Feminismi on älyllisesti epärehellistä tuubaa

Anonyymi

Pelkkää aatteellista rinkirunkkausta, jossa järjen käyttö on kiellettyä:

"Monessa kirjan esseessä peräänkuulutetaan keskustelua. Nasima Razmyar esimerkiksi toteaa: ”Me tarvitsemme avointa keskustelua suomalaisesta tasa-arvosta ja sen parantamisesta.” Joku mielipiteenvaihdossa nykyfeministejä kuitenkin häiritsee. Näin voidaan päätellä siitä, miten nimenomaan feministipiireissä on tapana blokata Twitter-keskustelijoita, sellaisiakin, jotka eivät koskaan ole vaihtaneet mielipiteitä kyseisten henkilöiden kanssa. Kirjoittajista Saara Särmä mainostaa blokkaamista jopa Yle Uutisten nettikolumnissaan: ”Estämis- ja piilottamistoiminnoilla voi välttää itselle epämiellyttävän sisällön eteensä saamisen.”"

https://ihmisluonto.blogspot.com/2019/07/eivat-kaikki-feministit.html?m=0&fbclid=IwAR0C2pLA0oV8e8RBWtMNJFi2VynuBFWeSJwUousCdMNJulD6Ax0S-7qhU_k

5

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo lopussa esiin tuotu sensuuriohje todellakin sopii YLE:n sivuille kuin nenä päähän! ;-)

      Sehän on kuin suoraan YLE:n toimittajan ohjeistuksesta eli valtamedian "toimituslinjasta".

      • Anonyymi

        YLEn feministinen punavihreys on jo kauan sitten paljastanut värinsä päivittäisessä propagandassaan.


    • "Feminismi on älyllisesti epärehellistä tuubaa"

      Totta.

      Feminismin peräaaltoon on imeytynyt sankka joukko perässäsurffailijoita ja muita *askakärpäsiä joiden kyvykkyys hallita ja ymmärtää tietoa ja osata taitoja oikein, on vahvasti sumentunut.

      Näitä valehtelijoita ja faktoidien levittäjiä riittää mediaan, politiikkaan ja toripöytiinkin.

      Onneksi on järkeviäkin feministejä.

      Tilaa Factual Feminist YouTubesta, niin saat kuulla järkipuhetta(englanniksi tosin).

    • Anonyymi

      Feminismi kannattaa vapautta ja sitä, että jokaisella on tasa-arvoiset ihmisoikeudet. Se meinaa sitä, että me kaikki olemme saman arvoisia eikä kukaan ole ulkonäkönsä, sukupuolensa taikka taloudellisen tilansa takia muita parempi taikka huonompi. On surullista huomata kuinka moni suomalainen ei loppupeleissä sitä oikeasti kannata. Se ei ole noitavaino heteromiehiä vastaan mutta moni teistä ilmeisesti haluaa tahalleen tehdä siitä sellaisen kun pelkää aihetta joka oikeasti on täysin tuntematon itselleen. Olisi hienoa jos miehet perehtyisivät kunnolla siihen mitä todellinen feminismi on, ja miksi se on olemassa. Tietenkin teidän on vaikea asettua meidän näkökulmaan koska ette ole kohdanneet tai mitä todennäköisesti tule kohtaamaan samoja ongelmia mitä naiset, seksuaalivähemmistöt tai maahanmuuttajat. Mutta olemme myös heteromiestenkin puolella (kaikkien ihmisten puolella), jotta jokainen voi olla juuri sellainen kun oikeasti on ilman, että joutuu solvauksen uhriksi. Ja siksi olisi tärkeää olla edes jollakin tavalla tietoinen feminismin aatteista ja todellisista arvoista, meillä on vain yksi elämä tällä planeetalla joten miksi emme voisi kohdella toisiamme inhimillisesti? Se ei ole keltään meiltä pois.

      • " Tietenkin teidän on vaikea asettua meidän näkökulmaan koska ette ole kohdanneet tai mitä todennäköisesti tule kohtaamaan samoja ongelmia mitä naiset"

        Naiset ei ole sama asia kuin feministit.

        Eikä tasa-arvo ole sama asia kuin feminismi.

        " Se ei ole keltään meiltä pois. "

        On se, koska nollasummapeli ei ole tasa-arvoa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe