Kuinka sinä voisit minusta edes pitää?
Olenhan minä tietysti mies, sinä olet kaunis nainen.
Mutta emmehän me edes tunneta toisiamme.
Toki haluasin sinuun tutustua paremmin.
Olethan sinä minulle antanut puhelinnumerosi,
Ollaan katsottu toisiamme silmiin saman pöyränäärellä,
Olet tarjonnut silmän ruokaa ja ruokaa, kahvit useasti.
Mutta varsinaisesti emme ole puhuneet meistä.
Et sä ees tunne minua
44
149
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en tunne miestä mutta haluaisin myös tutustua paremmin.
- Anonyymi
Pidän hänestä miehestä vaikken kovin hyvin tunnekaan siltä osin mitä tunnen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän hänestä miehestä vaikken kovin hyvin tunnekaan siltä osin mitä tunnen.
Sama juttu itsellä naisesta. Ei a. p
- Anonyymi
Hänen miehen ulkonäkö miellyttää todella silmääni.
- Anonyymi
Minulla on hänestä kuvakin löysin sen kerran netistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen miehen ulkonäkö miellyttää todella silmääni.
Kuin myös naisen ulkonäkö miellyttää minua. Kokonaisuutena kiihottaa. Vanhempi minua. Ei a.p
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on hänestä kuvakin löysin sen kerran netistä.
Millainen kuva? Ei a. p
- Anonyymi
Mies on minua vähän nuorempi.
- Anonyymi
Sellainen söpö. 😉
- Anonyymi
En tiedä 5-10.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä 5-10.
Näkemisestä joku asia? Ei a. p
Anonyymi kirjoitti:
Kuin myös naisen ulkonäkö miellyttää minua. Kokonaisuutena kiihottaa. Vanhempi minua. Ei a.p
Mitähän oikein sekoilet?
Jos joku on nähnyt oikean moosen niin mitä sekoilet.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen söpö. 😉
Nainen oli tässä kerran "söpö" jäin tuijottaan.
- Anonyymi
On siitä aikaa kun hänet miehen olen nähnyt yli kuukausi.
- Anonyymi
Tai kaksikin kuukautta kohta hän on pitkä mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siitä aikaa kun hänet miehen olen nähnyt yli kuukausi.
Mitä silloin tapahtui? Teit. Ei a. p
- Anonyymi
Olin pihalla puuhastelin ulkona ja hän mies otti takakontista jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin pihalla puuhastelin ulkona ja hän mies otti takakontista jotain.
Meillä ei lähekkäiset pihat, joten el mitään. Ei a. p
- Anonyymi
Ei hän mies asu naapurissa vaan kauempana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän mies asu naapurissa vaan kauempana.
Jos joku muu asia olisi helpompaa hahmottaa. Saisiko sellaista. Ei a. p
- Anonyymi
Hänellä miehellä oli takki päällä ja hän otti sen pois ja mässytti purkkaa.
- Anonyymi
Kertoisitko ei a.p itse mitä viimeisimmästä näkemisestä muistat.
- Anonyymi
Oliko viimeinen näkeminen vai ei? Ei a. p
- Anonyymi
Onhan mies voinut minut jossain sen jälkeenkin nähdä mutta mimä en ainakaan ole häntä minulla itselläni on tuo milloin viimeksi kunnolla hänet olen nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko ei a.p itse mitä viimeisimmästä näkemisestä muistat.
Tuo takki ja purkka sai hahmotukseni raiteiltaan,en muista tuollaista, oli tai ei oikea, joten en osaa sanoa ennenkuin pääsen hahmotukseltani kärryille asiasta. Ei a. p
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan mies voinut minut jossain sen jälkeenkin nähdä mutta mimä en ainakaan ole häntä minulla itselläni on tuo milloin viimeksi kunnolla hänet olen nähnyt.
Näkikö mies tuolloin sinua? Ei ap
- Anonyymi
Kerroppas nyt omin sanoin mies mitä muistat niin tulee tolkkua tähän.
- Anonyymi
Näki hän mies uskoisin täytyy olla sokea jos ei nähnyt mutta en saanut häneen katse kontaktia. Hän ajoi tieltä pihaamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppas nyt omin sanoin mies mitä muistat niin tulee tolkkua tähän.
Jos tuollainen purkka ja takki on näkemisestä se muistettavin asia sinulle niin kannattaako minun tähän laittaa. Muistaisin vain naista, hänen vartaloaan, tuollaisia asioita. Ei a. p
- Anonyymi
Kyllä toi ei ap verättää vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näki hän mies uskoisin täytyy olla sokea jos ei nähnyt mutta en saanut häneen katse kontaktia. Hän ajoi tieltä pihaamme.
En naisen talon pihassa ole käynyt. Ei a. p
- Anonyymi
Jotenkin tuntuu että teet kiusaa mutta laitan tämän minulla oli harava kädessä. Joo tiedän että et ole henkilö mehtään meni.
- Anonyymi
Niin oiken että haluasit tutustua joten kiva juttu niin. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin tuntuu että teet kiusaa mutta laitan tämän minulla oli harava kädessä. Joo tiedän että et ole henkilö mehtään meni.
En tee kiusaa, mutten väitä sitäkään, että sinä tekisit.Sanoin jo etten naisen asunnon pihassa ole käynyt. Ei mitää
- Anonyymi
Ei se tutustumimen tämän kautta onnistu.
- Anonyymi
Olet oikeassa, hän ei pidä sinusta.
- Anonyymi
Täällä on nälkäisiä hahmoja. Monilla on ruoka mielessä, taitaa olla ruoka-aika.
Etninen ruokavalio ei ole saavuttanut kovin suurta suosiota, eli siis ötököiden syöminen.
Hyttyset ovat ilmeisen hyviä, koska ainakin ristihämähäkit syövät niitä mielellään, ampiaisia eivät huoli ollenkaan, mikähän siinä on :)? Huono maku kai.
Yksi melko suuri ristihämähäkki asuu oveni vieressä pyöreässä seitissään. Nuo liikkuvat todella kovaa nopeutta vikkelästi heti kimppuun kun ötökkä menee seittiin ja alkavat paketoida seitillä ja myrkyttää sitä ötökkää, kerran näin tilanteen ihan livenä sattumalta. Nainen on nuorempi vaikkei sillä sinänsä ole merkitystä.
Toivon tietysti että tavattaisiin ja asiat saataisiin puhuttua.- Anonyymi
10 vuotta?
Luulin nähneeni hänet ja se reaktio minkä fyysisesti koin oli vahva. Koko rintakehän alta tuntui muljahtavan niin kuin sydän ja keuhkot olisi mennyt sekaisin. Ikävä pamahti pintaan voimakkaasti. Monta vuotta, silti samat tunteet. Joku vain tulee ihon alle ja pysyy siellä tapahtui mitä tahansa. Ei sitä pysty selittämään.
Kunpa näkisin hänet ja voitaisiin puhua.- Anonyymi
No en tunne siinä se onkin
Mistä tietää kuka Make sielä on luurissa.- Anonyymi
Kaikkien kans ko hän vertaa? Kun nääs munkin kanssa. Vai olisko pikemminkin mun munkkien kanssa:) kahvia kun juomme😉
- Anonyymi
Mutta jos hän on etnistä ruokavaliota kannattava niin hän luultavasti pitää Kastemato-Mansikka -hyytelöstä, sekä Itikkakeitosta.
Jatkan tarinan ristihämähäkeistä, kun kerran eräs lähti autoni kyytiin matkalle.
Tuollainen tuli siis salamatkustajaksi: http://www.naturephoto-cz.com/photos/others/ristihamahakki-94294.jpg
Otin sen lemmikiksi kuljetin kaupunkiin ja laitoin asumaan olohuoneen kattolampustoon aivan vapaana.
Se oli siellä aika kauan, kuukausia, jossain vaiheessa se vain katosi, kuoli tai karkasi. Ei varmastikaan saanut tarpeeksi ravintoa siellä ollessaan.
Niin: kyllä luonnon ötököitä voi ottaa lemmikeiksi, mutta tuollaisia sitkeitä ja voimakkaita, jotkut heikot ötökät tuskin vuorokautta selviytyvät.
- Anonyymi
Minua ei ainakaan helpota tänne kirjoittelu . Pitää mennä ulos ja kohdata ihminen fyysisesti . EI MINKÄÄN LAITTEEN KAUTTA . KUN FYYSISESTI .
KAFELADY
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433404Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172632Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762536Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821757- 861405
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541080SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70985- 74955
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.27779Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4734