Avaruusjärjestö Nasha

Anonyymi

Avaruusjärjestö Nasan logossa on punainen käärmeen kieli.
Logon lempinimi onkin työntekijöiden keskuudessa "worm".
Katsokaa miten kieli sijoittuu tekstiin NASA. Se sijoittuu S-kirjaimen päälle, tehden kirjaimesta S:n jonka päällä on ^-merkki.
Sana Na^sa lausutaan Nasha hepreaksi ja se tarkoittaa pettämistä.
Eli kuvakieli kertoo nasan olevan käärmeenkielinen pettäjä.
Vapaamuurarien metodeja tuntematon näkee logossa vain tekstin nasa ja koristeellisen punaisen "vauhtivanan".
Vapaalaastittajat rakastavat asioiden piilottamista kaikkien nähtäväksi mutta harvojen havaitsemiksi.

15

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiesitkö pipipää sen että käärme haistaa stereona? Eli käärmeenkieli viittaa erityisen tarkkaavaiseen ja herkkään tutkijaan.

      • Anonyymi

        Tiesitkö pedari että toimintasi ei ole suomessa laillista?


    • Anonyymi

      Information Awareness Office (IAO) oli Yhdysvaltain asevoimien tutkimusorganisaation (DARPA) tammikuussa 2002 perustama tiedustelupalvelu, jonka tarkoituksena oli=on tuoda yhteen useita=kaikki DARPA:n projekteja. Kyseisten projektien tavoitteena oli=on soveltaa informaatioteknologiaa Yhdysvaltoja uhkaavien terroristien ja muiden epäsymmetristen uhkien valvontaan saavuttamalla Total Information Awareness (TIA) -tilan. Siis tilan jossa USA:n tiedustelulla on kaikki mahdollinen tieto jokaisesta maailman ihmisestä.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/IAO

      Katsokaas IAO:n logo
      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d1/IAO-logo.png

      ja

      Vakoiluorganisaatio NRO:n uuden satelliitin logo ilmoittaa, että kaikkia vakoillaan kaikkialla.
      https://www.marmai.fi/uutiset/jenkkien-vakoilusatelliitilla-nolo-logo-monsteri-syo-maapallon-6289641

      https://d3egew7zjohdb1.cloudfront.net/ponIltIpIv-1454516630/marmai/5bca4n-logo-vakoilu.jpg/alternates/LANDSCAPE_960/logo vakoilu.jpg
      Yhdysvallat laukaisi viikonloppuna uuden tiedustelusatelliitin avaruuteen. Tiedusteluorganisaatio NRO:n (National Reconnaissance Office) uuden leikkikalun logo ei kuitenkaan herätä kaikissa luottamusta.

      Operaation Nrol-39 logossa näkyy jättimäinen mustekala, joka on kietonut lonkeronsa maapallon ympärille. Sen alla on teksti Nothing is Beyond Our Reach (”Mikään ei ole meiltä tavoittamattomissa”), kertoo ArsTechnica."

      Illuminati - Google Chrome logo also represents the Number of the Beast ’666′
      https://www.youtube.com/watch?v=-dEhEW5wR5E

      Kuka johtaa globaalia massavalvontaa?

    • Mitäs "nasa" tarkoittaa suomen kielessä? Se merkityshän ratkaisee, ei jokin heprea.

      • Anonyymi

        Jep. National Aeronaucs and Space Administration. NASA on lyhnenne Joillain on pakkomielle löytää uhkakuvia kaikkialta. Salaliittoteoreetikoille suosittelen lukemaan Umberto Econ Foucaultin heilurin. Se on kuvaus siitä, kuinka pakkomielteet ja salaliittoteoriat ajavat yhä syvemmälle mielipuolisuuteen. Se on myös helvetin hyvä kirja.

        Vuosikymmenen tai kahden päästä palstan salaliittoteoreetikot ymmärtävät, että äärimmäisen harvojen yksilöiden kannalta USA:n tiedustelulla on mitään konkreettista merkitystä. Useimmat yksilöt eivät ole kiinnostavia muuten kuin mainostajien kohdentavan markkinoinnin kannalta. Ttuskin tällä palstalla kirjoittavista kukaan kiinnostaa USA:n viranomaisia yhtään enempää kuin jokin yksittäinen thaimaalainen kokki tai puolalainen kaivostyöläinen.

        Se on tietenkin totta, että USA pyrkii dominoimaan maailmaa taloudellisesti, teknisesti ja sotilaallisesti. Sitä se ei edes yritä peitellä mitenkään. USA suorastaan leveilee kyvyillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. National Aeronaucs and Space Administration. NASA on lyhnenne Joillain on pakkomielle löytää uhkakuvia kaikkialta. Salaliittoteoreetikoille suosittelen lukemaan Umberto Econ Foucaultin heilurin. Se on kuvaus siitä, kuinka pakkomielteet ja salaliittoteoriat ajavat yhä syvemmälle mielipuolisuuteen. Se on myös helvetin hyvä kirja.

        Vuosikymmenen tai kahden päästä palstan salaliittoteoreetikot ymmärtävät, että äärimmäisen harvojen yksilöiden kannalta USA:n tiedustelulla on mitään konkreettista merkitystä. Useimmat yksilöt eivät ole kiinnostavia muuten kuin mainostajien kohdentavan markkinoinnin kannalta. Ttuskin tällä palstalla kirjoittavista kukaan kiinnostaa USA:n viranomaisia yhtään enempää kuin jokin yksittäinen thaimaalainen kokki tai puolalainen kaivostyöläinen.

        Se on tietenkin totta, että USA pyrkii dominoimaan maailmaa taloudellisesti, teknisesti ja sotilaallisesti. Sitä se ei edes yritä peitellä mitenkään. USA suorastaan leveilee kyvyillään.

        --- Aeronautics --- sori


      • Anonyymi

        Ai avaruushallinto on nykyään suomessa..
        Rinnekö hyväksyi suomen budjettiin nasalle 56 miljoonaa dollaria rahoitusta joka ikiselle päivälle vuodessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai avaruushallinto on nykyään suomessa..
        Rinnekö hyväksyi suomen budjettiin nasalle 56 miljoonaa dollaria rahoitusta joka ikiselle päivälle vuodessa?

        56 miljoonaa päivässä on sama summa kuin vuonna 2014 suomen nettomaksut euroopan unionille. Mielestäni suomen olisi järkevämpää perustaa oma nasa ja sijoittaa siihen sama rahamäärä eikä lahjoittaa rahaa eu pankkiireille.


    • Anonyymi

      Logo, jonka lempinimi oli worm, on poistunut virallisesta käytöstä jo 1992. Sen verran jaksoin googlata. Yhdistelet asioita vähän liikaa.

      • Anonyymi

        Tunnet paljonkin nasan työntekijöitä?
        Onko kaikki maasturit monelle jeeppejä vielä tänäkin päivänä?
        Vaikka yritys vaihtaa nimensä, se säilyy henkilökunnan puheessa entisellä nimellään koko työuran, jos tähän oli totuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnet paljonkin nasan työntekijöitä?
        Onko kaikki maasturit monelle jeeppejä vielä tänäkin päivänä?
        Vaikka yritys vaihtaa nimensä, se säilyy henkilökunnan puheessa entisellä nimellään koko työuran, jos tähän oli totuttu.

        Ei, vaan se lempinimi tuli ilmeisesti siitä n kirjaimesta, joka oli kaareva ja näytti vähän madolta. Tuo v muotoinen juttu tulee jostain Andromedan galaksiin liittyvästä hommasta, joka varmaan 60-luvulla näytti tosi scifiltä ja ihmiset ajatteli, että "tulevaisuus on nyt", logon nähdessään. Nykyinen logo on lempinimeltään lihapulla.

        https://en.m.wikipedia.org/wiki/NASA_insignia


    • Anonyymi
    • Anonyymi00014

      NASA on valehtelija ja suurin raanpesuorganisaatio maan päällä. Kukaan ei ole ollut missään "avaruudessa". Se on uskomatonta paskaa jota ihmiset silmät pallilla uskovat kun eivät ymmärrä ettei täältä päästä yhtään mihinkään. Heidän rakettinsa menevät mereen ison kaarilwnnon jälkeen, tämä on kuvattu lukemattomia kertoja. Cgi animaatiot hoitavat loput lennoista ihmisten puijaamiseksi. Asia on tutkittu ja satavarma. 🥳

      • Anonyymi00015

        Niin että kuka on tutkinut ??? Joku pilveä poltteleva flättäri ihan omassa ylhäisessä yksinäisyydessään ???
        Missä on ne kuvat siitä mereen loiskahtavasta raketista miehistöineen ???
        Taidat olla niukasti koulutettu ja helposti johdateltavissa.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Niin että kuka on tutkinut ??? Joku pilveä poltteleva flättäri ihan omassa ylhäisessä yksinäisyydessään ???
        Missä on ne kuvat siitä mereen loiskahtavasta raketista miehistöineen ???
        Taidat olla niukasti koulutettu ja helposti johdateltavissa.

        Äläs nyt ole tuollainen, toi hemmo on Vikin kanssa jo vuokrannut veneen ja ovat siellä seuraavan Artemis lähdön aikana kuvaamassa sitä kun se raketti sinne Bermudaan molahtaa.

        Tää on varmaa tietoa.

        Poikien videota odottaessa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe