"Väestönvaihto" on todellisuutta

Anonyymi

22

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin mitä se ”väestönvaihto” on? Etkö osaa sanoa, mitä tarkoitat?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Taas näitä "kortkeasti" koulutettuja ulisijoita. Ihan kuin jokin koulu noita opettaisi, päinvastoin kouluissa aivopestään herkkäuskoiset muottiin.
        Nämä sitten ovat olevinaan jotakin kun sen koulun kävivät.


    • Anonyymi

      kyllä kansa kuutelee kun joku arabikevään ääni kun huutaa ei siinä paljon, auta tosisioiden kiistäminen. vahinko nuo syyrian, afganistanin orjuutetut vähemmistöt isisin fanaattisen otteen saaneet. siinäpä sit taksilla ajellaan 200 metriä työpaikalle ja takaisin suomenkansa maksaa viulut.

    • Anonyymi

      kyllä kansa kuutelee kun joku arabikevään ääni kun huutaa ei siinä paljon, auta tosisioiden kiistäminen. vahinko nuo syyrian, afganistanin orjuutetut vähemmistöt isisin fanaattisen otteen saaneet. siinäpä sit taksilla ajellaan 200 metriä työpaikalle ja takaisin suomenkansa maksaa viulut

    • Anonyymi

      On kiva herätä hesan eirassa kun aamulla 5 aikaan joku rääkkää kissaa jossain tornissa rääkymällä, siinä sitä kannattaa maksella kallista osaketta ja nauttia kulttuurista...

      • Anonyymi

        Ihmiset eivät vielä tajua millaista sitten tulee olemaan kun valkoiset kantaväestön jälkeläiset ja länsimaisen kulttuurin edustajat ovat vähemmistössä. Rasismi kun ei tosiaankaan ole pelkästään mikään valkoisten juttu, katsokaa vaikka etelä-afrikkaa - siellä kello käy.


      • Anonyymi

        Ihmiset eivät ymmärrä että Islam on suvaitsemattomin systeemi mitä on koskaan keksitty.

        LGBTQ =Kielletty ja kuolema seuraa

        Muut uskonnot kuin Islam = kielletty (paitsi jos maksaa orjavero Jizyaa).

        Koraanin tai Muhamatin pilkkaaminen = kielletty ja kuolema seuraa

        Islamista luopuminen = kielletty ja kuolema seuraa


      • Anonyymi

        Veikeä "uskonto" siinä.


    • Anonyymi

      Suomalaiset ovat pseudokansaa, eivätkä tiedä itse jo olevansa tai suuri osa, väestönvaihton tulosta. Isovihan aikaan täältä vietiin porukkaa, pääosin lapsia orjakauppaan Venäjälle N1c- mongoloidikasakkojen toimesta ja suuri osa nykyisistä on tulosta näiden "itäisten" kehitysmaalaisten raiskauksista. Menokin on sen mukaista, ei sen puoleen...

      • Anonyymi

        Matutus ei suinkaan alkanut vasta nyt muslimien matuilulla, vaan Suomessa väestönvaihto tai taannuttaminen systemaattisilla kehitysmaalaisraiskauksilla tapahtui jo 1700-luvun alussa. N1c oli ja on niin alkeellinen, että niitä on käytetty biologisina aseina euripideja vastaan.

        Miten tällainen pikkujuttu on jäänyt huomaamatta nykysuomalaisilta?


    • Anonyymi

      Tämän päivän ruotsi on vasta esimakua tulevasta?

    • Anonyymi

      Ainoita etnokulttuurihistoriallisesti suomalaisia ovat R1a- isälinjojen jälkeläiset. Suomalainen I on myös vanhasuomalaista tai maassa tuhansia vuosia asunutta kantaa vastaavine äitilinjoineen. Muu on kansanmurhan tulosta, kehitysmaalaista uussiitossakkia.

    • Anonyymi

      Eurooppaa kohtaa afrikan kohtalo.

      Liikaa porukkaa, hillittömiä uskontoja ja loputtomia sotia.

      EU toi sen tänne.

      • Anonyymi

        Kerrankin viisas kommentti!


      • Anonyymi

        On kieliopillisesti väärin käyttää samaa sanaa kahdesti samassa lauseessa.

        "Eurooppaa kohtaa afrikan kohtalo."

        Taitaa eräs olla nukkunut äidinkielen tunnilla. Mielipide muutenkin oli aika hörhö.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe