Kuka tampio lienee asialla ja kusella aamuöisin alueemme postilaatikkoihin? Epäily on vanhempi tukevahko mies, jolla on mahtavat pulisongit.
Kuseskelua postilaatikkoihin?
11
400
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikenlaisesta perseilystä jää nykyään helposti kiinni. Tallentava kamera ottaa korkealaatuista kuvaa kaikista, jotka talon ohi kulkee, suosittelen muillekin.
- Anonyymi
Ei jää mitään. Kulkee lippis päässä ja huppari myös .
- Anonyymi
Se on sitten melkein sama tuollaisella pukeutumisella, kuin selässä lukisi: olen postilaatikkoihin kuseksija.
- Anonyymi
Hanki metallinen (ei sinkitty/maalattu) postilaatikko ja kytke se jännitteiseksi. Mieluummin kahden vaiheen välille 400V. Saatat saada tekijän kiinni tekopaikalta.
- Anonyymi
Hullut vapaana ja mielisairaaloita tyhjillään .Se on sitä nykyaikaa avohoidokit saa tehdä mitä niitä huvittaa. Tulee isot säästöt kunnille ja valtiolle kun ei tartte hoitaa. Menis ja kusis junasillalta niin kans pääsis kerään tekopaikalta hiilet ja valtio säästäisi.
- Anonyymi
Jos nainen kusee toisen tontille niin kyllä se voidaan tontin omistajan puolelta kieltää,muualle yleisille paikoille kuseksia saa niinpaljon kuin huvittaa.
Järjestyslaki ei sano kuseksimisesta mitään,paskominen sen sijaan tuottaa omistajalle hieman velvollisuuksia. - Anonyymi
Ei mulla ole pulisonkeja. Väärä tieto.
- Anonyymi
Mieti nyt hyvä lapsi, mikähän mahtaa olla syy ,
että juuri sinun laatikkoosi kustaan,
niin siittäs saat!!
Ei kaikkien fiksujen ja hyvien ihmisten laatikoihin kuseskella, niin, joo niin se vain on, ei kivojen , hymyilevien ja positiivisten veronmaksajien laatikoihin lasketa , niin ei kato , ei. - Anonyymi
Niin tuo on täysin totta, ei kukaan syyttä suotta kenenkään postilaatikkoon kuse, ainahan se on oma vika, kannattaa olla vain ihmisiksi ja elää normaalisti niin ei kukaan kuse postilaatikkoosi, niin paina tämä visusti mieleesi.
- Anonyymi
Kylä näi o
postilaatikkoon paskotut menkää itseenne
- Anonyymi
Tässä selitys asiaan:
https://www.youtube.com/watch?v=sfh_2rqF-Vw
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585534KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1953557Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182368Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222365Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91158- 1021038
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621017Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181002- 81961
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79955