Tytär käväisi inssissä. Ja reputti yhteen muutaman kilsan ylinopeuteen. No ei siinä mitään. Säännöt on sääntöjä. Mutta uusinta menee pienen kylän (tässä nimenomaisessa) autokoulussa parin viikon päähän. Kesälomiaan kun perkeleet viettävät. Eli kysymys olisi, että voiko inssin uusia jonkun muun autokoulun kautta? Jos vaikka saisivat katsastuskonttorille paremmin aikoja. Ja jos kysymykseni on tyhmä, niin sorry vaan. Vanha gubbehan minä jo olen, enkä näistä nykyjutuista mitään ymmärrä...
Koska uusimaan?
4
251
Vastaukset
- Anonyymi
Kysymykseesi en valitettavasti osaa vastata.
Mutta tuosta reputtamissyystä:
Minä näin parhaaksi omaa poikaani vielä juuri ennen ajokoetta katsastuskonttorin pihalla muistuttaa, että katso nyt ettei ainakaan ylinopeuteen ajokoe kaadu.
Hylky tuli. Ajoi 60 alueella 70 km/t. - Anonyymi
Kyllä voi.
- Anonyymi
Voit viedä kokeeseen ilman autokouluakin. Ajat koepaikalle ja siitä kokeeseen
- Anonyymi
Ei se nyt noin yksinkertaista ole. Pitää olla auto, missä on opettajan puolella jarrupoljin. Ja onko paperit autokoululla vai kokeeseen menijällä, lähinnä se E100-lomake.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3984500Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1211752- 1381518
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko731273Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151086Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔721077Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise131019Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään64976- 38960
- 65931