Eli siis oon alle 20v ja aina kun itsetyydytän niin alapää turpoaa eniten häpyhuulet ja sen ympäristö turvotus lähtee ehkä viikossa. Silti on aina epävarma olo enkä halua/pysty olemaan yli kuukautta itsetyydyttämättä jotta alapää olisi kokonaan laskeutunut. Oon testannut mutta sitten jos sen jälkeen taas itsetyydytin turvotus tuli takas. Mitä tehdä?
Itsetyydytyksen jälkeen aina turpoaa
58
1303
Vastaukset
- Anonyymi
Siis tulee epävarma olo turvonneesta alapäästä mutta en tahdo lopettaa itsetyydytystä
- Anonyymi
Jos sinulla on kipua tai kutinaa tai vastaavaa, niin mene lääkäriin. Sieltä saat varmat vastaukset.
Tässä pitäisi nyt tietää tarkemmin että millä tavoin tyydytät itsesi että pystyisi jotenkin arvioimaan että mikä on ongelman syy.
Käytätkö jotain liukkaria tai esimerkiksi jonkinlaista dildoa tai vastaavaa, vai tuleeko turvotus myös esimerkiksi pelkästään klitorista hyväilemällä ja kuinka kauan tyydytys kestää, eli kuinka lyhyellä ajalla turvotus syntyy?
Liukkarissa tai dildossa tai muussa lelussa voi olla jotakin sellaista mikä turvottaa. Yleensä turvotus on jonkinlainen allerginen reaktio, mutta vasta lääkäri pystyy arvioimaan mistä on kyse.- Anonyymi
Olis kiva nähdä tuollainen pimppa t.45v iso bodari😁
- Anonyymi
Ihan on luonnollista alapään turvotus . Se vain kertoo mielihyvästä .
- Anonyymi
Pyydä minut nuolemaan sitä!,ja jos se siitäkin turpoaisi,haluaisin ihailla näkyä,ja jatkaa nuolemista😉 t.ukkomiesHesasta
Voisin sormettaa sua
- Anonyymi
Tulenko luoksesi vai, onko vaan kirjoituksia?
- Anonyymi
Mistä tulet?mä voisin nähdä meidän mökillä,kotiin ei uskalla.haluan rauhallinen paikka
- Anonyymi
Mä haluun tulla kans, vaikka tänään jos haluat.
T: Hellästi ja pitkään useampi orgasmi, sekä sheivaukset - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tulet?mä voisin nähdä meidän mökillä,kotiin ei uskalla.haluan rauhallinen paikka
Tulen Elimäen suunalta , teidän mökki missä?
- Anonyymi
Pyhtäällä.autolla pääsee.siellä ois rauhallista kun porukat töissä eikä tuu sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhtäällä.autolla pääsee.siellä ois rauhallista kun porukat töissä eikä tuu sinne.
Mitenkäs suhun saa yhteyden? Voisin lähteä ajelemaan kohta sinne mökille
T: M35 helsingistä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs suhun saa yhteyden? Voisin lähteä ajelemaan kohta sinne mökille
T: M35 helsingistäOothan oikeesti luotettava?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oothan oikeesti luotettava?
Olen ! en väkivaltainen tai muuten paha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oothan oikeesti luotettava?
Olen, ja vaitiolotaitoinen. Jos on kivaa niin voitais tehdä useemmin
- Anonyymi
Mä laitan kohta tarkat tiedot.käynkö nyt shewaas vai jätänkö?
- Anonyymi
Jätä sheivaamatta, mutta laita nyt yhteystiedot myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä laitan kohta tarkat tiedot.käynkö nyt shewaas vai jätänkö?
Jätä, se on ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä, se on ok.
Tiiätkö sen baarin?nähdään siinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löydän, mutta sulle tule 2 kaveria?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen se Elimäen suunnalta milloin tavataan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko linjalla viellä, kelloaika milloin nähän koska on matka ajaa sinne
- Anonyymi
Tää 17v nainen oli trolli, joka vedätti vaan oikein urakalla. Kuka hullu ajaa jonnekin tapaamiseen tällaisen yleisen keskustelupalstan keskusteluiden perusteella. Tiedäthän, että kundit ja miehet tekee trollausta todella paljon eli esiintyvät naisina.....sori puhkaista kupla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää 17v nainen oli trolli, joka vedätti vaan oikein urakalla. Kuka hullu ajaa jonnekin tapaamiseen tällaisen yleisen keskustelupalstan keskusteluiden perusteella. Tiedäthän, että kundit ja miehet tekee trollausta todella paljon eli esiintyvät naisina.....sori puhkaista kupla
Olen aikaisemmin eri sivujen perusteella tavannut naisia , koti että ulkomaalaisia.
Niin täällä on löylykauhamies . ei kiva jos huijataan koska vanhemmalla iällä voi saada takaisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kummasti se sinäkin roikut tällä palstalla. Mutta miksi???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kummasti se sinäkin roikut tällä palstalla. Mutta miksi???
Mikäs olikaan tän langan alkujuoni? Ei seksiseuran haku 17v naiselta, vaan itsetyydytykseen liittyvä epävarma olo. Onks sulla ohimoissa reiät vai pää vaan niin täynnä spermaa, et kommentoit jotain noin tyhmää kiinnittämättä huomiota missä langassa pädet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs olikaan tän langan alkujuoni? Ei seksiseuran haku 17v naiselta, vaan itsetyydytykseen liittyvä epävarma olo. Onks sulla ohimoissa reiät vai pää vaan niin täynnä spermaa, et kommentoit jotain noin tyhmää kiinnittämättä huomiota missä langassa pädet?
Taitaa sulla vajakilla olla quuppa sitä itseään täynnä ja ja vaikka se 17v olisi trolli kuten sinäkin, niin mitä sitten???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava jos olet niin viisas ite
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ite aika säälittävä ja kenties 17 v tytön tarinan luoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ite aika säälittävä ja kenties 17 v tytön tarinan luoja
Apua, tais ilmeisesti mennä tunteisiin. Olen todella pahoillani, jos koet että sua höynäytettiin. Älä pura sitä pahaa oloasi muhun, yritä käyttäytyä kuin aikuinen.
<<...enkä halua/pysty olemaan yli kuukautta itsetyydyttämättä jotta alapää olisi kokonaan laskeutunut.<<
Ei pidä edes yrittää olla kuukautta itsetyydyttämättä. Useimmat masturboivat nuorena päivittäin, jotkut useita kertoja päivässäkin. Tyydyttää tulee niin usein, kuin tekee mieli, muuten on jatkuvassa puutteen tilassa. Se ei ole miellyttävää.
Kiinnitä huomiota Niina 17ween kommenttiin 5.8.2019 8:13. Hän kertoo, että hänellä on pieni klitoris, mutta masturboinnin jälkeen suuri. Kyllä se kuuluu asiaan, varsinkin jos masturbointi on pontevaa. Pelkkä turvotus ei ole kummallista, vain kaunista, mutta kipu voi johtaa lääkärille, jos se kestää paria päivää kauemmin.
Ei syytä huoleen. 🌹- Anonyymi
Kunhan ei satu masturboinnin jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan ei satu masturboinnin jälkeen.
Ei satu sen jälkeen voidanko kirjoitella sähköpostilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kertoa omat kokemukset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot kyllä joka langassa mankumassa pillua, säälittävä saalistaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä,asiasta toiseen?miks Papa sattui ☹️
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813357BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62375Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2522155- 682039
- 711704
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3421332MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241108- 651059
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231036Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166983