Soittelin tuossa taannoin ennustajille kun oli vaikeaa. Ajattelin että kysyn vieläpä eri linjoilta. Ennustuksista viis, mutta tällainen sokkosoittaminen toi esille, että on näitä joilla on usea numero siis yksi ennustaja monta palvelunumeroa. Jäi vähän pee maku suuhun. Uskaltaako tässä enää kokeilla ketään. Onko muilla tällaisia kokemuksia? Ja miksi näin tekevät? Rahastusta?
1 ennustaja monta numeroa
2
71
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon on rahastajiaki mutta on sitte myös aitoja unilin listoilla on hyviä ja saara rautio on huippu tajunnanvirras vaikia päästä vain linijoille kun aina varattuna..
- Anonyymi
Samantyyppisiä ennustuspalveluita on tosiaan olemassa aika paljon, mutta mielestäni parhaimman tulokset saat kyllä juuri siten, kuten olet tehnytkin eli soittamalla useammalle tulkitsijalle. Siten löydät sen ennustajan, tai muutamankin, jotka ovat parhaiten kanssasi samalla aaltopituudella ja puhutte ns. samaa kieltä 😊 Näin olen aikanaan tehnyt itsekin ja se kannatti!
Löysitkö muuten nämä sivut: https://www.ennustaja24.fi/ - tänne minä olen viime aikoina soittanut ja saanut vastauksia kysymyksiini sekä hyviä neuvoja. Sivuilla on myös paljon artikkeleita ja linkkejä ennustajien pitämiin hyvin erityyppisiinkin blogeihin. Suosittelen tutustumaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003124359- 152193
- 1872004
- 1041423
- 701291
- 74952
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57927IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2869Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119804Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59726