Tuntuu todella turhauttavalta että edelleen on poikuus jäljellä vaikka muuten menee suht hyvin, ulkonäöltään olen ok ja elämä suht mallillaan muutenkin. Olen ehkä liian ujo/en ole pyörinyt baareissa, normaalia työelämää ja harrastuksissa pyörin, en etsi seurustelusuhdetta mitenkään netistä/pakolla saada, tulee kun on tullakseen. Mutta rupee pikkuhiljaa ottamaan pattiin se että pitääkö tässä oikeesti etsimään vakituista suhdetta että pääsee nauttimaan läheisyydestä. Haluaisin edes päästä "harjoittelemaan" koska kova himo on. Mitä mieltä? Sähköpostia ? Epatoivo654 at hotmail com
Poikuus ja 27v
5
170
Vastaukset
- Anonyymi
Tinderi vaan laulamaan nii kyllä se siittä
- Anonyymi
Ei kannata mitään etsiä eikä paneskella ketävaan, se homma jätettäköön idiooteille.
Kyllä se varmaan joskus vastaan tulee.
Tinderiin ei ainakaan kannata mennä. - Anonyymi
Jos haluat seuraa, joko pelkkää seksiseuraa tai vakituisen tyttöystävän, sinun pitää etsimällä etsiä sitä!!!!
Toisin sanoen, menet tilaisuuksiin missä on naisia. Esim festarit, baarit sun muut kissanristiäiset. Ja koska olet syntynyt mieheksi, sinun kuuluu tehdä aloite. Jos odotat että joku nainen lähestyy sua, et tule koskaan saamaann naista. Ikävä kyllä. Ei naiset tee aloitteita ujoille tavismiehille. Ehkä paras neuvo sullekin on, että opettele käyttämään alkoholia ja alat käymäänusein viihteellä. Ehkä joku joskus tarttuu mukaan.
Jos et osaa tanssia, kannattaa opetella. Sitten vaan kesälavoille.
Mutta onko se sitten sen arvoista? Sun pitää tehdä paljon "töitä" että saat pillua eikä se nyt niin kummoinen ole...- Anonyymi
Ei oo kummosta seksitreffeistä vaan jollekin huoralle soittamaan ja nussimaan sillä siitä pääsee.
Oo niinku voisit kuolla joka hetki muttei mitenkään säälittävästi vaan sillee et kohtaat sen vaaran ilman sen suurempaa draamaa. Mee silleen tekeen tuttavuutta naisten kanssa jonneki baareihin tai mihin lie.
Tai sit maksulliset.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437