Esim. japanilainen Seiko Niizuma?
https://www.youtube.com/watch?v=2uLXGs62_GA
Seiko on ilmeikäs ja hymyilee niin salaperäisesti. Tehnyt uraa myös näyttelijänä.
Sopisiko Nightwishiin rauhallisempi/herttaisempi naislaulaja?
6
134
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, jos se tuottaa Tuomakselle enemmän rahaa.
- Anonyymi
Miksi kuunnella Nightwishia, jos kaipaa rauhaa? Minäkään en kuunnellut bändiä ja rokkiakaan aikoihin ennen Floorin ilmestymistä Nightwishiin. Floorin ja Nightwishin unioniinkin havahduin vasta pari vuotta jälkijunassa. Tätä nykyä olen koukussa pysyvästi.:)
- Anonyymi
Johanna Tukiainen tai Katri-Helena sopisi hyvin uudeksi laulusolistiksi.
On ääntä ja näköa juuri sopivasti, ei likaa. - Anonyymi
Johanna Tukiainen tai Katri-Helena sopisi hyvin uudeksi laulusolistiksi.
On ääntä ja näköa juuri sopivasti, ei likaa. - Anonyymi
Trollit, joita "Nightwish ei voisi vähemmän kiinnosta", taas palatalla.
Olis joskus kiva nähdä näitä urpoja:D
Veikkaisin etä aika monelta löytyy hallusta huonot sosiaaliset taidot, nörtähtävä ulkonäkö ja paksut rillit, haha! - Anonyymi
Herttilady sentään! Floorissa on kaikki ulottuvuudet, mihin aistit voivat venyä nyrjähtämättä sijoiltaan. https://www.youtube.com/watch?v=7oQ8sNSYXmQ
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818