Itsetyydytyksen jälkeen aina turpoaa

Anonyymi

Eli siis oon alle 20v ja aina kun itsetyydytän niin alapää turpoaa eniten häpyhuulet ja sen ympäristö turvotus lähtee ehkä viikossa. Silti on aina epävarma olo enkä halua/pysty olemaan yli kuukautta itsetyydyttämättä jotta alapää olisi kokonaan laskeutunut. Oon testannut mutta sitten jos sen jälkeen taas itsetyydytin turvotus tuli takas. Mitä tehdä?

58

945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis tulee epävarma olo turvonneesta alapäästä mutta en tahdo lopettaa itsetyydytystä

    • Anonyymi

      Jos sinulla on kipua tai kutinaa tai vastaavaa, niin mene lääkäriin. Sieltä saat varmat vastaukset.

      Tässä pitäisi nyt tietää tarkemmin että millä tavoin tyydytät itsesi että pystyisi jotenkin arvioimaan että mikä on ongelman syy.

      Käytätkö jotain liukkaria tai esimerkiksi jonkinlaista dildoa tai vastaavaa, vai tuleeko turvotus myös esimerkiksi pelkästään klitorista hyväilemällä ja kuinka kauan tyydytys kestää, eli kuinka lyhyellä ajalla turvotus syntyy?

      Liukkarissa tai dildossa tai muussa lelussa voi olla jotakin sellaista mikä turvottaa. Yleensä turvotus on jonkinlainen allerginen reaktio, mutta vasta lääkäri pystyy arvioimaan mistä on kyse.

      • Anonyymi

        Olis kiva nähdä tuollainen pimppa t.45v iso bodari😁


    • Anonyymi

      Ihan on luonnollista alapään turvotus . Se vain kertoo mielihyvästä .

    • Anonyymi

      Pyydä minut nuolemaan sitä!,ja jos se siitäkin turpoaisi,haluaisin ihailla näkyä,ja jatkaa nuolemista😉 t.ukkomiesHesasta

    • Voisin sormettaa sua

    • Anonyymi

      Tulenko luoksesi vai, onko vaan kirjoituksia?

      • Anonyymi

        Mistä tulet?mä voisin nähdä meidän mökillä,kotiin ei uskalla.haluan rauhallinen paikka


      • Anonyymi

        Mä haluun tulla kans, vaikka tänään jos haluat.
        T: Hellästi ja pitkään useampi orgasmi, sekä sheivaukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tulet?mä voisin nähdä meidän mökillä,kotiin ei uskalla.haluan rauhallinen paikka

        Tulen Elimäen suunalta , teidän mökki missä?


      • Anonyymi

        Pyhtäällä.autolla pääsee.siellä ois rauhallista kun porukat töissä eikä tuu sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhtäällä.autolla pääsee.siellä ois rauhallista kun porukat töissä eikä tuu sinne.

        Mitenkäs suhun saa yhteyden? Voisin lähteä ajelemaan kohta sinne mökille
        T: M35 helsingistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs suhun saa yhteyden? Voisin lähteä ajelemaan kohta sinne mökille
        T: M35 helsingistä

        Oothan oikeesti luotettava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oothan oikeesti luotettava?

        Olen ! en väkivaltainen tai muuten paha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oothan oikeesti luotettava?

        Olen, ja vaitiolotaitoinen. Jos on kivaa niin voitais tehdä useemmin


      • Anonyymi

        Mä laitan kohta tarkat tiedot.käynkö nyt shewaas vai jätänkö?


      • Anonyymi

        Jätä sheivaamatta, mutta laita nyt yhteystiedot myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä laitan kohta tarkat tiedot.käynkö nyt shewaas vai jätänkö?

        Jätä, se on ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä, se on ok.

        Tiiätkö sen baarin?nähdään siinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiätkö sen baarin?nähdään siinä

        Löydän, mutta sulle tule 2 kaveria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiätkö sen baarin?nähdään siinä

        Olen se Elimäen suunnalta milloin tavataan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiätkö sen baarin?nähdään siinä

        Oletko linjalla viellä, kelloaika milloin nähän koska on matka ajaa sinne


      • Anonyymi

        Tää 17v nainen oli trolli, joka vedätti vaan oikein urakalla. Kuka hullu ajaa jonnekin tapaamiseen tällaisen yleisen keskustelupalstan keskusteluiden perusteella. Tiedäthän, että kundit ja miehet tekee trollausta todella paljon eli esiintyvät naisina.....sori puhkaista kupla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää 17v nainen oli trolli, joka vedätti vaan oikein urakalla. Kuka hullu ajaa jonnekin tapaamiseen tällaisen yleisen keskustelupalstan keskusteluiden perusteella. Tiedäthän, että kundit ja miehet tekee trollausta todella paljon eli esiintyvät naisina.....sori puhkaista kupla

        Olen aikaisemmin eri sivujen perusteella tavannut naisia , koti että ulkomaalaisia.
        Niin täällä on löylykauhamies . ei kiva jos huijataan koska vanhemmalla iällä voi saada takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää 17v nainen oli trolli, joka vedätti vaan oikein urakalla. Kuka hullu ajaa jonnekin tapaamiseen tällaisen yleisen keskustelupalstan keskusteluiden perusteella. Tiedäthän, että kundit ja miehet tekee trollausta todella paljon eli esiintyvät naisina.....sori puhkaista kupla

        Ja kummasti se sinäkin roikut tällä palstalla. Mutta miksi???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kummasti se sinäkin roikut tällä palstalla. Mutta miksi???

        Mikäs olikaan tän langan alkujuoni? Ei seksiseuran haku 17v naiselta, vaan itsetyydytykseen liittyvä epävarma olo. Onks sulla ohimoissa reiät vai pää vaan niin täynnä spermaa, et kommentoit jotain noin tyhmää kiinnittämättä huomiota missä langassa pädet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs olikaan tän langan alkujuoni? Ei seksiseuran haku 17v naiselta, vaan itsetyydytykseen liittyvä epävarma olo. Onks sulla ohimoissa reiät vai pää vaan niin täynnä spermaa, et kommentoit jotain noin tyhmää kiinnittämättä huomiota missä langassa pädet?

        Taitaa sulla vajakilla olla quuppa sitä itseään täynnä ja ja vaikka se 17v olisi trolli kuten sinäkin, niin mitä sitten???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs olikaan tän langan alkujuoni? Ei seksiseuran haku 17v naiselta, vaan itsetyydytykseen liittyvä epävarma olo. Onks sulla ohimoissa reiät vai pää vaan niin täynnä spermaa, et kommentoit jotain noin tyhmää kiinnittämättä huomiota missä langassa pädet?

        Mukava jos olet niin viisas ite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs olikaan tän langan alkujuoni? Ei seksiseuran haku 17v naiselta, vaan itsetyydytykseen liittyvä epävarma olo. Onks sulla ohimoissa reiät vai pää vaan niin täynnä spermaa, et kommentoit jotain noin tyhmää kiinnittämättä huomiota missä langassa pädet?

        Olet ite aika säälittävä ja kenties 17 v tytön tarinan luoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ite aika säälittävä ja kenties 17 v tytön tarinan luoja

        Apua, tais ilmeisesti mennä tunteisiin. Olen todella pahoillani, jos koet että sua höynäytettiin. Älä pura sitä pahaa oloasi muhun, yritä käyttäytyä kuin aikuinen.


    • <<...enkä halua/pysty olemaan yli kuukautta itsetyydyttämättä jotta alapää olisi kokonaan laskeutunut.<<

      Ei pidä edes yrittää olla kuukautta itsetyydyttämättä. Useimmat masturboivat nuorena päivittäin, jotkut useita kertoja päivässäkin. Tyydyttää tulee niin usein, kuin tekee mieli, muuten on jatkuvassa puutteen tilassa. Se ei ole miellyttävää.

      Kiinnitä huomiota Niina 17ween kommenttiin 5.8.2019 8:13. Hän kertoo, että hänellä on pieni klitoris, mutta masturboinnin jälkeen suuri. Kyllä se kuuluu asiaan, varsinkin jos masturbointi on pontevaa. Pelkkä turvotus ei ole kummallista, vain kaunista, mutta kipu voi johtaa lääkärille, jos se kestää paria päivää kauemmin.

      Ei syytä huoleen. 🌹

      • Anonyymi

        Kunhan ei satu masturboinnin jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan ei satu masturboinnin jälkeen.

        Ei satu sen jälkeen voidanko kirjoitella sähköpostilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei satu sen jälkeen voidanko kirjoitella sähköpostilla

        Haluatko kertoa omat kokemukset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei satu sen jälkeen voidanko kirjoitella sähköpostilla

        Sä oot kyllä joka langassa mankumassa pillua, säälittävä saalistaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei satu sen jälkeen voidanko kirjoitella sähköpostilla

        En tiedä,asiasta toiseen?miks Papa sattui ☹️


    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1792
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      123
      1240
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      245
      907
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      867
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe