Miksi moni aloitus poistetaan, vaikka ovat asiallisia eivätkä sisällä yksilöivää tietoa. Ihme touhua! Tuntuu, että sananvapautta on ihan huolella rajoitettu. Ei saa puhua enää asioista niiden oikeilla nimillä. Totuutta pitää pukea kauniiseen valheeseen. Sairasta touhua! Suorat ja rehelliset kommentit poistetaan tyyliin heti. Miksi???? Mitä Suomi24 palstalle tapahtui???
Pistää vihaksi!
3
111
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kestetä totuutta! Peitellään kaikkea pahaa! Kaikki nykyään tulkitaan vihapuheeksi! Sairasta touhua!
- Anonyymi
Muissakin ketjuissa sama homma tällä sivulla ja palstalla, mitä oon huomannut niin massasta eroavia mielipiteitä ei saa olla. Myös joskus oon kokeillut spämmätä useaan kertaan saman viestin, muutaman kerran on poistettu MUTTA lopulta annettu olla kaiketi koska viestissä ei oo ollut mitään lainvastaista. Kertoo kai siitä että nää palstojen vahtijat/valvojat poistaa viestejä täysin summanmutikassa mielivaltaisesti eivätkä voi kestää sitä asiaa että tänne kirjoittavilla ihmisillä on omat mielipiteet.
Voisivat miettiä että onko palstanvahti silloin se itselleen sopiva homma jos oma lasitalo-minäkuva sortuu siksi että ihmisillä on värikkäät persoonallisuudet ja OMAT -MIELIPITEET- Oon sata varma että tääkin poistetaan koska tässä on vahva mielipide josta joku palstanvahti ei henk koht syistä tykkää ja pipo kiristyy... - Anonyymi
Tämäkin poistettiin...
Miksiköhän kun liittyi aiheeseen??
Aivosolujen surkastuminen tulee esille mm taantumisena. Kesi-iän paremmalla puolella oleva alkaa käyttäytymään kuin teini tai lapsi.
50-vuotias ei ole enää edes keski-iän kun harvat elää 100-vuotiaiksi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323036Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua392334Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652137Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241687- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958