Ole reilu parikymppinen nainen/tyttö ja lähes ainoat seksifantasiat minulla liittyvät siihen miten yksi tai useampi vanhempi (50 ?) mies ottaa minut kiimaisena. Kiihotun kyllä muistakin asioista mutta yleensä kuitenkin tällaista päädyn ajattelemaan ja haaveilemaan.. olenko ainutlaatuinen vai onko muitakin?
Nuoren tytön fantasia vanhemmista miehistä
10
249
Vastaukset
On teitä muitakin.
Itse en vain taida olla etsimäsi. 50v mut en sellainen äijä jota ilmeisesti kaipaat.
Uskon silti, et löydät helposti etsimäsi. Kuka 50 mies nyt ei ottais parikymppistä tyttöä jos siihen on tilaisuus.Jos päätät toteuttaa fantasiasi yhden 50 miehen kanssa, ota yhteyttä.
- Anonyymi
Käy, otan,,, mut annankin... ehdoillani 55/190/85 kerro yhteystietoja?
- Anonyymi
37v,/172/65. Mäkin haluaa antaa. H'ki alueella
- Anonyymi
Käviskö 50 mies ?
Soita nolla neljä sataa584038 ja toteuta fantasiani. Pyydä että saat kuulla katsomaan Tallia, niin avaan sen oven ja samalla voimme runkkailla heinäpaalien keskellä. Joskus mieleni tekee pyllistää ja saada parrua keskellä hevosten. Älä säikähdä, vaikka olen pienikokoinen mies, osaan kuitenkin ajaa koneita melkoisella voimalla. Pusi pus ja lempeä talliin. Tallini on Kempeleessä.
- Anonyymi
Hei tyttöseni
Tässä olisi sinulle pitkä ja tumma, charmikas, todella viriili ja kestävä ja ihan komeakin atleettikroppainen 54-vuotias Herrasmies joka toteuttaa fantasiasi mielellään.
Olen luotettava ja 100% terve ja et osaa kuvitellakaan kuin hyvänä sinua pitäisin.
Laitappas meiliä niin tutustutaan. Takaan ettet pety :)
Tutustutaan ensin meileitse ja saat kertoa ne tuhmimmatkin fantasiasi jotka kanssani on mahdollista toteuttaa.
Meilini: [email protected]
Ps. Feikkien, miesten/homojen ei kannata vaivautua. Postaa minulle, niin päästään asiaan!
- Anonyymi
On muitakin. Mä haluisin olla hotellissa sidottuna hellästi mahalleen tyyny vatsan alla ja useat vanhemmat miehet kävis ottaa mua takaa ja puhuis tuhmia mun korvaan. Laukeis sisään kovasti murahdelleen. Sit mun mies piiskais mua hellästi ennen seuraavaa miestä. Tälle fantasialle oon masturboinut jo vuosia mut en uskalla toteuttaa tai tiedä miten sen voi ees toteuttaa.
T. 23v typykkä VantaaltaKannattaa aloittaa vähän helpommalla tavalla ja antautua ensin yhdelle tällaiselle pk-seudun 50 miehelle :)
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286888Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624264Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523416Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903034Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862011Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361693Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201571- 911533
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406