Etsin vanhempaa naista (60 ) äiti-poika fantasiani toteuttajaksi... Olen Forssan seudulla tällä hetkellä töissä... Paikka on...
Vastaukset 16
Tuo minä toivonkin vanhempi nainen joka on minun ankara äitini ja annaa minulle piiskaa!
- Anonyymi
etsisköhän joku näihin juttuihin 45v rakastavaa mamia :)
- Anonyymi
Minä etsin🤔 45v mamia
- Anonyymi
Huomenta, minkäslainen Äiti siellä poikaa ikävöi? Olen kokematon näissä leikeissä, mutta monta fantasiaa tämän tapaisiin leikkeihin liittyen.
- Anonyymi
Nuorimies199 kirjoitti:
Täällä olis yks sellanen ainaki:) Olen toi ylempi anonyymi myös:D
Laitoin sinulle meiliä : ) Terv tuo 45 mami
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin sinulle meiliä : ) Terv tuo 45 mami
jaa postisi ei toimikaan :(
- Anonyymi
Minkälainen ikäero toimii sinulle? Täällä olisi M35 vailla mamia tällaiseen leikkiin
- Anonyymi
No luuletteko että 60 tyypit käyttävät nettiä ja jos nyt jotenkin osaavat käyttää niin löytäisivät tänne. Et tuu saamaan yhtään OIKEAA vastausta.
t: 60 äidin tyttö- Anonyymi
Höpsistä! Mikä näkemys:) Tottakai me käytetään nettiä !
- Anonyymi
Etkös äidintyttö tiedä, että ilman niitä nykyisin 60 olevia tyyppejä ja heidän tietokoneinnostustaan oltaisiin kaikki jääty ilman tietokonetta tai nettiä!!
- Anonyymi
Tänään tulee teille kaikille perversseille hyvä tv ohjelma, Tv2 klo 21:30
- Anonyymi
minä olen 51v mies ja etsin itseäni vanhempaa naista eli yli 55v. en etsi äitihahmoa vaan naista kaikkeen kivaan yhdessäoloon ja tekemiseen.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802097Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661279Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu301172- 1411048
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa148901- 103856
- 45737
- 62736
- 61696
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63682