Mikä virus tämä on ja miten siitä pääsee eroon?

Anonyymi

Vähän väliä tulee tulee Telian vuosipäivä mainos, kun selaa nettiä.

Tämänkin viestin saanu kirjoittaa kolmeen kertaan, kun sivu siirtyy mainossivulle, kesken kirjoittamisen.

Avast ei virusta löydä.

8

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa, mulle tuli välillä DNA:n vuosipäivää (muistaakseni), ja vain täällä suomi24:ssä.

    • Anonyymi

      Asenna selaimeesi mainostorjunta lisäosa. Loppuu ylimääräisen roskan työntäminen ruudulle. Esimerkiksi uBlock Origin (Raymond Hill).

    • Anonyymi

      Mulle tuli dna:lta. Kuulemma pitkäaikaisille asiakkaille. Mulla on dna:n liittymä, niin menin lankaan.

      Ehdin kirjoittaa siihen nimen, puhelinnumeron, osoitteen, sähköpostiosoitteen. Vasta kun alettiin pyytää pankkitunnuksia, niin tajusin että se on joku huijaus ja suljin sen.

      Kalasteleeko ne pankkitunnuksia vai voiko ne tehdä muillakin tiedoilla jotain? Menikö nuo mun antamat tiedot kuitenkin jonnekin, vaikka en loppuun asti sitä täyttänyt?

      Virustorjunta ei tehnyt siitä ilmoitusta, eikä löydä koneelta virusta kun skannasin.

      Joo, joo... Olis pitänyt tajuta, että huijataan, mutta enpä tajunnut tällä kertaa.

    • Anonyymi

      Tämä: "Hyvä DNAn Käyttäjä, Me juhlimme vuosipäiväämme, ja sinut on valittu voittamaan tämän päivän ilmainen palkinto!".

      Veikkaan että ujutettu suomi24:ään kun ei missään muualla ole tullut vastaan. Ilmeisesti tarkistaa operaattorin (ip:stähän sen näkee) ja tarjoaa sopivan version sen mukaan.

    • Anonyymi

      Estämällä evästeet loppui tuo hulluksi tekeminen. Samalla loppui tänne kirjoittelu...

      • Anonyymi

        ublock originia kun käyttää, niin eipä näy noita mainittuja huijauksia, eikä mitään estettä kirjoittelulle.


      • Anonyymi

        Ublock origin on mainostenestäjä.
        "originia" on tietysti suomalainen partitiivimuoto engl. sanasta "origin".

        Sinänsä huonoa kielenkäyttöä, mutta ymmärrettävää.

        Oikeakielisempää olisi ehkä ollut sanoa: "Käyttämällä ublock origin mainoksenesto-ohjelmaa selaimen lisänä..."

        Ublock origin on siis selaimen ilmainen lisäosa, eli plugin. On helppo asentaa, mutta asentamistapa riippuu vähän selaimesta.


    • Anonyymi

      Tuo Ublock origin on kyllä toimiva ratkasu.

      Ei oo tullu häiritseviä pakko mainossivustoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe