Airparkkia emme suosittele.Tulimme aamuyöllä lennolta ja soitimme laukut saatuamme,kuten sovittu.
Puhelimen päässä puhuttiin huonoa suomea,eikä osattu sanoa,missä meidän auto.
Sanoi,että menee 20 minuuttia.
Auto ilmaantui 30 minuutin jälkeen,mutta vastassa oli kaaos..Airparkin kuskin tullessa hakemaan,hän ei kysynyt ihmisiä nimeltä,vaan kyytiin pääsi rynnimällä. Kolmen lapsen ja isovanhempien kanssa emme mitenkään päässeet joukon läpi.
Meni reilu 40 minuuttia ja lopulta otimme taksit airparkin varikolle,koska ihmisiä oli iso joukko edelleen odottamassa kyytiä.Ilmeisesti yövuorossa oli vain 1 kuski.
Ihmeellistä sinänsä,koska varaukseen piti kuitenkin ilmoittaa,milloin auto haetaan.Heillä oli siis tiedossa,että aamuyöllä auton hakijoita on useita ryhmiä.
Varikolla toimistokontin ovi ei ollut lukittu,eikä siellä ollut ketään.Asiakkaiden autojen avaimet kuitenkin olivat saatavilla.
Goparkin kuski taas kysyi varauksen tekijän nimet ja otti kyytiin soittojärjestyksessä luvaten uuden auton 3min päästä.Goparkin uusi auto saapui nopeasti,mutta Airparkin meininki oli ihan älytön.
Emme suosittele airparkkia. Ei olisi voinut mennä surkeammin aamuyöntunteina
Airparkki Helsinki-Vantaa
Anonyymi
0
528
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758