vouhkaa ja ostamisista leuhkii.
Saat uskoa mitä haluat tuleeko mieleesi että joku mustamaalaa.
T:en ole naisesi- Anonyymi
Tai sitten se on Risto itse joka ällyyttää!
- Anonyymi
Olkoot vaikka pupu jussi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkoot vaikka pupu jussi.
Tämäkin sen jo todistaa. Jänöjussi joka loikkii pakoon. Onko kiva leikkiä netissä?
Vastaukset tulee salaman nopeudella.
Päivystää täällä. - Anonyymi
En minä päivystä enkä leiki.
Sinähän se muina ihmisinä esiinnyt ja valheita viskot.
- Anonyymi
Arvaappa mitä risto minä inhoan se on valehtelua.
Tekeekö terve ihminen tuollaista ei tee minun mielestäni. Miksi puolustelet sitä pimperoa? Tiedät varsin hyvin että se kirjoitti ne vai onko sulla persoonahäiriö ja kirjoittelet kahtena persoonana? Jos olette 2 eri henkilöä sovitte hyvin yhteen.- Anonyymi
Lue tuo klo21. 58 mustamaalaus teksti.
- Anonyymi
Tuossakin sen kirjoitus menee vikaan ei minulla ole kuin yksi tili ja hän kirjoittaa monikossa. Mutta saathan sinä uskoa valheet jos tahdot.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062042
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491207Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741092- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 100782
- 70781
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.340678- 26671