Kavereiden kanssa sheiwausta

Anonyymi

Helou.onko muut mimmit antaneet toisen mimmin ajella omat karvat weks? Meidän kaveri ringissä se on ihan OK joskus sauna illoissa tai muuten vaan

4

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljon hauskempi idea olis sekasauna, läjä naisia ja miehiä, ja naiset ajelis miesten karvat, ja miehet naisten. Siinä vois sheiwauksen yhteydessä tehdä kaikkee muutakin kivaa! =D Aikanaan ajelin aina naisystävän karvat, ja se oli takuuvarma konsti saada sen alapää niin saatanan kiihottuneeksi! =D Tosin sama efekti kyllä kun itse annoin välillä sheiwata itseni, niin siinä ei montaa sekuntia mennyt kun oli kalu kohti taivasta! =D

• Jos löytää tytön tai useampia, joita ei ujostuta, sopii oikein hyvin.

Poika lienee kuitenkin luontevampi useille tytöille, erityisesti veli, mutta myös ystävä, vaikkei olisi seksuaalista kanssakäymistä. Varmasti syventää myös ystävyyttä, olipa sukulainen tai ei. Poika tuskin saattaa sheivata ilman, että ottaa eteen, mutta sitähän nykyajan valistuneet tytöt jo pitävätkin luonnollisena.

Sitä paitsi voi kiittää palveluksesta hellittämällä avustajankin paineita. Voi myös pyytää lisäpalvelua. 🌹👀

• Näyttää siltä, että naisille olisi helpompaa orientoitua siihen, että sukupuolielimiin koskevat ovat naisia. Mutis mutandis meille heteromiehille ajatus, että mies koskisi elimiimme on paljon kielteisempi.

Sen sijaan ei ole mitään syytä puuttua homomiehen maailmaan, vaan antaa hänen toteuttaa haluaan.

• Juu homo suuntauksena on heidän oma asiansa, ja mikäs siinä! Ei täällä paljon ole varaa ketään tuomita! Mulle on ihan FINE että homoja on, ja tekevät mitä tekevät, mutta yksi asia on varma! Mun haarojen väliin ei ole yhdelläkään miespuolisella asiaa! =D =D =D

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe