Funikulaari on samaa tasoa kun 1960:n luvun Fiat 600:nen, eli paskaa!

Anonyymi

Kaikki mitä Italiasta tulee on täyttä paskaa ja ajastaan seitsämänkymmentä vuotta teknisesti jäljessä.
Sieltä ei kannata tilata mitään teknistä vempainta ja ei ainakaan tuollaista erikois-osaamista vaativaa Funkulaaria.
Muistan kuinka Fiat autojen moottorit ei kestäneet edes 40 000 kilometriä ja aina joku paikka oli rikki, samaten Alfa Romeot jotka samalta tehtaalta tuli.
Takaisin koko Lutkunääri, se ei tule koskaan toimimaan luotettavasti ja on ehkä vaarallinenkin kun jarrut pettävät ja se löytyy Aurajoen pohjasta aamulla.

36

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mieltä, ei toimineet helsingin raitiovaunutkaan, takaisin laivattiin kaikki takuukorjaukseen, telit uusittiin.
      Metrotkin taitaa olla sieltä ja vasta 20 vuoden jälkeen ne alkoivat toimia ja lentokoneista puhumattakaan on laatu aivan ala-arvoista.

Italiassa ammattiliitot ovat vastustaneet kehitystä 70 vuotta tehtaissa, mahtaako vika olla siinä?

• Anonyymi

Palauttakaa laite Italian Maffialle ja ostakaa vaikka japanista Toyotan laatua oleva uusi klunkkunääri.

• Anonyymi

Pääasia että kaikki rosvot vetivät välistä ja itse tuote on luokatonta sekundaa.
        Vai miten selitetään hinta, noin 6 miljoonaa?

Selittelyjen maailmanmestarit jauhavat paskaa työkseen joten tämäkin asia selitellään upeaksi taodeteokseksi ja avaruusteknologiaksi mitä eivät voi tavikset ymmärtää.

• Anonyymi

Pääasia että kaikki rosvot vetivät välistä ja itse tuote on luokatonta sekundaa.
        Vai miten selitetään hinta, noin 6 miljoonaa?

Selittelyjen maailmanmestarit jauhavat paskaa työkseen joten tämäkin asia selitellään upeaksi taodeteokseksi ja avaruusteknologiaksi mitä eivät voi tavikset ymmärtää.

• Anonyymi

Italialaiset ja ranskalaiset tuotteet ovat käyttökelvottomia. Airbusin koneet pelastaa se, että suurin osa komponenteista on tehty muualla kuin Ranskassa ja ostaja saa valita mitkä osat hän koneeseensa valitsee. Esim. Finnair valitsi koneisiinsa amerikkalaisvalmisteiset pitot-putket, joten ei ole joutunut samoihin ongelmiin kuin Air France, jonka A-330 tippui niiden takia GIG-CDG reitillä jokunen vuosi sitten. Tosin perimmäinen syy oli taitamattomat co-pilotit, jotka olivat ohjaamossa kapteenin nukkuessa.

• Anonyymi

Boeing Max 737 lentokielto vain jatkuu. Pari konetta pudonnut. Se siitä made in USA laadusta.

• Anonyymi

Ihan tavallista Turkulaista tunarointia!

• Anonyymi

Mulla olisi vanha 1900 luvun hiihtohissi, vaihtaisiko turkku sen siihen päittäs?
        Laatu on ainakin parempaa kun Italian pasha.

• Anonyymi

Kiinteistön välittäjä myy luukkua Kakolasta ja kertoo esittelytekstissä kuinka Funny-kulaari pelittää ja kuljettaa. Onko harhauttavaa mainontaa? Joutuuko kävellen kuskaamaan Lidlin kassit kalliiiseen näköalatorppaan?

• Anonyymi

Tarina muutaman vuoden takaa, ja uskon, että samanlaisesta on kysymys.

Oli firma, johon oli hankittu metallilevyjen taivuttamiseen hankittu kallis laite, Italiasta.

Ei toiminut millään, paskaa italialaista laatua. Konetta potkittiin ja sitä haukuttiin.

Mutta tarinalla oli onnellinen loppu: saatiin Italiasta tehtaan asiantuntija, jota todella kuunneltiin. Kävi ilmi, että laite on niin tarkka säätöjen suhteen (levyn paksuus), ettei suomalainen tilaaja ollut sitä ymmärtänyt.
      Kun asiat yhdessä käytiin läpi, saatiin ongelma korjattua.

________

Tämä funikulaari sitten: turkulainen tapa väheksyä ja haukkua ja olla kuuntelematta kaikkia muita, varsinkaan tavaran valmistajaa, joka tuotteensa parhaiten tuntee, on legendaarista!

• Anonyymi

TURKU VUONNA 2025, nyt Funkulaari on jo kulkenut jopa 12 kertaa ylös ja alas ilman takuukorjausta, heh.
        Sinne on palkattu oma kuljettaja joka sulkee ovet ennen nousua ja rahastaa matkasta, koska toimintakulut on 3 miljoonaa vuodessa.

• Anonyymi

Räjäyttäkää jo se atomeiksi ja lähettäkää palaset Italiaan, se ei tule ikimaailmassa toimimaan.
        Miten se voisi toimia suomen talvessa jos kesäkelitkin on sille liikaa?

• Anonyymi

Liikaa vika-alttiita sarjaan kytkettyjä "turva-antureita ja -kytkimiä" ja mitään niistä ei voi ohittaa manuaalisesti "turvallisuussyistä". Ei vaikka sisällä syttyisi tulipalo!

Tarvitsee lisätä yksi rikottavan lasin takana oleva kaiken ohittava hätäkytkin!

• Anonyymi

Synkkä yksinpuhelu

• Anonyymi

Niin, eikö olisi löytynyt suomalaista valmistajaa? Kone-hissien kotimaasta?
      Make Finland great again! :p

• Anonyymi

Kusilaari olisi oikea nimi kyseiselle Kakolan paskalaitoksen kylkeen kyhätylle fiatille.

• Anonyymi

Se on Leitner toimittanut funikulaareja vuosikymmenet ympäri Kesiki-Eurooppaa, ja paljon Turun kohdetta pidempiin ja vaativampiin kohteisiin.

Turun ääliöt taas asialla ja haukkumassa osaajaa!

• Anonyymi

*askaa ovat ostaneet kuten tavallista turkulaisille.

• Anonyymi

Leitner on toimittanut asialliasta kalustoa muualle, vuosikymmenien ajan, paljon suurempia toimituksia, vaan juuri Turkuun vain tuon hiilivaunun... Mielenkiintoista...

• Anonyymi

Turkuun on kuitenkin toimitettu sutta ja sekundaa. Jokuhan yksittäinen suunnitelija on Turun vaunun suunnitellut käyttäen laadukkaita vakiosia ja ohjelmia. Ja joku on kaiken koonnut puutteellisten ohjeiden perusteella. Monta asiaa on varmasti mennyt pieleen. Ja koska vaunuja on vain yksi tai kaksi, ei ketään voi vähempää kiinnostaa. Mahdollisesti tiedossa olevia suunnittelumokia ei tietystikään voi korjata, vaan yritetään paikailla virheitä kokeiluluonteisilla viritelmillä. Tulee uusia vikamahdollisuuksia. Mitäään ei tietystikään dokumentoida. Uusia vikoja korjataan taas ja arvailemalla ja kokeilemalla jne.... Ikuisesti.

Ilman turhia turvakytkimiä ja -antureita kaikki toimisi tietysti ilman mitään ongelmia. Ikuisesti.

• Anonyymi

Tämä kuullostaa realistiselta, kiitos!

Ehkäpä tällä funikulaarihölmöilyllä Turun poliitikot kuvittelevat saavansa ihmisten mielenkiinnon pois todellisista ongelmista?

• Anonyymi

Turku on Suomen keskipiste:Sama mihin sieltä lähtee,niin AINA olo paranee,ihmiset käy kivoimmiksi ja poliittinen suhmurointi vähenee!!!KYLLÄ NÄIN ON TOTUUS!

• Anonyymi

Nyt toimii jälleen muutaman päivän. Sitten pitää taas kääntää jotain ruuvia ja poista muutama roska.

• Anonyymi

Onko tuo yölläkin käytössä? Kai siinä on talvella lämmitys, mutta jos sähköt katkeaisi ja jäisi sinne, eikä saisi hälytettyä apua niin voisi olla aamulla paleltunut kuoliaaksi. Aika huonoa tuuria pitäisi olla jos ei kännykkä olisi mukana tai ei toimisi.

• Anonyymi

Oma vasara mukaan, niin pääsee ulos tarvittaessa.

• Anonyymi

Mitä htäläisyyttä on turkkusen Funkulääärillä ja Teslalla?
        Tesloissa ei edes maali pysy ja palavat räjähtäen, ettei vaan Funkuläääri olisi Teslan tehtailla koottu, meinaan vaan jos vaikka sekin räjähtää?

• Anonyymi

Kyl nyy voi ennemmi juhlallisest ilmoitta, ketä poliitikot täst päästt, jaa ket virkamiähet! Syylleset essi. Hyvävelje sai taas omas.
      Mut ei tul Turuus tapahtuna.

• Anonyymi

Onkos siinä funikulaarissa ollut yhtään oikeaa vikaa? Roskat, heiluvat anturit ja yksinkertaiset ohjelmabugit eivät ole oikeita vikoja. Ovat yleensä lähinnä tuottavaa liiketoimintaa.

• Anonyymi

Ovat tietenkin ominaisuuksia eivät vikoja. Rinnehissi toimii spesifikaation mukaisesti kuten pitääkin. Funikulaarilla on isosiskokin. Kaupunginteatterin vieressä Itsenäisyyden aukion rinteessä vipeltää Taivaalliset Vaunut.Nekin toimivat moitteettomasti.

• Anonyymi

Ei muut ko tarkotus hälventä turkulaissi onkelmi, niiko:

* väestönkasvu ainoastaan sosiaalituentarvitsijoilla
      * ylläolevan peittely milloin milläkin, kuten vaikka torin tuhoaminen
      * omien vanhusten täydellinen tuhoaminen joissain hoitolaitoksissa kiduttamalla

• Anonyymi

Kapteeniksi nimetty se, joka oli vähiten kännissä? Villi Veikkaus.

Vakuutusrahoja odotellessa?

Elämä on.

Elämä on julmaa.

• Anonyymi

Iha hyvä villi veikkaus!

Kyl me tääl palstal pal paremmi kirjoteta, ko ne päättäjä ite ikä saa sanottu

• Anonyymi
      • Anonyymi

Videon laatu vähän VHS:mäinen. Hyvä pätkä muuten.

• Anonyymi

Olen tulossa sille suunnalle sukuloimaan. Vain 6 tunnin ajalla en uskalla kyllä yrittää tuota Jumikulaaria. Tai siis, pääsenhän minä 100 metriä jalankin....

• Anonyymi

Jokos Italian Pasha on pantu kuntoon?
      Ottakaa se ulkohuussi ainakin talveksi pois ja vanha hiihtohissi sen tilalle, jopa alkaa klonkkunääri toimimaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      83
      4535
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4401
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3749
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3473
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2967
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2744
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      15
      2673
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2073
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1738
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      101
      1288
    Aihe