Kertokaapa miltä pillu maistuu???
Miltä pillu maistuu?
16
9100
Vastaukset
- pillut
Maistuu helevetin hyvältä !
Joskaan en ole tavannut kahta juuri saman makuista pillua. sinä sitä täällä kyselet?
Käy itse maistamassa!- Keppiä
juo sillilientä niin tiedät
Ihanan naiselliselta, haluttavalta hunajalta. Kaipaan sitä elämän eliksiiriä.
- riiiiii
Maistuis kai sullekkin,ehkä sammuneelta,tai sammuttamatolta kalkilta,ehkä säkin maku,viipylevä,joskus pistävä,toisinaan vahva arominen,ehkä hyökkäävä..
- Nam
Pillu maistuu hyvältä. Itse nuolen aina uuden naisen. Ei ole kahta ihan samaa makua, mutta kaikki on hyviä ja minulla ainakin seisoo paljon lujempaa ja vaikka kännissä.
- höh ja höh
olen kolmen kanssa seurustellut ja yksikään ei ole hirveästi välittänyt pillunnuolennasta. siis tekee kyllä joskus mutta erittäin harvoin täysin oma-aloitteisesti. Miehen kaverit kerran mökillä puhelivat kännissä, eräs suunnilleen yökkäsi, ettei tykkää kun niin limaista touhua eikä tajua miten joku muka tykkää siitä mausta. Jotenkin minulle tullut näiden jälkeen sellainen olo ettei ketään siitä oikeasti tykkää..
se osittain onkin.Jos pillu ois joku kaupasta ostettava esine tyyliin kuusen jalka niin eipä tulis ihan heti mieleen alkaa nuoleskelemaan sitä mutta kun se on asennettuna kokonaisuuteen nimeltään nainen niin kyseessä onkin jo aivan toinen juttu.En mä ainakaan oo koskaan nuollu pillua maun/tuoksun vuoksi vaan sen vuoksi että nainen tykkää siitä,se takaa kunnollisen kiihottumisen myös naiselle ja jos muija ottaa suihin niin onhan se jo jonkin sortin velvollisuuskin.
- HYVÄLTÄ MAISTUU...
yrmio kirjoitti:
se osittain onkin.Jos pillu ois joku kaupasta ostettava esine tyyliin kuusen jalka niin eipä tulis ihan heti mieleen alkaa nuoleskelemaan sitä mutta kun se on asennettuna kokonaisuuteen nimeltään nainen niin kyseessä onkin jo aivan toinen juttu.En mä ainakaan oo koskaan nuollu pillua maun/tuoksun vuoksi vaan sen vuoksi että nainen tykkää siitä,se takaa kunnollisen kiihottumisen myös naiselle ja jos muija ottaa suihin niin onhan se jo jonkin sortin velvollisuuskin.
Itsellä kauhee pelko,onko just pesty,haiseeko,maistuuko-pahalta.Olen usein itse maistanut-siis laittanu sormen sinne ja nuolassut,aina todennut-hyvältä haisee tai maistuu-onhan se "minusta":)
Ne oli niitä juttuja joita itsekkin olen kuullut miesten suusta tyyliin: " Heh Heh ! Jotkut on siellä suineen, missä muut munineen". Minusta molempi parempi.
- Utelias!
HYVÄLTÄ MAISTUU... kirjoitti:
Itsellä kauhee pelko,onko just pesty,haiseeko,maistuuko-pahalta.Olen usein itse maistanut-siis laittanu sormen sinne ja nuolassut,aina todennut-hyvältä haisee tai maistuu-onhan se "minusta":)
Jos mies on innostunut n.s b-rapun hommista, työnnätko sormen a-holeen ja nuolaiset? Onhan sekin Sinusta : )
- -----------------
hunajaiselta, saippuaiselta, havin mätysuovalta, lämpimältä, kostealta, kiimalta, makealta, suolaiselta, paksulta, veriseltä, festaripillulta, vanhan naisen pillulta, tupakalta, mitäänsanomattomalta, teinipillulta...
Yleensä kuitenkin erittäin kiihottavalta :) - .............
Ei se kyllä hyvältä maistu. Silliliemi on näistä mainituista minusta lähimpänä todellisuutta.
- suupielet vieläkin limassa
jeah
- Anonyymi
Hyvältä
- Anonyymi
Mä olen saanut maistaa tuoksuvaa pillua ja sitten se juttu loppui ja seksiä oli vähän. Sitten tuli naisen aloitteesta tilanne ja petyin. Hänen pillu ei ollut sitä mitä halusin. Oli kyllä karvaa mutta muutoin aivan eri kuin mitä sain toiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a647184Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�2376022Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,764572Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K1073801Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii742956Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut662937Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1202636SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het312100Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan621937Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2551841