Äiti-poika-fantasia

Anonyymi

Itsellä on pitkään ollut fantasia äidin ja pojan välisestä seksisuhteesta. Fantasiassa poika on toki täysi-ikäinen. Jostain syystä tämä fantasia on ollut aina yksi niistä kaikkein kiihottavimmista ellei kiihottavin.

Fantasiassa olen tietenkin itse pojan roolissa. Usein fantasia menee jotenkin näin: Eletään tavallista kotiarkea äidin kanssa kiireineen, kotitöineen ja rauhottumisen hetkineen. Välillä ärsyttää tehdä kotiaskareita, mutta koska olen kiltti ja vastuuntuntoinen poika teen, mitä äiti käskee. Se myös saa hänet hyvälle tuulelle, joten teen kaiken mukisematta. On myös mukava nähdä, kun äiti hymyilee.

Jossain vaiheessa olen havahtunut siihen, että katselen äidin muotoja tarkemmin ja tajunnut kiihottuvani niistä. Sitten iskee nolous ja kiellän itseltäni sellaiset ajatukset. Kuitenkin ajatukset palaavat yön pimeinä tunteina ja unissa..näen unta äidistä ja herätessäni tajuan, että unessa sain toteuttaa salaisia mielihalujani vapaasti. Myöhemmin kiusaus vie voiton ja alan ajatella fantasiaa myös hereillä ollessani ja jopa äidin läsnäollessa.

Siivouspäivinä äiti on pukeutunut pelkkään t-paitaan ja pikkuhousuihin ja seuraus on selvä..hakeudun aina samaan tilaan ja saatan jopa tarjota apua. Sydän pamppailee, kun äiti laskeutuu polvilleen puunaamaan lattiaa. Kerta toisensa jälkeen hakeudun hänen läheisyyteensä ja saatan esimerkiksi mennä juttelemaan muina miehinä hänen lähellensä millä verukkeella milloinkin. Siivoussessioiden jälkeen hakeudun välittömästi omaan rauhaan käymään tapahtumia läpi..

Aikaa kuluu ja yhtäkkiä huomaan pieniä muutoksia äidissä..havahdun siihen, että hän käyttääkin kotioloissa nätimpiä alusvaatteita vanhojen mukavien sijaan. Hän myös alkaa siivota usein, kun olen katselemassa tv:tä, mikä tietysti hieman ärsyttää aluksi, mutta samalla tajuan sen mahtavaksi tilaisuudeksi. Mietin kuinka paljon haluaisinkaan sanoa ääneen, kuinka kiihottunut olen, mutta en vain voi..en uskalla.

Eräänä päivänä tulen kotiin eikä äiti ole vielä tullut. Menen käymään vessassa ja huomaan, että joitain vaatteita on mennyt pyykkikorin ohi..noukin ne ja laitan ne koriin. Samalla huomaan, että seassa on todella kuumat naisten alusvaatteet..lukitsen vessan oven ja levitän ne lattialle ja sydän pamppaillen mietin, miltä ne näyttävätkään äidin päällä. En tiennyt, että äidillä edes on tuollaisia..kävipä tuuri, että ne olivat vahingossa pudonneet ohi.

Myöhemmin äiti tulee kotiin iloisena ja halaa minua tullessaan. Hän on käynyt kaupassa ja ostanut herkkuja ja viiniä ja toteaa, että voitaisiin katsoa illalla yhdessä elokuva Netflixistä ja nautiskella herkuista. Vastaan, että mikäs siinä, koska seuraava päiväkin on itsellä vapaana.

Illalla menen etukäteen sohvalle odottelemaan äitiä, joka on päättänyt vielä mennä suihkuun ennen elokuvailtaa. Odottelen naukkaillen lasillista viiniä. Viimein äiti tulee suihkusta ja vastoin odotuksia hän ei laitakaan iltavaatteita päälle vaan hyppää sohvalle pelkässä kylpytakissa. Laitamme elokuvan pyörimään ja äiti ottaa toisen lasinsa viiniä. Hän vetää ison torkkupeiton meidän päälle ja hymyilee minulle. Laitan elokuvan pyörimään ja mietin mitä mahtaakaan tapahtua..

---

Ajatus veikin mennessään ja tuli näköjään kirjoiteltua vähän tarinantynkää.. Onko kellään ollut vastaavanlaisia fantasioita tai kuulostaako omani hyvältä? Olisi kiva kuulla mielipiteitä. Olisi myös kiva kuulla, miten tarinan jatko voisi mennä. Laittakaa ihmeessä viestiä! Etenkin jos kuvittelet itsesi äidin rooliin - olisi todella mukava jutella.

65

11003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin tuo postaus oli siis minun, jostain syystä meni anonyyminä. Laittakaapahan viestiä!

      • Anonyymi

        Laitoin viestiä melkein kuukausi sitten, vaan eipä vastausta ole kuulunut.


    • Anonyymi

      Kaikkihan me olemme saaneet äidiltämme piiskaa. Mutta onko kukaan
      saanut vielä aikuisena?

      • Anonyymi

        Naapurin peräkamaripoika Pasi on jo viidenkymmenen ja saa edelleen äidiltään piiskaa, jos on tuhma. Mitään eroottista siihen ei tosin liity. Äiti vain yrittää kasvattaa pirttiin linnoittautuneesta hikikomorista ihmisen, ikuinen optimisti kun on.


    • Anonyymi

      Minä sain vielä aikuisena.

      Kotona ei tietenkään ollut lupaa pitää vaatteita ja piiskaa tuli jos käyttäytyi huonosti..

    • Anonyymi

      Samoin. Kotona käydessäni aina joskus äiti katsoi sen tarpeelliseksi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksiköhän tämä aloitus on jäänyt ilman ansaitsemaansa huomiota?
      Kiva tarina 😊

      Yksi Mutsi

      • Anonyymi

        Kyllähän sitä mielellään tapaisi naisen jolla olisi samanlainen fantasia. 18-vuotiaasta asti fantasioinut tällaista skenaariota.


      • Anonyymi

        Heeei! Olisitko kiinnosutinut toteuttamaan? 18v poika täällä


      • Anonyymi

        Itselläni myös fantasia äidistäni ,tosin aikalailla rohkeampi. Fantasiassa olen juuri 18 täyttänyt ,siis täysi-ikäinen. Todellisuudessa olen jo yli kolmekymppinen. Pääsen salaa katselemaan ,kun äitini tyydyttää itseään sormillaan. Äiti on vähän pullukka, leveä takamus ja muhkeat rinnat. Äiti makaa alasti sängyllään polvet koukussa ja tukevat reidet levällään. Sormet hierovat pillua ja välillä näen miten äiti työntelee kahta sormeaan sisään. Kullini seisoo ihan kivikovana ja lasken boxserini alemmas ja alan hitaasti runkata. Tippa spermaa valuu terskani päästä. Kyrpä sojottaa kohti napaani. Äiti alkaa silmät kiinni voihkia ja hieroo klitoristaan. Hiivin hiljaa äidin sängyn vierelle ja hieron kulliani. Ilmeisesti äiti vaistoaa jotakin ,koska avaa silmänsä ja näkee minut siinä sänkynsä vieressä runkkaamassa. Hieman hän säikähtää ,mutta alkaa sitten hymyillä ja kysyy olenko jo kauankin tirkistellyt häntä! Nousen sängylle ,polvilleni äidin jalkojen väliin. Kyrpä valuu limaa ja äiti kysyy mitä minulla oikein oli mielessä. Laskeudun pyöreän vatsan päälle ,äiti ei työnnä minua pois ,kysyy vain olinko nyt ihan tosissani? Nyökkään ja painan terskani liukkaaseen vakoon. Minulla on jo kokemusta erään tytön kanssa. Löydän äidin häpyaukon ,painan samantien terskani sisään! Tunnen puristuksen ja upotan koko kivikovan kyrpäni äitiini! Äidin pulleat reidet puristuvat ympärilleni ja alan varovasti työnnellä ,koska pelkään laukeavani heti kättelyssä. Noin minuutin päästä minun on pakko jäädä paikoilleni ,kuti on jo ihan putkessa. Äiti kysyy hymyillen ,että taitaa pojalla olla aika herkässä? Myönnän näin olevan. Äiti sanoo ettei se mitään ,että anna tulla vaan. Sanon ettei mulla ollut kortsua. Äiti naurahtaa ääneen ja sanoi ettei sitä tarvita ,että hän tahtoi tuntea kun laukean hänen sisäänsä. Työnnän pari-kolme kertaa rajusti. Minun on pakko huutaa ääneen kun purkaudun. Äiti tuijottaa suoraan silmiini ja seuraa reaktioitani kun spermani lentävät ruiskauksina hänen pilluunsa. Lysähdän äidin vatsan päälle ,hamuilen vuoronperään äidin isoja rintoja suuhuni ja imen kovia nännejä. Kullini seisoo yhä ,äiti työntää minua ja kierähtää päälleni hajareisin ja alkaa hitaasti ratsastaa päälläni. Kivekseni kastuvat ulos valuvasta spermastani. Äiti alkaa sormellaan hieroa klitoristaan ja nostelee painavaa takapuoltaan nopeammin. Hieron ja imen isoja heiluvia rintoja. Äiti kehuu että minustahan onkin kasvanut jo iso poika. Hyväilen hänen pakaroitaan ,nostan polveni koukkuun ja huomaan että näin pystyn altapäin työntelemään vastaan. Äiti voihkaisee ja huohottaa ,että just noin ,pane poika pane! Imen lujasti kovaa nänniä ja vatkaan kulliani nopeasti sisään-ulos. Äiti alkaa äännellä kovemmin ja lysähtää päälleni. Puristan pakaroita ja pumppaan sisään minkä kerkiän. Äiti nytkähtelee ,huohottaa korvaani että hän on tulossa ja minun on nussittava nyt kovaa. Kyrpää ,anna poika kyrpää äiti ynisee. Alkaa tutista ja laukeaa päälläni. Työnnän muutaman kerran pohjaan asti ja laukean jo toistamiseen äitini sisään! Hän kierrähtää pois päältäni viereeni selälleen ,spermaani valuu ulos pillusta lakanalle iso lammikko! Hetken päästä äiti muuttaa asentoa ja imaisee puolivelton penikseni suuhunsa ja alkaa imeä ja nuoleskella sitä. Aika kiihottavaa katsella kulliaan oman äidin suussa ,mietin. Äiti varmaan lukee ajatukseni ,hän katselee minua ja imeskelee kulliani ,kasvoille leviää vähän rietas ilme! Kullini on taas iso ja kova ,sanon hieman arkaillen että haluaisin panna häntä takaapäin. Äiti päästää kaluni ,senkin tuhma poika hän naurahtaa ja menee nelinkontin eteeni iso takamus koholla. Menen polvilleni ison takapuolen taakse ja työnnyn takaapäin äitiini. Alan panna häntä kolmannen kerran. Äiti hieroo klitoristaan ja työntelen kovemmin. Nussi äitiä oikein kunnolla hän voihkii ja työntelen syvälle äitini pilluun. Isot rinnat vaan heiluvat ja pullea takamus hytkyy kun panen sydämmeni kyllyydestä. Anna äidille kyrpää hän huohottaa ja saa kohta rajun orgasmin. Pillu supistelee kullini ympärillä ja olen hetken paikallani. Äidin vähän rauhoituttua aloitan loppukirin. Äiti työntelee isoa peppuaan vastaan ja katsoo olkansa yli kasvot punoittaen. Anna äidille koko lasti , ruiski taas poika sisään! Olen kiltti poika ja tottelen äidin pyyntöä. Että tämmöinen fantasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni myös fantasia äidistäni ,tosin aikalailla rohkeampi. Fantasiassa olen juuri 18 täyttänyt ,siis täysi-ikäinen. Todellisuudessa olen jo yli kolmekymppinen. Pääsen salaa katselemaan ,kun äitini tyydyttää itseään sormillaan. Äiti on vähän pullukka, leveä takamus ja muhkeat rinnat. Äiti makaa alasti sängyllään polvet koukussa ja tukevat reidet levällään. Sormet hierovat pillua ja välillä näen miten äiti työntelee kahta sormeaan sisään. Kullini seisoo ihan kivikovana ja lasken boxserini alemmas ja alan hitaasti runkata. Tippa spermaa valuu terskani päästä. Kyrpä sojottaa kohti napaani. Äiti alkaa silmät kiinni voihkia ja hieroo klitoristaan. Hiivin hiljaa äidin sängyn vierelle ja hieron kulliani. Ilmeisesti äiti vaistoaa jotakin ,koska avaa silmänsä ja näkee minut siinä sänkynsä vieressä runkkaamassa. Hieman hän säikähtää ,mutta alkaa sitten hymyillä ja kysyy olenko jo kauankin tirkistellyt häntä! Nousen sängylle ,polvilleni äidin jalkojen väliin. Kyrpä valuu limaa ja äiti kysyy mitä minulla oikein oli mielessä. Laskeudun pyöreän vatsan päälle ,äiti ei työnnä minua pois ,kysyy vain olinko nyt ihan tosissani? Nyökkään ja painan terskani liukkaaseen vakoon. Minulla on jo kokemusta erään tytön kanssa. Löydän äidin häpyaukon ,painan samantien terskani sisään! Tunnen puristuksen ja upotan koko kivikovan kyrpäni äitiini! Äidin pulleat reidet puristuvat ympärilleni ja alan varovasti työnnellä ,koska pelkään laukeavani heti kättelyssä. Noin minuutin päästä minun on pakko jäädä paikoilleni ,kuti on jo ihan putkessa. Äiti kysyy hymyillen ,että taitaa pojalla olla aika herkässä? Myönnän näin olevan. Äiti sanoo ettei se mitään ,että anna tulla vaan. Sanon ettei mulla ollut kortsua. Äiti naurahtaa ääneen ja sanoi ettei sitä tarvita ,että hän tahtoi tuntea kun laukean hänen sisäänsä. Työnnän pari-kolme kertaa rajusti. Minun on pakko huutaa ääneen kun purkaudun. Äiti tuijottaa suoraan silmiini ja seuraa reaktioitani kun spermani lentävät ruiskauksina hänen pilluunsa. Lysähdän äidin vatsan päälle ,hamuilen vuoronperään äidin isoja rintoja suuhuni ja imen kovia nännejä. Kullini seisoo yhä ,äiti työntää minua ja kierähtää päälleni hajareisin ja alkaa hitaasti ratsastaa päälläni. Kivekseni kastuvat ulos valuvasta spermastani. Äiti alkaa sormellaan hieroa klitoristaan ja nostelee painavaa takapuoltaan nopeammin. Hieron ja imen isoja heiluvia rintoja. Äiti kehuu että minustahan onkin kasvanut jo iso poika. Hyväilen hänen pakaroitaan ,nostan polveni koukkuun ja huomaan että näin pystyn altapäin työntelemään vastaan. Äiti voihkaisee ja huohottaa ,että just noin ,pane poika pane! Imen lujasti kovaa nänniä ja vatkaan kulliani nopeasti sisään-ulos. Äiti alkaa äännellä kovemmin ja lysähtää päälleni. Puristan pakaroita ja pumppaan sisään minkä kerkiän. Äiti nytkähtelee ,huohottaa korvaani että hän on tulossa ja minun on nussittava nyt kovaa. Kyrpää ,anna poika kyrpää äiti ynisee. Alkaa tutista ja laukeaa päälläni. Työnnän muutaman kerran pohjaan asti ja laukean jo toistamiseen äitini sisään! Hän kierrähtää pois päältäni viereeni selälleen ,spermaani valuu ulos pillusta lakanalle iso lammikko! Hetken päästä äiti muuttaa asentoa ja imaisee puolivelton penikseni suuhunsa ja alkaa imeä ja nuoleskella sitä. Aika kiihottavaa katsella kulliaan oman äidin suussa ,mietin. Äiti varmaan lukee ajatukseni ,hän katselee minua ja imeskelee kulliani ,kasvoille leviää vähän rietas ilme! Kullini on taas iso ja kova ,sanon hieman arkaillen että haluaisin panna häntä takaapäin. Äiti päästää kaluni ,senkin tuhma poika hän naurahtaa ja menee nelinkontin eteeni iso takamus koholla. Menen polvilleni ison takapuolen taakse ja työnnyn takaapäin äitiini. Alan panna häntä kolmannen kerran. Äiti hieroo klitoristaan ja työntelen kovemmin. Nussi äitiä oikein kunnolla hän voihkii ja työntelen syvälle äitini pilluun. Isot rinnat vaan heiluvat ja pullea takamus hytkyy kun panen sydämmeni kyllyydestä. Anna äidille kyrpää hän huohottaa ja saa kohta rajun orgasmin. Pillu supistelee kullini ympärillä ja olen hetken paikallani. Äidin vähän rauhoituttua aloitan loppukirin. Äiti työntelee isoa peppuaan vastaan ja katsoo olkansa yli kasvot punoittaen. Anna äidille koko lasti , ruiski taas poika sisään! Olen kiltti poika ja tottelen äidin pyyntöä. Että tämmöinen fantasia.

        Olen reilu viisikymppinen kahden jo aikuisen pojan äiti. Itselläni aika rivo fantasia. Kumpikin miniäni seuraavat vierestä kun nussimme kolmisin poikieni kanssa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen reilu viisikymppinen kahden jo aikuisen pojan äiti. Itselläni aika rivo fantasia. Kumpikin miniäni seuraavat vierestä kun nussimme kolmisin poikieni kanssa!

        Oletko koskaan fantasiassasi kuvitellut tulevasi tai olevasi raskaana toiselle tai molemmille pojillesi? Siinä kun miniäsi katselevat kun nautit pyöreän vatsasi kanssa pojistasi. Kymmenen vuotta sitten juttelin erään Walesilaisen naisen kanssa joka fantasioi myös kahdesta pojastaan. Hän ei oikeasti tehnyt mitään koskaan, mutta hänen fantasiansa olivat todella rivoja. Esimerkiksi hän fantasioi siitä kuinka hän vierailisi rakastelemassa ex miehensä tai heidän naimisissa olevan toisen poikansa luona kun hän olisi raskaana toiselle heidän pojistaan. Toinen poika oli naimisissa ja toinen vielä sinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen reilu viisikymppinen kahden jo aikuisen pojan äiti. Itselläni aika rivo fantasia. Kumpikin miniäni seuraavat vierestä kun nussimme kolmisin poikieni kanssa!

        Tiedän oman poikani harrastaneen seksiä yhden tyttäreni kanssa kun he olivat vielä teinejä. He kuvittelevat etten tiedä mutta niin selvät johtolangat oli pojan huoneessa. Molemmat olivat yhdessä suihkussa ja ihmetellessä huomasin että huoneessa oli selvä tuoksu, käytetty kondomi lattialla, spermaa sisällään ja tytön limaa päällä ja lattialla tyttären farkut ja niiden sisällä pikkuhousut jotka näyttivät märiltä. Alkuun asia vähän iljettikin enkä kyennyt ottamaan sitä edes puheeksi kun en oikein kyennyt heti sitä uskomaankaan, mutta nykyään jo aikuinen poikani kiihottaa ja fantasioin hänestä ja haluaisin kokea hänen kanssaan saman. Niin se mieli muuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän oman poikani harrastaneen seksiä yhden tyttäreni kanssa kun he olivat vielä teinejä. He kuvittelevat etten tiedä mutta niin selvät johtolangat oli pojan huoneessa. Molemmat olivat yhdessä suihkussa ja ihmetellessä huomasin että huoneessa oli selvä tuoksu, käytetty kondomi lattialla, spermaa sisällään ja tytön limaa päällä ja lattialla tyttären farkut ja niiden sisällä pikkuhousut jotka näyttivät märiltä. Alkuun asia vähän iljettikin enkä kyennyt ottamaan sitä edes puheeksi kun en oikein kyennyt heti sitä uskomaankaan, mutta nykyään jo aikuinen poikani kiihottaa ja fantasioin hänestä ja haluaisin kokea hänen kanssaan saman. Niin se mieli muuttuu.

        N ämä veli ja sisarjutu ovat paljon yleisempiä kuin monasti luullaankaan. Ystäväpiirissänikin on useita sisaruksia jotka naiskentelevat keskenään. Minä en voi, kun ei ole siskoa mutta homma kiihottaa.


    • Minä haluan leikkiä että äitini on ankara ja minä olen tottelematon poika joka saan usein piiskaa!

    • Anonyymi

      Silkkinen ohut ja lyhyt aamutakki on huolimattomasti päälläni ja kun kumarrun ottamaan lasin pöydältä näet miten isot rintani liikahtelevat ilman rintsikoita...elokuvassa on aikamosen rohea kohtaus ja se kiihottaa minua. isot nännit paisuu ja ohut kangas paljastaa miten koviksi ne kasvavat. Helma on noussut sopimattoman ylös huomaamattani..näen miten katsot rintojani ja reisiäni enemmän kun sitä elokuvaa.. Anne

      • Anonyymi

        Janne täällä moi. Toivoisin että jatkat tarinaa


      • Anonyymi

        Haluaisin imeä noita suuria rintoja 🤗😘


      • Anonyymi

        Näet selvästi miten poikasi kyrpä alkaa kasvaa boxsereissa! Pojan alushousut pullottavat kuin teltta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näet selvästi miten poikasi kyrpä alkaa kasvaa boxsereissa! Pojan alushousut pullottavat kuin teltta..

        Pikkuhoususi kostuvat ,kylpytakki liukuu sivuun ja poikasi näkee paljaan rintasi. Kivikovana seisova kalu nytkähtelee pojan housuissa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkuhoususi kostuvat ,kylpytakki liukuu sivuun ja poikasi näkee paljaan rintasi. Kivikovana seisova kalu nytkähtelee pojan housuissa...

        Avaat kylpytakkisi kokonaan ,poika tuijottaa isoja rintojasi. Menet polvillesi pojan jalkojen väliin ja vefät pojan kalsarit alemmss. Iso ja paksu kyrpä ponnahtaa ulos. Otat sen käteesi ja puristat. Poikasi voihkaisee ,kulli alkaa sykkiä. Kumarrut ensimmäinen spermamälli lentää poskellesi. Otat pojan kullin suuhusi, ynisten poikasi purkautuu ,nielet
        ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin imeä noita suuria rintoja 🤗😘

        Olen nähnyt kun isä kaverinsa kanssa nussivat kimpassa äitiäni. Kiimaista . Hain kännykän ja salaa kuvasin ovenraosta. Katselen sitä aina kun runkkaan ja fantasioin olevani mukana .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt kun isä kaverinsa kanssa nussivat kimpassa äitiäni. Kiimaista . Hain kännykän ja salaa kuvasin ovenraosta. Katselen sitä aina kun runkkaan ja fantasioin olevani mukana .

        Minun isä ja hänen tuttu nussivat äitiä kun kerran tulin kaverilta kotiin. Olohuoneen ikkunassa oli läpikuultavat verhot, mutta ulkoa näki sisälle niiden läpi. Äiti oli alastomana paljas perse pystyssä nojatuolissa ja molemmat alastomat äijät nussivat vuorotellen takaapäin ja äiti välillä imi niiden kyrpiä. Silloin näin eka kertaa kolmenkimppaa, seksiä ja sen kun joku vetää käteen kun isä veteli käteensä ja äiti ratsasti tutun sylissä niin että molemmat saivat orkun. Isä taisi vetää sinne spermapilluun omat rojut sen jälkeen. Katsoin koko näytöksen takapihalla seisoen kun en tajunnut kiihottua siitä. En uskaltanut mennä kotiin ennenkuin ne lopettivat sen. Vasta myöhemmin tajusin että se oli ihan vitun kiihottavaa.


    • Anonyymi

      Fantasioita on ja eräälle netissä tapaalleni miehelle olen kääntänyt useita amerikkalaisia äiti/poika tarinoita.

    • Ihana yli 65v äiti..ai että tekisi hyvää..onko Lahdesta

    • Anonyymi

      Minulla on tapana heräillä varhain aamusta ja niin myös lauantai vapaa päivän aamunanyt nousin puolikuuden jälkeen ylös mennäkseni vessaan. Poikani huoneen ovi oli poikkeuksellisesti auki ja mikä näky siinä minulle aukesikaan!
      Poikani makasi selällään peitto kasvojensa päällä kuitenkin alavartalo vatsasta alaspäin paljaana täysin alastomana.
      Ei ehkä olisi saanut mutta kuitenkin poikani pystyyn sojottava aivan jäykkä, ohut mutta pitkä penis viehätti näkynä niin, että jäin sitä siihen toviksi katselemaan.
      Hämmästelin sen kookkautta verrattuna millaisena sen näin vielä jokunen aika sitten kun vielä saunoimme yhdessä ja näin pojalla kikkelin seisovan. Yhteissaunomisemme loppui siihen ja nyt pojasta on sen jälkeen kehittynyt jo melkein täysi mies.
      Huomatessani kiihoittuvani minua alkoi nolottamaan. Yritin kieltää halun tunteeni mutta tuo näky piirtyi mieleeni niin vahvana, etten päässyt siitä tahdonvoimallakaan enää eroon.

      Adhd poikani on osoittanut selkeästi seksuaalista kiinnostusta nyt myös minuun ja varovaisesti kosketellut kuin ohimennen vahingossa pyllystäni ja jo kookkaista rinnoistani.
      Usein salaa olen fantasioinut iltaisin sängyssäni sormin tehtynä orgasmeja saaden, ajatellen poikani yllättävän äitinsä riettaana eikä hän kykenisi enää pidätellä himojaan vaan kyselemättä ottaisi minut!

      Eroottinen ilmapiiri välillämme on käsin kosketeltavaa ja tietoisuus seksuaalisuhteen mahdottomuudesta koskaan toteutua ahdistaa  minua ja luultavasti myös poikaani.
      Mutta fantasioida aina saa ja voi vaikka jo nämäkin tuntuvat häveliään kielletyiltä pelkän ajatuksenkin tasolla.
      Yh. Äiti45

    • Anonyymi

      vähän samantyylinen tapaus kuin edellisellä kirjoittajalla. Oma poika taisi olla 13-14 vuotias kun huomasin hänen kiinnostuvan minun vartalosta, naiseudesta. Hakeutui hyvin usein tilanteisiin jossa olin alusvaateisillani tai alasti.
      Kerran oltiin pojan kanssa saunassa, ja hän peitteli erektiotaan suihkutilassa, johon kommentoin että anna sen seisoa, siinä ei ole mitään epänormaalia.
      No menin siitä sitten saunaan, nostin jalat ylälauteelle ja nojailin seinään, olo oli jollaintavoin rento. Poika tuli muutaman hetken perästä löylyyn myös ja jäi istumaan alemmalle lauteelle, hetken ihmettelin että mitäs, kunnes ymmärsin. Hänellä oli suora näkyvyys minun jalkojen väliin. Ihan ensimmäinen ajatus oli laskea jalat ja juttu olisi ohi, mutta sitten ajattelin että siinähän katselee, korjasin asentoa vielä vähän niin että hän todella näki kaiken, luulen että hieman raollaan olevat häpyhuulet. Sanaakaan siinä ei vaihdettu, olin kuin nomisti, vaikka tiesin että kundi katselee äitinsä pillua ihan kokorahalla.
      Jokunen minuutti meni hiljaisuudessa ja kysyin että onko kaikki hyvin? Johon hän vastasi että joo. Näin että päästä oli veri paennut alakertaan, joten kysyin että haluatko päästää paineet ? Saat runkata minun karvoitukselle jos haluat. Johon poika vastasi että ok. Mentiin pesuhuoneen puolelle ja istuin penkille niin että pystyin levittämään pillun katseltavaksi. Ja katselin kun poika runkkasi todella isossa kiimassa minulle.
      Se oli jollaintapaa sarjassa todella erikoista ehkä jopa hieman kiihottavaakin. Ja siitä on jäänyt muistikuva varmaan lopun elämääni.

      Tästä olisi voitu jatkaa vaikka mihin, mutta oma moraali ei enempään venynyt.

      N51

      • Anonyymi

        Olen huomannut itsestäni että olen alkanut esiintymään kotona. Tarkoitus ei ole kiusata poikaa vaan se on vaan jotenkin kiihottavaa saada pientä seksuaalista huomiota.
        Noin pitkälle toki en ole rohjennut mennä kuten sinä. Ehkä olen liian vanhoillinen moraali käsityksineni ja pitäisi oppia hieman liberaalimmaksi nykyajan trendien mukaan.
        Yh. Äiti45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut itsestäni että olen alkanut esiintymään kotona. Tarkoitus ei ole kiusata poikaa vaan se on vaan jotenkin kiihottavaa saada pientä seksuaalista huomiota.
        Noin pitkälle toki en ole rohjennut mennä kuten sinä. Ehkä olen liian vanhoillinen moraali käsityksineni ja pitäisi oppia hieman liberaalimmaksi nykyajan trendien mukaan.
        Yh. Äiti45

        Selityksen makua!! Itsepetosta!
        Esiinnyt pojalle vain koska haluat vietellä hänet ja naida sen kanssa, tunnusta se nyt vaan itsellesi!
        Alfa


      • Anonyymi

        Sai mut kovaks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut itsestäni että olen alkanut esiintymään kotona. Tarkoitus ei ole kiusata poikaa vaan se on vaan jotenkin kiihottavaa saada pientä seksuaalista huomiota.
        Noin pitkälle toki en ole rohjennut mennä kuten sinä. Ehkä olen liian vanhoillinen moraali käsityksineni ja pitäisi oppia hieman liberaalimmaksi nykyajan trendien mukaan.
        Yh. Äiti45

        "Eroottinen ilmapiiri välillämme on käsin kosketeltavaa ja tietoisuus seksuaalisuhteen mahdottomuudesta koskaan toteutua ahdistaa minua ja luultavasti myös poikaani."

        Miten niin mahdotonta toteuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eroottinen ilmapiiri välillämme on käsin kosketeltavaa ja tietoisuus seksuaalisuhteen mahdottomuudesta koskaan toteutua ahdistaa minua ja luultavasti myös poikaani."

        Miten niin mahdotonta toteuttaa?

        Minäkään en ymmärrä. Kokemukseni äitini kanssa olivat ainakin hyviä ja onnellisia. Suoraan sanottuna pelkkää hyvää. Ei kannata pelätä että tällaiset suhteet ovat sina automaattisesti negatiivisia, sillä mediassa ei kerrota niistä onnellisista suhteista koska niistä ei ole tarve kertoa ulkopuolisille.


    • Ai että..yli 65 v äitihahmo olisi todella kiihottava..kyllä kelpaisi 50 vuotiaalle..

    • Anonyymi

      Äidilläni oli synttärit ja loppuillasta olimme kahdestaan äitini ollessa yllättävän kännissä. Ohjasin äidin makaamaan riisuen päällysvaatteet. Sitten tajusin että äiti oli niin humalassa ettei vastustele eikä muista mitään joten uskalsin riisua hänen pikkuhousut jollon äiti yritti vähän vastustella mutta lopulta pysyi paikallaan kun sormitin tuota karvasta pillua äitini voihkiessa ja uitin naamani äidin pyöreässä märässä pillussa. Työnsin kaluni äitini pilluun takaa ja vähän läpsin äitini isoa pyllyä pari kertaa jolloin äiti kiljalhti. Nyt päätin panna äitiäni niinkun haluan. Äitini kiljui ja voihki kunnes laukesin ja vaikuttaa ettei äiti muista mitä tein

      • Anonyymi

        Vaikka vaikuttaa ettei äitisi muistaisi nyt tapahtunutta, olen varma että muistaa kyllä mutta ei vain kehtaa nyt puhua siitä.
        Poikani myös on humalatilaani hyväksi käyttänyt luullen että olin täysin tiedottomassa tilassa enkä itsekään tätä kehtaa nyt jälkikäteen puheeksi ottaa. Olen hänelle kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan mutta eihän tällaista voi itsensä ajatuksista millään noin vain sivuuttaa.
        Äiti51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka vaikuttaa ettei äitisi muistaisi nyt tapahtunutta, olen varma että muistaa kyllä mutta ei vain kehtaa nyt puhua siitä.
        Poikani myös on humalatilaani hyväksi käyttänyt luullen että olin täysin tiedottomassa tilassa enkä itsekään tätä kehtaa nyt jälkikäteen puheeksi ottaa. Olen hänelle kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan mutta eihän tällaista voi itsensä ajatuksista millään noin vain sivuuttaa.
        Äiti51

        Totuus on tarua ihmeellisempää. Olin eronnut miehestäni melkein 20 vuoden avioliiton jälkeen. Oli firmamme pikkujoulut ja alkohokin nauttiminen taisi mennä vähän överiksi. Olimme sopineet ,että poikani hakee minut klo 22 enkä lähde jatkoille. Autoon tullessani vähän ennen nauttimani viinit iskivät päähän kuin metrinen halko! Taisin jopa nukkua kotimatkalla? Poikani talutti minut sisään ,toi pesuvadin ,kun äidillä oli vähän paha olo. Sitten alkoi pissittää! Poikani talutti minut vessanpöntölle ,veti sukkahousut ja pikkuhousuni jalastani ,ne jäivät siihen vessan lattialle. Minua tukien ,koska en varmaan olisi itse suoriutunut tehtävästä pissin siinä poikani avustamana. Hän jopa pyyhki pimppini kun sitä pyysin!! Sitten makuuhuoneen sänkyyn ,taas minua talutettiin. Meinasin retkahtaa sängylleni ,mutta poikani sanoi ,että mekko pitää riisua. Sen jälkeen lähtivät rintaliivit. Makasin alastomana siinä poikani nähden kännissä kuin käki! Sanoin muistaakseni ,että tule tähän äidin viereen nukkumaan! Jonkinasteisia muistihäiriöitä ,seuraava mielikuva oli se kun Mikko oli päälläni! Kivikova kulli työntyi sisääni! Laukesin varmasti alle minuutissa ,eikä Mikoltakaan sen kauemmin mennyt. Ihanan paksu kalu ruikki sisääni parin vuoden puutteen jälkeen. Seuraava muistikuva oli se ,että ratsastin pojan päällä ,Mikko imi ja puristeli rintojani. Laukesin toistamiseen ,samoin Mikko. Ennen nukahtamista muistan vielä ,että Mikko nai minua takaapäin kuin jokin kone! Aamulla ensin luulin ,että olin nähnyt unta. Pillustani vieläkin valuva sperma todistivat etten ollut kuvitellut koko asiaa. Emme puhuneet asiasta mitään ,aivan kuin sitä ei olisi edes tapahtunut. Meni pari viikkoa ,tapahtumasta ei sanottu sanaakaan. Olin täyttämässä astianpesukonetta ,tunsin miten käsi laskeutui pepulleni. Seuraavaksi kädet kietoituivat ympärilleni ja alkoivat puristella rintojani. Mikko painoi etumuksensa pyllyäni vasten ,tunsin pojan jäykän kalun. Tulva! Pilluni muuttui litimäräksi. Nostin mekkoni pois pakaroitten päältä ,riisuin pikkuhousuni ja nojauduin tiskipöytää vasten. Mikko oli potkinut housut jalastaan ja työntyi samantien sisääni. Voi sitä molemminpuolista kiimaa ,joka parin viikon jälkeen purkautui. Poikani nai minua tiskipöytää vasten ,pilluni oli kuin tulessa. Voihkin ja ynisin ,kunnes tunsin lämpimän siemennesteen voitelevan pilluni kokonaan! Ensi kerrasta on nyt liki kaksi vuotta ,nukumme samassa sängyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on tarua ihmeellisempää. Olin eronnut miehestäni melkein 20 vuoden avioliiton jälkeen. Oli firmamme pikkujoulut ja alkohokin nauttiminen taisi mennä vähän överiksi. Olimme sopineet ,että poikani hakee minut klo 22 enkä lähde jatkoille. Autoon tullessani vähän ennen nauttimani viinit iskivät päähän kuin metrinen halko! Taisin jopa nukkua kotimatkalla? Poikani talutti minut sisään ,toi pesuvadin ,kun äidillä oli vähän paha olo. Sitten alkoi pissittää! Poikani talutti minut vessanpöntölle ,veti sukkahousut ja pikkuhousuni jalastani ,ne jäivät siihen vessan lattialle. Minua tukien ,koska en varmaan olisi itse suoriutunut tehtävästä pissin siinä poikani avustamana. Hän jopa pyyhki pimppini kun sitä pyysin!! Sitten makuuhuoneen sänkyyn ,taas minua talutettiin. Meinasin retkahtaa sängylleni ,mutta poikani sanoi ,että mekko pitää riisua. Sen jälkeen lähtivät rintaliivit. Makasin alastomana siinä poikani nähden kännissä kuin käki! Sanoin muistaakseni ,että tule tähän äidin viereen nukkumaan! Jonkinasteisia muistihäiriöitä ,seuraava mielikuva oli se kun Mikko oli päälläni! Kivikova kulli työntyi sisääni! Laukesin varmasti alle minuutissa ,eikä Mikoltakaan sen kauemmin mennyt. Ihanan paksu kalu ruikki sisääni parin vuoden puutteen jälkeen. Seuraava muistikuva oli se ,että ratsastin pojan päällä ,Mikko imi ja puristeli rintojani. Laukesin toistamiseen ,samoin Mikko. Ennen nukahtamista muistan vielä ,että Mikko nai minua takaapäin kuin jokin kone! Aamulla ensin luulin ,että olin nähnyt unta. Pillustani vieläkin valuva sperma todistivat etten ollut kuvitellut koko asiaa. Emme puhuneet asiasta mitään ,aivan kuin sitä ei olisi edes tapahtunut. Meni pari viikkoa ,tapahtumasta ei sanottu sanaakaan. Olin täyttämässä astianpesukonetta ,tunsin miten käsi laskeutui pepulleni. Seuraavaksi kädet kietoituivat ympärilleni ja alkoivat puristella rintojani. Mikko painoi etumuksensa pyllyäni vasten ,tunsin pojan jäykän kalun. Tulva! Pilluni muuttui litimäräksi. Nostin mekkoni pois pakaroitten päältä ,riisuin pikkuhousuni ja nojauduin tiskipöytää vasten. Mikko oli potkinut housut jalastaan ja työntyi samantien sisääni. Voi sitä molemminpuolista kiimaa ,joka parin viikon jälkeen purkautui. Poikani nai minua tiskipöytää vasten ,pilluni oli kuin tulessa. Voihkin ja ynisin ,kunnes tunsin lämpimän siemennesteen voitelevan pilluni kokonaan! Ensi kerrasta on nyt liki kaksi vuotta ,nukumme samassa sängyssä.

        Tämä on melkein kuin jostakin pornoleffasta. Avasin vessan oven ,17-vuotias poikani oli siellä mulkku kourassa ja katseli kännykästään pornoa! Poika säikähti aika lailla ,sanoin että näyttäisi minullekkin. Kaksi nuorta miestä pani vanhempaa naista porukalla. Poika oli ihan punainen kasvoiltaan ,istuin pöntölle ja vedin hänet eteeni. Otin kovan kullin käteeni ja hieroin sitä. Pojan kännykässä nuoret miehet panivat naista pilluun ja peppuun yhtäaikaa ,otin hänen kullinsa suuhuni ja aloin imeä! Poikani voihkaisi ,laski kätensä hiuksilleni ,imin ja runkkasin poikani jäykkää mulkkua. Äiti...äiti....poika huohotti ja laukesi . Nielin koko lastin!


    • Anonyymi

      Ai ihana lukea näitä....

    • Anonyymi

      Mulla ollut seksisuhde äidin kanssa jo 7v. Alkoi kun olin 17v ja vanhempani erosivat. Äitini oli silloin 38v.

      • Anonyymi

        Kerro lisää. Kiihotavaa.


    • Anonyymi

      Hienoja juttuja saa kyllä kovaksi

      • Anonyymi

        Olin 17 kun tulin vahingossa raskaaksi ja menin naimisiin pojan isän kanssa, mutta pojan ollessa vasta alakoulussa, jäin yksinhuoltajaksi. Asuimme kolmiossa pojan kanssa kaksistaan, minun käydessä töissä ja pojan koulua ja myöhemmin opiskellessa.

        Olin silloin 38 vuotias kun tämä alkoi ja elänyt sitä ennen useita vuosia ilman miestä, miehen korvikkeena vain suihkuleikit ja yksinäisinä iltoina tyynyleikit sängyssä.
        Poika oli parikymppinen ja armeijasta lomilla erinäisten tapahtumien seurauksena hänen viikonloppulomallaan kävi niin, että ajauduimme samaan sänkyyn ja sitä tietä porttien kerran auettua olimme sen kyseisen viikonlopun aikana useita eri kertoja yhdynnässä vailla mitään ehkäisyä ja myös edelleen asumme kahden.

        En ollut koskaan tuntenut ketään miestä kohtaan sellaista kiimaa, enkä koskaan aikaisemmin ollut saanut kenenkään kanssa sellaisia orgasmeja kuin mitä silloin tunsin ja poika minulle antoi. Jälkiviisaana se oli uhkarohkeaa ilman mitään ehkäisyä, etenkin kun tiesin kiertoni olevan vaiheessa, jossa raskaaksi tulon mahdollisuus on suurimmillaan.
        Toisaalta ehkä juuri siksi se olikin niin nautinnollisen himokasta ja alkukantaista, kun naaras ehdoitta antautuu urokselleen ja uusi elämä saa mahdollisuuden alkaa.
        Kuitenkaan kumpainenkaan meistä ei edes silloin ajatellut mitään ehkäisyä vaan luonto oli se joka meitä molempia vei.
        Nautin pimppa sykkien ja puristellen hänen kullinsa ympärillä jokaisesta sisään työnnöstä ja vapisin orgasmin kourissa häneen käsin ja säärin kietoutuen, tuntiessani sisälläni tuon ihanan kalun nytkähdykset ja pienen paineen tunteen kohdun suulla hänen laukoessaan spermat syvälle suojaamattomaan vaginaani.
        Ei sitä voi edes sanoin kuvailla miten nautin monien yksinäisten vuosien jälkeen tuntiessani jälleen miehen liikkeet vahvana ja vaativina sisälläni ja sen ihana otetuksi tulemisen tunteen jonka sain pitkästä aikaa kokea miehen jäädessä painavana päälle lepäämään ja huokaamaan.
        No niinhän siinä sitten kävi, mutta ei siitä ainakaan nyt sen enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin 17 kun tulin vahingossa raskaaksi ja menin naimisiin pojan isän kanssa, mutta pojan ollessa vasta alakoulussa, jäin yksinhuoltajaksi. Asuimme kolmiossa pojan kanssa kaksistaan, minun käydessä töissä ja pojan koulua ja myöhemmin opiskellessa.

        Olin silloin 38 vuotias kun tämä alkoi ja elänyt sitä ennen useita vuosia ilman miestä, miehen korvikkeena vain suihkuleikit ja yksinäisinä iltoina tyynyleikit sängyssä.
        Poika oli parikymppinen ja armeijasta lomilla erinäisten tapahtumien seurauksena hänen viikonloppulomallaan kävi niin, että ajauduimme samaan sänkyyn ja sitä tietä porttien kerran auettua olimme sen kyseisen viikonlopun aikana useita eri kertoja yhdynnässä vailla mitään ehkäisyä ja myös edelleen asumme kahden.

        En ollut koskaan tuntenut ketään miestä kohtaan sellaista kiimaa, enkä koskaan aikaisemmin ollut saanut kenenkään kanssa sellaisia orgasmeja kuin mitä silloin tunsin ja poika minulle antoi. Jälkiviisaana se oli uhkarohkeaa ilman mitään ehkäisyä, etenkin kun tiesin kiertoni olevan vaiheessa, jossa raskaaksi tulon mahdollisuus on suurimmillaan.
        Toisaalta ehkä juuri siksi se olikin niin nautinnollisen himokasta ja alkukantaista, kun naaras ehdoitta antautuu urokselleen ja uusi elämä saa mahdollisuuden alkaa.
        Kuitenkaan kumpainenkaan meistä ei edes silloin ajatellut mitään ehkäisyä vaan luonto oli se joka meitä molempia vei.
        Nautin pimppa sykkien ja puristellen hänen kullinsa ympärillä jokaisesta sisään työnnöstä ja vapisin orgasmin kourissa häneen käsin ja säärin kietoutuen, tuntiessani sisälläni tuon ihanan kalun nytkähdykset ja pienen paineen tunteen kohdun suulla hänen laukoessaan spermat syvälle suojaamattomaan vaginaani.
        Ei sitä voi edes sanoin kuvailla miten nautin monien yksinäisten vuosien jälkeen tuntiessani jälleen miehen liikkeet vahvana ja vaativina sisälläni ja sen ihana otetuksi tulemisen tunteen jonka sain pitkästä aikaa kokea miehen jäädessä painavana päälle lepäämään ja huokaamaan.
        No niinhän siinä sitten kävi, mutta ei siitä ainakaan nyt sen enempää.

        80 - 90 luvun vaihteessa meille kävi ihan samoin. Olin niin kiinni armeijassa ja sitten opinnoissa että käytännössä armeijan loputtua jouduin seuraavana päivänä aloittamaan uudessa opiskelupaikassa. Ne vähät viikonlopun paussit joita oli silloin, niistä huomasi äidin vartalon muutoksen kun meidän pienokainen kasvoi äidin vatsassa. Onneksi se tilanne alkukiireiden jälkeen rauhoittui ja jouluksi sekä kuukauden ikäinen vauva että me pääsimme uuteen kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        80 - 90 luvun vaihteessa meille kävi ihan samoin. Olin niin kiinni armeijassa ja sitten opinnoissa että käytännössä armeijan loputtua jouduin seuraavana päivänä aloittamaan uudessa opiskelupaikassa. Ne vähät viikonlopun paussit joita oli silloin, niistä huomasi äidin vartalon muutoksen kun meidän pienokainen kasvoi äidin vatsassa. Onneksi se tilanne alkukiireiden jälkeen rauhoittui ja jouluksi sekä kuukauden ikäinen vauva että me pääsimme uuteen kotiin.

        Kertoisitko lisää, aihe kiinnostaa. Varmaan aika kiihottava tilanne teillä silloin.
        Entä isäsi, vai asuitko äidin kanssa kahden, jolloin voitte vapaasti pariskuntana nukkua yhdessä .
        Kertoiko äitisi heti sinusta raskaaksi tultuaan, että lapsi jota odottaa on sinulta ja olitko lapsen synnyttyä hänelle veli vai isä ja jatkuiko suhteenne pitkään.

        Samoin äiti, joka 38 vuotiaana aloit odottaa lasta parikymppiselle pojallesi. Kerrotko sinäkin saitteko sen vauvan ja oliko terve? Jatkuiko suhteesi pojan päästyä armeijasta?
        Kumpi teki ensimmäisenä aloitteen, sinä vai poikasi ja annoitko ennen teidän sänkyyn menoa jotenkin pojallesi ymmärtää, että se mitä teille silloin tapahtui olisi mahdollista.

        Asia kiinnostaa kun itsekin asumme äidin kanssa kahden maalla, jossa ei paljon naapureita ole. Äiti on 41v ja minä 19 ja joskus tuntuu sille, että välillämme olisi jotain muutakin kuin vain pelkkää äidinrakkautta. En kuitenkaan ole uskaltanut yrittää oikein mitään muuta kuin näyttää muka vahingossa seisokkiani tai tulla suihkusta alasti, kun ei tiedä äidistä.
        Äitikin kyllä usein viuhahtelee kahden kotona ollessamme päällään pelkät pikkarit ja rintsikat. Olen nähnyt hänet myös usein alasti niin että äiti on huomannut minun katsovan. En kuitenkaan ole uskaltanut silloinkaan mitään, jos vaikka suuttuu ja silloin se haaveeni hänen kanssaan ei ainakaan onnistu.
        Miten siis pitäisi toimia että en suututa äitiä jos olen kuitenkin jotenkin tulkinnut hänet väärin.
        Niin ja vielä. Äidillä ei ole tietääkseni miesystävää ollut vuosiin, vaikka hän on vartaloltaan sopusuhtainen ja urheilullinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisitko lisää, aihe kiinnostaa. Varmaan aika kiihottava tilanne teillä silloin.
        Entä isäsi, vai asuitko äidin kanssa kahden, jolloin voitte vapaasti pariskuntana nukkua yhdessä .
        Kertoiko äitisi heti sinusta raskaaksi tultuaan, että lapsi jota odottaa on sinulta ja olitko lapsen synnyttyä hänelle veli vai isä ja jatkuiko suhteenne pitkään.

        Samoin äiti, joka 38 vuotiaana aloit odottaa lasta parikymppiselle pojallesi. Kerrotko sinäkin saitteko sen vauvan ja oliko terve? Jatkuiko suhteesi pojan päästyä armeijasta?
        Kumpi teki ensimmäisenä aloitteen, sinä vai poikasi ja annoitko ennen teidän sänkyyn menoa jotenkin pojallesi ymmärtää, että se mitä teille silloin tapahtui olisi mahdollista.

        Asia kiinnostaa kun itsekin asumme äidin kanssa kahden maalla, jossa ei paljon naapureita ole. Äiti on 41v ja minä 19 ja joskus tuntuu sille, että välillämme olisi jotain muutakin kuin vain pelkkää äidinrakkautta. En kuitenkaan ole uskaltanut yrittää oikein mitään muuta kuin näyttää muka vahingossa seisokkiani tai tulla suihkusta alasti, kun ei tiedä äidistä.
        Äitikin kyllä usein viuhahtelee kahden kotona ollessamme päällään pelkät pikkarit ja rintsikat. Olen nähnyt hänet myös usein alasti niin että äiti on huomannut minun katsovan. En kuitenkaan ole uskaltanut silloinkaan mitään, jos vaikka suuttuu ja silloin se haaveeni hänen kanssaan ei ainakaan onnistu.
        Miten siis pitäisi toimia että en suututa äitiä jos olen kuitenkin jotenkin tulkinnut hänet väärin.
        Niin ja vielä. Äidillä ei ole tietääkseni miesystävää ollut vuosiin, vaikka hän on vartaloltaan sopusuhtainen ja urheilullinen.

        Miten äitisi on suhtautunut siihen, että olet näyttänyt muka vahingossa seisokkiasi tai tullut suihkusta alasti? Eiköhän suhtautuminen siihen kerro paljon. Myös pelkästään se kertoo paljon, että äitisi viuhahtelee kotona päällä pelkät pikkarit ja rintsikat ja vieläpä usein, puhumattakaan että olet nähnyt hänet usein alasti niin, että hän on huomannut sinunt katsovan!!!

        Ei tässä mitään epäselvää enää ole. Jotain hän haluaa. Lisäksi kertoo jotain naisen halujen tasosta, jos ei ole ollut miesystävää vuosiin.

        En kuitenkaan lähentyisi sanallisesti enkä suoraan ehdottaisi mitään. Ei ole omaa kokemusta, mutta lähestyisin varovasti ja vähitellen fyysisesellä kosketuksella esim. "vahingossa".

        Käyttekö te saunassa yhdessä? Se olisi myös yksi mahdollisuuksien paikka.

        Kerro täällä sitten, miten asia etenee. Aivan varmasti etenee, kun tilanne on jo tuollainen. Tositarinat ja varsinkin yksityiskohtaiset kertomukset ovat todella kiihottavia.

        Oma moraaleinn kantani on se, ettei asiassa ole mitään väärää, jos halu on molemminpuolista ja varsinkin, jos olet jo 19 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin 17 kun tulin vahingossa raskaaksi ja menin naimisiin pojan isän kanssa, mutta pojan ollessa vasta alakoulussa, jäin yksinhuoltajaksi. Asuimme kolmiossa pojan kanssa kaksistaan, minun käydessä töissä ja pojan koulua ja myöhemmin opiskellessa.

        Olin silloin 38 vuotias kun tämä alkoi ja elänyt sitä ennen useita vuosia ilman miestä, miehen korvikkeena vain suihkuleikit ja yksinäisinä iltoina tyynyleikit sängyssä.
        Poika oli parikymppinen ja armeijasta lomilla erinäisten tapahtumien seurauksena hänen viikonloppulomallaan kävi niin, että ajauduimme samaan sänkyyn ja sitä tietä porttien kerran auettua olimme sen kyseisen viikonlopun aikana useita eri kertoja yhdynnässä vailla mitään ehkäisyä ja myös edelleen asumme kahden.

        En ollut koskaan tuntenut ketään miestä kohtaan sellaista kiimaa, enkä koskaan aikaisemmin ollut saanut kenenkään kanssa sellaisia orgasmeja kuin mitä silloin tunsin ja poika minulle antoi. Jälkiviisaana se oli uhkarohkeaa ilman mitään ehkäisyä, etenkin kun tiesin kiertoni olevan vaiheessa, jossa raskaaksi tulon mahdollisuus on suurimmillaan.
        Toisaalta ehkä juuri siksi se olikin niin nautinnollisen himokasta ja alkukantaista, kun naaras ehdoitta antautuu urokselleen ja uusi elämä saa mahdollisuuden alkaa.
        Kuitenkaan kumpainenkaan meistä ei edes silloin ajatellut mitään ehkäisyä vaan luonto oli se joka meitä molempia vei.
        Nautin pimppa sykkien ja puristellen hänen kullinsa ympärillä jokaisesta sisään työnnöstä ja vapisin orgasmin kourissa häneen käsin ja säärin kietoutuen, tuntiessani sisälläni tuon ihanan kalun nytkähdykset ja pienen paineen tunteen kohdun suulla hänen laukoessaan spermat syvälle suojaamattomaan vaginaani.
        Ei sitä voi edes sanoin kuvailla miten nautin monien yksinäisten vuosien jälkeen tuntiessani jälleen miehen liikkeet vahvana ja vaativina sisälläni ja sen ihana otetuksi tulemisen tunteen jonka sain pitkästä aikaa kokea miehen jäädessä painavana päälle lepäämään ja huokaamaan.
        No niinhän siinä sitten kävi, mutta ei siitä ainakaan nyt sen enempää.

        "No niinhän siinä sitten kävi, mutta ei siitä ainakaan nyt sen enempää."

        Kerro enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisitko lisää, aihe kiinnostaa. Varmaan aika kiihottava tilanne teillä silloin.
        Entä isäsi, vai asuitko äidin kanssa kahden, jolloin voitte vapaasti pariskuntana nukkua yhdessä .
        Kertoiko äitisi heti sinusta raskaaksi tultuaan, että lapsi jota odottaa on sinulta ja olitko lapsen synnyttyä hänelle veli vai isä ja jatkuiko suhteenne pitkään.

        Samoin äiti, joka 38 vuotiaana aloit odottaa lasta parikymppiselle pojallesi. Kerrotko sinäkin saitteko sen vauvan ja oliko terve? Jatkuiko suhteesi pojan päästyä armeijasta?
        Kumpi teki ensimmäisenä aloitteen, sinä vai poikasi ja annoitko ennen teidän sänkyyn menoa jotenkin pojallesi ymmärtää, että se mitä teille silloin tapahtui olisi mahdollista.

        Asia kiinnostaa kun itsekin asumme äidin kanssa kahden maalla, jossa ei paljon naapureita ole. Äiti on 41v ja minä 19 ja joskus tuntuu sille, että välillämme olisi jotain muutakin kuin vain pelkkää äidinrakkautta. En kuitenkaan ole uskaltanut yrittää oikein mitään muuta kuin näyttää muka vahingossa seisokkiani tai tulla suihkusta alasti, kun ei tiedä äidistä.
        Äitikin kyllä usein viuhahtelee kahden kotona ollessamme päällään pelkät pikkarit ja rintsikat. Olen nähnyt hänet myös usein alasti niin että äiti on huomannut minun katsovan. En kuitenkaan ole uskaltanut silloinkaan mitään, jos vaikka suuttuu ja silloin se haaveeni hänen kanssaan ei ainakaan onnistu.
        Miten siis pitäisi toimia että en suututa äitiä jos olen kuitenkin jotenkin tulkinnut hänet väärin.
        Niin ja vielä. Äidillä ei ole tietääkseni miesystävää ollut vuosiin, vaikka hän on vartaloltaan sopusuhtainen ja urheilullinen.

        Hei sinä 19 v. nuori mies jota perhe-elämäni kiinnostaa. Olen siis tuo silloin 38 v. ja nyt hiukan yli nelikymppinen kahden lapsen äiti.
        Se raskaus jonka silloin poikani laittoi alulle, meni kesken raskauden ensimmäisellä kolmanneksella, mutta keskenmenon jälkeen tulin toistamiseen raskaaksi jo heti toisesta kuukautiskierrosta.

        Siinä raskaudessa kaikki meni hyvin ja synnytin terveen vauvan joka on nyt tarhaikäinen. 17 vuotiaana saamani esikoispoika, joka on nykyisin reilusti yli kaksikymppinen aikuinen armeijan käynyt mies ja opiskelee naapurikaupungissa yliopistossa, asuu viikot opiskelupaikkakunnallaan, mutta viikonloput ja kaikki vapaat pyrimme viettämään perheenä yhdessä.
        Makuuhuoneen "aviovuoteen" olemme jakaneet pojan kanssa yhdessä jo niistä hänen armeija ajoistaan saakka. Seksin määrä parisuhteessamme vaihtelee, joskus sitä on runsaasti, joskus taas harvakseltaan. Kaikkineen uskoisin, että varmaan aika normaalia ja määrältään sellaista mitä se on perheissä joissa on lapsi. Elämme muutoinkin varmaan melko tavallista lapsiperhe arkea etenkin silloin, kun poika on kotona.

        Me äidit tykätään hieronnasta. Itse asiassa hieronta ja poikani ihanan tuhmat kädet, sekä oma pieni humalatilani oli se, mikä sai minut poikani alle. Totta kait yritin alkuun vastustella, mutta siinä vaiheessa kun tunsin pojan terskanpään tökkivän häpyhuulilla sisäänpääsyä etsien, en voinut enää vastustaa vaan ohjasin sen oikeaan osoitteeseen.

        Oletko tarjoutunut hieromaan äitiäsi ja jos olet, niin miten hän on suhtautunut?
        Entä ovatko kätesi joskus hiukan eksyneet intiimimmille alueille sisä reisiä ja pakaroita hieroessa vaikkapa vaivihkaa hipaissut pimppaa? Oletko huomannut, että äitisi oli alkanut kostumaan hieroessa. Kun äitisi on joskus pikkarisillaan, niin voisit ehdottaa hänelle pientä rentouttavaa hierontaa ja vaikkapa niin, että molemmin hierotte toisianne.
        Siinä hieroessa voisit myös näyttää kuin vahingossa oman seisokkisi ja tarpeen tullen pyytä sitä anteeksi, jos näyttäisi sille, että äiti yllättyisi siitä liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sinä 19 v. nuori mies jota perhe-elämäni kiinnostaa. Olen siis tuo silloin 38 v. ja nyt hiukan yli nelikymppinen kahden lapsen äiti.
        Se raskaus jonka silloin poikani laittoi alulle, meni kesken raskauden ensimmäisellä kolmanneksella, mutta keskenmenon jälkeen tulin toistamiseen raskaaksi jo heti toisesta kuukautiskierrosta.

        Siinä raskaudessa kaikki meni hyvin ja synnytin terveen vauvan joka on nyt tarhaikäinen. 17 vuotiaana saamani esikoispoika, joka on nykyisin reilusti yli kaksikymppinen aikuinen armeijan käynyt mies ja opiskelee naapurikaupungissa yliopistossa, asuu viikot opiskelupaikkakunnallaan, mutta viikonloput ja kaikki vapaat pyrimme viettämään perheenä yhdessä.
        Makuuhuoneen "aviovuoteen" olemme jakaneet pojan kanssa yhdessä jo niistä hänen armeija ajoistaan saakka. Seksin määrä parisuhteessamme vaihtelee, joskus sitä on runsaasti, joskus taas harvakseltaan. Kaikkineen uskoisin, että varmaan aika normaalia ja määrältään sellaista mitä se on perheissä joissa on lapsi. Elämme muutoinkin varmaan melko tavallista lapsiperhe arkea etenkin silloin, kun poika on kotona.

        Me äidit tykätään hieronnasta. Itse asiassa hieronta ja poikani ihanan tuhmat kädet, sekä oma pieni humalatilani oli se, mikä sai minut poikani alle. Totta kait yritin alkuun vastustella, mutta siinä vaiheessa kun tunsin pojan terskanpään tökkivän häpyhuulilla sisäänpääsyä etsien, en voinut enää vastustaa vaan ohjasin sen oikeaan osoitteeseen.

        Oletko tarjoutunut hieromaan äitiäsi ja jos olet, niin miten hän on suhtautunut?
        Entä ovatko kätesi joskus hiukan eksyneet intiimimmille alueille sisä reisiä ja pakaroita hieroessa vaikkapa vaivihkaa hipaissut pimppaa? Oletko huomannut, että äitisi oli alkanut kostumaan hieroessa. Kun äitisi on joskus pikkarisillaan, niin voisit ehdottaa hänelle pientä rentouttavaa hierontaa ja vaikkapa niin, että molemmin hierotte toisianne.
        Siinä hieroessa voisit myös näyttää kuin vahingossa oman seisokkisi ja tarpeen tullen pyytä sitä anteeksi, jos näyttäisi sille, että äiti yllättyisi siitä liikaa.

        Kerro enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sinä 19 v. nuori mies jota perhe-elämäni kiinnostaa. Olen siis tuo silloin 38 v. ja nyt hiukan yli nelikymppinen kahden lapsen äiti.
        Se raskaus jonka silloin poikani laittoi alulle, meni kesken raskauden ensimmäisellä kolmanneksella, mutta keskenmenon jälkeen tulin toistamiseen raskaaksi jo heti toisesta kuukautiskierrosta.

        Siinä raskaudessa kaikki meni hyvin ja synnytin terveen vauvan joka on nyt tarhaikäinen. 17 vuotiaana saamani esikoispoika, joka on nykyisin reilusti yli kaksikymppinen aikuinen armeijan käynyt mies ja opiskelee naapurikaupungissa yliopistossa, asuu viikot opiskelupaikkakunnallaan, mutta viikonloput ja kaikki vapaat pyrimme viettämään perheenä yhdessä.
        Makuuhuoneen "aviovuoteen" olemme jakaneet pojan kanssa yhdessä jo niistä hänen armeija ajoistaan saakka. Seksin määrä parisuhteessamme vaihtelee, joskus sitä on runsaasti, joskus taas harvakseltaan. Kaikkineen uskoisin, että varmaan aika normaalia ja määrältään sellaista mitä se on perheissä joissa on lapsi. Elämme muutoinkin varmaan melko tavallista lapsiperhe arkea etenkin silloin, kun poika on kotona.

        Me äidit tykätään hieronnasta. Itse asiassa hieronta ja poikani ihanan tuhmat kädet, sekä oma pieni humalatilani oli se, mikä sai minut poikani alle. Totta kait yritin alkuun vastustella, mutta siinä vaiheessa kun tunsin pojan terskanpään tökkivän häpyhuulilla sisäänpääsyä etsien, en voinut enää vastustaa vaan ohjasin sen oikeaan osoitteeseen.

        Oletko tarjoutunut hieromaan äitiäsi ja jos olet, niin miten hän on suhtautunut?
        Entä ovatko kätesi joskus hiukan eksyneet intiimimmille alueille sisä reisiä ja pakaroita hieroessa vaikkapa vaivihkaa hipaissut pimppaa? Oletko huomannut, että äitisi oli alkanut kostumaan hieroessa. Kun äitisi on joskus pikkarisillaan, niin voisit ehdottaa hänelle pientä rentouttavaa hierontaa ja vaikkapa niin, että molemmin hierotte toisianne.
        Siinä hieroessa voisit myös näyttää kuin vahingossa oman seisokkisi ja tarpeen tullen pyytä sitä anteeksi, jos näyttäisi sille, että äiti yllättyisi siitä liikaa.

        Miten koit sen kun huomasin olevasi raskaana toisen kerran? Ja pojalleni?
        Mitä vastasit viranomaisille lapsen isästä?


    • Anonyymi

      Yläasteikäisenä tuli joskus katsottua äidin rintoja, kun sillä oli aamutakki päällä. Vasta jälkeenpäin hoksasin, että se taisi tajuta, missä silmäni vaelteli. Jossain vaiheessa se alkoi pitämään aamutakkiaan hieman enemmän auki, jolloin saatoin nähdä paremmin rintavakoa, kun se touhusi keittiössä. No aivan jumalaton stondishan sellaisesta tuli...

    • Anonyymi

      Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka paljon äiti-poika-suhteissa on jonkinlaista seksiä, siis jotain muuta kuin varsinaista yhdyntää. Äidit eivät halua mennä loppuun asti, mutta ainakin haluavat kiusata nuoria miehiä.

      • Anonyymi

        Tein tuosta melkein parikymmentä vuotta sitten kyselyn joka keräsi dataa viisitoista vuotta.

        Vastausten osalta on kiinnostavaa kuinka vadtaajien rakenne muuttui. Ensin oli käytännöllisesti katsoen vastaamassa pelkkiä poikia ja vain noin joka kymmenes oli äiti. Viime vuosikymmenen puolella se alkoi kallistumaan niin että koko ajan enemmän ja enemmän äitejä oli vastaamassa ja sen lisäksi myös selvästi myös vastaajien sijainti alkoi levitä euroopasta ja pääosin amerikasta ensin intiaan, mutta sitten sieltä myös afrikkaan, eteläamerikkaan ja kaukoitään, kiinaan, japaniin jne.

        Viimeisinä vuosina ennenkuin kyselyä hostannut palvelin lopetti toimintansa, naisia oli vastaamassa noin kuusikymmentä prosenttia ja miehiä noin neljäkymmentä prosenttia. Erilaisissa tunnustussivustoissa on nähtävissä sama jako tämän aiheen osalta, ja tämä aihepiiri on suorastaan räjähtänyt ihmisten tietoisuuteen, kun muut vaihtoehdot ovat painuneet suosiossa alaspäin.

        Jos sitten miettii tuota seksitapojen jakautumista, niin siinäkin oli mielenkiintoinen jako. Kun pojat yleensä merkitsivät vaihtoehtokysynyksissä, siis sellaisissa joissa piti valita ne mitkä osuivat kohdalle, heillä jako meni niin että seksikästä keskustelua, flirttailua oli lähes100% ja osallistuvuus väheni sitä mukaa kun vaihtoehdot kulkivat fantasioiden, fantasiamateriaalien, käsillä hyväilyn, alastomuuden, oraaliseksin, eri leluvariaatioiden, tai osallistujamäärävariaatioiden kautta aina yhdynnän eri variaatioihin, suojatusta suojaamattomaan. Käytännössä osallistuvuus väheni laskevalla käyrällä, mutta niin että yhdyntää oli noin alle 25% poikavastaajista.

        Äitien vastauksissa käyrä taas oli aivan yllättävä. Äitien vastauksissa käyrän pohja osui keskelle ja osallistuvuus kasvoi taas kun mentiin ääripäitä kohden. Eli joko pariskunnilla oli kevyttä seksiä, kuten tuhmia puheita, yhteistä masturbointia ja vastaavaa, ja sitten ei muuta seksiä, tai sitten heillä oli puheiden ja "esileikkien" jälkeen, suoraa toimintaa ja yhdyntää.

        Tuo kysely ei tietenkään ole tieteellisesti pätevä, vaikka silloin aikoinaan pyrin tekemään siitä mahdollisimman neutraalin ja tasapuolisen, mutta uskon siihen, että tuolla suhteellisen kattavalla otannalla vastauksia joita siihen sain (reilu tuhat, virheelliset vastaukset poistettuina) tieteelliset luvut osuisivat aika lähelle ja eityisesti tukisivat myös noita ilmiöitä joita huomasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein tuosta melkein parikymmentä vuotta sitten kyselyn joka keräsi dataa viisitoista vuotta.

        Vastausten osalta on kiinnostavaa kuinka vadtaajien rakenne muuttui. Ensin oli käytännöllisesti katsoen vastaamassa pelkkiä poikia ja vain noin joka kymmenes oli äiti. Viime vuosikymmenen puolella se alkoi kallistumaan niin että koko ajan enemmän ja enemmän äitejä oli vastaamassa ja sen lisäksi myös selvästi myös vastaajien sijainti alkoi levitä euroopasta ja pääosin amerikasta ensin intiaan, mutta sitten sieltä myös afrikkaan, eteläamerikkaan ja kaukoitään, kiinaan, japaniin jne.

        Viimeisinä vuosina ennenkuin kyselyä hostannut palvelin lopetti toimintansa, naisia oli vastaamassa noin kuusikymmentä prosenttia ja miehiä noin neljäkymmentä prosenttia. Erilaisissa tunnustussivustoissa on nähtävissä sama jako tämän aiheen osalta, ja tämä aihepiiri on suorastaan räjähtänyt ihmisten tietoisuuteen, kun muut vaihtoehdot ovat painuneet suosiossa alaspäin.

        Jos sitten miettii tuota seksitapojen jakautumista, niin siinäkin oli mielenkiintoinen jako. Kun pojat yleensä merkitsivät vaihtoehtokysynyksissä, siis sellaisissa joissa piti valita ne mitkä osuivat kohdalle, heillä jako meni niin että seksikästä keskustelua, flirttailua oli lähes100% ja osallistuvuus väheni sitä mukaa kun vaihtoehdot kulkivat fantasioiden, fantasiamateriaalien, käsillä hyväilyn, alastomuuden, oraaliseksin, eri leluvariaatioiden, tai osallistujamäärävariaatioiden kautta aina yhdynnän eri variaatioihin, suojatusta suojaamattomaan. Käytännössä osallistuvuus väheni laskevalla käyrällä, mutta niin että yhdyntää oli noin alle 25% poikavastaajista.

        Äitien vastauksissa käyrä taas oli aivan yllättävä. Äitien vastauksissa käyrän pohja osui keskelle ja osallistuvuus kasvoi taas kun mentiin ääripäitä kohden. Eli joko pariskunnilla oli kevyttä seksiä, kuten tuhmia puheita, yhteistä masturbointia ja vastaavaa, ja sitten ei muuta seksiä, tai sitten heillä oli puheiden ja "esileikkien" jälkeen, suoraa toimintaa ja yhdyntää.

        Tuo kysely ei tietenkään ole tieteellisesti pätevä, vaikka silloin aikoinaan pyrin tekemään siitä mahdollisimman neutraalin ja tasapuolisen, mutta uskon siihen, että tuolla suhteellisen kattavalla otannalla vastauksia joita siihen sain (reilu tuhat, virheelliset vastaukset poistettuina) tieteelliset luvut osuisivat aika lähelle ja eityisesti tukisivat myös noita ilmiöitä joita huomasin.

        En ymmärtänyt mitään. Kuinka monella 1 000 vastaajasta oli seksiä jne.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärtänyt mitään. Kuinka monella 1 000 vastaajasta oli seksiä jne.?

        No selitetään niin että sinäkin ymmärrät.

        15 vuoden ajan netissä oli tarjolla kysely johon sai vastata.

        Alkuvuosina vastaajien sukupuolijakauma oli hyvin paljon miespainotteinen, eli "poikia" oli yhdeksän kymmenestä vastaajasta, ja naisia, eli äitejä, oli yksi kymmenestä.

        Viime vuosikymmenellä, eli 2010 luvulla, tapahtui kuitenkin selkeä muutos ja yhä enemmän äitejä tuli vastaamaan kyselyyn. Samalla myös vastaajien maantieteelliset sijainnit alkoivat laajeta. Kun 2000 luvulla vastauksia tuli pelkästään Euroopasta ja Yhdysvalloista, 2010 luvulla niitä alkoi tulla myös muualta maailmasta.

        Viimeisinä vuosina ennenkuin kysely poistettiin, naisia oli vastaamassa kyselyyn enemmän kuin miehiä, eli jostain syystä naiset löysivät tuon kyselyn ja kävivät vastaamassa siihen miehiä useammin.

        Tajuat varmaan tuohon saakka?

        Kyselyssä oli myös kartoitettu seksitapoja, kuten seksikäs keskustelu, flirttailu, fantasiointi, porno tai muu vastaava materiaali, käsillä hyväily kuten hieronta, alastomuus, yhteinen masturbointi, lelujen käyttö, oraaliseksiä jne. aina yhdyntään saakka. Eli vastausvaihtoehtoja oli annettu kevyestä kiusoittelusta aina yhdyntään asti ja niistä piti vastaajien valita ne jota he olivat itse kokeneet.

        Miesten vastauksissa korostui selvästi nuo kevyemmät vaihtoehdot kuten flirttailut, hieronnat jne. Sitä oli kokenut käytännössä kaikki, eli 100% prosenttia miesvastaajista. Sen sijaan mitä rankemmaksi vaihtoehdot kävivät, eli yhdyntää ja muuta vastaavaa suoranaista seksiä, oli kokenut vain enää joka neljäs miesvastaajista.

        Äitien kohdalla noissa valinnoissa oli kuitenkin toisenlaiset tulokset. Äitien vastauksissa kevyttä seksuaalista vihjailua, flirttailua ja hierontaa tms. oli kokenut kaikki. Samoin myös suoranaista seksiä, eli yhdyntää ja muuta siihen rinnastettavaa seksuaalista toimintaa, oli kokenut myös suurin osa äideistä. Sen sijaan, keskimmäisiä vaihtoehtoja, kuten oraaliseksiä, leluja, pornomateriaalia ja muuta vastaavaa oli kokenut selkeä vähemmistö naisista.

        En muista tarkkoja lukuja. Minulla on ne excelit kyllä jossain tallessa mutta en niitä lähde tätä varten kahlaamaan läpi. Tuhannesta vastaajasta, miehistä noin 250 oli yhtynyt äitinsä kanssa ja 1000 oli vähintään hieronut äitiään, jutellut seksistä, flirttaillut jne. (huomaa että tässä EI ole otettu lukuun niitä jotka eivät olleet harrastaneet seksiä perheenjäsenen kanssa ja niitä vastaajia oli lähemmäs kymmenen tuhatta!)

        Tuhannesta äidistä taas oli flirttaillut 1000 äitiä. Vain 200 äitiä oli katsonut pornoa tai hankkinut leluja keskinäistä seksiä varten, ja noin 750 äitiä oli harrastanut yhdyntää. Nuo luvut ovat rajusti pyöristettyjä koska kaikenkaikkiaan seksiä kokeneiden määrä oli reilu tuhat.

        En pysty antamaan suoranaisia kysymyksiä ja niiden vaihtoehtoja, koska A) en muista niitä sanatarkkaan, B) niitä oli ripoteltu eri tavoin aseteltuina kysymyksinä eri kategorioiden alle, jotta kategoriat eivät vaikuttaisi vastaajien antamiin vastauksiin ja jotta vastaukset olisivat mahdollisimman luotettavia (mm. sillä tavalla että jos samankaltaisiin kysymyksiin annetut vastaukset poikkesivat selvästi toisistaan, pystyin samantien poistamaan kyseisen vastaajan pois tilastoista.)


    • Anonyymi

      Olisi ihana tyydyttää jonkun äitiä kimpassa poikansa kanssa

      • Anonyymi

        Niin olisi!


      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Poikani kanssa vielä aikuisiällä saunomme yhdessä. Juttelemme kaikkea maan ja taivaan väliltä, kerran tuli puheeksi onko ajeltu alapää seksikkäämpi kuin karvoilla. Siitä innostuneena laskeuduin lauteilta ajamaan pimpin paljaaksi. Olin niin tarkasti keskittynyt parturointiin kun nousin takaisin lauteille olin saanut aikaan pojalle erektion. Sanoin, taisi olla kiihoittava näkymä. Istuin viereen ja pyysin koskettamaan sitä kuinka sileältä tuntui. Kosketellaan.

      • Anonyymi

        Posliini on aivan IHANA.


      • Anonyymi

        Hieno tarina! Kirjoita lisää. Minkä ikäinen poikasi on?


    • Anonyymi

      Minulla on ympäri vuoden käytössä rantasauna rentoutumis paikka. Saunominen on ihanaa. Nyt parturoin myös poikani karvoiutksen peniksen ympäriltä. Niin hän on yli kolmekymppinen jonkin matkaa. Kosketellaan toisiamme.

    • Anonyymi

      Olen 25 v poika, olisiko "Äitiä" joka haluisi rooli pelata etänä/ livenä äiti poika seksisuhdetta?

    • Anonyymi

      Kertokaa äidit tai pojat jotain, please. Nämä ovat kiihottavia juttuja. Aivan varmasti sinkkunaisten ja poikien välillä tapahtuu kaikenlaisia seksijuttuja.

    • Anonyymi

      Mitä ajatuksia, naiset?

    Ketjusta on poistettu 164 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe