Pimpin pesu?

Jeps

Miten pimppa kuuluu pestä? Tyttöystäväni väittää, että sitä ei saa pestä saippualla... Mä en kyllä usko tuota! Sehän jää ihan likaiseksi.

20

5377

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesätyttö

      Siis pillua ei saa missään nimessä pestä saippualla, koska silloin se ei pysty pitään sitä puhtaana vaan silloin nainen sairastuu hiivaan ym. bakteereihin. Eikä sinne saa myöskään suoraan suihkuttaa vettä koska siinä käy samoin kuin saippuan kanssa! Siis vaan ihan peseen sen veden kanssa. Et sun tyttös on kyllä ihan oikeessa et uskos sitä vaan!

      • siis..

        on tulehduksia jatkuvasti, ku pesen sen saippualla ja runsaalla vedellä joskus muutaman kerran päivässä.


    • Munala

      Vesi varmaankin riittää, samoin kikkelin pesuun. Jos epämääräistä silsajuustoa on kertynyt erityisen paljon, ehkä jokin mieto pesuaine voisi tulla kysymykseen, mutta kannattaa etsiä inttärnetistä tarkemmin tai kysyä lekurilta tms.

      • Anonyymi

        ympärileikkauta itses, pääset juustovaivastasi.


    • eivät kuivata yms.

      Jos ei sitten ajele karvojaan alapäästä, niin kyllä ne alkavat haisemaan, jos ei käytä saippuaa. Olen aina käyttänyt suihkusaippuaa, eikä ongelmaa ole. Vaginaahan ei tarvitse pestä koskaan, mutta ulkoiset osat voi pestä kyllä saippualla.

      Useimmissa pesuaineissa ei ole enää nykyään saippuaa ja esim. laktasyd yms., joissa on maitohappobakteereita ovat vain eduksi alapään iholle. Jos olisin mies, niin en kyllä haluaisi nuolla naista, joka ei pese alapäätään muulla kuin vedellä. Peräaukkohan ainakin pitää pestä.

    • N-25v

      Naisen sukuelinten ulkoiset osat kuuluu pestä vain vedellä! Emätintä ei saa pestä ollenkaan! Jos on jotain todella pahoja hygieniaongelmia (esim. jonkin sairauden takia) niin silloin voi käyttää mietoa apteekista saatavaa pesunestettä, mutta sitäkin vain harvoin. Miehet eivät sitä voi ymmärtää, mutta jos häpyhuulten limakalvot pääsee kuivumaan liikaa saippuapesun takia (saippua kuivattaa!) niin se on vähän helvetillisen tuskallinen vaiva! Liian kuivat häpyhuulet hankautuvat toisiaan vasten ja aiheuttavat haavaumia, jotka sattuvat pirusti. Joskus hiivatulehduksen aikana mulla on alakerta kuivunut liikaa ja se oli todellakin tuskaista. Ei voinut edes kävellä kunnolla kun siinä tuli hankausliikettä...

      Naisilla on valkovuotoa siksi, että se voitelee ja puhdistaa alapään. Joskus häpyhuulten väliin kertyy nukkaa esim. siteistä, mutta se irtoaa kyllä ihan vaan vedellä. Itse olen koko ikäni pessyt alapääni VAIN vedellä. Mitään hygienia tai hajuongelmia ei ole sen takia ollut ja poikaystäväni kehuu, että minulle on ihanaa antaa suuseksiä koska olen niin puhtoinen ja miedon makuinen...

    • Haisee

      Seksin usein.karvoja pimpissä mulla o vitusti mut en sheivaa. Pimppi usein haisee pesen saippualla hyvin kerran viikossa samoin lasten.lapset 1,4,9,11 vuotiaita.

    • Pyllyn

      Mä vaan jätän pesemättä mun Tarvii mennä minnekkään suihkun alle roikkumaan

    • pottukukko

      shili, siis mauste toimii, kokeilkaa, valkkari myös hyväää,,,,

    • Iphone

      Kun tykkään siitä hajusta niin mä pesen vaan huulista sen valkosen ja kakan

    • Sohvasonni

      Päivittäin kun emäntää polkee, käry käy edellisien panojen siemenistä. Hyvin happanee ja haisee.

    • luontoäitihoitaa

      Luonto on suunnitellut vaginan sellaiseksi, että se puhdistaa itse itsensä. No itse pesen välillä saippualla häpyhuulien välin, mutta jätän muut paikat rauhaan. Muut huuhtelen vedellä ja sisään vaginaan en suihkuta koskaan vettä.
      Joten usko AP vain tyttöystävääsi, koska hän on oikeassa.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti pelkällä vedellä, luonto hoitaa loput. Sinulla on järkevä tyttöystävä.

    • Anonyymi

      Tulkaa jyväskylänpuiton
      Tytön pimppi

    • Anonyymi

      Onko jäänyt joku juttu väliin, kun et ole ymmärtänyt, että naisen vagina pitää itse itsensä puhtaana? Sitä ei saippuoida, eikä kastella vedellä. Jos vagina haisee tai nokkaan muuten tulee etova tuoksahdus, niin silloin kyse voi olla tulehuksesta, joka hoitetaan esim. emätinpuikoilla pois. Yhdynnän jälkeen naiaen oo aina hyvä käydä pissalla, koska se ehkäisee hyvin virtsatietulehdusta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pimpan pesuun on olemassa ihan oma pesuaine. Mulla loppui tulehdukset, ku rupesin käyttämään oikeaa pesuainetta.
      Jouduin käymään jopa lääkärissä. Sattui jokus mies lääkäri.
      Alkuun jännitti riisua alapää paljaaksi, ku on mieslääkäri.
      Mutta se olikin ihanaa, ku sai levittää pillun miehelle, joka tutki sitä. Oli siinä oleminen, ku rupes tekemään mieli muutakin ku tutkimusta. Onneksi sain isoa kyrpää kotiin tultuani. Kyllä helpotti, ku olin ihan kiimassa

      • Anonyymi

        Pimppi kaivaminen pimppi pessu pimppi pylyn reikän työnetän pipeli ja sen jälkeen pimppi ja pojan kanssa on ihan hyvä idea on nyt sitten kun se oli niin hyvä tehdä seksi


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kyllähän nainen tietää millä pestään ja millä ei,ois kannattanu pitää poikienkin korvat auki kun koulussa käsiteltiin ihmisen biologiaa,ei senainen niin kovin ihmeellinen ole kunhan ottaa asioista selvää


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      527
      5730
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1951
    3. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      87
      1894
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      107
      1749
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1568
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1567
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1305
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1184
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1025
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      995
    Aihe