Eli unissa näkyy karhu , joka vaanii ja seuraa minua ulkona tai taloni sisällä. Yhdessä unessa niitä ollut useita , mutta muuten karhu on esiintynyt yksin. Mitä karhu esittää unissani?
Jahtaava karhu
4
2881
Vastaukset
- Suoraan
Karhun näkeminen unessa paljastaa, että sinun pelkotilasi johtuu vaikutusvaltaisesta vastustajasta.
Jos karhu seuraa sinua, voit luottaa elämäntoverisi uskollisuuteen. Karhun hyökkäyksestä uneksiminen sen sijaan viestii, että sinulla on salainen vihamies. Karhun pois pelottaminen on merkki, että itseluottamuksesi on suuri. - Amanda
Hei!
Muistan taannoiselta lapsuuteni ajalta unen joka toistui ja toistui... se oli painajaismainen uni, jossa karhu lähti jahtaamaan minua ja jotain ystävääni metsästä. Juoksimme karkuun ja pääsimme latoon turvaan. Karhu kuitenkin väijyi ulkopuolella ja pääsi jotenkin sisälle. Minä sukelsin heinien sekaan piiloon, mutta ystäväni ei ollut tarpeeksi nopea ja jäi pedon kynsiin. Tämä uni alkoi ja päättyi aina samalla tavalla ja olin jo yhdessä vaiheessa hyvin ahdistunut. Ne kuitenkin
vähenivät ja loppuivat kokonaan murrosiän tienoilla, josta olin kovin helpottunut. - Nukkumaija
voi tarkoittaa myös ylihuolehtivaa äitiä joka unennäkijää alitajuisesti ahdistaa.
- nainen25
Eikö karhujen näkeminen unessa tapahdu usein ala-asteiässä? Muistan tuttavani kertoneen myös unesta , jonka hän näki ala-asteella. Unessa häntä karhu ahdisteli kielekkeen reunalle ja uni loppui siihen. Eli hän ei saanut tietää putoaisiko hän vai vai saisiko karhu hänet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628