outo fetissini (44v nainen)

Anonyymi

Minulla on sellainen fetissi, että minun tekee mieli jatkuvasti työntää jäätelöä perseeseen ja maapähkinöitä kyytipojaksi anaaliin. Persereikäni on jatkuvasti hellänä, koska kaiken lisäksi harrastan mieheni kanssa peppusexiä joka ilta, koska se on niin ihanaaa. Perseeni vuotaa myös jatkuvasti verta. Osaako kukaan auttaa, sillä en kehtaa mennä lääkääriin näyttämään ahteriani.

5

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suosittelen pitämään öisin puikkoja perseessä jos auttaa. Muuten imuria sitten sinne vaan niin tekee hyvää, itsellä oli samanlaista ongelmaa muuta vuosi sitten. Ja muuten maapähkinät aiheutti minulle persereikään niin isoja finnejä että kun mies sinne munansa lykki, sattui muuten aivan helkkaristi. 2 niin isoa finniä että huhhuh. Miehen munalle ne finnit sitten purskahti.

• Anonyymi

Tiukka, peräaukon mukaan valmistettu anaalitappi ehkäisee tehokkaasti vuodot!

• Anonyymi

Miten olisi jogurtti??!

• Voitko vähän kuvailla sitä nautinnon tunnetta jonka saat kun työnnät jäätelö ja maapähkinävoita peräsuoleesi? Onko vanilja vai joku tietty maku jäätelö esim lakritsi?

Jos peräsuolesta tuleva veri on samanväristä kuin muukin veresi niin tauko ei ole niin kiireellinen kuin jos peräsuolesi veri olisi tummempaa, sillä tumma veri voi olla merkki suolitulehduksesta. Jos veri on tummaa niin suosittelen lopettamaan kaiken prosessoidun ruoan työntämisen peräsuoleen, koska prosessoidut ruoat lähes poikkeuksetta kohottavat tulehdusarvoja, ja jäätelö on aika prosessoitua kun se ei varmaan sinullakaan ole luomua ja vaikka olisikin niin siihen käytetty maito olisi silti pastöroitu ja sokeripitoisuutta nostettu keinotekoisesti mikä nostaa tulehdusarvojen lisäksi syöpäriskiä. Lisäksi ei-luomu maitotuotteissa on lähes aina antibiootteja joita et halua varsinkaan peräsuoleesi missä pitäisi olla terve bakteerikanta. Kun syöt antibioottipitoisia maitotuotteita normaalisti suun kautta, suurimman osan antibiooteista pitäisi hävitä matkalla ennenkuin tuote päätyy paksusuoleesi, mutta kun tunget antibioottipitoisen jäätelön suoraan paksusuoleen niin bakteerikato on varmasti pahempi. Lisäksi prosessoitu sokeri suolistossa kehittää epäedullista bakteerikantaa joka muistaakseni aiheuttaa jotain pahaa suolelle, jonnekin se jotain pahaa aiheuttaa joka tapauksessa, ja tämä bakteerikanta aiheuttaa myös riippuvuutta sokeripitoisiin elintarvikkeisiin.

Anaaliseksistä ei varmaan tarvitse pitää pitkää taukoa mutta tärkeintä olisi varmaankin jättää jäätelön työntäminen peräsuoleen mahdollisimman harvoihin kertoihin, tai lopettaa kokonaan. Maapähkinä on tulehdusystävällistä ruokaa suun kautta nautittuna, mutta koska peräsuoli imee vain nesteitä eikä ruoassa olevia entsyymejä mitkä ohutsuoli imee, ja koska maapähkinävoi jota tunget peräsuoleesi ei ole myöskään sulanut vatsalaukussasi, et saa tätä etua maapähkinävoista. Maapähkinävoi on sen verta sitkeää ja jämäkkää tavaraa että anaaliyhdynnässä siitä on enemmän haittaa peräsuolessasi kuin hyötyä terveyden kannalta, joten suosittelen vähentämään sen käyttöä peräsuolessa.

Hyvää jatkoa.

• Anonyymi

Hei,

kiitos viestistäsi. olen päässyt eroon jäätelöistä ja korvannut ne ah niin kalliilla, mutta parhaalla dildollani, jonka mies osti minulle lahjaksi. Vaivat ovat loppuneet ja voin hyvin, anaaliseksiä en ole jättänyt mihinkään ;) Hyvää jatkoa vaan sinnekin.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      228
      2015
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1768
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      56
      1268
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1085
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1008
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      865
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      864
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      812
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      804
    Aihe