Joensuun seurat

Anonyymi

Monet P-Karjalan esikoislestadiolaiset on kertonut löytäneensä sen vanhan ja hyvän kirkon yhteydessä toimivan herätysliikkeen esikoisten seuroista. Eilen oli joensuussa esikoisten suuretseurat. Rukoillaan jumalaa että esikoislestadiolaisuus löytää vielä Kristustien siitä keskusjohtoisesta ihmisenpalvonnasta.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvä Joensuu .
      Herra etsii ja löytää omansa .

    • Anonyymi

      eipä ollu ruuhkaa seuroissa ei😮

      • Anonyymi

        Olipa hyvä ,että Sinäkin olit siellä .


    • Eihän ruuhkat ketään pelasta. Vanhoillislestadiolaisilla on ruuhkaa, esikoislestadiolaisuudessa ei ole.

      Yksikin Jeesuksen vanhurskaudekseen saanut, uskon kautta, aiheuttaa ILON, paitsi uskovalle itselleen, myös ilon TAIVAASSA!!

      Luuk. 15:7 Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.

      Luuk. 15:10 Niin myös, sanon minä teille, on ilo Jumalan enkeleillä yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen."

      Normaalisti Jeesukseen uskovat iloitsevat toinen toistensa onnesta, nämä omavanhurkaudesta paisuneet änkyrät ovat aina vastaan siellä, missä Jeesus otetaan uskossa vastaan Herrana ja vapahtajana.

      Tämä paha henki on helppo kyllä haistaa jo kaukaa!

      • Anonyymi

        Niin se eriseura ry pahat työt todella tulivat ilmi, mitä noi 20v ajan tekivät


      • Anonyymi

        Suutele sinä vain omaa kättäsi.

        Ken ymmärtää jos ymmärtää.


    • Joka Kristuksesta todistamista pahana työnä pitää, hän on paholaisesta.

      Omavanhurskaus uskoi että esikoislestadiolaisista saa koko porukan mukaansa, ei saanut, tuli raja vastaan sille ihmispalvonnalle itseylistykselle ja yhdistysuskolle. Kiitos Jeesuksen. 💕

      Esikoiset ry:n haasteet ovat nykyään aivan muualla, kun jonkun porukan vartiointihommissa, ja muiden toivottamisessa helvettiin. Lähetyskenttämme on Jeesuksen Kristuksen evankeliumin viemisessä Inkerinmaalle ja Viroon. Siinä on kylliksi haasteita pienelle seurakunnalle. Luterilaisen seurakunnan mukana tietenkin laajemmallekkin. Venäjällä yhteistyökumppanina on inkerin luterilainen kirkko.

      • Anonyymi

        Muistakaa ottaa balalaikat ja kitarat mukaan,niistä ne itärajan takana dikkaa!


    • Anonyymi

      Oletteko muuten huomanneet että, mitä enemmän vaitolle annetaan kielteistä tai piikittelevää palautetta, sitä kiivaammaksi hänen kirjailunsa käy näillä sivuilla.

      Mistäköhän se kertoo?

    • Mistäköhän sinun viestisi kertoo?

      Minä tunnen kirjoittamani asiat perinpohjin ja varoitan heitä, jotka ovat edelleen ihmisoppien vankeina. Jonkun pöljän porovokatiivinen jatustus ei kuulu tälle palstalle lainkaan. MInulla on ihan muut syyt todistaa Kristuksesta, kun yhden tyhmän henkilön toistuvat provokaatiot.

      Tämä kertoo siitä, että minulla on sydämellinen halu kirkastaa muillekin siitä lahjasta, jonka olen itse saanut. Kannattaa lukea ja tarkistaa Raamatusta, heidän joilla on päämääränään pelastus.

      • Anonyymi

        Kattia kanssa, voi maailmaa pahennusten tähden sillä pahennukset kumminkin tulevat.


      • Anonyymi

        "Sekin on totta sanoi Pikku-Karhu ,tai sitŧen Ei .
        Mutta tuo edellinen on totta ,pahennukset tuleva ...


    • Ristin pahennuksesta on kysymys. Kaikki uskonnollisuus, jolle ei Kristuksen ristintyö YKSIN RIITÄ, vaan aletaan kaiken maailman yhdistykset ja ihmisopit sotkemaan osaksi evankeliumia, ovat ristinpahennuksen levittäjäuskontoja kristinuskon turmelijoita.

    • Anonyymi

      Esikoisten " Suuret seurat " Joensuussa Heinäkuun alussa , paikalla n. 40-50 ihmistä. 😉

      • Anonyymi

        Joo se vain oli kommeeta kuuskytluvulla. kun osa seisoskeli käytävillä tai oli tupakkahuoneessa,

        Hienot muistot (ukko 70 vuotta ikää jo).


      • Olitko paikalla?

        "Suuret" ei tarkoita kuulijoiden määrää, vaan järjestelyä.
        Eli seuroja on vähintään kahdet ja seurojen välillä on ruoka- ja kahvitarjoilua. Usein seurat ovat kaksipäiväiset ja aika usein niihin liittyy sunnuntaisin aamupäivällä Ehtoolliskirkonmeno.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe