Teuvo Hakkarainen on kokenut euroopan kävijä. Yö pariisilaisessa putkassa oli hänestä myös mielenkiitoinen kokemus. Vaikka Teukka ei ranskanmatkasta paljon muistakaan, ovat silti punkkupaukut puistonpenkillä ja toikkarointi Eifeltorinin kaiteella 300 metrin korkeudessa jääneet mieleen. Teukka juo suomen ainakin euroopan- ellei koko maailmankartalle?
https://www.is.fi/viihde/art-2000005076308.html
Teukka joutui Pariisissa putkaan
28
76
Vastaukset
- Anonyymi
"Siellä Hakkarainen muistelee vuotta 1984, jolloin hän oli vasta 24-vuotias. Nuorten miesten matkalla ei töppäyksiltä vältytty."
Nuorna miesnä sitä tulee tehdyksi kaikenlaista. Täytyy ymmärtää asia siltä pohjalta. Ihan kunnon persuhan Teuvostakin lopulta tuli. Ei enää varastele edes kirkkohopeita sun muuta rihkamaa.
:D
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/seiska-hakkarainen-varasti-kirkkohopeat-ehtoollisviinit-ja-kolehtirahat/2058910- Anonyymi
"Hänet tuomittiin Suomussalmen kihlakunnanoikeudessa yhdeksän kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen vuonna 1986. "
Ville Haapasalohan voisikin viedä Teukan jossain ohjelmassa Suomussalmelle muistelemaan vanhoja "kepposia", kun Pariisin keppostelut vuodelta 1984 (olikohan ne kaikki siinä ohjelmassa?) on jo kerrottu. Kaksi vuotta myöhemmin Teukka kepposteli Suomussalmella.
Oivaa persuainesta. Sopiva persumepiksi. - Anonyymi
Mitä Suomussalmella tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>7 Päivää -lehden mukaan Hakkarainen on aikoinaan murtautunut ystäviensä kanssa Suomussalmen kirkkoon ja varastanut sieltä kirkkohopeat. Hopeoiden lisäksi Hakkarainen ystävineen vei ehtoollisviinit ja kolehtirahat.<<<
Ja olihan siellä joskus joku pikku taistelukin talvisodan aikoina. Ja kai siellä jotain muutakin lienee tapahtunut. Ilmari Kiantokin sielläpäin hiihteli sun muuta.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mitä Suomussalmella tapahtui? "
Tarkenna vähän kysymystä. Kuka niitä kaikkia Suomussalmen tapahtumia täällä ja ylipäätäänkään missään osaa kertoa? Ja onko edes oikea foorumi niille?
Teukan tekosista kun lähinnä on kyse. Joista rapsahti oikein vankeustuomiokin.
:D
- Anonyymi
Teukka on ilman muuta persujen parasta meppiainesta.
Brysselissä riittää taputeltavaa ja tutustumiskohteita, ehkäpä saamme
piankin kuulla ovatko putkat siellä laadullisesti ranskalaisten tasolla. - Anonyymi
Luulisi Brysselissä olevan paremmat simpukat ja hempukat kuin Suomussalmella? (Juomista puhumattakaan).
- Anonyymi
Kultalusikka suussa syntynyt, näköjään hemmolteltu lapsi. Työläisperheestä kun olen, ei ollut 24 vuotiaana mahiksia matkustella lomalle ulkomaille kuten näköjään rikkaitten penskat tekivät. Kesät piti olla tiukasti töissä ja vielä lisäksi otettiin opintolainaa jotta talvesta selvisi.
Outoa tuokin, että joutui putkaan Pariisissa. Viittaa siihen, että on saanut aina tahtonsa läpi. Meillä työväen penskoilla ainakin oli kuri kotona joten moinen käytös ei olisi tullut kyseeseen. Häpeä olisi ollut melkoinen.
Niin se maailmassa on, että aina on ollut etuoikeitettuja ja sitten meitä vähempiosaisia.- Anonyymi
Itse olen pieneltä tehdaspaikkakunnalta. Siellä oli myös tällaiset luokkaerot. Rikkaiden lapset matkusteli, duunareitten mukulat ei. Tosin poikkeuksiakin oli. Paikkakunnan rikkaimman lapset olivat ansiotyössä kesät. Perheen isä kävi tarkistamassa jälkikasvun kellokortit henkilökohtaisesti joka viikko.
- Anonyymi
"Meillä työväen penskoilla ainakin oli kuri kotona"
Enpä osaa kovin yleistää, mutta itse kun olen työläisperheestä, ei saatana moinen temppuilu olisi tullut pieneen mieleenkään. Tosin ei sitä Pariisiin matkusteltukaan, mutta ei sentään kirkkohopeitakaan menty varastelemaan edes kotikunnassa.
Kumma tyyppi tuo Hakkarainen, persumeppi vaalimatematiikan armosta.
Miettikää nyt jumalauta vähän, jotka Hakkaraista kehtaatte edes verrata oikeisiin työläisiin ja työläisperheissä kasvaneisiin. Kaikkea kolttosta tehtiin, mutta kyllä Hakkarainen on temppuineen herraspenikka herrasperheestä.
Älkää häpäiskö duunaria vertaamalla ainakaan Hakkaraiseen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä osaa kovin yleistää, mutta itse kun olen työläisperheestä, ei saatana moinen temppuilu olisi tullut pieneen mieleenkään. Tosin ei sitä Pariisiin matkusteltukaan, mutta ei sentään kirkkohopeitakaan menty varastelemaan edes kotikunnassa.
Miettikää nyt jumalauta vähän, jotka Hakkaraista kehtaatte edes verrata oikeisiin työläisiin ja työläisperheissä kasvaneisiin. Kaikkea kolttosta tehtiin, mutta kyllä Hakkarainen on temppuineen herraspenikka herrasperheestä.
Älkää häpäiskö duunaria vertaamalla ainakaan Hakkaraiseen!"ei sentään kirkkohopeitakaan menty varastelemaan edes kotikunnassa."
Jos oikein olen ymmärtänyt, tuo kirkkorosvous tapahtui kaksi vuotta myöhemmin kuin tuo Pariisin toilailu, joka päätyi televisioon Haapasalon ohjelmassa, jossa se kuitattiin tavallaan pikkujekkuiluna. Ja kaksi vuotta myöhemmin Hakkarainen siis jekkuili lisää. Siitä ei ole tehty televisio-ohjelmaa, jossa Teukka muistelisi niitä jekkuiluja. Ja kuinka paljon jekkuiluja mahtaa ollakaan Teukan historiassa, joista ei ole edes kuultu? Mutta joista jotkut tietävät aivan varmasti?
Se oli nolo homma sekin, kun virkasalkku jäi erään MC-klubin tiloihin.
Onneksi salkussa ei ollut muuta kuin kusiset ja paskaiset kalsarit... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää häpäiskö duunaria vertaamalla ainakaan Hakkaraiseen!Duunarin vois skrivata isolla alkupuustaimella tässä yhteydessä ja herra hakkaraisen pienellä. On siinä niin suuri ero.
- Anonyymi
Teukan lempilaulu, sekin Irwiniä. ".....viideltä sunaan ja kuudelta putkaan......"
- Anonyymi
Teukalla on kokemusta sekä putka- että saunamajoituksesta. Tosin Teuvo ei tiennyt asuvansa saunassa.
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/258003-teuvo-hakkarainen-yllattyi-ei-tiennyt-asuvansa-saunassa-vahamaki-ei-missaan-vaiheessa
Sellainen kahden persun välinen asuntojärjestely se saunajuttu. Mutta pientähän tuo, se on toki myönnettävä...
- Anonyymi
Europarlamentin pikkujouluja odotellessa...
- Anonyymi
Minä olen niin katkera vasemmistoliiton puolesta kun niillä ei ole mitään mahdollisuuksia PerusSuomalaisia vastaan.
Miksi vasemmisto haluaa nolata itsensä täällä tavoin joka päivä??
Nyt meillä vasureilla ei ole muuta enää tehtävissä kuin rasistisesti vihakirjoitella täällä PerusSuomalaisia vastaan.
Hävettää tällainen perus-vasemmistolainen sairas iljettävä suomalaisten likaaminen.- Anonyymi
Et varmaankaan ymmärrä lukemaasi vaikka oletkin ilmeisesti muita parempi perussuomalainen.
Keskustelu kuten kommentit ovat muodostuneet Teuvon itsensä kertomista tapahtumista. Ei niissä vihaa ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaankaan ymmärrä lukemaasi vaikka oletkin ilmeisesti muita parempi perussuomalainen.
Keskustelu kuten kommentit ovat muodostuneet Teuvon itsensä kertomista tapahtumista. Ei niissä vihaa ole.Vasuri ei edes tunnista omaa rasistista vihaansa ?????
Kyllä on paljon työtä edessä ennenkuin vasurista yhteiskuntakelpoinen tulee......
- Anonyymi
Vasemmiston juomataidot ovat tunnetusti kovaa luokkaa:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Tuhti-sunnuntaikanni-kuvina-Li-Anderssonin-puolueristeily-venahti-pitkaksi-ystavatar
Kyllä Modig voi näyttää juomisen saloja Brysselissä:
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/nuori-silvia-modig-ajoi-humalassa-tyttoystavansa-auton-pain- Anonyymi
Kyllä persut on parempia putkakäynneissä(kin).
- Anonyymi
Onneksi sipilä pelasti suomen maahanmuutolla
sotilaita ja raiskaajia kotiovella- Anonyymi
Kuinka kuinka monta kertaa Paavo Arhinmäki on ollut putkassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kuinka monta kertaa Paavo Arhinmäki on ollut putkassa
Sotchissa eivät laittaneet Paavoa Putkaan, vaan kantoivat lentokoneeseen ;DDDD
- Anonyymi
Taisi olla siinä IS-jutussa jossain samassa kommentissa kun oli mainittu sekä Hakkaraisen että Tuomiojan nimi. MItenkähän kun minusta tuntuu että Teukka on tehnyt ns, varsinaista tuottavaa työtä monikymmenkertaisesti enemmän kuin Tuomioja, Ja onhan Teukka tehnyt myös sahurina kehitysmaatyötä; en tiedä olisiko minulle jäänyt jostain väärä muistikuva kun muistelen että Tuomioja olisi ollut silloin mukana, puolisen vuosisataa sitten, kun joku vasemmistolaisnuorisoporukka kävi itäisessä Afrikassa näyttämässä nuotion äärellä kaljoittelutaitoja paikallisille, noin niinkuin kai maailmanparantamismielessä....
- Anonyymi
Ei noussut Teuvon perse penkistä vielä noin puolella miljoonalla EU-tukieurolla.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/eu-kriittisen-kansanedustajan-yritykselle-tuhdit-eu-tuet/d212e05b-4795-31e0-bd62-ec8d86f34ca0- Anonyymi
Oliko vasurilla jokin ongelma tuon kanssa vai miksi vikiset???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko vasurilla jokin ongelma tuon kanssa vai miksi vikiset???
Teukka on nyt peräti meppi.
No problems, kunhan ei eksy paikallisiin mopokerhoihin. Ellei sitten kotimaisen sisarkerhoon...
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463108Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462911Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo532584100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512525Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322106Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581860- 451789
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä441645- 481582
- 261381