Miltä pillu maistuu?

Joni Jointed

Kertokaapa miltä pillu maistuu???

16

8925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pillut

Maistuu helevetin hyvältä !
      Joskaan en ole tavannut kahta juuri saman makuista pillua.

• sinä sitä täällä kyselet?
      Käy itse maistamassa!

• Keppiä

juo sillilientä niin tiedät

• Ihanan naiselliselta, haluttavalta hunajalta. Kaipaan sitä elämän eliksiiriä.

• riiiiii

Maistuis kai sullekkin,ehkä sammuneelta,tai sammuttamatolta kalkilta,ehkä säkin maku,viipylevä,joskus pistävä,toisinaan vahva arominen,ehkä hyökkäävä..

• Nam

Pillu maistuu hyvältä. Itse nuolen aina uuden naisen. Ei ole kahta ihan samaa makua, mutta kaikki on hyviä ja minulla ainakin seisoo paljon lujempaa ja vaikka kännissä.

• höh ja höh

olen kolmen kanssa seurustellut ja yksikään ei ole hirveästi välittänyt pillunnuolennasta. siis tekee kyllä joskus mutta erittäin harvoin täysin oma-aloitteisesti. Miehen kaverit kerran mökillä puhelivat kännissä, eräs suunnilleen yökkäsi, ettei tykkää kun niin limaista touhua eikä tajua miten joku muka tykkää siitä mausta. Jotenkin minulle tullut näiden jälkeen sellainen olo ettei ketään siitä oikeasti tykkää..

• se osittain onkin.Jos pillu ois joku kaupasta ostettava esine tyyliin kuusen jalka niin eipä tulis ihan heti mieleen alkaa nuoleskelemaan sitä mutta kun se on asennettuna kokonaisuuteen nimeltään nainen niin kyseessä onkin jo aivan toinen juttu.En mä ainakaan oo koskaan nuollu pillua maun/tuoksun vuoksi vaan sen vuoksi että nainen tykkää siitä,se takaa kunnollisen kiihottumisen myös naiselle ja jos muija ottaa suihin niin onhan se jo jonkin sortin velvollisuuskin.

• HYVÄLTÄ MAISTUU...
        yrmio kirjoitti:

se osittain onkin.Jos pillu ois joku kaupasta ostettava esine tyyliin kuusen jalka niin eipä tulis ihan heti mieleen alkaa nuoleskelemaan sitä mutta kun se on asennettuna kokonaisuuteen nimeltään nainen niin kyseessä onkin jo aivan toinen juttu.En mä ainakaan oo koskaan nuollu pillua maun/tuoksun vuoksi vaan sen vuoksi että nainen tykkää siitä,se takaa kunnollisen kiihottumisen myös naiselle ja jos muija ottaa suihin niin onhan se jo jonkin sortin velvollisuuskin.

Itsellä kauhee pelko,onko just pesty,haiseeko,maistuuko-pahalta.Olen usein itse maistanut-siis laittanu sormen sinne ja nuolassut,aina todennut-hyvältä haisee tai maistuu-onhan se "minusta":)

• Ne oli niitä juttuja joita itsekkin olen kuullut miesten suusta tyyliin: " Heh Heh ! Jotkut on siellä suineen, missä muut munineen". Minusta molempi parempi.

• Utelias!
        HYVÄLTÄ MAISTUU... kirjoitti:

Itsellä kauhee pelko,onko just pesty,haiseeko,maistuuko-pahalta.Olen usein itse maistanut-siis laittanu sormen sinne ja nuolassut,aina todennut-hyvältä haisee tai maistuu-onhan se "minusta":)

Jos mies on innostunut n.s b-rapun hommista, työnnätko sormen a-holeen ja nuolaiset? Onhan sekin Sinusta : )

• -----------------

hunajaiselta, saippuaiselta, havin mätysuovalta, lämpimältä, kostealta, kiimalta, makealta, suolaiselta, paksulta, veriseltä, festaripillulta, vanhan naisen pillulta, tupakalta, mitäänsanomattomalta, teinipillulta...

Yleensä kuitenkin erittäin kiihottavalta :)

• .............

Ei se kyllä hyvältä maistu. Silliliemi on näistä mainituista minusta lähimpänä todellisuutta.

• suupielet vieläkin limassa

jeah

• Anonyymi

Hyvältä

• Anonyymi

Mä olen saanut maistaa tuoksuvaa pillua ja sitten se juttu loppui ja seksiä oli vähän. Sitten tuli naisen aloitteesta tilanne ja petyin. Hänen pillu ei ollut sitä mitä halusin. Oli kyllä karvaa mutta muutoin aivan eri kuin mitä sain toiselta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      42
      2266
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      236
      2055
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1548
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      144
      1291
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1217
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      138
      1114
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1107
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1009
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      65
      973
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      960
    Aihe