ICON Kiinteistörahastot

Anonyymi

Löytyykö muita ICONiin sijoittaneita? Mitä mieltä nykyisestä touhusta?

14

3251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rahat loppu

• Anonyymi

ihmeen nopeasti lurpahti lafka , sai kuitenkin ostettus ja maksettua senaatilta 4 kiinteistöä yli 13 miljoonalla , tuloja ei ainakaan 2 vuoteen , kun haaveillaan 2 vuotta luvista , ja miljoonaremppa edessä , veikkaan että ei ole alkuperäinenkään tarkoitus , vähän liian läpinäkyvä keissi , tähän riitti rahat , muista hommista ei tule mitään ja riihimäen keissi oli ihan sonny car senter.

mistäs senaatti tälläsii firmoja löytää.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sinne meni sijoittajien rahat ja turha haaveilla penniäkään saavan takaisin.

• Anonyymi

Kysykää Pwc:ltä. Sen tilintarkastajalta rahojenne perään. Ne hyväksyi tilinpäätöksen ehdoitta. Ainiin, niillä voi olla jonoa kun Huhtanen Capital meni konkurssiin ja Mash laskurahoittaja menee aivan kohta myös.

• Anonyymi

Vieläkö ehtii mukaan, tahdon sijoittaa Iconin rahastoihin!

• Anonyymi

Buahaaaaaaaaaaa.

Ja nyt kruunuhaan 4 kompleksin projektin on ostanut samppa lajusen hehkuttama pulju , konkurssipesältä 15 miljoonaa..buahaaaa.
      Vähän ku yhen suunnistajan pulju , nyt tuulipuvut taas kukkarot auki...varmaa hyötyä tiedossa buahaaaa , fiva on taas myöhässä..
      Icon on nyt samppa.

• Anonyymi

Tuo on Kepun nuorisosäätiö joka taas asialla ja hallituksessa kun niitä on, repikää siitä

• Anonyymi
    • Anonyymi

Onkos tästä keissistä kuulunut mitään uutta? Miten kävi Virtasen ja Havulehdon rikossyytteille? Ylen jutun mukaan he olivat molemmat epäiltyinä talousrikoksista. Entä saivatko sijoittajat koskaan mitään takaisin, vai haihtuiko miljoonat vaan savuna ilmaan?

Media ei ole enää seurannut ja päivittänyt juttujaan, mitä tähän vyyhtiin tulee nyt pariin vuoteen. Ainoa uusi käänne vaikuttaisi olevan Havulehdon kirja, jossa mies todennäköisesti selittelee asiat itselleen edullisimmassa valossa. LinkedIn:issä Havulehto esiintyy Oy WH Invest Ltd:n omistajana ja kiinteistösijoittajana.

Olin silloin ennen ICON kuplan puhkeamista tekemisissä ICON/WH Invest yrityksen kanssa ja todella jo silloin ihmettelin, miten ihan pankinjohtajien ja muiden huippusijoittajien kaltaiset henkilöt laittoivat rahojaan tähän. Ensinnäkin tuli ihmeteltyä yrityksen nettisivujen amatöörimäisyyttä ja samaa asiaa muussakin toiminnassa.

• Anonyymi

Tietääkseni poliisitutkinta ollut päällä jos vuosia. Toiminta sen kun jatkunut samoilla kavereilla, jotka tutkittavana.. Hitaita on prosessit suomessa :)

• Anonyymi

• Anonyymi

En mennyt tähän kelkkaan. Nimessähän on kaiken aikaa ollut vihje toiminnasta.

I con on englannin kieltä = minä huijaan, hämään, petkutan, vedätän, jallitan...

• Anonyymi

Nimi I-Con on ollut toiminnasta suora vihje, joka olisi pitänyt itse kunkin huomata.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3974
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3644
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2074
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1716
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1472
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1409
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      401
      1301
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1209
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1035
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      30
      1030
    Aihe