Vähän väliä tulee tulee Telian vuosipäivä mainos, kun selaa nettiä.
Tämänkin viestin saanu kirjoittaa kolmeen kertaan, kun sivu siirtyy mainossivulle, kesken kirjoittamisen.
Avast ei virusta löydä.
Mikä virus tämä on ja miten siitä pääsee eroon?
8
88
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa, mulle tuli välillä DNA:n vuosipäivää (muistaakseni), ja vain täällä suomi24:ssä.
- Anonyymi
Asenna selaimeesi mainostorjunta lisäosa. Loppuu ylimääräisen roskan työntäminen ruudulle. Esimerkiksi uBlock Origin (Raymond Hill).
- Anonyymi
Mulle tuli dna:lta. Kuulemma pitkäaikaisille asiakkaille. Mulla on dna:n liittymä, niin menin lankaan.
Ehdin kirjoittaa siihen nimen, puhelinnumeron, osoitteen, sähköpostiosoitteen. Vasta kun alettiin pyytää pankkitunnuksia, niin tajusin että se on joku huijaus ja suljin sen.
Kalasteleeko ne pankkitunnuksia vai voiko ne tehdä muillakin tiedoilla jotain? Menikö nuo mun antamat tiedot kuitenkin jonnekin, vaikka en loppuun asti sitä täyttänyt?
Virustorjunta ei tehnyt siitä ilmoitusta, eikä löydä koneelta virusta kun skannasin.
Joo, joo... Olis pitänyt tajuta, että huijataan, mutta enpä tajunnut tällä kertaa. - Anonyymi
Tämä: "Hyvä DNAn Käyttäjä, Me juhlimme vuosipäiväämme, ja sinut on valittu voittamaan tämän päivän ilmainen palkinto!".
Veikkaan että ujutettu suomi24:ään kun ei missään muualla ole tullut vastaan. Ilmeisesti tarkistaa operaattorin (ip:stähän sen näkee) ja tarjoaa sopivan version sen mukaan. - Anonyymi
Estämällä evästeet loppui tuo hulluksi tekeminen. Samalla loppui tänne kirjoittelu...
- Anonyymi
ublock originia kun käyttää, niin eipä näy noita mainittuja huijauksia, eikä mitään estettä kirjoittelulle.
- Anonyymi
Ublock origin on mainostenestäjä.
"originia" on tietysti suomalainen partitiivimuoto engl. sanasta "origin".
Sinänsä huonoa kielenkäyttöä, mutta ymmärrettävää.
Oikeakielisempää olisi ehkä ollut sanoa: "Käyttämällä ublock origin mainoksenesto-ohjelmaa selaimen lisänä..."
Ublock origin on siis selaimen ilmainen lisäosa, eli plugin. On helppo asentaa, mutta asentamistapa riippuu vähän selaimesta.
- Anonyymi
Tuo Ublock origin on kyllä toimiva ratkasu.
Ei oo tullu häiritseviä pakko mainossivustoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562821
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541719Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461694Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1511459- 721420
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3251308The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut181211Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m661026- 1561016
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25985