Nato on paha Nato haluaa vain sotaa

Anonyymi

12

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tämä tiedettiin ennenkin mutta oli päässyt jotenkin unohtumaan.

    • Anonyymi

      Mahtavaa että tieit tutkimustyötä.

    • Anonyymi

      Hienoa että oivalsit otit kantaa erityiskysymyksiin.

    • Anonyymi

      Vale muuttuu totuudeksi ihmisten mielissä, kun sitä toistellaan päivästä päivään, kuukaudesta toiseen, vuodesta vuoteen. Esimerkkejä YLE, Lännen media jotka molemmat ilman kritiikkiä kopioivat yksipuolisen informaation ja ovat itse juonessa mukana.
      Palstalla tämä näkyy parin trollin jatkuvana jankkaamisena samoista asioista, joista ei ole esitetty päteviä todisteita mutta ovat jatkuvasti tapetilla.
      Esim. Skripal, Krim, MH-17 joka liittyy MH-370 tapaukseen, vaaleihin sekaantumiset ilman asiallisia näyttöjä ym ym, näitä riittää.

      • "Skripal,"

        Todisteet on raskauttavat.
        Itselleni riittää se että Venäläiset jäi valehtelusta kiinni.
        Niin kauan kuin valehtelevat ansaitsevat raskaimmat mahdolliset sanktiot ja tuomiot.

        " Krim,"

        Kansainvälisesti kiistaton asia.
        Venäjä miehitti ja otti haltuun laittomasti.
        Eikä edes kiistä sitä.

        " MH-17"

        Todisteet on tuossakin raskauttavat mutta myös kiistattomat.

        Itselleni riittää se että Venäläiset jäi valehtelusta kiinni.
        Niin kauan kuin valehtelevat ansaitsevat raskaimmat mahdolliset sanktiot ja tuomiot.

        "joka liittyy MH-370 tapaukseen"

        Lentoyhtiö ja konemalli sama. Muutoin 100% erilliset ja erilaiset tapaukset.

        "vaaleihin sekaantumiset ilman asiallisia näyttöjä ym ym, näitä riittää."
        Sekaantumisesta ei ole epäselvyyttä. Sekaantumisen laajuudesta ehkä on.

        Putinin porukka tukee äärioikeistollisia voimia melkoisen avoimesti politiikassa ja muutoinkin.


      • Onko Hitler sinun suuri edesmennyt idolisi?

        Olihan hän paljon mukavempi kuin Stalin, mutta paska natsi kuitenkin.


    • Anonyymi

      "valeeseen aletaan uskoa jos sitä toistetaan jatkuvasti"

      Nato Tiltut sen tietävät. Toisto kuuluu heidän keinovalikoimaansa, lähes tasa-arvoisena uhkakuvilla pelottelun kanssa.

      Naton kannatus on toistosta ja pelottelusta huolimatta pysynyt surkeassa n. 15%:n tuntumassa.

    • Anonyymi

      Moolokki-TILTU: "NATO:lla ei ole tiltuja. "

      TILTU tarkoittaa henkilöä, joka aatteensa puolesta levittää disinformaatiota. Moolokki-TILTU täyttää erinomaisesti tämän määritelmän.

      Se, että Moolokki-TILTU käyttää TILTUsta eri määritelmää, on toki hänen henkilökohtainen valintansa. Hänhän hyväksyy Naton puolesta levitetyn disinformaation.

      • Anonyymi

        Voitko kertoa esimerkkejä hänen levittämästään disinformaatiosta, jotta sinua ei vain luultaisi tiltuksi?


      • "TILTU tarkoittaa henkilöä, joka aatteensa puolesta levittää disinformaatiota."

        Voin pitkin hampain hyväksyä, että joku käyttä tuota sanaa tuon määritelmöän merkityksessä.

        "Moolokki-TILTU täyttää erinomaisesti tämän määritelmän."

        Nyt sinun pitäisi antaa esimerkki levittämästäni disinformaatiosta, jota levitän aatteeni puolesta, jotta voit soveltaa tuota määrtilemää minuun.

        "Se, että Moolokki-TILTU käyttää TILTUsta eri määritelmää, on toki hänen henkilökohtainen valintansa."

        On täälläkin yleisesti hyväksytty määritelmä, että tiltu tarkoittaa Neuvostoliiton/Venäjän valheiden ja propagandan levittäjää.

        "Hänhän hyväksyy Naton puolesta levitetyn disinformaation."

        En missään tapauksessa hyvöksy. NATO:n puolesta kun ei tarvitse valehdella lainkaan. Sinä vain itse luulet, että NATO:sta kertomani asiat eivät muka olisi totta, vaikka et niitä kykenekään kumoamaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe