Kävipäs minulla tuuri

😊👓👜säiden suhteen. Luvassa on liuta sateisia päiviä. Ei tartte olla huolissaan puutarhan kastelusta. Ajomatkat ovat mukavampia vilpoisalla säällä. Koiran voi jättää kotiin huoletta kun käyn sukuloimassa sunnuntaina. Se ei muutenkaan riemastu automatkoista kun sitä pelottaa plus että se inhoaa sateessa kävelyä vaikka sai uuden sadetakinkin! Alkuviikosta palattuani maalle on taas hyviä matonpesupäiviä!

Tuossa yllä yritän kuvata sitä miten voi positiivisesti suhtautua vaihteleviin kesäsäihin. Liian kuumalla voi heittäytyä lepotuoliin varjoisaan puun alle hyvän kirjan kanssa, eihän sitä kokoajan tarvitse olla tekemässä jotakin. Ihastuksen kaipauskin on ikävää ja ikävämmäksi se tulee kun lukee täällä anonyymejä viestejä ja miettii onko ne mulle vai ei. Itse olen lieventänyt palstan vaikutusta ajattelemalla, että jos ei ole tunnisteita niin ne eivät ole minulle. Pelkkä mies tai nainen ei ole tunniste. Mielestäni se on vastaanottajan vähättelemistä jos joku niin ajattelee. Ikäänkuin hän olisi vain yksi muiden joukossa tai että ihan sama kuka.

10

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siihen se tuuri sitten loppuikin. Tuli sählättyä niin, että matkapäivä siirtyy huomiseksi kun tuli ylimääräistä puuhaa!

• Anonyymi

• Nuopas olivat hyviä linkkejä. Näyttää sadekelit jatkuvan.

• Anonyymi

Miksi hyvä tuuri on niin ikävä asia että siitä pitää avautua "Suhteet > Tunteet > Ikävä" palstalla?

• Avaudutaanhan täällä muutoinkin muistakin asioista kuin ikävästä... Juttujen perusteella tuntuu, että tästä on tullut enemmän yleistä asiaa oleva palsta, mikä on omasta mielestäni hieman ikävää.

• Tarkoituksena oli osoittaa miten huonosta säästä voi ajatella positiivisesti. Sekä että samanlaisen ajattelutavan laajentaminen ikävöintiin helpottaa elämää.

Minä kun peseydyn ja pyykkään niin minulla ei ole palstan suosikkiaiheita kirjoitettavaksi!

• Muutoin samoissa mietteissä Ap:n kanssa paitsi, että koirani tykkää autoilla ja kävellä sateessa. :D Kaikkien näiden kaipausviestien keskellä tulee kyllä harhaiseksi ja olo ikäväksi. Varsinkin nyt kun olen ollut vapaalla ja aikaa on tullut vietettyä täällä ihan liikaa... Onko joku niistä tarkoitettu minulle vai ei?! Joskus olen johonkin myös vastannut, mutta koska minut on ignoorattu niin sen jälkeen on vähän höperö olo koska tosiaan hakuammuntaahan tämä täällä anonyymien keskuudessa on. Olen todennut, että helpommalla pääsee ja pää pysyy selvänä, kun tuumii, ettei ne ole itselle suunnattu. Lisäksi luulen HÄNEN tunnistavan minut ja ottavan yhteyttä oikeassa elämässä tai suuntaamalla viestinsä suoraa BumbleB:lle eikä jotenkin epämääräisesti, niin siis mikäli hän ylipäätään yhteyttä haluaa ottaa... Olen lähes melkein varma, että hän täällä nimittäin myös pyörii. Apua, tällaista harhaista pohdintaa tuli tästäkin viestistä, mitä jos, jos, jos… Kääk! Taidan mennä leikkaamaan ruohon ennen sadetta, tulee tehtyä välillä jotain järkevääkin. :D

• Minä sain vihdoin pankkikortin suljettua joten voin tehdä muuta. Edellinen koira tykkäsi olla ulkona. Mitä huonompi sää sen kivempaa sillä oli. Mutta se olikin uros. Mulla on tuo sama ajatus, että Hän ottaa yhteyttä järkevällä tavalla jos haluaa. En tiedä käykö hän palstalla ja jos käy niin miten usein. Siltä varalta, että käy olen yrittänyt helpottaa itseni tunnistamista rekatulla nikillä ja noilla alun kolmella kuvakkeella, niistä voi jo päätellä avatako mun löpinät vai ei.

Joskus kyllä kirjoittelen jotakin söpöä ja neutraalia hassuttelua ilman nimimerkkiä nyt kun olen siirtynyt perjantaikirjoituksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2631
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      80
      2014
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1898
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      83
      1357
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      67
      1315
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1238
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1108
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1090
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      943
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      934
    Aihe