Olisi kysyttävää.

Anonyymi

Missä olisi hyvä uskovien uskon foorumi, kun se foorumi pohjautuisi vain Raamattuun ja keskustelut tapahtuisi vain Raamatun mukaan ja sävyisästi ilman riidanalaista hajaannusta ja siellä ojennettaisiin rakastaen Raamatun Kristusta totuudessa Jumalan armon kautta?

Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässähän näitä on, jokaiselle hengelliselle halulle omansa:


      adventistit
      aglikaanit
      agrigolalaiset
      alfalaiset
      arkkimunkkilaiset
      armonkalliolaiset
      baalbeklaiset
      daavidinhuonelaiset
      babtistit
      birkittalaissisaret
      branhamilaiset
      cityseurakuntalaiset
      dominikaanit
      elämänsanalaiset
      elämänlähdeläiset
      eläväsanalaiset
      ekumeeniset
      esikoiset
      esikoiset ry
      exoduslaiset
      gnostilaiset
      hartaanselkäläiset
      henotesläiset
      helluntailaiset
      hengenuudistuslaiset
      heränneet
      ilmestysmajalaiset
      ilosanomalaiset
      israelinystävät
      Jarinhotellilaiset
      Joosualaiset
      jehovalaiset
      Jeesuksen pyhän veren papit
      Jeesuksen ruumislaiset
      Jeesus on herralaiset
      kalamoslaiset
      katolilaiset kylväjät
      kansanraamattuseuralaiset
      kalleimman veren sisaret
      kansanlähetysläiset
      Kellonkartanolaiset
      koivuniemiläiset
      korpelalaisuus
      kotikirkkolaiset
      kulmakivenseurakuntalaiset
      kulmakiviseurakuntalaiset
      kuninkaansoturit
      kristilliset eläkeläiset
      kriisipalvelulaiset
      kotisatamalaiset
      liekkiläiset
      luterilaiset
      lähetysseurakuntalaiset
      luthersäätiöläiset
      lasarusveljet
      lähdekalliolaiset
      lännenhunttarilaiset
      maranatalaiset
      majakkalaiset
      metodistit
      missiomaailmalaiset
      mormoonit
      munkkiluostarin munkit
      nunnaluostarin nunnat
      nokialaismissiolaiset
      onewayhouselaiset
      ortodoksit
      pelastusarmeijalaiset
      patmoslaiset
      palatsiseurakuntalaiset
      paavalinsynodilaiset
      paratiisikotilaiset
      pikkuesikoiset
      priskillalaiset
      pyhänikolauslaiset
      perjantaikristuksellelaiset
      raamattupuhuulaiset
      radiodeiläiset
      rauhansanalaiset
      rauhanyhdistysläiset
      eli vanhoillislestadiolaiset
      ristiinnaulitut
      risteyspaikkalaiset
      ristiretkeläiset
      ropolaiset
      rukouspalvelulaiset
      rukousystäväläiset
      ruusuristiläiset
      ristiinnaulittulaiset
      saalemilaiset
      sadonkorjuulaiset
      sanansaattajalaiset
      sanajaylistysläiset
      sauluslaiset
      savenvalajalaiset
      scientologilaiset
      siloalaiset
      suomenkristitytfoorumilaiset
      slevy:n miespapit
      slevy:n naispapit
      stefanuslaiset
      suomenkristitytfoorumilaiset
      suomenraamattuopistolaiset
      teologisetinstituuttilaiset
      tabernaakkelilaiset
      takeitnowlaiset
      teologisetistuuttilaiset
      Timoteusyhteisöläiset
      totisestiparannetut
      tuomasmessulaiset
      totuudenystäväläiset
      tunnustukselliset luterilaiset
      torontonsiunaajalaiset
      uusheränneet
      uusapostoliset
      uusitoivolaiset
      uusiviiniläiset
      valon enkelit
      vapaakirkolliset
      vanhauskoiset
      vapaamuurarit
      viadolorosalaiset
      vineyardilaiset
      yhteyskristuksessalaiset
      yhteysliikeläiset
      yeshualaiset

      • Anonyymi

        Anteeksi, tuo ei ole oikea vastaus minun kysymykseen. Etsin oikeanlaista vastausta, josta olisi apua sille asialle, joka minua vähän mietityttää. Koska Herra tietää, minkälaista tekoa minä olen.

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, tuo ei ole oikea vastaus minun kysymykseen. Etsin oikeanlaista vastausta, josta olisi apua sille asialle, joka minua vähän mietityttää. Koska Herra tietää, minkälaista tekoa minä olen.

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.

        Tuo lista ei ollut minun vastaukseni.
        Pyhä Henki olkoot tässä läsnä, niin kuin se on foorumillamme.

        - siskosi


      • Anonyymi

        Hei sisko, onko tuo sinun kirjoittamasi lista? Mietin, millaisia ylläpitäjiä ja jäseniä siellä on. En yleensä omasta halustani tee, ilman Herran johdatusta.

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.


      • Anonyymi

        Mitä ihmeen sekoilua...? Vastaus tulee ennen kysymystä...?...Menkää jo sinne omalle pikku palstallenne leikkimään ...täältä kalastelemasta! 🤨


      • Anonyymi

        Ei ole minun kirjoittama lista. Ylläpitäjät ovat kaikki Jeesukseen Kristukseen uskovia, niin kuin tuolla yllä kerroin.
        Ja tosiaan, se on Jarmo Eklundin palsta ja on ollut täällä suomi24:llä, niinkuin minäkin. Kun kirjoittelin täällä, olin ensin opetuslapsi1 ja sitten sinettisormus. Meillä on täältä muitakin kirjoittajia, jotka hakivat rauhaa, tämän kaiken jälkeen. Moni sanoo, että kun tulevat palstallemme, että tulevat lepopaikkaan. Meillä oikeasti toimii siellä Pyhä Henki ja ihmeitäkin on tapahtunut.
        Kaikki siellä olevat ovat todella ihania ja välittäviä ja rakastavia, siskoja ja veljiä.
        Pilkkaajat ja ei rakentavat Raamatun vastustajat joutuvat pois, se on meillä tiukka sääntö, sillä sen on meille aika opettanut.

        - siskosi; sinetti
        Voi kuinka odotankaan että sinä tulisit keskuuteemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minun kirjoittama lista. Ylläpitäjät ovat kaikki Jeesukseen Kristukseen uskovia, niin kuin tuolla yllä kerroin.
        Ja tosiaan, se on Jarmo Eklundin palsta ja on ollut täällä suomi24:llä, niinkuin minäkin. Kun kirjoittelin täällä, olin ensin opetuslapsi1 ja sitten sinettisormus. Meillä on täältä muitakin kirjoittajia, jotka hakivat rauhaa, tämän kaiken jälkeen. Moni sanoo, että kun tulevat palstallemme, että tulevat lepopaikkaan. Meillä oikeasti toimii siellä Pyhä Henki ja ihmeitäkin on tapahtunut.
        Kaikki siellä olevat ovat todella ihania ja välittäviä ja rakastavia, siskoja ja veljiä.
        Pilkkaajat ja ei rakentavat Raamatun vastustajat joutuvat pois, se on meillä tiukka sääntö, sillä sen on meille aika opettanut.

        - siskosi; sinetti
        Voi kuinka odotankaan että sinä tulisit keskuuteemme.

        "Voi tätä maailmaa ja sen viettelyksiä!
        Viettelysten täytyy kyllä tulla, mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta ne tulevat!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sisko, onko tuo sinun kirjoittamasi lista? Mietin, millaisia ylläpitäjiä ja jäseniä siellä on. En yleensä omasta halustani tee, ilman Herran johdatusta.

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.

        Tässä linkki ketjuun, jossa määrittelimme säännöt uudestaan: http://www.pelastussanoma.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=1&t=1120


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minun kirjoittama lista. Ylläpitäjät ovat kaikki Jeesukseen Kristukseen uskovia, niin kuin tuolla yllä kerroin.
        Ja tosiaan, se on Jarmo Eklundin palsta ja on ollut täällä suomi24:llä, niinkuin minäkin. Kun kirjoittelin täällä, olin ensin opetuslapsi1 ja sitten sinettisormus. Meillä on täältä muitakin kirjoittajia, jotka hakivat rauhaa, tämän kaiken jälkeen. Moni sanoo, että kun tulevat palstallemme, että tulevat lepopaikkaan. Meillä oikeasti toimii siellä Pyhä Henki ja ihmeitäkin on tapahtunut.
        Kaikki siellä olevat ovat todella ihania ja välittäviä ja rakastavia, siskoja ja veljiä.
        Pilkkaajat ja ei rakentavat Raamatun vastustajat joutuvat pois, se on meillä tiukka sääntö, sillä sen on meille aika opettanut.

        - siskosi; sinetti
        Voi kuinka odotankaan että sinä tulisit keskuuteemme.

        Hei sisko, t uo nimi ei tunnu tutulta. Toimiiko hän siis admina siellä? :) Hän mietityttää minua, toimiiko hän Raamatun totuuden mukaan, koska nimi ei tunnu tutulta. :)

        On pakko kertoa, että minulla on tämä haava, jonka naisuskovat ovat aiheuttaneet minulle. Täällä suomi24:ssa on vaikea avautua ja kertoa haavasta.

        No yhdessä foorumissa olen kirjoittanut ne aiheet niinä vuosina ja keskustellut kaikenlaisten uskovien kanssa, mutta kukaan heistä ei ole kyennyt kommentoimaan kanssani, kun olen kirjoittanut ja selittänyt ne aiheet aika selkeästi, mitkä ovat aukeneet heille ja he ovat jääneet usein sanattomiksi, tai meillä ei ole ollut paljon yhteisiä ajatuksia niistä asioista, niin siksi olen kokenut keskusteluamme hiljaisiksi.

        Ehkä en ole sellainen, millaista keskustelijaa sinä kaipaisit sinne foorumiin.

        Olisi upeaa, jos ei kukaan uskovista alkaisi nojautua omaan ymmärrykseen, vaan antaisi Herran johdattaa keskusteluissa, niin ymmärtäisin, että se olisi se Herran johdatus.

        Valitettavasti omaan ymmärrykseen nojautuminen on yleistynyt uskovien keskellä ja sitä on surullista katsoa sivustakatsojana, eikä tämä ole tarkoitus mollata heitä uskovia.

        En halua hakea sellaista keskustelukumppania, joka nojautuu omaan ymmärrykseen ja minua mietityttää, millaisia keskustelukumppaneita siellä on.

        Koska omaan ymmärrykseen nojautuminen vie luopumaan uskosta Herraan, joka avaa ymmärrystä kaikkeen Raamatun opetukseen ja totuuteen. Tällä kirjoituksellani en kohdista ketään. Olen pahoillani, jos joku loukkaa tästä kirjoituksesta.

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.


      • Anonyymi

        ... voithan käydä lukemassa ja tutustumassa siellä, ennen kuin päätät kirjautua.
        Meillä oli jokin aika sitten siellä suuri rukous taistelu. Mies joka oli alkoholisti, käytti huumeita ja oli homo ja lapsena hyväksi käytetty, pelastui tästä kaikesta. Jeesus Kristus pelasti ja vapautti hänet, joten vaikeitakin asioita siellä olemme käsitelleet .. mutta itse päätät, en pakota, ja en voisikaan.
        Eletään Jumalan tahdon mukaisesti.
        Olet minulle rakas, vaikka päättäisit, ettet tule.
        Ole siunattu, Jeesuksessa Kristuksessa, itsessämme emme ole mitään.

        - siskosi ( nyt poistun..)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... voithan käydä lukemassa ja tutustumassa siellä, ennen kuin päätät kirjautua.
        Meillä oli jokin aika sitten siellä suuri rukous taistelu. Mies joka oli alkoholisti, käytti huumeita ja oli homo ja lapsena hyväksi käytetty, pelastui tästä kaikesta. Jeesus Kristus pelasti ja vapautti hänet, joten vaikeitakin asioita siellä olemme käsitelleet .. mutta itse päätät, en pakota, ja en voisikaan.
        Eletään Jumalan tahdon mukaisesti.
        Olet minulle rakas, vaikka päättäisit, ettet tule.
        Ole siunattu, Jeesuksessa Kristuksessa, itsessämme emme ole mitään.

        - siskosi ( nyt poistun..)

        Hei sisko! Ok. No juuri tarkoitan tuota. No miten selittäisin tämän? Minua ahdistaa tuollainen tapa, minkä naisuskovat ovat aina tehneet minulle. Miksi naiset ovat kuvitelleet, että tarvitsisin jotain?

        Siksi toimin varovasti heidän kanssa, ettei he alkaisi käsittää minua jotain väärin, että tarvitsisin jotain heiltä.

        En ole koskaan kertonut rukoustaistelusta, eikä se kuulu minun tapoihini.

        Naiset ovat aika yliampuvia tunteikkaita uskovia, minun mielestäni. Anteeksi tämä kommentti. Mutta on tokihan noita naisuskovia, jotka eivät ole sellaisia yliampuvia tunteikkaita ja he ovat ihan ok ja silti tulen toimimaan heidän kanssa.

        No tämä haava nousi pintaan, kun luin sinun kommenttiasi. Täysin vastenkohtainen minun luonteeseeni. Elän ja vaellan itse anteeksiantamuksessa heitä, joita en ymmärrä. :)

        Ei tarkoitus loukata sinua. Jos olen loukannut sinua, niin pahoittelen.

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.


      • Anonyymi

        Et loukannut, tee niin kuin sydämesi sanoo, niin kuin Jeesus Kristus sinua johdattaa. Olet Siunauksen alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et loukannut, tee niin kuin sydämesi sanoo, niin kuin Jeesus Kristus sinua johdattaa. Olet Siunauksen alla.

        Ok. Yksi kysymys vielä. Jos liityn sinne, saako lainata pari tuttamani opettajan opetusaiheet sinne luettavaksi?

        No kurkkasin äsken sinne foorumiin ja huomasin, että on paljon kuvia, joista Jumala on aiemmin puhunut minulle näyn ja profetian kautta, niin olen tehnyt parannuksen ja hylännyt ne.

        Ne kuvat ovat perin oman ymmärryksen nojalta ja ihmisten avaamia ilman Herraa, jonka tulisi kuulua avata ymmärrystä ja se olisi Herran työ ja hedelmä ihmisessä, - ei ihmisen. Siksi oman ymmärryksen nojalla pään taso on ylpeydestä, jota Herra on vastaan.

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et loukannut, tee niin kuin sydämesi sanoo, niin kuin Jeesus Kristus sinua johdattaa. Olet Siunauksen alla.

        Hyvä. :) Ja anteeksi suorasanaisuuteni! En voi sille mitään, kun minussa haava nousi pintaan ja ahdistuin.

        Yksi kysymys vielä. Jos liittyisin sinne, saisiko lainata pari tuttamani opettajan opetusaiheet sinne foorumiin luettavaksi?

        No kurkkasin äsken sinne foorumiin ja huomasin, että on paljon kuvia, joista Jumala on aiemmin puhunut minulle näyn ja profetian kautta, niin olen tehnyt parannuksen ja hylännyt ne.

        Ne kuvat ovat perin oman ymmärryksen nojalta ja ihmisten avaamia ilman Herraa, jonka tulisi kuulua avata ymmärrystä ja se olisi Herran työ ja hedelmä ihmisessä, - ei ihmisen. Siksi oman ymmärryksen nojalla pään taso on ylpeydestä, jota Herra on vastaan.

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Yksi kysymys vielä. Jos liityn sinne, saako lainata pari tuttamani opettajan opetusaiheet sinne luettavaksi?

        No kurkkasin äsken sinne foorumiin ja huomasin, että on paljon kuvia, joista Jumala on aiemmin puhunut minulle näyn ja profetian kautta, niin olen tehnyt parannuksen ja hylännyt ne.

        Ne kuvat ovat perin oman ymmärryksen nojalta ja ihmisten avaamia ilman Herraa, jonka tulisi kuulua avata ymmärrystä ja se olisi Herran työ ja hedelmä ihmisessä, - ei ihmisen. Siksi oman ymmärryksen nojalla pään taso on ylpeydestä, jota Herra on vastaan.

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.

        Ai tämä teksti tuli silti. Luulin, ettei tullut siksi kirjoitin uudelleen.

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.


      • Anonyymi

        Saat varmsti tuoda jos ovat Jumalan Sanan mukaista.
        Noita kuvia meillä on, sillä meissä on taiteellisia, jotka ovat tuon lahjan saaneet Jumalalta, niin kuin itse kuulun myös heihin. Nykyään en enää paljoa jaksa piirtää tai maalata, mutta rakastan kauniita kuvia, ja koen, että sitä kautta on ollut helpompi piirttää kuvaa näyistä joita olen saanut, sanoina.
        Ja huom. voit kirjoittaa yksityisviestejä aroista asioistasi, henkilöille, jotka koet turvallisiksi. Ei kaikkea tarvitse kertoa avoimesti kaikille.
        Minun sydämessä on Jeesuksen Kristuksen rakkaus todella vahvana ja siksi olen sitä heti jakamassa, koen sen kutsumuksekseni. Yritän varoa, etten liikaa työnnä itseäni liian lähelle sinua.
        Kaikelle on aikansa ja ehkä joskus luotat minuun. Olen niin monasti saanut kokea synnikseni sen, että olen nainen, vaikka olenkin vahvasti Kristuksen tytär.


      • Anonyymi

        Voit tuoda niitä esim. osioon jossa on Sananjulistusta. Ja noista kuvista voit keskustella kanssamme, mitä Herra on sinulle niistä kertonut, ehkä siinäkin löytyy yhteinen ymmärrys. Siunaten sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat varmsti tuoda jos ovat Jumalan Sanan mukaista.
        Noita kuvia meillä on, sillä meissä on taiteellisia, jotka ovat tuon lahjan saaneet Jumalalta, niin kuin itse kuulun myös heihin. Nykyään en enää paljoa jaksa piirtää tai maalata, mutta rakastan kauniita kuvia, ja koen, että sitä kautta on ollut helpompi piirttää kuvaa näyistä joita olen saanut, sanoina.
        Ja huom. voit kirjoittaa yksityisviestejä aroista asioistasi, henkilöille, jotka koet turvallisiksi. Ei kaikkea tarvitse kertoa avoimesti kaikille.
        Minun sydämessä on Jeesuksen Kristuksen rakkaus todella vahvana ja siksi olen sitä heti jakamassa, koen sen kutsumuksekseni. Yritän varoa, etten liikaa työnnä itseäni liian lähelle sinua.
        Kaikelle on aikansa ja ehkä joskus luotat minuun. Olen niin monasti saanut kokea synnikseni sen, että olen nainen, vaikka olenkin vahvasti Kristuksen tytär.

        Anteeksi, tuo on omaan ymmärrykseen nojautuminen, jonka ohessa ohjataan itseään ilman Herraa. Jumalan Pyhien Kirjoituksien sisäpuolella ei voi eksyä pois totuudesta ja siksi Sanalla koetteleminen katsomatta henkilöön ja rakkauden kanssa totuuteen tapahtuu, joka on omaksi pelastukseksi pois väärältä tieltä.

        Sinun tulisi ymmärtää Raamatun asema, joka on ainoa yli auktoriteetti tässä maailmassa ja Raamattu kieltää tekemästä kuvia.

        Mitä tarkoitat tuolla kommentilla; "Olen niin monasti saanut kokea synnikseni sen, että olen nainen, vaikka olenkin vahvasti Kristuksen tytär", jos saa kysyä?

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat varmsti tuoda jos ovat Jumalan Sanan mukaista.
        Noita kuvia meillä on, sillä meissä on taiteellisia, jotka ovat tuon lahjan saaneet Jumalalta, niin kuin itse kuulun myös heihin. Nykyään en enää paljoa jaksa piirtää tai maalata, mutta rakastan kauniita kuvia, ja koen, että sitä kautta on ollut helpompi piirttää kuvaa näyistä joita olen saanut, sanoina.
        Ja huom. voit kirjoittaa yksityisviestejä aroista asioistasi, henkilöille, jotka koet turvallisiksi. Ei kaikkea tarvitse kertoa avoimesti kaikille.
        Minun sydämessä on Jeesuksen Kristuksen rakkaus todella vahvana ja siksi olen sitä heti jakamassa, koen sen kutsumuksekseni. Yritän varoa, etten liikaa työnnä itseäni liian lähelle sinua.
        Kaikelle on aikansa ja ehkä joskus luotat minuun. Olen niin monasti saanut kokea synnikseni sen, että olen nainen, vaikka olenkin vahvasti Kristuksen tytär.

        Anteeksi, tuo on omaan ymmärrykseen nojautuminen, jonka ohessa ohjataan itseään ilman Herraa. Jumalan Pyhien Kirjoituksien sisäpuolella ei voi eksyä pois totuudesta ja siksi Sanalla koetteleminen katsomatta henkilöön ja rakkauden kanssa totuuteen tapahtuu, joka on omaksi pelastukseksi pois väärältä tieltä.

        Sinun tulisi ymmärtää Raamatun asema, joka on ainoa yli auktoriteetti tässä maailmassa ja Raamattu kieltää tekemästä kuvia.

        Mitä tarkoitat tuolla kommentilla; "Olen niin monasti saanut kokea synnikseni sen, että olen nainen, vaikka olenkin vahvasti Kristuksen tytär", jos saa kysyä?

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit tuoda niitä esim. osioon jossa on Sananjulistusta. Ja noista kuvista voit keskustella kanssamme, mitä Herra on sinulle niistä kertonut, ehkä siinäkin löytyy yhteinen ymmärrys. Siunaten sinua.

        Anteeksi, en huomannut viestiäsi. Minulla läppäri tökkii.

        Ok, mietin asiaa, mutta olen monesti oikaissut ja se on ollut työlästä ja nyt jo riittää. Kaipaisin vain uskovien yhteyttä, mutta en haluaisi olla siellä, missä noustaan puolustuskannalle vastaan Raamattua ja esitetään mielipiteitä, mitkä nostaa Herran tuntemista vastaan, jota en enää jaksa.

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.


      • Anonyymi

        Ehkei se ole tärkeää ... Jeesus johdattakoon ja ohjatkoon meitä.


      • Anonyymi

        Meillä on yhteys. Näin koemme kaikki. Ja Jumalan Sana on tärkein, siitä emme enää neuvottele. Sen sodan olemme käyneet ja ne lähitvät, jotka etsivät Raamatun ristiriitoja. Nyt meillä on tuo sääntö Raamatusta, että se on ykkönen ja uskomme pohjautuu siihen.
        Hyvää yötä nyt veljeni, rauhaa ja siunattua yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkei se ole tärkeää ... Jeesus johdattakoon ja ohjatkoon meitä.

        Eli Raamatun totuuden rinnalla?

        Siihen kuuluu ojentautuminen ja kasvaminen terveellä tavalla kohti Raamatun Kristusta parannuksen teon kautta. Se ei tarkoita, että saisi tehdä jatkuvasti samaa syntiä vastaan Raamattua, jossa Herra ilmaisee tahtoaan.

        Pyhä Henki ei ole sellainen, joka irrottaisi Sanan yhteydestä ja veisi meitä eksytykseen pois Sanan totuudesta. Hän on sellainen, jonka tehtävä on viedä Sanan yhteyteen kirkastamalla Sanaa, joka on totisesti Kristus lihaan tulleena.

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on yhteys. Näin koemme kaikki. Ja Jumalan Sana on tärkein, siitä emme enää neuvottele. Sen sodan olemme käyneet ja ne lähitvät, jotka etsivät Raamatun ristiriitoja. Nyt meillä on tuo sääntö Raamatusta, että se on ykkönen ja uskomme pohjautuu siihen.
        Hyvää yötä nyt veljeni, rauhaa ja siunattua yötä.

        Amen. Olet oikeassa Sanan suht kanssa. Jumalan Sana on ensisijainen meidän uskon kohde. . :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on yhteys. Näin koemme kaikki. Ja Jumalan Sana on tärkein, siitä emme enää neuvottele. Sen sodan olemme käyneet ja ne lähitvät, jotka etsivät Raamatun ristiriitoja. Nyt meillä on tuo sääntö Raamatusta, että se on ykkönen ja uskomme pohjautuu siihen.
        Hyvää yötä nyt veljeni, rauhaa ja siunattua yötä.

        Ja hyvää yötä Jeesus kanssasi. :)

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on yhteys. Näin koemme kaikki. Ja Jumalan Sana on tärkein, siitä emme enää neuvottele. Sen sodan olemme käyneet ja ne lähitvät, jotka etsivät Raamatun ristiriitoja. Nyt meillä on tuo sääntö Raamatusta, että se on ykkönen ja uskomme pohjautuu siihen.
        Hyvää yötä nyt veljeni, rauhaa ja siunattua yötä.

        Hienoa on ollut lukea teidän rakkaudellista kirjoitteluanne.
        Jeesuksen siunausta teille!
        Mikä se foorumi on, missä te "kokoonnutte"?


    • Anonyymi

      Jos etsit Raamatun UT mukaista ja perustuvaa, kaikille hyvksi Kristillisyyttä, niin käy katsomassa tuo... http://www.suomenkristityt.foorumimme.com

      jonne etsitään / ollaan kokoamassa Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Hänen apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyhön, eri virkoihin ja muihin eri palvelusten tehtäviin, ja niissä avustajiksi, ym. muihin pelvelusten tehtäviin kutsuttuja / armoitettuja.

      On vasta alkuvaiheessa. Mutta toimii. Mahdollisuus myös ilman rekisteröytymistä kirjoittelemisen / keskustelun, jolle on oma asastonsa. löytyy sieltä tervetuloa / rekisteröitymisohje alaisuudesta. Tarvii vain jonkinlaisen nimimerkin (tunnuksen) ja siten sen alle tulevan koodin.

      • Anonyymi

        Kiitos! Kävin äsken pikaisesti vilkaisemassa, mutta huomasin foorumin vähäistä jäsenmäärää. Siis uusi foorumi?

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Kävin äsken pikaisesti vilkaisemassa, mutta huomasin foorumin vähäistä jäsenmäärää. Siis uusi foorumi?

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.

        Niin ihan uusi on foorumi. Ei ole vielä kovin montaa sinne kirjautunutta. Kävijöitä kuitenkin on jo ollut aika paljon, mutta ei velö sellaisia jotka haluasivat yhtyä siitä PÄÄ asiasta, kaikille hyväksi Raamatun UT mukainen ja perustuva Kristillisyys, asiallisesti ja rakentavsti keskustelemaan.

        Mutta heidän, tähän Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttujen / armoitettujen peräänkuuluttelu / etsintä jatkuu, niin kuin varmaankin olet jo huomanutkin useilla pastoilla tuon linkin, sinne foorumille.

        Herätyys


      • Anonyymi

        Minä olen myös täällä uudella foorumilla kirjautuneena, pelastussanoman lisäksi. Koen vahvasti että tästäkin on tulossa hyvä foorumi, kunhan saamme sinne lisää jäseniä.
        Vastasinkin tuolla alussa aloitukselle, näistä kahdesta foorumista, mutta jostain syystä se poistettiin?
        Mutta molemmat hyviä vaihtoehtoja. Molemmissa tunnustetaan vahvasti Jeesusta Kristusta ja Jumalan Sanaa, ainoana totuutena.

        - sisko


    • Anonyymi

      Tämän parempaa foorumia ei ole, täällä ei totuutta suvaita.

      • Anonyymi

        On yksi parempi foorumi, joka janoaa totuutta ottamalla vastaan rakkautta totuuteen kasvaen ja ojentautuen kohti Raamatun Kristuksen, mutta se on aika hiljaista.

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.


      • Anonyymi

        Eiku täällähän jokaisella on oma totuutensa, josta pidetään kynsin ja hampain kiinni. Vain toisten totuuksia karsastetaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On yksi parempi foorumi, joka janoaa totuutta ottamalla vastaan rakkautta totuuteen kasvaen ja ojentautuen kohti Raamatun Kristuksen, mutta se on aika hiljaista.

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.

        No voi hyvänen aika... Mikä se on? Älä pidä meitä enää jännityksessä... Kerro nyt!


      • Anonyymi

        Huomasin kans, joo. Eli he eivät kyenneet erottamaan totuuden ja valheen väliltä. Surullista huomata ja nojautuvat omaan ymmärrykseen ilman Herraa ja Hänen avaamaa ymmärrystä tulkaten itse kaikki Raamatun opetukset ja ohjaten itseään harhaan päin.

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi hyvänen aika... Mikä se on? Älä pidä meitä enää jännityksessä... Kerro nyt!

        En voi laittaa foorumin nimen, koska täällä on häirikköjä. Valitan.

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi laittaa foorumin nimen, koska täällä on häirikköjä. Valitan.

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Herran siunausta kanssasi.

        Olet taatusti veijolaisia ja markkinoit arvatenkin jeesusonherrapistecom - sivustoanne? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet taatusti veijolaisia ja markkinoit arvatenkin jeesusonherrapistecom - sivustoanne? :)

        Kyseinen sivusto onkin näköjään uudistettu, niin ettei sitä ole enää heti niin helposti yhdistettävlssäkään Veijo Lindroosin ja turkulaisen Jumalan Seurakunnan sivustoksi. Minä ainakin pysyn kaukana tuollaisesta ukosta, joka keräyttää kaikki rahavirrat itse hallinnoimilleen "Seurakunta-apu" ry:n tileille? Aika selkeästi susi lammasten vaatteissa saalistamassa muihin seurakuntiin jotenkin pettyneitä hyväksikäytettävikseen?


    • Anonyymi

      Elämässä, siellä missä itseä ei naulata vääriin risteihin. Ikuinen kiitollisuus on vain harhaa.

      • Anonyymi

        Okei, onpa syvällistä??? 🤔


    • Anonyymi

      Minä haluaisin kertoa, että minussa ahdistuksen tunne nousi pintaan, kun luin ne kahdet foorumit.

      "Jumala on ylpeitä vastaan", jotka nojautuvat omaan ymmärrykseen ja siinä he haalivat itselleen kunniaa ja kiitosta kerskaten itsestään, omista ansioista ja korottaen itseään [Jaak. 4:6, 2Kor. 10:5].

      1Kor. 1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

      27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

      28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

      29 ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä.

      30 Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,

      31 että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra".

      Jumalan Sanaa jakavan uskovan olisi hyvä ymmärtää, että tärkeintä ei ole hänen kirjoitustensa, puheidensa tai esiintymisensä kehuminen tai sillä itselleen kiitoksen haaliminen.

      Tärkeintä olisi - kuten Jumalan tahtoo - että Jumalan SANA saisi aikaan haluamansa tehtävän Jumalan SANAA kuulevien/lukevien sydämessä. Tällöin kiitos kääntyy Jumalan puoleen, ja syntyy Pyhässä Hengessä ylistys ja kiitos Herralle, ei ihmiselle.

      Ihmisviisaus, ihmisvoimaisuus sekä ulkonainen itsensä esitteleminen ovat monien kristittyjen voima. Tieto paisuttaa, ja synnyttää lihallista oikeassa olemisen hedelmää, jossa ihminen itse kerskaa tietämisestään, eikä anna kunniaa Jumalalle.

      Tällä uskonnollisella lihan voimalla sitten alistetaan ja pakotetaan toisia jopa ihmistulkintojen alaisuuteen, Jumalan Sanan totuuden sijasta. Uskonnollinen valta käyttää perinnäissääntöjään ja traditioitaan kumotaksensa niillä Jumalan Sanaa. Silti he keräävät huomiota ja ihmiskunniaa itsellensä näiden Jumalan Sanaa tyhjäksi tekevien perinnäissääntöjen kautta, ja esittävät siten itseään hurskaina ihmisten edessä.

      Elämme ajassa, jossa saarnaajat ja puhujat haalivat itselleen kiitosta ja huomiota. He mainostavat itseään ulkonaisesti valokuvissa ja videoissa, ja käyttävät julkista sosiaalista verkostoitumista enemmän itsensä esittelemiseksi, kuin Jumalan SANAN totuuden julistamiseksi. Tällä he haalivat itselleen kiitosta ja huomiota Jumalan SANAN sijasta.

      Jumalan pyhyyden edessä vaeltava Herran Jeesuksen palvelija karttaa ja pakenee tällaista toimintaa. Hän etsii rukouksessa ja palvelutehtävässään Jeesuksen kunnian kirkastumista, ja kuolettaa oman lihansa sen edessä - luopuen ihmiskunniasta ja ulkonaisesta itsensä esittelemisestä.

      Hänen oman kunniansa tavoitteleminen tekisi hänen palvelustehtävästään vain lihallisen ja heikon, sen Jumalan voiman sijasta - jonka Pyhä Henki osoittaa, kukistaessaan ihmiskunnian pois Jumalan kunnian edestä.

      Voimaton julistus on ihmiskeskeistä. Voimallinen julistus on Jeesus-keskeistä, jossa Jumalan SANAN armo ja totuus, ja niiden esiintuleminen Pyhässä Hengessä ovat kaikkein tärkeintä, ei ihmisen kunnia tai ulkonainen esiintyminen.

      Nämä tekstit, joita laitan tänne, ovat lainattu. Älkää saata näillä teksteillä riidanalaiseen ja hajalliseen keskusteluun. Kiitos!

      Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Kristuksen siunausta ja Herran rauhaa kanssasi.

    • Viisi vuotta sitten perustin foorumin,
      joka on pyhitetty
      Rakkauden ilmapiirissä käytävälle
      Jumalaa ja lähimmäistä kunnioittavalle keskustelulle
      Jumalan ilmoituksesta Hänen Sanassaan ja teoissaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe