Nouseeko mummon se joku pitkäsokeri kun syö paljon, litran jäätelöä ja suklaata välillä.
Mummo sanoo vaa ettei nouse ja mitäs sitten. Kuiteski on terkkarissa väittäny ettei syö mitään makeaa.
Näkyykö jätskit pitkässä sokerissa.
Ei viel oo diabetesta mut kait se on tulossa.
Mummo syö karkkia
6
166
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ei se makean syönti diabetesta ennakoi sen kummemmin kuin sinulla itselläsikään.
- Anonyymi
Kuinka pitkä on naru?????
- Anonyymi
Oisin tarvinnu oikeita vastauksia pitkästä sokerista. Mut kiitos kumminkin.
- Anonyymi
Lue Duodecimin Terveyskirjastosta (löytyy netistä).
Ns. pitkä sokeri on HbA1c arvo joka ilmaiseen suunnilleen kolmen kuukauden keskimääräistä verensokeriarvoa.
Diabeteksen riskitekijät ovat ylipaino ja liikkumattomuus.
Ei tuollainen makean syönti ole kyllä muutenkaan terveellistä.- Anonyymi
Vanhuksille tarjotaan ruoka-aineita jotka olisi terveelle työikäiselle epäterveellistä (varsinkin proteiinilisiä) jotta saadaan riittävä energia huonosti syövälle ihmiselle. Karkit ja suklaa ei tietenkään ole terveellistä vanhuksellekaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546