SUOMEN JÄTTI SAKOT ! Ristolaiselle yli 120 000 euroa ???
Kuinkahan pitkään hampin pitäisi potkia mummua puistossa, jotta saisi noin isot sakot? voisi siinä väsyä monotusjalka jo paljon ennen noin rosvoilumaista sakkoa !
MTVUUTISET.FI
IS: Rasmus Ristolainen kaahasi 120 000 euron sakot – oikeus tuomitsi törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta
NHL-jääkiekkoilija Rasmus Ristolainen on tuomittu Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa yli 120 000 euron sakkoihin törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, kertoo Ilta-Sanomat.
Late Lapista.
ROSVO VALTION JÄTTI SAKOT !
3
50
Vastaukset
Eihän tuossa mitään rosvottu ole, ylinopeus on täysin tietoinen oma valinta ja sakot tulojen mukaan, jos menee päiväsakoille. En minäkään koskaan ole ajanut vahingossa ylinopeutta, kun sakkoja olen saanut, aina minä olen riskit tiennyt ja senkin olen osannut ennakoida niin, että tulot ovat näyttäneet tasan nollaa.
- Anonyymi
Ihan oikein ja tyhmyydestä sakotetaan kerrankin. Nimittäin tyhmähän tuo jätkä on, esitteli autonsa turvavarusteita puolustuksena. Ne olisivat auttaneetkin hemmetisti uhria jos tuo olisi kaahannut päälle.
- Anonyymi
>>
Nopeusrajoituksen rikkominen enintään 60 km/h alueella:
ylinopeus enintään 15 km/h 170 euroa
ylinopeus yli 15 km/h ja enintään 20 km/h 200 euroa
>>
Rikesakot on omalla tavalla ihan yhtä kohtuuttomia. Pieni nopeuden ylitys 60 kmh tai alle -alueella, sakkoa 170 € HUOM! Tuloista riippumatta ts. koskee myös niitä joilla ei ole tuloja lainkaan. Esim. 170 € on pienituloiselle eläkeläiselle iso raha, saattaa suistaa talouden raiteiltaan moneksi kuukaudeksi. Hyvä- ja isotuloiselle moinen summa on yhtä kuin "ei mitään".
Kyllä rikesakoissakin pitäisi olla jonkinlainen porrastus suhteessa tuloihin, jotta rangaistus olisi samansuuntainen kaikille.
Siinä olen samaa mieltä, että tuollaiset satojen tuhansien sakot ovat liioittelua, mutta niin ovat myös tuloista riippumattomat tasasumma sakot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1618398KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4467512Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521543590Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123019Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542685- 1262036
Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv372021Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811540