Mazda6 2013 malli ja uudemmat

Anonyymi

Mikä tuossa autossa maksaa noin paljon vielä? Kellekään eivät meinaa kelvata mutta hinta pysyy verrattain kovana. Sama juttu esim. saksassa. Hyvän näköinen kaara toki.

11 kommenttia

Äänestä

Vastaukset

  • Sehän on vielä nykyistä korimallia, vain pari faceliftiä saanut välillä.

    Autojen malli-iät on näköjään kasvaneet jos vertaa vaikka 80-luvulla jolloin neljän vuoden välein tuli kokonaan uusi korimalli ja parin vuoden välein facelift. Esim. vuonna 1983 tuli ensimmäinen etuveto 626 ja jo vuonna 1987 tuli seuraavan sukupolven uusi korimalli.

  • Kakki vehkeestä liikaa ei kannata maksella, sissän ajettuna?

  • "Mikä tuossa autossa maksaa noin paljon vielä? Kellekään eivät meinaa kelvata mutta hinta pysyy verrattain kovana."

    Jos eivät Mazdat kelpaisi kenellekään, ainakin sinun mielestäsi, ja sen takia, että hinta on niin kova, niin olisi niiden valmistus kaiketi lopetettu kannattamattomana jo aikoja sitten. Eikö? Silti niitä yhä valmistetaan, ja arvaappa miksi?... Mahtuukos tyhmään päähäsi tällainen ajatus mitenkään?

    • Kyllähän tuossa ihan asiaakin oli. Aika kauan makaavat liikkeissä nämä autot vaikka ulkonäöllisesti hakkaavat 100-0 vaikka jonkun avensiksen. Onko ykköskoppasen ruosteongelmat syynä että jengiä pelottaa ostaa?


  • Hyvä tekniikka ja varustelutaso. Itsellä 2013 vm. skyactiv 6 farkku 100tkm ajettu ja eilen katsastuksesta läpi puhtain paperein taas. Tietysti itse voi vaikuttaa paljon, missä kunnossa autoansa haluaa pitää.

    -Luotto "peli", suosittelen

    Ei niissä enään ole mitään ruosteongelmia.

    • "Ei niissä enään ole mitään ruosteongelmia."

      Kummallista että saman ikäisiä mazda kolmosia näkyy kovin ruosteisina, mikä kutoseen on muutettu ettei se muka ruostu.


    • Anonyymi kirjoitti:

      "Ei niissä enään ole mitään ruosteongelmia."

      Kummallista että saman ikäisiä mazda kolmosia näkyy kovin ruosteisina, mikä kutoseen on muutettu ettei se muka ruostu.

      Ei uusi koppaisessa 6 ruoste vaivaa ,ppmminvarma auto ja vielä ajettavuus ja muotoilukin kohdillaan,vertaa vaikkapa vag lerin roppeloihin


    • Anonyymi kirjoitti:

      "Ei niissä enään ole mitään ruosteongelmia."

      Kummallista että saman ikäisiä mazda kolmosia näkyy kovin ruosteisina, mikä kutoseen on muutettu ettei se muka ruostu.

      Pahasti ruostuvat ovat valmistettu vuosina 2002-2013 välillä, näistä ne Mazdat joissa ei ole Skyactiv tekniikkaa. Skyactiv tekniikan Mazdat eivät enää kuulu pahasti ruostuviin autoihin.


  • Mazda?Mikä?
    Eihän kukaan enää osta Mazdaa.

    • Jep.Kaikki ostaa nykyään saksalaista tekniikkaa, joka takaa EU suomessakin täystyöllisyyden!


  • Käytettyjen autojen osalta kilpailun puute myyntihinnoissa, sekä vähäiset myyntimäärät. Suurinosa myyjistä ovat yrittäjiä, eikä yksityisiä myyjiä ole juuri ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.