Nuoren tytön fantasia vanhemmista miehistä

Anonyymi

Ole reilu parikymppinen nainen/tyttö ja lähes ainoat seksifantasiat minulla liittyvät siihen miten yksi tai useampi vanhempi (50 ?) mies ottaa minut kiimaisena. Kiihotun kyllä muistakin asioista mutta yleensä kuitenkin tällaista päädyn ajattelemaan ja haaveilemaan.. olenko ainutlaatuinen vai onko muitakin?

10

379

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On teitä muitakin.
      Itse en vain taida olla etsimäsi. 50v mut en sellainen äijä jota ilmeisesti kaipaat.

Uskon silti, et löydät helposti etsimäsi. Kuka 50 mies nyt ei ottais parikymppistä tyttöä jos siihen on tilaisuus.

• Jos päätät toteuttaa fantasiasi yhden 50 miehen kanssa, ota yhteyttä.

• Anonyymi

Käy, otan,,, mut annankin... ehdoillani 55/190/85 kerro yhteystietoja?

• Anonyymi

37v,/172/65. Mäkin haluaa antaa. H'ki alueella

• Anonyymi

Käviskö 50 mies ?

• Soita nolla neljä sataa584038 ja toteuta fantasiani. Pyydä että saat kuulla katsomaan Tallia, niin avaan sen oven ja samalla voimme runkkailla heinäpaalien keskellä. Joskus mieleni tekee pyllistää ja saada parrua keskellä hevosten. Älä säikähdä, vaikka olen pienikokoinen mies, osaan kuitenkin ajaa koneita melkoisella voimalla. Pusi pus ja lempeä talliin. Tallini on Kempeleessä.

• Anonyymi

Hei tyttöseni
      Tässä olisi sinulle pitkä ja tumma, charmikas, todella viriili ja kestävä ja ihan komeakin atleettikroppainen 54-vuotias Herrasmies joka toteuttaa fantasiasi mielellään.

Olen luotettava ja 100% terve ja et osaa kuvitellakaan kuin hyvänä sinua pitäisin.
      Laitappas meiliä niin tutustutaan. Takaan ettet pety :)
      Tutustutaan ensin meileitse ja saat kertoa ne tuhmimmatkin fantasiasi jotka kanssani on mahdollista toteuttaa.
      Meilini: [email protected]
      Ps. Feikkien, miesten/homojen ei kannata vaivautua.

• Postaa minulle, niin päästään asiaan!

• Anonyymi

On muitakin. Mä haluisin olla hotellissa sidottuna hellästi mahalleen tyyny vatsan alla ja useat vanhemmat miehet kävis ottaa mua takaa ja puhuis tuhmia mun korvaan. Laukeis sisään kovasti murahdelleen. Sit mun mies piiskais mua hellästi ennen seuraavaa miestä. Tälle fantasialle oon masturboinut jo vuosia mut en uskalla toteuttaa tai tiedä miten sen voi ees toteuttaa.

T. 23v typykkä Vantaalta

• Kannattaa aloittaa vähän helpommalla tavalla ja antautua ensin yhdelle tällaiselle pk-seudun 50 miehelle :)

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      135
      7167
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      125
      4961
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4322
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3483
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2291
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      299
      1764
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      23
      1515
    8. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1485
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1438
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe