Pelkkää aatteellista rinkirunkkausta, jossa järjen käyttö on kiellettyä:
"Monessa kirjan esseessä peräänkuulutetaan keskustelua. Nasima Razmyar esimerkiksi toteaa: ”Me tarvitsemme avointa keskustelua suomalaisesta tasa-arvosta ja sen parantamisesta.” Joku mielipiteenvaihdossa nykyfeministejä kuitenkin häiritsee. Näin voidaan päätellä siitä, miten nimenomaan feministipiireissä on tapana blokata Twitter-keskustelijoita, sellaisiakin, jotka eivät koskaan ole vaihtaneet mielipiteitä kyseisten henkilöiden kanssa. Kirjoittajista Saara Särmä mainostaa blokkaamista jopa Yle Uutisten nettikolumnissaan: ”Estämis- ja piilottamistoiminnoilla voi välttää itselle epämiellyttävän sisällön eteensä saamisen.”"
https://ihmisluonto.blogspot.com/2019/07/eivat-kaikki-feministit.html?m=0&fbclid=IwAR0C2pLA0oV8e8RBWtMNJFi2VynuBFWeSJwUousCdMNJulD6Ax0S-7qhU_k
Feminismi on älyllisesti epärehellistä tuubaa
5
62
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo lopussa esiin tuotu sensuuriohje todellakin sopii YLE:n sivuille kuin nenä päähän! ;-)
Sehän on kuin suoraan YLE:n toimittajan ohjeistuksesta eli valtamedian "toimituslinjasta".- Anonyymi
YLEn feministinen punavihreys on jo kauan sitten paljastanut värinsä päivittäisessä propagandassaan.
"Feminismi on älyllisesti epärehellistä tuubaa"
Totta.
Feminismin peräaaltoon on imeytynyt sankka joukko perässäsurffailijoita ja muita *askakärpäsiä joiden kyvykkyys hallita ja ymmärtää tietoa ja osata taitoja oikein, on vahvasti sumentunut.
Näitä valehtelijoita ja faktoidien levittäjiä riittää mediaan, politiikkaan ja toripöytiinkin.
Onneksi on järkeviäkin feministejä.
Tilaa Factual Feminist YouTubesta, niin saat kuulla järkipuhetta(englanniksi tosin).- Anonyymi
Feminismi kannattaa vapautta ja sitä, että jokaisella on tasa-arvoiset ihmisoikeudet. Se meinaa sitä, että me kaikki olemme saman arvoisia eikä kukaan ole ulkonäkönsä, sukupuolensa taikka taloudellisen tilansa takia muita parempi taikka huonompi. On surullista huomata kuinka moni suomalainen ei loppupeleissä sitä oikeasti kannata. Se ei ole noitavaino heteromiehiä vastaan mutta moni teistä ilmeisesti haluaa tahalleen tehdä siitä sellaisen kun pelkää aihetta joka oikeasti on täysin tuntematon itselleen. Olisi hienoa jos miehet perehtyisivät kunnolla siihen mitä todellinen feminismi on, ja miksi se on olemassa. Tietenkin teidän on vaikea asettua meidän näkökulmaan koska ette ole kohdanneet tai mitä todennäköisesti tule kohtaamaan samoja ongelmia mitä naiset, seksuaalivähemmistöt tai maahanmuuttajat. Mutta olemme myös heteromiestenkin puolella (kaikkien ihmisten puolella), jotta jokainen voi olla juuri sellainen kun oikeasti on ilman, että joutuu solvauksen uhriksi. Ja siksi olisi tärkeää olla edes jollakin tavalla tietoinen feminismin aatteista ja todellisista arvoista, meillä on vain yksi elämä tällä planeetalla joten miksi emme voisi kohdella toisiamme inhimillisesti? Se ei ole keltään meiltä pois.
" Tietenkin teidän on vaikea asettua meidän näkökulmaan koska ette ole kohdanneet tai mitä todennäköisesti tule kohtaamaan samoja ongelmia mitä naiset"
Naiset ei ole sama asia kuin feministit.
Eikä tasa-arvo ole sama asia kuin feminismi.
" Se ei ole keltään meiltä pois. "
On se, koska nollasummapeli ei ole tasa-arvoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683