Kuinka suuri ongelma?

Anonyymi

Hei,
Kuinka isona ongelmana pidätte suhteen aloittamisessa, jos kohtaamallanne mielenkiintoisella tyypillä on sukuelinherpes, joka tosin ei ole oireillut vuosiin. Totta kai asia kerrotaan, ennen kuin harrastetaan seksiä.

Kysymys tietysti niille, jotka eivät tätä virusta kanna.

Kuitenkin on niin, että virus joko jossain vaiheessa tarttuu uuteenkin kumppaniin tai sitten loppuelämä on suojattua seksiä.

3

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisihan se ISO ongelma ja asia. Miettimistä siinä olisi: kohtaa mielenkiintoisen tyypin, jolta tod.näk. saa tartunnan, jos suhteeseen etenisi. Mitä sitten, kun suhde ei kestäisikään ja jäisit taudin kanssa yksin. Haluaisiko sinut enää joku toinen tuon asian kanssa, olisko uuden suhteen luominen paljon paljon vaikeampaa. Joo pohtimista siinä olisi ainakin. Pitäisi ainakin olla varma että tuosta tulisi se loppuelämän suhde (joka on toki mahdotonta tietää) ja tuo kumppani olisi todellakin täydellinen juuri itselle.

    • Anonyymi

      Lisäkysymys:
      Onko jollain tietoa voiko viruksen tartuttamisen välttää estolääkityksellä?

      T. Aloittaja

      • Anonyymi

        Toimiessaan estolääkitys pitää herpeksen näkymättömissä, jolloin seksi yleensä on turvallista herpestä kantavan kanssa. Minulla on ollut yli 10 vuotta vakiokumppani, jolla on genitaaliherpes. Hän ei ole onnistunut tartuttamaan minua. Emme harrasta seksiä, kun miehellä on pienintäkin oiretta.
        Olen käynyt vasta-ainetesteissä ja minut on todettu joka kerralla negatiiviseksi.
        Jos joskus minulle ja vakiokumppanille tulee ero, niin pidän luonnollisena sitä kuitenkin, että kerron seksihistoriasta genitaaliherpestä kantaneen kanssa.


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe