Käykö kukaan Hankoon nudistirannalla.Aina on tyhjä vaan.Hyvät ihmiset,käykä ja tutustuka siihen.On kaunis kiva hiekka ranta.
hankoon ranta
13
720
Vastaukset
Melko lähellä asun, mut hei c'mon.:
Hanko, Hangon (ei Hankon ).
Hangon nudistiranta siis. (Ei Hankoon)
Mut en oo tulossa, kunhan vittuilen!).loman aluksi pari kertaa kävin,hyvin vähän oli porukkaa 4-5 henk.Eka kerta nakuna,ihan sexy kokemus
- Anonyymi
siellä nähdään poker runissa ;))
- Anonyymi
kerran tänäkesänä käyneenä on todella kiva paikka saman tapainen kuin yyterikin "viralliselta" alueelta kun kävelee tulliniemen kärkeenpäin mukavia rauhallisia paikkoja BI henkisille voi hyvin hommailla kaikkee kivaa......
- Anonyymi
Tänää mennään emännän kans kesän ekaa kertaa Hankoon nakuilemaan. Rauhallinen mukava paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänää mennään emännän kans kesän ekaa kertaa Hankoon nakuilemaan. Rauhallinen mukava paikka
Oltiin samaan aikaan teidän kanssa.
Oli hauska nähdä pari perhettäkin perus-reppu-lippispäivystäjien sijaan. Mennään uudestaankin 🙂
- Anonyymi
Jaa, josko sinne uskaltaisi tulla sitten. Jos ei ole häiriköitä?
- Anonyymi
Ei meillä ole koskaan sattunu hangossa höiriköitä kohdalle. Kohta ollaan paikanpäällä
- Anonyymi
Vai,että ei häiriköitä ole.Se on sitten varmaankin ainoa laatuaan tässä valtakunnassa.
- Anonyymi
Kyseisen kaupungin nimi on Hanko (ei Hankoo), joten se taipuu Hangon.
- Anonyymi
Erisnimiähän ei lähdetä taivuttelemaan, joten oikea muoto on "Hankon". Kysy äidinkielen opettajaltasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erisnimiähän ei lähdetä taivuttelemaan, joten oikea muoto on "Hankon". Kysy äidinkielen opettajaltasi.
Voit kysyä itsekin siinä vaiheessa, kun et taivuttele Helsinkin tai Turkun erisnimiä
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165193
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182706- 311951
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351907Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301738Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81274Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1601235
- 301035