naiko heitä kukaan
vanhat naiset
8
96
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Minä suht nuorena kundina heitä nain ja heidän kypsyys on just se, mikä viehättää.
Eihän kropankaan ikä ole vuosista kiinni. Toiset on erittäin hyvässä kunnossa esim. 60-vuotiaana ja toiset jo ihan rapakunnossa kolmenkympin päällä.- Anonyymi
Sitä minäkin !Lupaan rakastella Heitä anomyynsti! Asian omaiset naiset mitä
te pihtaatte Nauttikaa elämästä vielä kun voitte - Anonyymi
Vanhoista kysyttiin, kuuskymppinen ei ole vielä vanha vaan soiva peli.
- Anonyymi
Rakastellaan sinä ,ei pelkoa lapsista ! Pannaan menemaan .men... Pa...maan!
Aivan mielelläni, ihania ihmisiä :)
- Anonyymi
No ei nai. Oon epätoivoisesti yrittäny saada seksiä, eikä kelpaa kellekään.
N45- Anonyymi
45-vuotiaana kellekään ei kelpaa? Jo on kumma.. Ihmeellistä porukkaa liikenteessä.
Itselle ainakin kelpaisi - M29
- Anonyymi
Kyllä vanhatkin nai:) Ylläriylläri :)
Mä olen 67 ja hyvin kulkee. Siis vanhat naiset nai...miehillä usein harmia seisokin kans. Ja sit he sanovat ettei haluu enää...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922195Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1531817- 1731343
- 230815
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349581