Kohtuun työntyvä kalu?

Anonyymi

Vaimo on lyhty pimpsainen eli pimpsaan ei ole ikinä mahtunut kuin n16cm mittainen kalu tai tekopenis dildo miten vaan sanotaankaan. Oma kalu on 17cm ja vuodesta toiseen on sama pulma että ei voi takoa alkuun kuin varovasti ja aina tulee moitteita että sattuu kun pohjaa kalunpää. Ei mahdu ei pidempää edes ohkainen dildo ja aina saa varoa ja vie vaimon tunnelman koska sattuu. Mutta nyt minua onnisti ja vaimo viimein pitkien juttujen jälkeen suostui siihen miesten haluamaan kolmanteen pyörään. Miehen olin jo valmiiksi selvitellyt jos vaikka joskus kävisi flaksi,no nyt kävi. Olin tavannut miehen jo paljon enneminkin ja todistettu asia oli että kalu oli 22cm ja 5cm paksuutta eli harvinaisuus. Mies ilmestyi hotelliin josta huone ja vaimo hyvin hermona että mihin oli ryhtymässä ja sain lähes raittiin vaimoni ottamaan aika monta paukkua aiemmin ja johan rentoutui ihmeesti. Sekxsyä sukkanauhaa oli päällä huoneessamme ja kopkop kuului ovelta. Mies sisälle ja mutkitta heti miten vaatteet pois. Vaimo lypsi samantien kalua ja kikatti jättilaiskalua ja hoki ettei mahdu ei mahdu. Mies oli pelimies ja sanoi että varovasti vaan ja kalu vaan kasvoi. itse lykin vaimon pimpsaa takaapäin miehen ollessa selin sängyllä vaimon kähmiessä kadehdittavan isoa kalua jo hyvin humalassa. Läpsäsin vaimoa persauksille ja sanoi että hyppää satulaan nyt. Vaimo asettui kontilleen ja vannotti miestä että älä liiku hän itse kokeilee ja katsoin likeltä takaa miten elämänsä pisin kalu liukui vaimoon lupsista vaan. Vaimo liikutteli lantiotaan tutusti ja pikkuhiljaa oli se oman kalun mitta tutusti sisässä ja lantio vaan vatkasi ja keinui auuts kuului välillä mutta vatkaus vain kiihtyi välillä ja tuumin että taitaa orgasmikin olla jo lähellä vaimolla ja pyöritin sormea vaimon anuksessa ja vaimo vain voihki hiljaa ja korjadi asentoaan ja hups koko 22cm oli juurta myöden sisässä ! No mutta ! Vaimo keinui ja veteöi kalun melkein pois ja juurta myöden monta kertaa ja alkoi täristä orgasmin nykiessä ja mies aloitti myös kovan nusdinnan ja laukesi myös. Vaimo kierähti selälleen ja iso kiiltävä kalu oli jäykkä kuin rautakanki terskan ollessa vieläkin leveämpi. Loikkain samassa vaimoon ja nussin paineet pois. Oliko syy alkoholi ja rentous vai miksi se nyt mahtui 5cm pidempi ? Pakkohan se oli kohtuun mennä mutta ei ikinä aiemmin mikään ole mennyt noin syvään. Tilasin uuden pitkän pehmeän silikoni dildon ja nyt upotan sen vaimoon ihan varmasti kotona ja juotan vaimon humalaan varmuuden vuoksi :-) Vaimo piti kokeilusta eikä motkotellut yhtään kolmannesta pyörästä vaikka pimpsa oli hieman arka vain mutta oli tyytyväinen ja muistikin kaikki.

5

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Öhh... Vaginat eivät toimi niin, että penis menee kohtuun asti. Siinä välissä on kohdunkaula, joka on normaalisti kiinni. Siittiöt mahtuvat sieltä kulkemaan. Kuukautisten aikana kuukautisveri valuu sieltä ulos, mutta ei siitä penis mene läpi. Synnytyksen aikana, kun puhutaan avautumisesta, tarkoitetaan juurikin kohdunkaulan avautumista. Veikkaan, että kudosten elastisuus salli isomman peniksen mahtua?

    • Anonyymi

      olipa siinä satua kerrassaan.

      • Anonyymi

        Ihan kiihottava satu sinänsä, vaikken minäkään tuohon kohtuun menemiseen usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kiihottava satu sinänsä, vaikken minäkään tuohon kohtuun menemiseen usko.

        Pitihän se taas arvata että nämä palstan pikkupojat heti pätemässä kokemattomuudellaan. Olkoon ihan mikä tahansa juttu täällä, niin nämä kyllä "tietää".

        Käykää ensin panemassa sen ensimmäisen kerran niin voitte joskus tavata sellaisen naisen joka ottaa teidän kullin kohtuun saakka.


    • Anonyymi

      Voi mennä kohtuun.mulla yks 40v nainen ketä on synnyttänyt 5 kertaa ja kun olen hänen kanssa hän jännittää välillä pillua niin että kohdun suu tulee häpyhuulten päin noin 10cm niin saan penikseni kaulasta sisään.tuntuu tosi hyvältä tehdä niin

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2204
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      61
      2062
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1961
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1354
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe