Mitähän orjaleireillä yleensä tapahtuu?

Anonyymi

Vaimoni on jo parin vuoden ajan tapaillut erästä BDSM Master tyyppistä miestä, koska en itse oikein osaa tai edes halua dominoida tai alistaa häntä. Siis kuulemma ihan vaa bdsm sessioiden merkeissä.
En ole ollut asiasta sen kummemmin huolissani vaikka he ovat käyneet yhdessä mm joissakin bdsm tapahtumissa niin että vaimoni on ollut orjan ominaisuudessa alistettuna. Nyt vaimo on kuitenkin menossa osallistumaan kesälomalla mestarinsa kanssa eräällä maatilalla pidettävälle viikon orjaleirille. Kuulemma sinne on tulossa vaimoni lisäksi vain pari muuta naisorjaa ja ilmeisesti jopa viisi dominoivaa mestaria.
Olen kyllä ymmärtänyt että jos vaimoni kaipaa kuria, sitomista ja piiskaa niin onhan sitä jostain saatava. Aavistelen kuitenkin että tuolla kokoonpanolla noissa olosuhteissa koko orjaleiri menee enemmän ryhmäseksiorgioiden puolelle.
Vaimo sanoo että huolehdin ihan typeriä, mutta mitä olisitte itse mieltä tilanteesta?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmaan muuta koko miesporukka panee vaimoasi ja imettää myös. Se kuuluu koko alistamissessioon. Vaimosi jakaa kiltisti tavaraansa määräysten mukaisesti milloi herrat niin haluvat ja kyllä he haluavat.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joo olen toi aloittaja. Kyllä mulle selvää on että siellä pannaan ainakin jonkin verran. Kuuluuhan se tavallaan meininkiin. Toivottavasti vaan käyttäisivät kondomia. Taitaa olla turha toivo.

    • Anonyymi

      Pakkohoitoon osastolle tollaset pervot pitää laittaa.

      • Anonyymi

        Jee!! Odotan innolla, että joku toteuttaisi ja kohtelisi oikein rajusti!


    • Anonyymi

      Sinnehän toi emäntä sitten lähti ja niin innokkaana. Ehdotti vielä että laittais mut siveysvyöhön orjaleirin ajaksi. No ei todellakaan nappaa. Joku raja sentään. Mulle ihan tarpeeks myönnytystä jo siinä että hyväksyn hänen omat ns harrastelunsa. Pitäkööt hauskaa nyt sitten.

    • Anonyymi

      Mene mukaan ja opi BDSM juttuja jotta voit aloittaa harrastuksen vaimos kanssa sitten kotona.
      Vaimosi on luultavasti kyllä nussinut jo pari kertaa tietämättäsi

    • Anonyymi

      Enpä ole kovin halukas mukaan menemään ja taitaa olla jo muutenkin meossa juttu siihen suuntaan että taitaa olla ero edessä. Oli vaimo viikon poissa ja nyt on uuden omistajan nimikirjaimet poltettuna vasempaan kankkuun kuin karjalle konsanaan. Ilmeisesti on naitu paikat helliksi sen verran hyvin, että pitää näytellä kuukautisten kestävän päivästä toiseen. Vai odottaakohan testituloksia jos on paljaalla painettu monen toimesta. Tiedä häntä.

      • Anonyymi

        Kysy vaimoltas suoraa mitä siellä tapahtu. Kysy myös että nussiko ja nussiko paljaal.
        Sano että oot ok asian kanssa jos hän vaan kertoo.

        Jos ei nussinu nii kaikki ok. Jos nussi nii päätä ite miten haluat jatkaa


      • Anonyymi

        On kuulemma pantu sekä paljaalla että kumilla ja usein ja paljon. Kuulemma ihan parasta leirillä oli olla sidottuna navetassa telineessä silmälaput silmillä niin että useat miehet naivat yhtaikaa kaikkiin aukkoihin. Ei edes tiedä kuinka monen miehen lastit on laskenut sisään tuolla.
        Aiemmilla kerroilla useinmiten vain ottanut suihin loppuun asti, mutta ollut jo ennen tuota leiriä muutaman kerran sidottuna panopuuna erilaisissa tilaisuuksissa. Rehellisesti sanottuna voin kyllä kuvitella että hyvältähän se varmaan tuntuu.
        Olen nyt itsekin vähän ihmeissäni että mistä mä oikein olen ollut niin mustiksena.
        Saatiin sovittua homma ja kaikki jatkuu ihan entisellään. Vaimo menee vielä tässä kesällä viikonlopuksi orjuuttajansa mökille ja siellä miesten käytettäväksi.
        Lupas kuitenkin korvata asian mulle sillä että alkaa ottamaan multakin suihin. Ennen ei ole ottanut. Ja antaa panna useammin vastasuudessa. Saa nähdä miten menee mutta lisämyönnytykset kelpaa mulle toistaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kuulemma pantu sekä paljaalla että kumilla ja usein ja paljon. Kuulemma ihan parasta leirillä oli olla sidottuna navetassa telineessä silmälaput silmillä niin että useat miehet naivat yhtaikaa kaikkiin aukkoihin. Ei edes tiedä kuinka monen miehen lastit on laskenut sisään tuolla.
        Aiemmilla kerroilla useinmiten vain ottanut suihin loppuun asti, mutta ollut jo ennen tuota leiriä muutaman kerran sidottuna panopuuna erilaisissa tilaisuuksissa. Rehellisesti sanottuna voin kyllä kuvitella että hyvältähän se varmaan tuntuu.
        Olen nyt itsekin vähän ihmeissäni että mistä mä oikein olen ollut niin mustiksena.
        Saatiin sovittua homma ja kaikki jatkuu ihan entisellään. Vaimo menee vielä tässä kesällä viikonlopuksi orjuuttajansa mökille ja siellä miesten käytettäväksi.
        Lupas kuitenkin korvata asian mulle sillä että alkaa ottamaan multakin suihin. Ennen ei ole ottanut. Ja antaa panna useammin vastasuudessa. Saa nähdä miten menee mutta lisämyönnytykset kelpaa mulle toistaiseksi.

        Ja vaimo tosiaan kävi testeissä sukupuolitautien varalta koska siellä maatilalla oli ilmeisesti myös ulkopuolisia ukkoja panemassa kun orjatytöt oli silmät sidottuna ja kahlittu pantavaksi. Ehkä siinä mestarinsa käärivät pienet sivutulot parittamalla orjiaan paikallisille isännille. Mistäpä sen tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kuulemma pantu sekä paljaalla että kumilla ja usein ja paljon. Kuulemma ihan parasta leirillä oli olla sidottuna navetassa telineessä silmälaput silmillä niin että useat miehet naivat yhtaikaa kaikkiin aukkoihin. Ei edes tiedä kuinka monen miehen lastit on laskenut sisään tuolla.
        Aiemmilla kerroilla useinmiten vain ottanut suihin loppuun asti, mutta ollut jo ennen tuota leiriä muutaman kerran sidottuna panopuuna erilaisissa tilaisuuksissa. Rehellisesti sanottuna voin kyllä kuvitella että hyvältähän se varmaan tuntuu.
        Olen nyt itsekin vähän ihmeissäni että mistä mä oikein olen ollut niin mustiksena.
        Saatiin sovittua homma ja kaikki jatkuu ihan entisellään. Vaimo menee vielä tässä kesällä viikonlopuksi orjuuttajansa mökille ja siellä miesten käytettäväksi.
        Lupas kuitenkin korvata asian mulle sillä että alkaa ottamaan multakin suihin. Ennen ei ole ottanut. Ja antaa panna useammin vastasuudessa. Saa nähdä miten menee mutta lisämyönnytykset kelpaa mulle toistaiseksi.

        Olet ottanut asian aivan oikein. Vaimosi saa tarpeeseensa. Sussa ei ilmeisesti ole miestä ottamaan häntä niin rajusti kuin pitäisi. Jotkut vaan kiihottuu enemmän pakotettuna.


      • Anonyymi

        Olisin onnessani jos olisin aloittajan housuissa.. tosin kyllä harrastettaisiin sitä kotonakin mutta eipä tuo kauniimpi osapuoli oo paljoo kiinnostunut.. oiskohan mikkelin alueella naista jota kiinnostais silloin tällöin tavata tämmöstä 35v miestä joka on onnellinen perheen isä ja yhdessäkin oltu jo teinistä asti että tässä vois jo uutta seuraakin hakea ns.leikkeihin.. ja luvan kanssa ollaan.. nainen 31 olisi myös ehkä kiinnostunut kokeilemaan toista naista jos sopiva kohdalle sattuu.. ainoa rajoite meillä on pieni lapsi.. mutta pitäähän aikuistenkin pitää hauskaa. Järjestely kysymys.. jos jollain pikkarit kostu niin laita reippaasti viestiä tälle sivulle ensin niin katsotaan sit kuinka tavataan ja missä merkeissä...


    • Anonyymi

      Ihan kiinnostava aihe. Nyt kun avioliittoa on jo pitkälti takana ja parisuhde vakiintunut ja väljähtynyt, niin on vaimon kanssa alettu muistella menneitä - niitä vähän riehakkaampia vuosia.
      Kyllä meillä oli melkonen kriisi kun kävi ilmi, että vaimon työpaikalla järjestettiin aika usein "juhlia", joissa harrastettiin jos vaikka mitä. Asia selvisi minulle kun pyykkikorista jonkin pippalon jäljultä keksin ihan selvästi spermalla tahritun mekon ja rintsikat. Oli kuulemma pelattu korttia ja hävinneille määrättiin mitä kummallisempia rangaistuksia. Totuus oli vähän muutakin. Kerran vaimolla oli näkyvät hiertymät nilkoissa ja ranteissa ja silloin selvitimme asian perusteellisesti. Niissä pippaloissa aina joku naisista valittiin "uhriksi". Sen keskustelun jälkeen oli seksissämme melkein vuoden tauko. Sitten vaimoni tunnusti avoimesti kaipaavansa jotain rajumpaa kuin avioseksi ja minä tulin siihen tulokseen, että haluan pitää hänet ja annan vapauden harrastaa mieltymyksiään. Pian sen jälkeen sain kutsun mukaan kun oli taas vaimoni "vuoro". Olihan se kiihottava kokemus katsella kuinka kolme hänen työkaveriaan alistivat häntä monin tavoin toisten naisten yllyttäessä. Itse en kyllä pystynyt nousemaan "pukille", vaikka vaimolla olikin side silmillä. Heillä oli kyllä sikäli järki mukana, että vaikka alkoholia oli käytetty aika runsaasti niin nussittaessa käytettiin aina kondomia vaikka spermat lensivätkin sitten minne nyt kukin tykkäsi.
      Niin että tehkääpä pelisäännöt selviksi - nauttiahan voi monella tavalla.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe